Zwangerschapslijst! droppie, tweede kindje, uitgerekend 1juli 2011 Ons Kleintje, tweede kindje, uitgerekend 7 juli 2011 Ientje, eerste kindje, uitgerekend 8 juli 2011 Meid, ...tweede kindje, uitgerekend 8 juli 2011 The Cat, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 droppie 17 nov. echo droppie 22 nov. vk Volgens mij klopt de lijst nu weer. Heb ons ook even op datum van bevallen gezet. Misschien wel leuk We kunnen er ook nog een lijst onder maken met onze volgende afspraken bij vk, gyn of echo Als we die dan ook op datum zeten is het makkelijk te zien wie er wanneer ergens heen moet (of mag hahaha Heb mezelf er al op gezet dus als jullie willen kunnen jullie je er voor, na of tussen zetten.
Oja en meid leuk dat je kapster ben, ben ik namelijk ook. Ik werk alleen maar 2 dagen in de week en ik weet nog niet hoe we het met 2 kindjes gaan doen. Dan wil onze vaste oppas niet meer oppassen misschien. Maar dat zien we nog wel.
ik weet de afspraken nog niet helaas weet pas een dag dat ik zwanger ben hihi. Ik werk niet ik maak en verkoop taarten en geef workshops daarin
Zwangerschapslijst! droppie, tweede kindje, uitgerekend 1juli 2011 Ons Kleintje, tweede kindje, uitgerekend 7 juli 2011 Ientje, eerste kindje, uitgerekend 8 juli 2011 Meid, ...tweede kindje, uitgerekend 8 juli 2011 The Cat, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Ons Kleintje 8 nov. afspraak gyn.,onderzoeken ivm vroeggeboorte 1ste droppie 17 nov. echo droppie 22 nov. vk ik werk ook parttime. ben niet echt misselijk, maar inderdaad weeïg. Heb er niet veel last van. @The cat, klinkt leuk!
Ik werk fulltime (4 dagen) in een supermarkt, doe de administratie. Ik heb nog geen afspraak ergens staan, maar moet wel over 2,5 wk naar de gyn dus ik ga volgende week bellen. @ the cat: leuk dat je taarten maakt en workshops geeft! Ik maak sinds mei ook zelf taarten, nogal verslavend zeg maar! Mag er morgen ook weer 3 maken, beetje veel voor 1 dag maar goed. Ik heb eigenlijk nog niet echt last van kwaaltjes, al merk ik wel dat mn smaak verandert. Dingen die ik normaal niet lekker vind, daar gruw ik nu van. Maar nog niet echt misselijk ofzo. Houwen zo
Nee, ik heb maar tot half 2 de tijd! Maar het gaat wel lukken, eentje met een logo dat ik vanavond al klaarmaak, en een voetbaltaart (veld met bal erop). Dus denk dat het wel goed gaat komen, er gaan er vanavond nog een paar de oven in
Hoi, Gefeliciteerd allemaal!!! Ik heb gisteren positief getest en zou dan rond 13 juli gaan bevallen, dus ik wil me graag bij jullie aansluiten!! Ben zo benieuwd hoe jullie het allemaal ervaren, ik ben zelf vooral erg blij en behoorlijk gespannen of het allemaal goed mag gaan. Na zo´n lange tijd proberen, durfde ik er haast niet meer in te geloven dat het nog spontaan ging lukken. Groetjes Pina
@ Pina super meis en je bent al zolang bezig dat het fout kan gaan heb ik ook elke keer als ik naar de wc ga toch even kijken of het rood niet is gekomen
Hoi Pina, gefeliciteerd!! Ja spannend he, kan me voorstellen dat t bij jou extra spannend is nu. Ik duim dat ie lekker blijft plakken!!
Pina gefeliciteerd. Wat spannend zeg na zo lang proberen. Hier gelukkig nog niet echt veel klachten. Wel ruik ik alles heel erg en dat is niet altijd lekker. Zo heeft mijn man net de luieremmer leeg gemaakt en nu staat de lege emmer naast me (kan hij zo gelijk mee naar boven)en hij heeft ook gelijk een sigaretje buiten gerookt. Wat een walm hang er nu in huis. Blijkt dat ik wel de enige ben die dat vind. Die emmer en mijn man zijn adem. Bah...
@reuk dit keer niet zoveel last van. Vorige keer Moeder voor Moeders, toen wel.. ik werd toen zo misselijk van die lucht in de groene flessen. Doet er van jullie iemand mee aan Moeders voor moeders? Ik dit keer niet. ik heb gisteren het eerste babypakje gekregen, van mijn moeder ben er weg van! @pina, hoop dat het voor jou ook goed blijft gaan. Spannend hoor, na heel lang proberen!
Ik heb me gisteren opgegeven. Ik heb zelf ook in het ziekenhuis gelopen, dus vind het wel zo fair om dit terug te doen!
Hoe gaat dat met MvM? Ik moet er nl niet aan denken dat er hier een knalroze bus met toeters, bellen en overal MvM-reclame aan komt rijden en voor de deur stopt. Ik woon in een dorp en heb hier een eigen zaak en wil het voorlopig niet echt graag met mijn klantenkring en personeel delen. Aan de andere kant wil ik wel graag andere vrouwen helpen bij het zwanger raken, ik weet hoe frustrerend het is als je het graag wilt, maar het lukt niet. Groetjes Pina
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik wel mee gedaan aan MvM maar deze keer doe ik het niet. Vorige keer ging ik na een tijdje vertellen aan de buren dat we een kindje kregen en toen wisten ze het al vanaf dag 1. Er had een buurvrouw de tas met flessen gezien en die wist wat het was. Die is het gelijk de hele straat gaan vertellen. Erg leuk. Ook was ik heel erg ziek de eerste 16 weken en kon niet eens alleen naar de wc. Mijn ouders kwamen als mijn man ging werken en gingen weer als hij thuis kwam. Als ik dus naar de wc ging met mijn kom om in te plassen stond mijn moeder erbij om te kijken of ik niet flauw ging vallen of moest overgeven. Zat soms gewoon met 2 kommen op de w dus. Voor mij deze keer dus geen MvM, maar zou het zeker wel doen als het vorige keer anders was gelopen.
hoi meiden, ik zou ook graag mee willen kletsen met jullie want ik had vandaag een positieve test in handen allemaal nog heel onwerkelijk en vooral heel spannend, het wordt ons eerste kindje. mijn vermoedelijke bevallingsdatum is 12-07-2011