@ The cat: he wat onwijs irritant zeg! bij mij ging het juist van een leien dakje, ik had de kratten in vuilniszakken buiten gezet, met een briefje voor de chauffeur of ie de nieuwe kratten ook in de zakken wilde doen. Vanaf volgende week kan ik ze wisselen bij een apotheek in de buurt, maar dat ging nog niet voor deze week. Toen ik tussen de middag ff naar huis ging stonden er keurig al 2 nieuwe in de zakken! Dus ik ben tevreden Vanmiddag weer een enorme plofbuik na het middageten, moest zelfs een knoop van mn broek los doen! Dus zit nu met een lekkere joggingbroek op de bank Lekker rustig aan vanavond en morgen naar Mary Poppins!
ons kleintje dat is wel heel apart wij willen niet weten wat het wordt dat heb ik ook dat wel niet misselijk sochtend ben ik blij als ik eten op heb ben ook erg moe heb idee dat ik hele dag wel kan slapen
Hebben jullie al dromen gehad. Ik wel heb vannacht gedroomd over de eerste echo en het bleken er 2 ipv 1 te zijn. Nu volgende week maar afwachten om te kijken of dat waar is of niet
Had die vrouw gebeld en ze kwam ze net halen zegt ze gewoon ik wil dat je ze voortaan benede op straat zet dus ik nee dat wil ik niet dan ziet iedereen het zegt ze ja maar voor ons is dat handiger dus ik zo nou dat wil ik niet hebben dus we doen het gewoon op mijn manier en sorry anders niet zegt ze nou dan moet je maar zien of het volgende week gehaald wordt ik dacht nou ja ik help jullie hoor het is geen verplichting
Bij ons was het ook zo toen ik zwanger was van onze zoon. Ze zeiden dat het niet op zou vallen en dat de rekken met flessen in een tas zitten waar geen MvM op staat. Dus niemand zou het weten. Na 2 dagen wisten alle buren dat we een kindje verwachten want ze zagen het aan de tassen met kratten die af waren gegeven. Moest er wel om lachen dat ze het al zagen toen ik alleen al de intake gesprek had gehad. Had ze nog niet eens buiten gezet om op te halen. Dit keer doe ik dus niet mee. Wil echt proberen om het tot 12 weken geheim te houden.
Wat achterlijk zeg the cat! Je had toch afgesproken dat ze aan de deur zouden komen? Dan vind ik het niet normaal dat ze nu zo doen. En je doet het vrijwillig, dus ik vind het echt van de zotte dat ze zo stom reageerde! @ Droppie: daar was ik dus ook bang voor, daarom heb ik ze vanmorgen in vuilniszakken buiten gezet, viel niet zo op. En ze hebben er alleen een ochtendje gestaan en het regende, dus dan gaan mensen niet uitgebreid je voortuin bestuderen Maar ben blij dat ik ze volgende weken zelf kan wisselen wanneer ik wil! @ Miron: o jee wat spannend! Ben benieuwd of je gelijk hebt! Ik droom zelf niet, alleen mn schoonzusje die droomde dus dat ik vertelde dat ik zwanger was! Dus misschien droomt ze binnenkort wel wat het wordt
Goedemorgen allemaal, Net even bijgelezen, maar kan niet alles onthouden haha. @Ientje: Mary Poppins is een erg leuke Musical! Ik ben er ook geweest in Scheveningen. Veel plezier vanavond! Hier gister MvM op bezoek gehad. De eerste fles is al bijna vol haha. Was een aardige dame en we hebben afgesproken dat ik de krat gewoon bij de voordeur zet (achter een bosje), maar we wonen in een doodlopend straatje, dus het kan me niet zoveel schelen. De buren zullen het vast wel snel door hebben, maar dat vind ik niet erg. Gisteravond een vriendinnetje op bezoek gehad. Kreeg een tutje en een tutdoekje van lodger, super lief! Nou ga even douchen en dan naar het dorp. Vanmiddag als de buren tenminste thuis zijn gaan we even op kraamvisite, we hebben sinds 2 weekjes een buurjongentje erbij. Liefs, Misty
Hebben jullie ook zoveel last van de onzekerheid. Ik was voordat ik teste regelmatig misselijk, nu sinds een dag of 3 eigenlijk niet meer, pffff kan mezelf gek lopen maken, maar wat zou ik graag even naar binnen willen kijken............
@ Misty: ik weet het, ik ga vandaag voor de 2e keer vond hem zo leuk!! @ Hanneke: nee heb ik eigenlijk juist andersom een beetje. Het voelt bij mij steeds zekerder! Maar dat is natuurlijk best gevaarlijk, want er kan nog zoveel mis gaan... maar daar wil ik eigenlijk niet teveel aan denken. Heb wel heel erg zoiets van: als het goed zit blijft ie echt wel zitten, en als het niet goed zit dan gaat het 'vanzelf' fout. Ben nogal nuchter zeg maar Maar dat neemt niet weg dat ik wel heeeeel nieuwsgierig ben naar de echo woensdag, en of het allemaal echt wel goed is!
@ Bd81, Oke weet ik dat ook weer ik had me er al op ingetsteld dat we niet op vakantie konden maar nu ik dit weet toch maar een reisje boeken. Mag je ook gewoon in de zon liggen.? iid wel slim om je papieren van de VK mee te nemen. @ The Cat, Nou dat vind ik niet normaal. Hopelijk gaat het nu wel goed. @ Bibo, En heb je je mond kunnen houden? Ikke weer eens niet hoor was bij een vriendin die een halfuur bij mij vandaan woont en dacht ach tegen haar kan ik het wel zeggen die kent in mijn woonplaats verders toch geen mensen Whaha. @ Ientje, Spannend woensdag je echo. Mary poppins leuk. @ lovekees, Leuk jij hier ook. Daar heb ik dus ook last van. @ Droppie, Heel erg knap van jullie dat jullie het zolang voor jullie kunnen houden. @ Misty, Altijd leuk op kraamvisite nu helemaal natuurlijk. @ Hanneke, Maak je niet gek meid is juist fijn dat je niet meer misselijk bent. Volgens mij heb ik iedereen gehad sorry als ik iemand vergeten ben word ook zoveel geklets. In gezellige zin natuurlijk. Hier gaat alles goed alleen erg misselijk en heel veel moe. Vanavond hebben we een verjaardag weet nog niet of we daar heen gaan ligt een beetje aan hoe ik me voel. Vrienlief heeft net cake gemaakt nog 24 minuten in de oven Mmm.
Ja ja ik heb mijn mond kunnen houden!! Volgens mij hebben ze wel een vermoeden, want ze waren wat aan het vissen... Hahaha. Ik zou het zelf het liefst na de eerste echo aan iedereen vertellen. Maar mijn man wil echt tot de 12 weken wachten, hij is zo bang dat er iets mis gaat. Hier wordt ik juist steeds wat zekerder. Heb niet meer zoveel krampen en wordt van veel geurtjes misselijk. Tja het blijft toch altijd afwachten, zelfs als je de 12 weken grens voorbij bent. Met in de zon liggen moet je wel uitkijken ivm zwangerschapsmasker, maar als je je gewoon goed insmeert en evt. een hoedje draagt kan het volgens mij geen kwaad hoor. Mensen in die warme landen krijgen toch ook gezonde kindjes? 8) Gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag? Wij zijn bezig met het opknappen van de zolder, pfff niet mijn hobby!
wonderful lekker dat je man een cake gebakken heeft denk dat wij ook nog een weekje weggaan met zijn 2tjes nog effe wel in nl in bungalow park ofzo lijkt me wel effe lekker met de zomer vakantie gaan we niet dan is de kleine nog zo jong hebben vanochtend de baby kamer opgeruimt hiihi in voorjaar nog een verven
ik mag zo een workshop cupcakes gaan geven ik doe het samen met een vriendin dus heb maar gezegt dat ik griep heb en daarom wat misselijk ben haha
@ the cat, hoe was de workshop? Ben je erg misselijk geweest, of viel het mee? @ wonderful, hoe smaakte de cake? Ik ben weer klaar met klussen/ verven voor vandaag. Ik ga zo m'n mannetje eens lief aankijken of hij wil koken Vanavond maar eens lekker badderen en niks doen, heerlijk!!
Hanneke ik voel me ook zo hoor. Erg onzeker terwijl ik dat bij de eerste niet was. Kijk ook erg uit naar echo zodat ik weet dat het goed is. Hier vandaag gewerkt, morgen lekker vrij. Als je zwangerbent mag je gewoon in de zon hoor. Goed smeren en petje is wel aan te raden
@Hanneke, ja een luikje in je buik zou een goede uitvinding zijn he? Gewoon af en toe even naar binnen kunnen koekeloeren Ik ben, net zoals Ientje ookal zei, steeds wat zekerder van mijn zaak. Heb natuurlijk een goede echo gehad met 5 weken, niet dat dat ook maar iets garandeert, behalve dat ik weer een bbz zou hebben. Maar op de een of andere manier heb ik het idee dat het allemaal gewoon goed zit deze keer en goed blijft zitten. Mocht het nou nog fout gaan, dan dealen we daar dan wel mee. Ik probeer die positieve drive vol te houden, bevalt me goed! @The cat, achterlijk zeg, wat een MvM gezeik. Daar doe je het toch niet voor. Jee, en dat voor een goed doel. Erg jammer dat een beetje medewerking van hun kant teveel is. @Bibo, knap zeg, dat je je mond gehouden hebt! Ik ben daar echt vreselijk slecht in. Had me zo voorgesteld om het op mijn werk a.s. vergadering te vertellen. Dat is a.s. donderdag al, maar omdat wij ook al zomervakanties plannen tijdens een van de laatste vergaderingen aan het eind van het jaar, wel nodig. Ik wil het ook gewoon vertellen. Maar goed, mijn plan was dus donderdag, toen mijn collegatje vanmorgen vroeg - kijkend naar het vakantierooster waar ik dus niks heb ingevuld, wanneer ik in de zomer op vakantie wilde.... aj.... nou ja. Liegen kan ik dan niet, dus heb ik het maar vast verteld Mijn moeder heb ik het vanmiddag ook verteld, we gingen samen naar de begravenis van mijn tante, dus het waren mixed emotions, maar wel fijn om haar op een moeilijke dag eerst mooi nieuws te vertellen. Ben nu helemaal total loss, dus hou het even hierbij.
ps. @Meid, ik zit me nog te orienteren op de vakantie. En er werd toch Tenerife genoemd? Ik weet even niet meer door wie - sorry. Wat voor soort vakantie willen jullie eigenlijk? Als het vooral zon/zwemband/strand is, zou Tenerife een goede optie zijn. Ik wil echter iets meer cultuur met combi relaxen, dus denk nu ook aan Malta. Heb gehoord dat daar nog erg veel mooie dingen te zien zijn. Tis maar een ideetje. Ik vond een appartement incl vlucht incl ontbij voor 8 dagen voor 1400 incl. Dat is dan voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Vond het wel meevallen, die prijs. Al heb ik niet zoveel ervaring met zulke reizen. Wat vinden jullie?
Julia hoe reageerde je moeder??? Je had al een echo bij 5 weken? Is er dan al een hartje te zien? Malta lijkt me ook mooi ja. Tenerife is niet echt cultuurrijk ( hoop niet dat ik iemand nu beledig). Goed voor lekker weer en relaxen. 1400 euro voor 2 volw en 2 kids is dan niet echt duur hoor.
@meid, ja vorige keer hadden we na de geboorte juist GEEN naam, en daarom nu ver vantevoren.. ik denk dat wij daarom nu overal zo vroeg mee zijn. @vakantie, ik moet er niet aan denken.., voor ons is het sowieso geen optie het land uit te gaan deze hele zwangerschap. Voor de meiden die op vakantie gaan, ik zou het zeker niet meer rond/na de 30 weken doen. En de zon (weet niet meer wie dat zei) daar kun je een zwangerschapsmasker van krijgen, dat zijn grote pigmentvlekken in je gezicht. Maar een goede sunblock zal ze helpen voorkomen. Ongetwijfeld zullen we allemaal als het goed blijft gaan, bij de eerste sterkte zonnestralen flink moeten gaan smeren! @the cat, stel je plast meer dan 10 liter, dan mag je dat niet eens tillen.. Als je zwanger bent mag je officieel niet meer dan 10 kilo tillen namelijk. Dat zou ik zeggen..of ermee stoppen inderdaad.