Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vive2

vive2 Fanatiek lid

Weet jullie omgeving al van de zwangerschap? Ik hbe nog niks gezegd, maar ben wat besluiteloos wanneer ik dat zal gaan doen.

Nou ik ben een poosje weg, de avondspits gaat zo beginnen! Bis later!

2. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @tante,wat een verschrikkelijk nieuws zeg!nou heel veel sterkte!
    lijkt me erg om het nu zo 'af te wachten'.
    @julia, nou ik ben officieel morgen 11 weken, heb de banner niet aangepast, ach die ene dag!had zelf 8juli berekend, echo met 6wk gaf 12 juli aan de laatste echo 9 juli. de vk heeft het op de 9e gezet.
    nou dan heb je het zo wel mooi geregeld met je werk kids en man idd.
    moet je volgende week met kerst werken of dit weekend?
    @bibo,mmmmm heerlijk zeg tot zo lang op bed, dat is hier al heeeeeeel lang geleden, maar daar ga jij staks als de kleine eris ook achterkomen, hahahah......geniet er nu maar lekker van!
    wat gaaf dat je al een kinderwagen hebt besteld, welke??
    ik heb er 1 van mutsy, echt een super wagen, lekker stevig.
    die kunnen we nog prima gebruiken voor de 2e. allen de buggy heb ik van prenatal zelf, wat een k*t ding, was niet al te duur maar dat is te merken.
    @vivalafete, heerlijk zeg, vakantie!lekker de tijd voor jullie zelf!

groetjes

3. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Tante; wat verschrikkelijk! Sterkte !

Wij hebben alles nog van ons zoontje dus helaas geen winkels leeg shoppen :( maar kleertjes moeten er altijd komen natuurlijk. We willen misschien wel nieuwe kinderwagen, maar dat zou het enige zijn wat grote dingen betreft.

4. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Nou ik had weer bloedverlies dus de ha gebeld en moest direct langskomen ik heb een een of andere parasiet die wordt nu niet weggehaald omdat dan de kans op miskraam 75% is dus mag het pas met 14 weken nu gewoon goed schoonhouden met water

5. vive2

vive2 Fanatiek lid

Cat: Waaaat? Wat voor parasiet?? Geen fijn idee om mee rond te lopen lijkt me.. Succes hoor en aftellen tot week 14, dat die parasiet dan mar snel gesloopt moge worden!

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja hij zei een naam maar ik weet die al niet meer ga dinsdag de vk bellen ja hij kan ook weggaan door mij met douchen moet ik extra spoelen dan kan hij eruit vallen en anders nog 4 weken wachten gelukkig zijn die zo voorbij met de feestdagen

7. vive2

vive2 Fanatiek lid

Jee. Is het echt een zichtbaar "beestje" of iets onzichtbaars? Ik hoop voor je dat ie loslaat en weggaat!!

8. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    hij zag het gelijk dus zal wel een wit plekje zijn ofzo volgens mij zie je niet echt een diertje ja ik ga mijn best doen gelukkig weet ik dat het voor ons beide niet schadelijk is als hi nog 4 weken blijft zitten het is nu schadelijker het weg te halen

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Tante: ach, wat afschuwelijk om te horen dat het waarschijnlijk mis zal gaan. Hebben ze iets gezegd over de kans dat het wel goed gaat?
    In elk geval sterkte, kan me zeer goed voorstellen dat jullie verdrietig zijn.

@ Julia: sorry, haha wilde je niet ongerust maken hoor! Gezellig als we samen gaan 6 januari ;) al is Gelderland niet bepaald om de hoek voor mij (ik woon onder de rook van Rotterdam haha)

@ meid: dit is ons eerste kindje, misschien ook daarom dat we nu al met het kamertje bezig zijn hihi!

@ vivelafete: bij ons weet ongeveer iedereen het inmiddels. Kon het niet langer meer voor me houden, en wilde dat ook niet ;)

@ The cat: ieuwww klinkt niet fijn een parasiet! Kan het geen kwaad dat ie er nu langer blijft zitten dan?? Hoop dat ie er snel vanzelf uit gaat!

10. vive2

vive2 Fanatiek lid

Da's het belangrijkste; dat het voor jou en de baby geen kwaad kan. En wat je zelf ook al zegt, nog 4 weken. En wie weet is het dan al vanzelf over!

11. vive2

vive2 Fanatiek lid

Het is toch geen toxoplasmose heh?!

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Vivelafete, (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vive_la_F%C3%AAte jij, fan? of gewoon lang leve het feest?! :) )
    Leuk, basisschool! Is bij jullie groep 1 en 2 gescheiden, neem aan van wel omdat je het specifiek over groep 2 hebt. Werk je op dezelfde school als waar jullie oudste naar toe gaat? Openbare basisschool, of?

Hier weet iedereen het al. Collega's, leidinggevende, ouders, schoonfamilie, bijna alle vrienden. Ik kan zoiets niet voor mezelf houden.

@The Cat, parasiet? Waar zit die?? Nou, ik hoop maar dat hij eruit 'valt', jee, sorry, dat klinkt echt een beetje maf, zo bedoel ik het niet. Zit die in je vagina dan of toch in je baarmoeder?? En hoe kom je eraan?

@Meid, ik moet morgen een tussendienstje, alleen zaterdag van 11 tm 16u en toevallig ook het kerstweekend van 26 op 27 dec werken. Dit is meer zo omdat ik mij vrijwillig hiervoor op heb gegeven zeg maar. Vind het ook niet erg, wij gaan de 25ste lekker eten met de family, dus dat ik dan de 26ste vanaf 15u moet werken vind ik niet zo'n probleem. Maken we er op het werk ook maar een kerstfeestje van, veel clienten zullen er overigens niet zijn. En stel er is niemand, ben ik vrij :)

@Ientje, geeft niet, ik heb ook eens een jaartje in Rdam gewoond :) Hoe laat moet je die 6de? Ik sochtends dacht ik. 09.15u als ik me goed herrinner, pin me er niet op vast, mijn geheugen heeft het begeven.

@Bd, hoe is het met jou?

Oh ja, ik ben niet meer misselijk! Hoera!

13. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Julia: haha geheugen, klinkt bekend! Die ben ik ook al even kwijt ;) Ik vrees dat ik er echt zoéén word die sleutels in de vriezer legt enzo ;)
    Ik moet om 10:10. Dus kan ik nog lekker ff uitslapen hihi. Tja nu kan het nog...
    Wat fijn dat je niet meer misselijk bent!!!

Ik ga zo mn bedje in, ik heb mn friends dvd boxen weer eens uit t stof gevist, heerlijk weer even genieten! Ik ben al niet meer zo moe dat ik al slaap zodra mn hoofd het kussen raakt, dus nu kan ik weer lekker tv kijken.

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Ientje, goed plan, duik ook mijn bed in met de tv aan. Niet met Friends however... als ik daarmee begin dan kan hubby niet stoppen, die heeft ze ook allemaal op dvd staan en is zwaar verslaafd als hij eenmaal begint te kijken :)

Ah, jij dus een uurtje na mij. Uitslapen? Wat is dat? Hoe spel je dat? 8) Pfffff het wordt tijd dat die koters weer eens nachtje bij oma gaan slapen, dan kom ik er misschien achter.... ;):p:)

15. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo dames,

Ik had een poosje terug me al 'aangesloten' bij dit topic, alleen geen abo gedaan, dus was het even weer vergeten :D

@ Tante: Ik weet even niets te zeggen, maar ik wil je graag een knuffel geven!
    @ The Cat: klinkt naar, en ik hoop dat ook dat je er snel vanaf bent!

Ik ga dit topic nu wat meer volgen :)

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O sorry wilde je niet je ogen uitsteken hoor met mn uitslapen! 1 troost, doordat ik doordeweeks vroeg uit bed moet word ik in het weekend ook altijd vroeg wakker! Maarja, ik kan wel blijven liggen ;)
    Goed idee om ze eens bij opa en oma te 'dumpen', is leuk voor iedereen toch? Win-win-win situatie :D ik zeg: doen! Haha!

Hihi, ik lijk denk ik beetje op je hubbie, ik ben ook nogal gevoelig voor tvserieverslaving :D

17. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Ik heb helaas steeds erg weinig tijd om te reageren, maar probeer wel iedere dag even bij te lezen.

@ tante, wat een rotnieuws! Hoop dat het toch nog goed komt voor je, ik duim!!!

@ the cat, klinkt wel heel bizar die parasiet.... ik geloof dat ik er in jouw geval een dagje douchen tegenaan zou gooien. Net zo lang tot hij er uit gespoeld is.... dat zal `m leren!!

Ik heb het inmiddels verteld in mijn dansgroepje, mijn lerares zag het aan me en vroeg heel voorzichtig hoe het met me ging. Ik kon het toen niet meer voor me houden en meteen bleek dat iedereen al dacht dat er zoiets aan de hand was. Haha, denk je goed je geheim te kunnen bewaren...

Morgen ga ik het tegen mijn beste vriendinnen vertellen en afgelopen week heeft mijn vriend het al op zijn werk verteld.
    In het nieuwe jaar vertel ik het dan wel tegen alle mensen die we verder nog kennen.
    Tussen kerst en oud en nieuw krijgen we nog een echo, omdat we voor nekplooimeting hebben gekozen. We weten nog steeds niet of we ervoor kiezen om de uitslag te willen hebben, maar die echo willen we natuurlijk wel!!!! Gelukkig was dat geen probleem bij de echoscopist.

Nog even een weekje heel hard werken en dan lekker een weekje vrij, heb er zo'n zin in!!
    Kerst vind ik ook altijd supergezellig, dus aankomende week mag van mij snel gaan.

Groetjes Pina

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Ientje, geeft niet hoor, steek! auw! :p Slaap jij maar lekker uit, haha! Ik blijf tegenwoordig ook wel eens in mijn bed liggen trouwens. De oudste komt dan in de weekenden rond 7.30/08.00u met de vraag of hij naar beneden mag.
    Mijn antw: ja GRAAG!!!
    Vervolgens druppelt broertjelief binnen die wil weten waar zijn grote broer is.
    Mijn antw; Beneden!
    Lang leve alles imiteren wat je grote broer doet, dus hoppakee, hij ook naar beneden.
    Ach, echt lang kan ik dan nog niet blijven liggen, maar al is het maar een half uurtje. :D:) En soms kruipen ze erbij, van die heerlijke koude pootjes tegen je lijf en 2 van die lekkere stinkende kletskousen naast je in bed geeft eigenlijk ook wel een rijk gevoel.

Maar..... nachtje bij oma blijft verleidelijk :p

Zo en nu echt mijn bed in, 'Friends ze!'

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Uitslapen ja.... Dat is al weer 2,5 jaar geleden :)
    Het valt mee, meestal is hij rond 8u wakker.

Hier nog steeds misselijk pffff. Woensdag echo en als die goed is lekker vertellen maakt het ziek zijn ook wat makkelijker haha

20. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    tante heel veel sterkte hoop voor je dat het toch goed mag gaan

wij hebben volgende week weer een echo heb er wel zin in om weer even te kijken

Deel Deze Pagina