Juli 2011 Mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by nina1982, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    O wat heerlijk al die vakantie ideeën! Sta ik nog niet echt bij stil eigenlijk. Maar dat komt nog wel, en hier kan ik een hoop inspiratie vandaan halen ;)

Zo, vanmiddag naar Mary Poppins geweest, en het was weer zoooo leuk! En we kwamen naderhand toen we even gingen pinnen, William Spaaij nog tegen! (speelt de mannelijke hoofdrol) Was ook weer erg grappig!

Morgen spannende dag, dan gaan we het aan mn schoonouders vertellen! :D

2. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,
    Dat is nog eens vroeg dag he op de zondagmorgen terwijl de kleine meid aan het logeren is... Heb sinds gisteren erg last van mijn maag en had dorst dus dan er maar uit.

Ons kleintje, waarom mag je nu je zwanger bent niet meer dan 10 kilo tillen? heb ik bij de eerste zwangerschap gedaan en dat doe ik nu ook op het werk. Myrthe is trouwens ook de 10 kilo gepasseerd en die til ik ook of bedoel je later in de zwangerschap??

Ik heb juist wel last van kwaaltjes waardoor ik me toch vrij zeker voel. Ben wel heeeeeel erg benieuwd naar de echo hoor volgende week dinsdag! Nog even een week geduld dus..

Ik ga zo nog maar even lekker mijn bedje induiken, kan nu nog he en morgen weer aan het werk!
    Fijne dag meiden!

3. Pina

Pina Actief lid

Nov 22, 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Ik heb vanochtend wat rozig bloedverlies gehad :( en maak me nu vreselijk zorgen!

Iemand die nog iets opbeurends daarover kan melden?

Groetjes Pina

4. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Kan me voorstellen dat je schrok Pina, maar de gyn zei tegen mij dat 4 op de 10 vrouwen soms wat bloed verliezen en dat dat echt absoluut niet gelijk paniek hoeft te betekenen. Ze zei het dus expres om me niet bezorgd te maken.
    Als jij geen kramp krijgt is er volgens mij geen reden tot paniek. Dan is er waarschijnlijk een adertje geknapt ofzo, niks om bezorgd over te zijn.
    Voel je je verder ok?

5. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

Aug 25, 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Wij hadden eigenlijk de vakantie al gepland, in de april/mei vakantie 2 weken zuid frankrijk. Wij willen dit wel doorzetten. Ook voor de andere 2 kindjes erg leuk en zie het tot nu toe ook nog zitten.

6. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

Aug 25, 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Pina
    Ik lees nu je berichtje. Hou jezelf goed in de gaten en inderdaad geen krampen krijgen! Succes meid!

7. Pina

Pina Actief lid

Nov 22, 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Ik heb geen last van krampen nu, maar mijn onderrug doet wel weer behoorlijk zeer ( heb ik ook altijd als ik ongesteld ben).
    Maar ik voel al weken regelmatig mijn rug en buik alsof ik ongesteld ben, geloof niet dat het nu anders voelt.

Voel me nu wel heel erg kl*te, maar denk dat dat vooral door dat bloedverlies komt. Ik word hier behoorlijk depri van.
    Denk niet dat het echt zin heeft om nu de vk te bellen, en hoop heel erg dat het over gaat!

Groetjes Pina

8. Dag dames,

het is alweer eventjes geleden maar ik meld me ook weer even.
    Gaat hier alles goed met iedereen? heb niet teruggelezen nog!

Hier gisteravond dikke paniek want ook hier wat rozig bloedverlies opeens.. Ik helemaal in de stress want mijn vorige mk begon ook rond deze tijd.. godzijdank is het nu al de hele ochtend niet teruggeweest en ik voel me ook niet anders dan anders. Nog steeds misselijk, nog steeds bandenpijn etc. Ik ga heel hard hopen dat het niet terugkomt! Pina hopelijk voor jou was het gewoon een gesprongen adertje oid. Ik denk bij mij aan evt een innestelbloeding alsnog (omdat ik gisterochtend echt heel erg buikpijn had, en dat kan nog tot 10 weken), of doordat ik bijna uit was gegleden in de supermarkt met mijn benen gespreid en voelde toen echt 'iets' knappen. Dus ik hoop dat het gewoon een gesprongen adertje was.
    Als je toevallig gisteravond seks hebt gehad kan het ook daardoor zijn dat er een adertje is gesprongen. Of als je net iets te enthousiast hebt bewogen oid. Kan van alles zijn eigenlijk, zolang het bij die paar druppels blijft proberen niet te veel te stressen.

9. wonderful

wonderful Niet meer actief

Goedemorgen Dames.

Oke thnx goed smeren en lekker een zon vakantie boeken dus.:D

@ Pina, Hopelijk gaat het snel over en is er niks aan de hand. Probeer niet te veel te stressen al is dat makkelijk gezegt door een ander.

Weet niet meer wie het vroeg maar de cake was heerlijk.

Wij zijn gisteren nog naar een verjaardag geweest was wel gezellig maar merk wel nu ik geen alcohol drink ik het minder leuk vind dus waren weer vroeg thuis.

10. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

Jul 10, 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    hallo meiden!
    Ik mag me hier ook komen melden! volgens de telling zou ik op 30 juli uitgeteld zijn!

11. wonderful

Welkom Hellepelle en gefeliciteerd.

Hoe voel jij je.? wij lopen bijna gelijk.

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Pina hoe gaat ie nu? Nog bloed gehad?? Rustig aan doen he!

13. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

Jul 10, 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    heej wonderful inderdaad! dacht al dat ik zo'n beetje de kortste was, gezien het bijna augustus is! hihi... Voel me goed. Ben vandaag voor de eerste keer wat misselijk, maar ja dat had ik bij Cas ook 1 dag en toen niet meer. Verder wat last van mijn rug en ben kei moe. Maar dat kan ook gewoon aan de tijd van het jaar liggen, hoor dat iedereen errug moe is... En jij hoe voel jij je? Gek he om ineens dan toch een positieve test in de handen te hebben... Ik vond het in elk geval even wennen!

14. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    hallo dames,

@pina en luca, hoe gaat het met jullie? nog bloedverlies gehad?
    ik heb bij mijn zoontje een paar weken lang bloedverlies gehad tot 8wk en bij deze zwangerschap 2keer rond de 4 weken....het is idd heel erg eng en om depri van te worden maar, idd het hoeft niks te betekenen!!!!!!

@ons kleintje, oooohhh vandaar!hihi nou nu zijn jullie inelk geval optijd toch!hahahahahhahahhahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@vakantie, malta lijkt me ook erg leuk idd, maar is het daar al wel een beetje warm dan?
    wij zijn echte griekenland fanaten, zo'n mooi land, vriendelijke mensen en veel geschiedenis!
    maar helaas veelste koud eind maart!
    ja wat voor vakantie we leuk vinden, vooral geen massa toerisme, kleinschalig en zeker geen all in gebeuren en entertaiment!
    had al boek bij reisburo opgehaald maar idd gran ganaria en tenerife is dat wel heel veel volgens mij. moet wel beetje relax vakantie zijn maar ook zeker wel wat te zien zijn!
    en 1400 is niet duur idd!
    zal zo even google op malta, haha super tip!

groetjes meid

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Hi dames,

Na vandaag de 7e positieve test te hebben gedaan, moet het nu echt bij me gaan doordringen dat het echt zo is!
    Ik heb er alleen niet zo'n goed gevoel bij....
    Vóór mijn zoontje een miskraam gehad en toen had ik ook 1 dag bruin/bloedverlies en dacht ik ongesteld te worden. Helaas is die zwangerschap direct in het begin al fout gegaan.
    Nu heb ik wéér die dag bruin/bloedverlies gehad en de dag erop buikpijn alsof ik ongesteld ging worden.
    Het grootste verschil is dat ik geen pijnlijke borsten heb, terwijl ik dat toen beide keren wél had....
    Het is om gek van te worden, en dan dat wachten he......heb de VK nog niet gebeld, eerst maar eens week 6 zien te halen denk ik dan.
    Ik háát het van mezeld dat ik zo pessimistisch ben, maar ik kan gewoon nog niet blij zijn tot ik iets op een echo heb gezien.
    Las ook van een paar dames die bloedverlies hadden gehad. Het klopt wel, het wil lang niet altijd iets zeggen!! Maar het bederft wel een stuk je voorpret.
    Heel veel suc6 allemaal. Als alles dus goed gaat zit ik op eind juli 2011!

16. Pina

Pina Actief lid

Nov 22, 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Het is nog niet weg helaas! Had net weer rozige afscheiding.

Willen jullie allemaal voor me duimen dat het over gaat en dat het niets ernstigs blijkt te zijn!? Als er al sprake was van een rozige wolk waar ik op zat ben ik er nu wel heel hard vanaf gevallen :(.

Groetjes Pina

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    @Pina,

Ik zie aan je banner dat zwanger worden niet mega makkelijk is gegaan...? Ik ga extra hard duimen! Heel veel sterkte en hopelijk héél erg vals alarm!

18. wonderful

@ Pina, Ik ga ook heel hard voor je duimen en helpen je weer terug op de roze wolk te zetten.

@ XmeesjeX, Ik hoop voor je dat alles goed zit.! Ook duim ik voor jou.!

@ Hellepelle, Ja ik vond het ook erg onwerkelijk maar besef het nu wel goed hoor want ik ben ook erg misselijk moe en pijnlijke borsten. Ik geniet er lekker van en neem optijd mijn rust. Ik begrijp uit jou bericht dat dit de tweede is voor jullie.? dit is oze eerste zo spannend allemaal. We hebben een aantal pagina's terug een lijst met wanneer je uitgeteld bent en hoeveelste kindje het is mss leuk om je daar bij te zetten.

19. Bibo

Bibo Actief lid

Oct 10, 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ alle nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd
    @ Pina ik duim voor je, ik hoop echt dat alles gewoon goed gaat en jullie beebje lekker blijft plakken en groeien.
    @ Malta, ben ik 10 jaar terug wel eens geweest met mijn ouders nog, ik vond het toen erg leuk!
    @ bloedverlies, dat heb ik in het begin ook wat gehad, vooral oud bloed. Nu af en toe nog helder bloed, maar dan alleen na de seks ;) Las dat dat kwam omdat je baarmoedermond nu beter doorbloed en gevoeliger is en dat er dan sneller een adertje kan beschadigen.

Iedereen een goed weekend gehad? Ik heb vandaag weer wat geverf en opgeruimd. Nu weer wat rugpijn en krampjes. Ga nu echt badderen, want gisteren is er niks meer van gekomen.

20. @Pina ooh meisje... Ik zal heel erg hard voor je gaan duimen dat het gewoon goed blijft gaan!

@meid: het gaat inmiddels wel weer, ben over de schrik heen en heb er weer een beetje vertrouwen in. Niet weer bloedverlies gehad (even afkloppen) dus hopelijk zit het gewoon nog goed. Ik voel me in ieder geval nog steeds heel zwanger, mijn borsten beginnen nu goed zeer te doen en heb er ook een redelijk goed gevoel over op de angst na..

@xmeesjex: welkom, en ik hoop voor je dat deze beeb bij jou ook lekker blijft plakken!

Share This Page