Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ohhh kweet niet wat ik heb....vanmorgen rond uur of 4 wakker, misselijk, weer even geslapen tot uur of 6, weer wakker, misselijk en een partij zitten braken boven de wc,, kwam niks uit, en nu echt de hele tijd super misselijk........
    is dit van de zwangerschap of griep.....

huilen, nee dat ken ik niet....maar ik hoor wel vaker dat het van de hormonen kan komen.wat ik nu wel heb en bij de vorige zwangerschap niet, is dat ik ontzettend sterk ruik.

nou ga maar rustig aan doen vandaag, hoef niet te werken, zaterdag pas weer. en hopen dat het niet de griep gaat worden, zit ik echt niet op te wachten!

groetjes meid

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoe voel je je nu?

Ons Kleintje: ooh 9 weken wat klinkt dat al ver he? Hahaha, normaal vind ik 9 weken altijd zo pril, maar nu bij mezelf heb ik echt zoiets van "oohh al bijna 9 weken!" En dat het dan officieel foetus heet, is ook weer een stap he!

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

haha ja, gisteren zei iemand nog tegen me: Oh negen weken nog maar...
    ik vind het AL negen weken!

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Elionorah, die ruim 13.000 klinkt wel goed, zie ook hier als je die zelf nog niet kende: http://www.freya.nl/web_medisch/hcg.php

@Onskleintje: wow! 9 weken! Ben jij koploper ofzo? Bijna volgens het lijstje :)

@Meid, niet ziek worden! Rustig aan! :)

Zo. Vandaag verder met mijn zoektocht naar smalle warme broekjes maar 98 voor zoonlief. Kan echt niks vinden voor de koukleum, alles zakt van zijn billen af.....

5. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Ik heb alweer een aantal dagen niets geschreven, maar zie dat jullie genoeg gesprekstof hebben :D, valt niet mee om iedere keer alles bij te lezen.

@ Konijn: wat een bijzonder verhaal en gelukkig lijkt het op een verhaal met een goede afloop! Wat fijn voor jullie!

@ Elionorah: hoop dat het bij jou ook allemaal goed blijkt te zijn.

Zelf zit ik 'm een beetje te knijpen voor maandag. Dan heb ik mijn intake bij de vk. Na die ene dag roze verlies is er gelukkig niets meer gebeurd, maar ik ben er nog steeds niet helemaal gerust op ( zie veel doemscenario's voorbij komen). Ik hoop zo dat ze al een hartje of iets kan laten horen waardoor het wat tastbaarder wordt. En ik hoop heel erg dat de echo daarna niet lang meer op zich laat wachten. Ik kan die weken wel voorbij kijken!!!!

Ik begin wel echt een buikje te krijgen, terwijl ik weinig last heb van obstipatie. Nou ben ik behoorlijk slank, dus alles wat een beetje uitsteekt is meteen zichtbaar. Ik heb nu een zwangerschapshemd van de HEMA gekocht en zo'n vreselijk niet charmante onderbroek. Echt een aanrader, ze zitten heerlijk met dit koude weer!

Groetjes Pina

6. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    dankje voor de tip;)ik heb trouwens ook wel ietsjes een dikker buikje volgens me vriendje

7. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Alles goed? Ik heb de afgelopen dagen wel wat mee gelezen, maar niet alles onthouden. Ben echt vreselijk misselijk geweest en heb veel moeten braken, ben ook 2 daagjes thuis gebleven van mn werk.
    Nu gaat het weer iets beter, al heb ik vanochtend in de wasbak bij de verloskundige weer staan spugen en op mijn werk ook al weer een keer. Vanochtend ook een uitwendige echo gehad en er was een prachtig hartje te zien.

@ meiden in onzekerheid, heel veel sterkte, hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen!

Ik ga proberen de komende dagen weer wat actiever mee te forummen!

8. Ons Kleintje

Van harte gefeliciteerd!! mooi nieuws

9. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ ons Kleintje dank je wel! En gefeliciteerd met je foetus, weer een mijlpaal bereikt.
    @ meid ben je nog steeds zo misselijk, hoop voor je dat het snel wegzakt.
    @ huilen, ik huil ook wel iets sneller, maar het valt me nog mee.
    @ julia al broekjes gevonden?
    @ zwangerschapshemp, goede tip, mijn buik is nog niet echt gegroeid volgens mij, maar mn hemd schiet de hele tijd uit mn broek en dat is koud!!

10. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Helaas, ook ik moet me afmelden. Geen goed nieuws vandaag tijdens de echo, de kleine is twee weken geleden gestopt met groeien :(.

11. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    heb vandaag zwangerschapsbroek gekocht was maar 15 euro die moest ik mee hihi zit wel lekker is wel lekker warm

12. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Hallo lieve allemaal!!!!
    Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden.
    Ik ben er weer en nog helemaal zwanger.
    Goed nieuws dus bij de echo vorige week. Er was een mooi hartje te zien wat sterk klopte.
    Ook zag ze geen rede voor het bloedverlies. Ze heeft mijn eierstokken en baarmoeder helemaal nagekeken.
    Wel heb ik nog 3 dagen bloed verloren en heb nogsteeds erge pijn in mijn buik.
    Kan er 's nachts niet van slapen en dan komt er nog eens de misselijkheid en de duizeligheid bij...
    Erg fijn om weer zwanger te zijn dus hahaha.
    Nee hoor dat is gekheid. Ik vind het echt heel bijzonder en leuk, zou alleen willen dat de eerste 16 weken erop zaten.
    Bij Danny ging het toen beter en hoop daar nu maar weer op.
    Vandaag voor het eerst niet wezen werken omdat het gewoon niet ging.
    Als het maandag weer niet gaat moet ik het toch maar aan mijn baas gaan vertellen.
    Wilde het eingenlijk met nieuwjaar doen.

Sorry voor het hele verhaal en ik ga ook nog even wat terug lezen maar zie dat dat wel heeeeel erg veel is geworden.

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Mmm, wat een treurig nieuws zeg. Neem aan dat dit onverwacht kwam, of had je een voorgevoel? Heel veel sterkte meid!

@Bibo, wat vreselijk die misselijkheid! Hopelijk wordt het snel wat beter. Lijkt me erg vervelend als je telkens naar een wasbak of een wc moet rennen om over te geven. Ik weet dat Jem pilletjes heeft gekregen van de huisarts, is dat misschien iets voor jou? Weet niet of ze helpen, maar wellicht het proberen waard?

Ja :) ben geslaagd w.b. broekjes voor de jongens, ben tevreden. Voor mijzelf meteen maar een stel nieuwe laarzen in de uitverkoop gekocht. Kan natuurlijk niet alleen hun verwennen, haha!

@Droppie, ik had ook je pbtje net gelezen, ben blij dat alles goed met je gaat! Behalve dan de vermoeidheid, misselijkheid etc. Belangrijkste is dat jullie een mooi hartje hebben zien kloppen en dat het bloedverlies gestopt is. Hopelijk blijft alles goed gaan!

Zo. Ik duik voor de buis! Morgen heerlijk relax dagje, de een een halve dag naar school, de ander kdv en ik ben gewoon VRIJ! Wat een luxe. Moet het weekend wel werken.... er moet iets tegenover staan he? :)

14. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    lievebeeb, eerste kindje, uitgerekend 3 juli 2011
    droppie, tweede kindje, uitgerekend 4 juli 2011
    Sproettie, eerste kindje, uitgerekend 5 juli 2011
    Jipper, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011
    MMM, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011
    MelanieL29, tweede kindje, uitgerekend 6 juli 2011
    Ons Kleintje, tweede kindje, uitgerekend 7 juli 2011
    Ientje, eerste kindje, uitgerekend 8 juli 2011
    Meid, tweede kindje, uitgerekend 8 juli 2011
    mamavanevi, tweede kindje, uitgerekend 9 juli 2011
    Yotsuba, eerste kindje, uitgerekend 11 juli 2011
    lovekees,eerste kindje,uitgerekend 11 juli 2011
    Tuttie, eerste kindje, uitgerekend 12 juli 2011
    Jem1979, tweede kindje,uitgerekend 12 juli 2011
    Pina, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011
    Bibo, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011
    Girl1982, eerste kindje, uitgerekend 14 juli 2011
    The Cat, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011
    Misty1984, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011
    Julia6, derde kindje, uitgerekend 17 juli 2011
    Mamatien, eerste kindje, uitgerekend 19 juli 2011
    123, eerste kindje, uitgerekend 19 juli 2011
    Luca2504, eerste kindje, uitgerekend 22 juli 2011
    Rowenavb, tweede kindje, uitgerkend 22 juli 2011
    Umizoomi, tweede kindje, uitgerekend 23 juli 2011
    Lindaatje, derde kindje, uitgerekend 23 juli 2011
    NookY, eerste kindje uitgerekend 26 juli 2011
    Hanneke, derde kindje, uitgerekend op 27 juli 2011
    BD81, tweede kindje, uitgerekend op 28 juli 2011
    Wonderful, eerste kindje, uitgerekend op 28 juli 2011
    Hellepelle, tweede kindje, uitgerekend op 30 juli 2011
    Bapsie, tweede kindje, uitgerekend op 30 juli 2011

afpraken
    Hanneke 1 dec. eerste afspraak vk
    Jipper: 1 dec. afspraak gyn.
    Bibo: 2 dec. intake vk + echo
    MMM: 2 dec. intake vk + echo
    Lievebeeb: 3-12 echo
    Bapsie 3 dec intake vk

Pina: 6 dec. intake vk
    Jem1979: 7 dec echo umc
    Sproettie: 7 dec. intake vk + echo
    Ons Kleintje: 7 dec. echo bij de gynaecoloog
    The Cat: 8 dec intake vk + echo
    Droppie: 8 dec 4e echo
    Mamatien: 9 dec intake vk + hartje luisteren , 13 dec. echo
    Julia6: 10 dec intake vk + echo
    Meid:13 dec verloskundige controle,20dec, 2e echo
    Droppie: 13 dec verloskundige controle.
    Rowenavn: 14 Dec intake VK, 28 Dec 1e echo
    Hellepelle: 8 dec mvm, 20 dec 1e echo, 21 dec intake VK
    BD81: 22 dec 1e echo
    NookY: 22 dec 1e echo en intake

Na eerste ruim een week later uitgerekend te zijn, zijn we nu weer 2 dagen vooruit gezet.
    Woensdag weer een echo en dan horen we wat de datum echt gaat worden en die houden we dan aan.

15. Ons Kleintje

@mmm wat een rotnieuws! heel veel sterkte gewenst!
    @Droppie fijn je weer hier te zien, met goed nieuws.
    @hier De misselijkheid neemt de afgelopen 2 dagen wat af. vannacht supergoed geslapen (de kleine heeft goed geslapen bedoel ik dan haha)
    vandaag een dagje samen thuis, lekker.

16. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    hallo,

@droppie, jeetje jij hebt ons wel in spanning laten zitten zeg!!!maar wat fijn om te horen dat alles goed is!wel vervelend nog die buikpijnen enz. gelukkig is er geen reden voor gevonden.
    ikzelf heb ook erg snel bloedverlies, elke keer als je naar de wc gaat is het weer spannend, vanmorgen had ik weer een beetje.... maar ik moet vertrouwen hebben in goede afloop, ik had gelukkig met 6wk echo met hartactie, de kans dat het dan nog mis gaat is gelukkig erg klein.maar toch die echo van 20 dec duurt nog wel erg lang..............
    @mmm, wat een vreselijk nieuws!heel veel sterkte de komende tijd! krijg je over een paar weken weer een echo om te kijken, als het niet vanzelf eraf is gekomen?
    gelukkig werd ik vanmorgen wakker en niet meer hetzelfde gevoel als gister, nog wel weeig enz. maar dat hoort erbij! geen idee wat het geweest is........

straks om 11 uur zwemmen met me kleine mannetje, voor zijn diploma, walvis[moeder en kind zwemmen]. nu nog even in huis rommelen, moet nodig stofzuigen.

fijne dag allemaal, groetjes meid

17. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    @mmm: wat erg, sterkte!
    @konijn: wat een goed nieuws, mooie echo.
    @elionorah: wat een vervelende ervaring heb jij gehad, ik hoop voor je dat je goed nieuws krijgt binnenkort.

Met mij gaat het best goed, ik voel me gewoon zwanger. Heb vannochtend wel een dreinend gevoel aan de zijkanten van mijn buik, vooral aan de rechterkant. Ik weet niet of het door mijn darmen komt of dat het van de zwangerschap is. Ik hoop dat het straks over is.
    Ik merk wel dat ik nu meer moeite heb om over de toekomst te praten: over het kopen van kleertjes en een broertje of zusje voor onze kleine meid. Ik moet straks eerst die echo maar weer eens zien. Dat vind ik wel jammer, voor hetzelfde geld is het allemaal goed en heb ik twee weken minder van mijn zwangerschap kunnen genieten.

Liefs tante29

18. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Hola meiden ik vergat elke keer hier te kijken hier gaat alles nog goed nergens last van woensdag de echo.

19. Ons Kleintje

@tante, dat zou inderdaad zonde zijn wanneer je er nu niet van probeert te genieten. Waarom zou je niet van het positieve uitgaan, wanneer het mocht misgaan kun je altijd nog boos/verdrietig zijn. Mijn zwangerschap is ook spannend, maar ik probeer ook voor dit kindje, positief te zijn. Ik denk dat het kindje het gevoel van jou als moeder wel aanvoelt.

20. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @ons kleintje, helemaal mee eens! Ik ervaar precies t zelfde. De artsen waren erg terughoudend en negatief, maar ik voel wat ik voel en blijf positief en hopen tot de volgende echo. En dan zullen we zien of het tegendeel bewezen kan worden of niet.

Ik ga ervan uit dat m'n kindje leeft en ik nu 5wk3dg ben ofzo.
    Dit houdt me rustig, vrolijk en ik zit met een goed gevoel op werk.

Liever in een droom leven voor een week, dan bij voorbaat al angstig en verdrietig zijn...

Tante, Ik hoop dat je hier iets mee kan. :) sterkte!

Deel Deze Pagina