@Ons kleintje, en, hoe is hij de nacht doorgekomen in zijn nieuwe bed? @Jem, oh wat balen meid, misselijk = niet leuk! Ik heb af en toe vlagen maar dat is goed te doen. Was je bij Mirthe helemaal niet misselijk, of in mindere mate? @Elionora, wat een super foto! Dat zal een geweldige verrassing zijn geweest! Super! @Lovekees, fijn dat jullie een goede echo hebben gehad. En inderdaad, kan best zo zijn dat je over een maand weer vooruit wordt gezet. @Ientje, leuk ook hoe jullie het hebben verteld aan je schoonouders. Hier verder zijn gangetje, niks nieuws onder de horizon. Ik moet een surprise gaan maken... met een stel vriendinnen houden we surprise avond over een paar weken, en nou ben ik niet mega creatief, dus dat wordt wat! Heb gelukkig hubby die al met een paar goede ideeen kwam....
Julia, bij Myrthe heb ik wel iets van misselijkheid gehad maar niet zo erg als nu. Ben gisteravond ook om half 9 naar bed gegaan maar eenmaal boven eerst al het avondeten (wel een 5 happen) eruit gegooid. Dat heb ik bij Myrthe nooit gedaan. Vanmorgen ook nog heel erg misselijk maar nu gaat het wel. Heb nu ook heel veel opdrachten voor taarten dus heel erg mijn gemak houden zit er ook niet in maar ik vind het wel erg leuk om te doen dus we gaan maar door. Volgende week de eerste echo!! Ik ben ook niet zo goed in surprises maken dus ben blij dat ik dat niet hoef te doen haha.. Gelukkig is je man wel wat creatiever en anders even googlen? Je vroeg volgens mij nog of ik een site had van de taarten maar is een hyves pagina maar dat maakt niet zo heel veel uit he.. Vrolijke taarten - Hyves.nl Daar staan er een aantal taarten op.
Jolanda, ik zal hem eens bekijken, krijg ik spontaan trek denk ik! Taarten maken in combinatie met misselijkheid, hmm.... lijkt me niet prettig! Gelukkig dat het nu wat minder is. En misschien gisteren een grote ontwikkeling in je buik, een groeispurt ofzo, waar de misselijkheid ineens van kwam. Ik weet het ook niet hoor... bedenk maar iets.8) Hopelijk van korte duur!!!
@ Julia, leuk dat je het vraagt. Vannacht is heel goed gegaan! hij heeft de hele nacht doorgeslapen tot 20 over 7, dat is heel lang voor mijn zoontje. Blijkbaar slaapt het nieuwe bedje heerlijk. hij was wel een beetje bang vanochtend (doordat hij wakker werd in het bedje denk ik) en toen heb ik hem een tijdje op schoot gehad, toen ging het weer goed, beetje mama tanken hihi Ik ben blij, had niet verwacht dat hij er zo goed op zou reageren. Hier paar keer per dag misselijk, vooral bij poepluiers, ik kon mn zoontje bijna niet verschonen zonder over te geven. Bah!
@Ons Kleintje, wat fijn dat het goed is gegaan! Die van ons slaapt sinds een paar weken ook in een peuterbedje en ik hoorde de eerste avond toen wij beneden zaten en hij net in bed, boven getrippel. Die had de avond van zijn leven, wat een ontdekking: je bed uit ipv slapen! Gelukkig gaat het ook hier goed verder, hij kruipt er redelijk snel ook zelf weer in, dus laat hem er maar van genieten. Hij slaapt met broer op dezelfde kamer en volgens mij gaat hij ook vaak even bij hem liggen Misselijkheid en poepluiers: oh jee! Niet handig, haha! Adem inhouden dan maar!
Hoe staat het met de buiken trouwens, dames? Wie heeft er al een buikje en wie durft hier een foto te spammen??
hier vandaag de testen opgemaakt, maar had ik beter niet kunnen doen. De kruidvat gaf net zoveel positief aan als zaterdag...... en de matcare die ik nog had liggen moest ik de streep echt op zoeken... ben nu een beetje bang dus dat het mis gaat de komende paar dagen.... Pfffffffff ben wel net zo misselijk en voel mijn buik net zogoed als de afgelopen paar dagen maar ja de testen minder.......
@Hellepelle, wat een onzekerheid! Natuurlijk kan het iets zeggen, maar hoeft niet. Ook afhankelijk van wat je bijv. al gedronken had voordat je de test deed. Heb je een foto van de testen onder elkaar, dat wij eens mee kunnen spieken? Ik hoop dat alles goed zit. Ik heb zelf helaas minder goede ervaring met testen die duidelijk posi waren en ook donkerder werden, maar geen knallers werden. Lichter wordende testen, zoals bij jouw matcare heb ik nog nooit gehad. Maar nu heb ik nog nooit met matcare getest. Zijn die betrouwbaar? Niet bij elke vrouw stijgt het hcg hormoon zo snel. Normaal is een verdubbeling elke 2 dagen, maar bij lang niet iedereen is dat zo. Dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken. Al kan ik mij heel goed indenken dat je dat wel doet. Moeilijk meid. En helaas is het enigste wat je volgens mij nu kunt doen, afwachten. De natuur zijn gang laten gaan..... heel veel succes!!! Duimen draaien voor je!
Zeg hoe onthouden jullie al die berichtjes toch? Ik vind t knap dat sommigen van jullie zo uitgebreid en op iedereen kunnen reageren. Dat lukt me niet. Ik lees alles door vanaf pagina 1 (ben nu bi pagina 41) . Ook heb ik net de laatste bladzijden gelezen. Maar deze laatste 2 bladzijden weet ik al niet meer wie wat schreef. Sorry dames, ik weet dus niet meer wat ik moet schrijven. M'n ouders en familie reageerden zo enthousiast op de foto!! Was echt een hele goede keuze hihi Eerst moesten ze lachen, En dan ineens viel t kwartje Oh ik moet weer verder werken (zit op kantoor oh oh) Fijne avond!
@ Elionora, o wat gaaf zeg, origineel! Leuk om het zo te vertellen! @ Jem: jee wat vervelend dat je zo misselijk bent hoop dat het weer gauw wat beter gaat! @ Ons Kleintje: fijn dat het zo goed ging met je zoontje vannacht! Kleine jongetjes worden groot he! Vervelend dat je nu zo slecht tegen poepluiers kan, dat wordt idd adem inhouden @ Julia: ik zie bij mezelf wel een beetje een buikje ontstaan ja, maar voor een foto vind ik het nog te vroeg hoor Kreeg van een vriendin wel de tip om elke maand een foto te maken, leuk voor het plakboek @ Hellepelle: jee wat vervelend, ik heb ook geen advies hierin hoor. Weet niet wat het betekent als je nu minder sterk positief test dan hiervoor. Ik zou zeggen, probeer je er niet te druk over te maken en volg je gevoel. Als je je verder niet anders voelt of rare dingen merkt, probeer je dan geen zorgen te maken! Heb ff het lijstje niet bij de hand, maar heb je binnenkort al een afspraak bij vk? Anders zou je ff kunnen bellen of zij er iets van kunnen zeggen, als dat je wat gerust kan stellen. Hier: vooral moe, en best wel chagrijnig! Kan om de kleinste dingen boos zijn en ik blijf dan best wel hangen in mn slechte humeur. Heel irritant! (en niet alleen voor mezelf haha)
ik moet me hier ook nog afmelden ik ben vorige week zondag gaan bloeden... dus helaas! Geniet van jullie zwangerschap meiden! Liefs Inger
Hoi allemaal! Ik heb hetzelfde probleem, kan echt niet onthouden wat iedereen allemaal zegt! Ik zag wel een heeeel erg leuke foto voorbij komen, superleuke manier om het zo aan je familie te vertellen! En verder zag ik dat er mensen flink met taarten in de weer zijn wat leuk! En @the cat: je ziet echt al een buikje, leuk hoor! Ik heb ook al buikfoto's gemaakt, ook al ben ik nog maar net zwanger heb zelfs een niet-zwangere buikfoto voor de vergelijking staan allemaal in mijn album! Hier is het bloedverlies niet teruggekomen, dus begin er eindelijk weer een beetje vertrouwen in te krijgen. Durf aan het eind van de week, als ik 6 weken ben pas echt weer rustig adem te halen maar vooralsnog denk/hoop ik dat het gewoon een gesprongen adertje oid was hier.
@ taarten, wauw!! Echt mooi zeg. Hebben jullie ook workshops gevolgd of alles zelf geleerd? Ik heb ook wel eens een poging gedaan maar vooral zo'n puzzelplaatje vind ik erg moeilijk. @ buikje, hmmm, mn buik is 's avonds wel echt opgezwollen, maar dat zijn echt puur mijn darmen. Heb ook nog geen foto's gemaakt. Alleen 1 in het begin, kan ik straks vergelijken. @ Inger, heel veel sterkte! @ bezet foto, geweldige manier om te vertellen, echt orgineel!! @ humeur ik ben vandaag ook echt chaggi en moe en misselijk, blech. Was eerder klaar met werken en moet nog een surprise cadeautje halen. Been echt heel de middag op zoek geweest naar een sneeuwschep, zijn die dingen overal uitverkocht! Ik ga nu ff snel mn eten naar binnen schuiven, heb zo sollicitatie gesprek. Liefs, Bibo
Oh Inger, wat verdrietig! Ik zie dat het al de tweede keer is dat het niet goed is gegaan, hoop heel erg voor je dat het binnenkort wel goed mag gaan! Sterkte, Pina.