Hoi hoi zwangere dames. Eerder vanaaf in de auto even terug gelezen. Maar ik ben nu zo moe dat ik niet meer uitgebreid ga/kan reageren. Sorry Pff wat een heerlijk en lang weekend was dat! Vrijdag bij m'n ouders Sinterklaas gevierd. Waren met 9 kleinkinderen. Dus t werd een dubbele ronde. Eerst de k-kids en daarna met surprises en gedichten denkinderen en aanhang. Heerlijk gezellig. We zijn blijven slapen, wel zo makkelijk Toen vandaag geshopt voor Sinterklaas feest bij m'n schoon ouders. En Theresa is t eerste kleinkind Was heel anders maar ook super gezellig. Nu lig ik in bed, heb last van m'n baarmoeder. Lijkt wel of ik harde buiken heb, Maar das een beetje vroeg voor 7 weken... Toch weet ik precies hoe harde buiken voelen, Had t met Theresa al met 16 weken, tot aan de bevalling! Kon niet werken etc. Dus ik denk dat ik gewoon over m'n grenzen ben gegaan dit weekend Ik ga nu heerlijk (weer in m'n eigen bedje) slapen. Weltrusten! X
Tante, als je het niet vertrouw kan je idd even lags de HAP of verloskundige bellen. Wat lijkt me dat naar om mee te maken, heb het gelukkig de andere keren niet meegemaakt. Hopelijk blijft het goed gaan. Malibu, wat erg voor jullie, wat gebeurd er nu? en had je een voorgevoel? Wij krijgen pas 7 januari de eerste echo, vind dat zo lang duren en als je er dan achterkom dat het niet goed is lijkt me vreselijk. Hier wordt de andere 50% van de tumor over een half jaar bestraald met het gamma knife wat er als het goe is voor zorgt dat de tumor stopt met groeien. We zijn er dan als het goed is klaar mee. Nog net voor de bevalling! Ik ga hier eens een lekker ontbijtje maken groetjes Hanneke
hallo allemaal, zo weer even terug gelezen van een paar dagen geleden....is veel gebeurt hier op het forum...pfff! nou ik ben afgelopen vrijdag naar de vk geweest voor de echo, had 2weken geleden gebeld, omdat ik na al dat bruinverlies, en alle negatieve berichten die hier af en toe langstkwamen, geen vertrouwen meer had in een goede zwangerschap[ terwijl ik bij mijn zoontje ook bruinverlies had] gelukkig zagen we een heel leuk mini mensje die het blijkbaar erg naar zijn zin had bij mij[lekker bewegen].pfffff ben zo opgelucht en blij! de vk kon gelukkig geen oorzaak zien voor de bloedingen, ze zei, blijkbaar heeft het totaal geen invloed op de baby, want die ontwikkeld zich prima! normaal doen ze een termijn bepaal echo rond de 12 wk, ik was nu 10 weken, ze vond het allemaal zo positief dat ik niet meer terug hoef te komen, pas met 20 wk echo weer. de bevallings datum is vastgesteld op 9juli, 1 dag later als ik zelf dacht! het babytje was nu van kop tot staart ruim 3cm, schattig he! ben zo blij en gelukkig, en hoop dat ik het positieve vast kan houden! @hanneke, jeetje wat heftig allemaal zeg!hoe is het met je vriend? gefeliciteerd met je aanzoek! wanneer willen jullie gaan trouwen? hihi ik ben poosje geleden gevraagd.... bij ons word het ook klein en fijn, zoals we zelf willen, waarschijnlijk eind mei begin juni 2012. fijn voor jullie om met wat positieve dingen bezig te kunnen zijn. @malibu, sterkte! @tante, hoe gaat het nu met je? hou hoop hoor!zoals je net hebt kunnen lezen ben ik dus ook zo'n geval met bloedverlies, het hoeft echt niks te betekenen, zeurderige buik is iets heel normaals in de zwangerschap, je baarmoeder groeit! ik heb de vk zo vaak gebeld, ze zegt, als je een mk hebt, voelt het echt als weeen[weet niet of je al kids hebt] en dan is het bloedverlies zeker zoveel of meer als menstruatie!gelukkig duurt woensdag niet zo lang meer! sterkte! @julia, wouw wat een gaaf weekend zeg,klinkt helemaal super, hihi ga maar lekker bijslapen, weltrusten... goed weekend meiden tot snel
Ik heb vanmiddag een workshop van 9 vrouwen van 14 t/m 80 jaar pffff ben nu al moe haha heb hem alleen (het meisje met wie ik het normaal doe is op vakantie) dus kan rustig aan doen hihi zijn gelukkig cupcakes en alles is gister al gebakken
Lekker aanpoten dus. Veel plezier in ieder geval. We hebben het gisteren aan onze ouders en zussen verteld. Reageerden allen heel enthousiast. Wel gevraagd of ze het nog wel even voor zich willen houden tot we de 22e weer een goede echo hebben. Dan mag van mij iedereen het weten. Is ook wel iets makkelijker met mijn misselijkheid haha.
Dag meiden, Ik kom ook weer eens langs, afgelopen dagen geen puf gehad om te schrijven. Momenteel ben ik erg moe en heb ik veel last van mn darmen en maag. Ik kan moelijk naar het toilet, en heb veel last van darmkrampen, en ook af en toe een weeig gevoel in de maag. Ook heb ik in een keer een afkeer van bepaalde dingen. Herkennen jullie dit? @Meid: Wat fijn dat alles goed is! Geeft zeker een heel opgelucht gevoel? Geniet ervan, wij mogen a.s. donderdag! @hanneke: Leuk dat jullie gaan trouwen! @The Cat: Is dat jouw werk die workshops geven? of doe je dat voor de leuk. Lijkt me wel erg leuk om te doen @Malibu: heel veel sterkte! @Tante: Ik heb vorige week ook bruin bloed gehad, ook verlos gebeld, die zei zolang je geen krampen hebt en geen helderrood verlies kan het volgens haar geen kwaad. Nou ik ga maar weer even proberen om mn suikerbrood naar binnen te werken, eten is momenteel een beetje een crime geworden..
Hoi meiden, Ik heb morgen de eerste echo, vind het zo spannend!!!!!!! Twee keer een dag lang rozige afscheiding gehad en heb, behalve ´s nachts een paar keer moeten plassen, erg weinig klachten. Zou haast willen dat ik wel heel veel klachten had, maar mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschappen ook nooit ergens last van gehad, en ik ben er toch echt. Ik weet dus dat het weinig hoeft te betekenen....maar toch.... Tot morgen, slaap lekker vannacht! Groetjes Pina
Wees maar blij dat je nergens last van hebt. Ik wens mijn misselijkheid niemand toe hoor. Lig nu weer op de bank na wat gegeten te hebben pfffff.
Dag dames, ik denk dat ik me even wat meer terug trek hier. Heeft te maken met het verschrikkelijke nieuws wat nu overal bekend is. We zijn erg dicht betrokken hierin... Ik heb even tijd nodig, zucht. Groetjes, Ps met de zwangerschap gaat t prima.
@elionorah, ik ben niet helemaal up to date maar wens je veel sterkte toe. @pina, echo vandaag toch? @all, probeer mee te lezen maar geveild door de griep, reageer later dus meer.
@elionorah, ik weet idd ook niet helemaal waar je het over hebt, toen ik het las dacht ik meteen dat kdv gedoe wat op het nieuws is, nu hoop ik toch echt voor je dat ik het helemaal bij het verkeerde eind heb!!!!!!!! sterkte iniedergeval met wat dan ook! gatver toen ik gister op nieuws zag van die zaak van kdv, krijg je gewoon kippenvel!! die man moeten ze tegen de muur zetten en dood schieten! wat een rare wereld leven we in zeg.......pfffff!!! julia, oh toch de griep te pakken, valt niet mee he, als je ook nog kids hebt lopen... beterschap, en rustig aan doen! pina, hoe was je echo?????? hier gaat alles goed, vanmiddag naar vk voor controle, vanavond met het werk naar een merk waar mee we werken, die geven een kappershow. zal vast weer leuk worden! groetjes meid
We hebben net de eerste echo gehad: alles is goed!!!! Ik ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij/ zij was heel levendig, draaide constant rondjes en zwaaide met z'n armpjes! Nu ga ik proberen er volop van te genieten en me minder zorgen te maken! Over twee weken mogen we weer even kijken, omdat we hebben gekozen voor een nekplooimeting. groetjes Pina
Ik hoop toch van ganze harte dat Elionorah niet vanwege dit verschrikkelijke Amsterdam kdv nieuws even afstand neemt, want jeetje wat bestaan er toch ontzettend zieke mensen.... Geen woorden voor...
Helaas, het gaat wel om het kdv verhaal. Ik wil liever niet in detail treden op dit openbare forum. We zijn betrokken in dit vreselijke verhaal, En onze dagen worden opgeslokt met emoties en nare verhalen over dit alles. We moeten ons thuis echt even focussen op ons zelf. Sjonge wat wilde ik graag dat dit een nare droom was die morgen ophield... Sterkte hier, zwangere dames. X
Wij sterkte, jij sterkte bedoel je. Ik dacht het al maar hoopte het niet. Toch niet bij je eigen dochtertje hoop ik? Oh de rillingen lopen echt over mijn rug, wat verschrikkelijk!!! We leven in ieder geval met je mee. Sterkte meid.