Ik heb heerlijk geslapen ik weet wel dat een kloppend hartje nog geen 100 procent zekerheid geeft maar de kans dat het mis gaat worst steeds kleiner. We gaan het vanavond aan onze ouders vertellen. Ik ben er natuurlijk misselijk van dus dat maakt het ook wat duidelijker als ik ineens perse wat moet eten of juist niet. Tegen de rest vertellen we het pas na de volgende echo. Dan ben ik 9of 10 welen. Nog twee weekjes mond dichthouden dus!
Heej bd81 wat fijn dat je een wormpje met een hartje hebt gezien. Dan is inderdaad de kans al weer kleiner dat het misgaat! GEfeliciteerd...
Ik ga het volgende week zaterdag tegen vriendinnen zeggen ben dan 10 weken we hebben dan een high tea en wat ga ik nu weer verzinnen op dat ik niet alles eet nee vertel het maar gewoon en 1 jan aan de rest en op hyves enzo
@The cat: Wat een mooie echo foto. Leuk dat je al echt een babytje kunt zien met beentjes etc! Fijn dat alles goed is en de uitgerekende datum klopt. @Bibo: met de misselijkheid gaat het de afgelopen dagen wat beter. Minder last van. Ook het koken gaat beter, maar mijn man heeft het van de week wel een keertje overgenomen inderdaad hihi. Vind hij ook niet erg, is heel behulpzaam. @Pina: ik duim ook voor je! Wat rot om zo in onzekerheid te zitten bah! @Elionorah: Wat fijn dat de echo goed was en het hartje klopte! Geniet ervan. @Meid: Leuk dat je gaat trouwen. Wij zijn in september 2009 getrouwd en hebben de hele dag bij mijn ouders in de tuin gevierd. 's Morgens daar de gasten ontvangen en koffie met wat lekkers en daarna met z'n allen naar het gemeentehuis. Daarna thuis taart en champagne en later voor de gasten broodjes. Wij zijn toen foto's gaan maken. Toen hebben we een buffetje laten bezorgen, wat erg goed en lekker was! 's Avonds kwamen de avondgasten erbij en hadden we een dj in de tuin. Al met al, erg gezellig geweest en alles zelf georganiseerd, precies zoals wij het wilden. Succes met het organiseren van jullie bruiloft! @Onskleintje: Ik heb nog niet gelezen waarom je stopt met schrijven bij ZZP, maar wens je veel geluk en alle goeds voor de toekomst toe! @Ientje: Wat fijn dat dat echo goed was! Geniet ervan samen met je man. Sterkte ook met je oma! @BD81: fijn dat de echo goed was, dat zal een hele geruststelling zijn! Allemaal een fijne dag! Ik ga even boodschappen doen, theetje drinken bij vriendinnetje en dan weer werken tot vanavond laat. Liefs, Misty
@ Ons kleintje echt jammer dat je stopt, maar vind het ook wel begrijpelijk! Hoop dat je af en toe eens komt melden hoe het met je gaat. Veel succes met de rest van je zwangerschap! @ Bd81 gefeliciteerd met het kloppende hartje!! Geeft al weer een stuk meer zekerheid he! @ mooie echo van cat, onze foto ziet er niet zo mooi uit hoor, ik vond het op het schermpie allemaal duidelijker te zien. Ik vroeg me af of jullie nog veel sporten? Ik heb er zo weinig energie voor. Ben vanochtend gegaan, maar na 40 min. de les uitgelopen, werd weer zo misselijk van al dat gespring.... Blech wil toch mijn conditie op peil houden.
@Bd, veel plezier met vertellen vanavond! Allemaal vast fijn weekend. Ik heb een date met vriendinnen vanavond in Antwerpen! Leuk leuk leuk. Blijven we allemaal daar slapen. Vanmorgen echo gehad, en alles ziet er super uit. We zagen hem zelfs bewegen, mini pootjes en armpjes eraan. Hij is nu bijna 2 cm, en ziet er nu echt uit als een mini mensje. Tenminste.... als je weet waar je moet kijken op de foto. Zal hem later eens scannen, nu geen tijd, zo de trein halen! Fijn weekend alvast!
hoort het dat als je net 5minuten wakker ben je enorm moe bent je weer kan slapen?word er moedeloos van ik ben zoooooooo enorm moehuilbui gehad te net door dat ik het er echt mee gahd heb ben echt enorm moe
@ Julia, fijn dat jullie ook een mooie echo hebben gehad!! @ Nooky, vermoeidheid schijnt er idd bij te horen. Probeer overdag wat meer rust te pakken en misschien wat vroeger naar bed? @ Bd veel plezier met vertellen alvast! Iemand nog leuke plannen voor van het weekend? Ik heb vanavond een feestje, hoop dat ik me niet verspreek . Morgen gaan we een kerstboom kopen en optuigen, leuk!
hai bibo ik ga dus al om half 9naar bed en lig tussen 12uur en 3uur smiddags op de bvank te tukken...ik merk vooral dat ik moe ben tijdens lopen enzo...
Niet lachen maar de oma's zijn ziek hahaha, wordt dus nog even een paar dagen uitgesteld bij beide families
@Nooky: ik heb precies hetzelfde, ik ben zo moe! Ik had gisteren ook een rotdag. En het verschil met mijn vorige zwangerschap: toen had ik nog geen peuter van bijna 2 rondlopen, nu wel! En die snapt het niet als ik zo moe ben dat ik weinig puf heb om te spelen etc. Ik moet eerlijk zeggen ik was het bijna weer vergeten die vermoeidheid, de vorige keer viel mijn zomervakantie van 6 weken in die eerste periode, dus toen kon ik veel meer rust nemen. Dat valt nu wel een beetje tegen. Maar goed het is voor een goed doel, dus even doorbijten. Bij mij spelen de zenuwen voor woensdag as. ook parten, dan krijgen we opnieuw een echo en het is te hopen dat we dan wel iets zien en dat het goed is. Ik voel me hartstikke zwanger, ik verwacht toch een beetje dat het nu goed is, maar ik durf er niet voor 100 % op te hopen. @iedereen met mooie echo's: super!!!!! Ik ben ontzettend blij voor jullie. Liefs van tante
Hoi Hoi allemaal Ik zal binnenkort eens bij gaan lezen. na een hectische periode, waarin de tumor in mijn vriend zijn hoofd is weggehaald (50%), probeer ik nu weer eens tijd te vinden voor mezelf. Al zal dat nog even wat minder zijn, omdat hij nu 2 dagen thuis is en nog flink moet herstellen. Ik ga eens bijlezen, nu dochterlief nog slaapt en zoonlief aan het spelen is! Ik hoop uiteraard dat het hiet allemaal goed gaat, zag wel behoorlijk veel mensen met echos's voorbij komen. Hoe komt dat dat jullie die zo vroeg hebben, ik krijg pas et 12 weken de 1e, tenzij er bloedverlies oid komt. Ik heb eigenlijk geen zwangerschapsklachten, maar denk dat mijn lichaam daar ook geen tijd voor heeft gehad....... O, ja ben vorige week dinsdag ten huwelijk gevraagd, haha, 4 dagen na 10uren durende OK en met een blaascatheter en infuus, haha. Dacht dat ze een verkeerde snaar in zijn hoofd hadden geraakt, maar het was serieus!!!! Wanneer weten we nog niet en het zal klein maar fijn zijn! Ik ga lezen groetjes Hanneke
@hanneke: wat leuk dat je ten huwelijk bent gevraagd. Wat heftig die operatie van je vriend. Hier gaat het niet zo goed. Ik was gister al erg moe en voelde gisteravond mijn buik steeds: niet echt pijn, maar een soort zeurderig gevoel. Dat heb ik nu ook weer. Ik ging daar straks naar de wc en toen zat er een bruin korstje in mijn onderbroek van 3 mm? Als ik nu plas drijven er soms hele kleine bruinige velletjes in. Er zit niets meer in mijn onderbroek sinds een dik uur. Maar ik voel mijn buik weer constant. Soms wat lichte steekjes. Ik heb dit in mijn vorige zwangerschap nooit gehad en met die vervelende echo van 2 weken geleden in mijn achterhoofd, ben ik nu bang dat het toch niet goed is?! Ik hoop en hoop en hoop op het beste en ben erg blij als mijn vriend over 2 uurtjes thuis is van zijn werk. Wish us luck, liefs van tante
tante wish you luck en hoop dat alles goed zit en vertrouw je het niet ga lansg de dokter of huisartsenpost...die kunnen altijd kijken of alles goed is
helaas,hier een leeg vruchtzakje op de echo gezien. We houden de moed er in,ooit komt er wel weer een baby.
@malibu: wat ontzettend jammer: sterkte! liefs van tante Hier alles rustig, geen bruinige velletjes meer gezien?
@ Hanneke: jee wat heftig zeg. Alles goed gegaan met de operatie? Gefeliciteerd met je aanzoek!! Tjee dat worden veel bruiloften komende tijd @ Tante: oei wat naar! Dat zijn geen gezellige berichten, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Zou er idd ff een belletje aan de dokter of vk aan wagen. Maar dat je nu geen bruins meer hebt, is weer positief nieuws! Ik duim voor je dat het vals alarm was! @ Malibu: Och wat naar meis. 100% zeker dat het fout zit? Of kan er nog een wonder gebeuren? (zou niet de eerste keer zijn in dit topic!) Ik duim voor je dat dat zo is!
@Nooky, ik ook erg moe! Normaal, rust zoveel je kan, het wordt beter over een aantal weken. @Bibo, ja hier leuk plan voor weekend, maar reeds voorbij. Waren met 5 vriendinnen in Antwerpen en hebben een verlaat sinterklaas avondje met surprises gevierd. Heb bagger geslapen, stront verkouden en vandaag terug getreind naar NL. Nu moe maar voldaan! Jij leuk feestje gehad? @Hanneke, jeetje zeg, dat is niet niks meid! En er is 50% weggehaald, wat gebeurt er met de overgebleven 50%? Staan er nog meer operaties op de planning? Heftig zeg. Veel sterkte! @Tante, oei wat onzeker. In principe is bruin oud bloed, dus dat zou geen kwaad moeten kunnen, maar buikpijn is wat minder, al zou dat ook van de banden en/of groeiende baarmoeder kunnen komen. Ik heb dat echter niet constant, maar af en toe een 'zuchtje' buikpijn, kan het niet anders omschrijven. Inderdaad misschien even laten controleren? @Malibu, met hoeveel weken had je de echo? Zou het inderdaad niet kunnen door bijv. een late innesteling en dat je over een week alsnog een vruchtje ziet, of was je daar al voor in een te laat stadium? Veel sterkte meid! Zo... ik duim even op de bank, daarna vroeg naar bed, mijn lijf schreeuwt om slaap!!!