@Onskleintje, mooi Hopelijk is het uiteindelijk niet nodig om Blike te verplaatsen op het lijstje... even afwachten maar. We hebben een super druk, maar leuk familieweekend gehad in zuid Holland. Daarna op zondag nog met een vriendinnetje een stradwandeling gemaakt, mijn oudste vond het alleen erg koud, dus werd een korte wandeling, maar zeker geslaagd. Ben nu wel beetje moe Jij ook leuk weekend gehad? Vrij vandaag of illegaal zp'en vanaf werk?
ja, lekker veel gedaan dit weekend, gezellig! ik ben nu vrij en ga straks werken, mijn moeder heeft mn zoontje al opgehaald. Maar ik moet eigenlijk nu nog even aan de schoonmaak niet zoveel zin..
123 fijn zeg, kloppend hartje! Maar probeer je niet te bezorgd te maken he, probeer er ook van te genieten! En stress is niet goed voor je beeb! Ik ben ook erg benieuwd hoe het met droppie gaat.. Vanmiddag ff naar de apotheek waar ik mn kratten wissel voor MvM, vrijdag hadden ze er maar 1 voor me (dus maar voor een halve week), omdat de chauffeur was vergeten te wisselen. Heb net gebeld en er staan er nu genoeg voor 2 weken. Dus ik krijg er nu gelijk 4 mee, scheelt weer een ritje volgende week
Vind het een mooi idee om de vlindertjes onderaan de lijst te zetten inderdaad! @ Julia, klinkt als een leuk maar vermoeiend weekend! @ Ons kleintje, moet je alleen vanmiddag werken of ook ´s avonds? Op maandag werk ik altijd van 9.00 tot 20.00, ben blij als de dag straks voorbij is. @ 123 fijn een kloppend hartje!! @ Julia en Misty, julli hadden vandaag ook echo alles goed? @ Droppie hoe s het er mee?
@Bibo, jee wat een lange dag zeg! Kan me voorstellen dat je blij bent als het 20u is! jep, ik heb inderdaad een echo, vanmiddag om 15.30. Spannend!
lovekees,eerstekindje,uitgerekend 30 juni 2011 lievebeeb, eerste kindje, uitgerekend 3 juli 2011 Sproettie, eerste kindje, uitgerekend 5 juli 2011 droppie, tweede kindje, uitgerekend 6 juli 2011 Jipper, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 MMM, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 MelanieL29, tweede kindje, uitgerekend 6 juli 2011 Ons Kleintje, tweede kindje, uitgerekend 7 juli 2011 Ientje, eerste kindje, uitgerekend 8 juli 2011 Meid, tweede kindje, uitgerekend 8 juli 2011 mamavanevi, tweede kindje, uitgerekend 9 juli 2011 Yotsuba, eerste kindje, uitgerekend 11 juli 2011 Tuttie, eerste kindje, uitgerekend 12 juli 2011 Jem1979, tweede kindje,uitgerekend 12 juli 2011 Pina, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Bibo, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Girl1982, eerste kindje, uitgerekend 14 juli 2011 The Cat, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Misty1984, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Julia6, derde kindje, uitgerekend 17 juli 2011 Mamatien, eerste kindje, uitgerekend 19 juli 2011 123, eerste kindje, uitgerekend 19 juli 2011 Luca2504, eerste kindje, uitgerekend 22 juli 2011 Rowenavb, tweede kindje, uitgerkend 22 juli 2011 Umizoomi, tweede kindje, uitgerekend 23 juli 2011 Lindaatje, derde kindje, uitgerekend 23 juli 2011 Hanneke, derde kindje, uitgerekend op 27 juli 2011 BD81, tweede kindje, uitgerekend op 28 juli 2011 Wonderful, eerste kindje, uitgerekend op 28 juli 2011 Hellepelle, tweede kindje, uitgerekend op 30 juli 2011 Bapsie, tweede kindje, uitgerekend op 30 juli 2011 afpraken 123: 29 november eerste echo met 6wk en 6dg Julia6: 29 november, tweede (termijn)echo Misty1984: 29 November eerste echo droppie: 30 nov. 3e echo Jem1979: 30 nov vk + echo, 7 dec echo umc Hanneke 1 dec. eerste afspraak vk Jipper: 1 dec. afspraak gyn. Bibo: 2 dec. intake vk + echo MMM: 2 dec. intake vk + echo Lievebeeb: 3-12 echo Bapsie 3 dec intake vk Pina: 6 dec. intake vk Sproettie: 7 dec. intake vk + echo Ons Kleintje: 7 dec. echo bij de gynaecoloog The Cat: 8 dec intake vk + echo Mamatien: 9 dec intake vk + hartje luisteren Julia6: 10 dec intake vk + echo Meid:13 dec verloskundige controle,20dec, 2e echo Rowenavn: 14 Dec intake VK, 28 Dec 1e echo Vlindertjes Inger1979 Blike1987 Bedankt voor al jullie lieve berichtjes dames... Voel me nu gewoon kut, maar het komt wel weer goed.. mijn vriend en ik komen hier wel weer overheen en we gaan gewoon op naar de volgende ronde. Zal hier niet meer meeschrijven maar wil jullie allemaal even een fijne zwangerschap wensen! en een fijne bevalling in de hete zomer... liefs blike1987
Lieve Blike, heel veel sterkte meid, sta open voor je verdriet en als je weer de kracht hebt gevonden hoop ik dat je snel weer zwanger raakt!
Dank je wel Blike, heel veel sterkte nogmaals, vind het heel verdrietig voor je! hopelijk is het gauw raak en gaat het volgende keer wel goed. @bibo dat is een heel lange dag zeg!
@ Blike heel veel succes in de volgende rondes, hoop dat het snel raak is en dat het dan een plakbeebje is Het is zo inderdaad een lange werkdag. Maar dinsdag ben ik dan altijd al rond 3u klaar, das wel lekker! Hoe waren de echo´s bij iedereen? Wij gaan donderdag, vind het echt spannend!!
Hoe waren de echo's vandaag? Wel een mooi idee om de vlindertjes onderaan de lijst te zetten. Horen er toch ook bij vind ik.
Hey ladies! Hier vandaag onze eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien Het zag er allemaal prima uit. 21 December krijgen we een tweede echo en dan ook een afspraak met de gyneacoloog. Fijne avond allemaal! Liefs, Misty
@Blike: Wat ontzettend rot meid! Verschrikkelijk om een mk te krijgen als je zo blij bent geweest zwanger te zijn. Veel sterkte! @viby: Nee, nooit eerder zwanger geweest, nu voor de eerste keer en zo trots als een pauw hihi. Mooie cakejes heb je gebakken! @Kanelly: Welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap! @Ientje: Wat een coole cakejes! Creatief hoor. Liefs, Misty
hallo meiden zo weer terug van weekendje weg! was heerlijk geweest, lekker ontspannen, ontbijt buffetje, heerlijk gegeten in restaurant in nuenen, voor de meiden die ergens in brabant wonen, restaurant heerendonck! echt een aanrader!!! nog lekker een ontspannings massage van rug nek en schouders gehad. en en en en mijn vriend is op zijn knieën gegaan....we gaan trouwen! ik was compleet verrast had het nooit verwacht na al 11 jaar bij elkaar te zijn!!! @julia wat fijn dat jullie het ook leuk hebben gehad! hoe was de echo geweest??? @blike, heel veel sucses meid, hoop dat het vals alarm was/is! iedereen die een goede echo had, gefeliciteerd! @cupcakjes.....mmmmmmmm wat zien die er gaaf uit! leuk hoor!!! @misselijk hebben jullie ook dat de misselijk klachtjes wat toe nemen... ben blij als het weer wat minder word, als ik al denk aan eten of drinken...het smaakt allemaal wel lekker, gelukkig! weet niet meer van wie die foto is van dat buikje, maarre ziet er goed uit hoor!mooi he echt iets om trots op te zijn!!!! groetjes en tot snel weer
Hallo allemaal, hier even ego en positief echo nieuws!!!! Hartje zien kloppen! Joehoeee! opgelucht! Metingen zijn met 7 weken nog niet echt 100% zeker, maar vruchtje kwam nu overeen met 7 weken, dus ik lig op schema! Helemaal blij! @Misty, fijn dat je ook een goede echo hebt gehad!! Gefeliciteerd! @Meid, klinkt als een heerlijk weekend! Gefeliciteerd met het aanzoek! Wat spannend!!!!!!!!!!! Leuk zeg! En vooral ook omdat het zo onverwachts kwam! Weten jullie al wanneer ongeveer de grote dag zal plaatsvinden?
Hoi meiden, Zag dat er weer een paar goede echo's zijn geweest vandaag, helemaal super!! Ik heb hem morgenochtend om half 9!! Ik word ook met de dag beroerder lijkt het dus ik ga ook weer afsluiten...
@julia, gefeliciteerd met de goede echo!!!!! was er echt al een klein babytje te zien??? dank je wel, wanneer weten we nog niet helemaal maar ergens in voorjaar/zomer, 2012 dus....deze zomer eerst nog zo'n klein wondertje erbij!
@ Meid: ooo wat leuk!!! Gefeliciteerd!! Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht! Fijn dat er weer goeie echo's waren vandaag!! @ Jem: spannend morgen echo! Veel plezier! Jammer dat je zo misselijk bent... sterkte drmee! Hier: KKKOOOUUUDDDD!! Heb de kachel geloof ik nog nooit zo hoog gezet! En ligt er bij jullie al veel sneeuw?
Meid: Gefeliciteerd, leuk!!!! Duurt nog even, dus eerst een klein wondertje en daarna weer iets anders in het vooruitzicht. Julia: oh wat heerlijk. Ik moet nog 3 weken wachten pffff Jem succes morgen en hou ons op de hoogte he! Hier ligt nog wel sneeuw (brabant), maar nog niet heel veel hoor. (denk 1cm ofzo)