Bd81: Jee, kan me het gewoon niet voorstellen, bij mij werkte het als een tierelier na een paar dagen. Maf dat iedereen er toch weer anders op reageert! En je nieuwe medicijnen? Werkt dat wel een beetje? Hoop het maar, dat misselijk zijn en spugen is zo frustrerend...
Supernova: ah, ben dus niet de enige. Vind het zo lullig, lekker gezellig samen in bed over de beebie kletsen. But not heus. Trekt vast wel weer bij, maar heb vanmiddag wel een fles mondwater (sinaasappel, tegen mint kan ik echt niet, blegh!!) gekocht en subtiel aan zijn kant van de wasbak gezet Lees ik nou de eerste tekenen van zwangerschapsdementie?! Whaha, helemaal de enige ben je ook niet hoor, ik ben soms iets aan het doen, en dan denk ik: "wat doe ik nou?" en dan weet ik het niet meer! Hormonen, i guess
hallllloooooo!!!!! @tante, wat een naar nieuws!!!oh wat rot voor jullie, en zo voor de feestdagen.....bah bah bah! heel veel sterkte maandag en de komende tijd. @vivalafete, he volgens mij kom jij bij mij uit de buurt vandaan.....urk.....ik woon op ongeveer 10 km afstand van urk. grappig zeg, world wide web.....hahah. @bd81, ohh wat vervelend dat de medicijnen nog niet bij je werken, hopen dat je beter op de nieuwe reageert.zal voor je duimen. als het goed is duurt de misselijkheid ook niet meer zo lang ik had ongeveer vanaf de 10week dat het echt duidelijk minder werd. ben nu bijna[morgen] bij de 12 wk grens en heb eigenlijk niks meer van kwaaltjes. me eetlust is gelukkig ook weer helemaal terug. over gekke eetgewoontes te spreken, nee die heb ik eigenlijk niet, maarre ik kan me zelf wel martelen met de dingen die ik vooral niet mag en echt dol op ben, lekker toast met filet amerikan, zalm, moet ik nog meer opnoemen of voor de meeste heel herkenbaar....???? oja manderijen vind ik nu wel echt hhhhhheeeeelll vies stinken, maar wel erg lekker smaken hoor,hihi! @supernova, ohh nog niet helemaal wakker dus vanmorgen...oeps... hoop dat het meevalt waarvoor je heen moet! @julia, nog geslaagd in het winkel centrum?? ik had maandag al wat dingetjes gehaald, met kom er net achter[even boodschappen briefje gemaakt] dat ik nog een hele boel moet halen...zucht. ja ik moet wel alles opschrijven want mijn hoofd is echt een vergiet...dus hoop dat wat ik moet hebben morgen vroeg nog te vinden is! nou ik ga even tv kijken..in me eentje, vriend lief heeft een kerst diner en borrel van zijn werk dus die verwacht ik voorlopig nog niet. groetjes en voor als ik jullie niet meer spreek voor de kerst! hele fijne kerstdagen, geniet ervan en lekker veel eten!
Haha, wat leuk! Ik woon ook zoiets als 10 km bij Urk vandaan. Gut, wat is de wereld toch weer klein Leuk om te lezen!
Hallo allemaal, Hier weer een berichtje van mij. Alle 3 de kinderen zijn hier vreselijk ziek geweest, als ik dacht dat het voorbij was begon de ander, en ik zelf helaas ook. Maar als het goed is hebben we het nu eindelijk gehad! Heb daarom ook niet de berichten kunnen lezen, het zijn er zoveel!!! Hoe gaathet met iedereen? Allemaal veel last van kwaaltjes? Afgelopen disdag bij de huisarts geweest om te kijken of ik hulp kan krijgen, maar helaas, het ziet er niet best uit. De enige hulp die ik waarschijnlijk kan krijgen is voor mezelf, om me te helpen wassen en dergelijke, maar dat is niet de soort hulp die ik nodig heb. Voor mij is het belangrijkste dat ik mijn kinderen kan verzorgen, en dat red ik nu nog net, maar weet niet hoe dat over een aantal weken zal zijn. Ik ga nu al kapot van de pijn... Dus het is allemaal erg onzeker, maar de huisarts gaat het nog allemaal goed uitzoeken. Verder zit ik emotioneel er best wel doorheen, en weet het nu allemaal even niet zo goed.... Maar ja, hoe dan ook, ik probeer positief te blijven, het is en blijft een wondertje in mijn buik!!! Zie er wel vreselijk tegenop op het aan iedereen te gaan vertellen, dat hebben we nog niet gedaan omdat we er eerst zelf een beetje aan moeten wennen. Misschien gaan het we het met kerst vertellen maar ben doodsbang voor de reacties.....
Zo, ik woon dan wel niet 10 km van Urk af (maar wel 123,9km!!!!), maar kom even welterusten zeggen! morgen meer nieuws vanuit mooiste stad op 123,9 km ten zuiden van Urk! Slaap lekker allemaal!
Ooh, ik heb echt even zo'n lol over jouw berichtje! Zo lekker herkenbaar! Enne ik heb ook mondwater gekocht voor mijn schatje, maarre.... dat spul meurt echt als de ziekte. Het wordt er echt niet beter op zeg maar .
Het gaat vandaag iets beter. Lig nog wel in bed maar hoop er rond de middag uit te komen. Strikt Medicijnen nemen en hopelijk gaat het dan goed. Hoop dat het met 12 weken over is dan moeten we nog maar 2 weken ....
yeh!!!! vandaag de magische 12 weken grens bereikt!!!!! @roandyja, ohh wat vervelend zeg dat er geen hulp te krijgen is! en iets van thuis zorg dan? zou gewoon eens bellen als ik jou was. fijne dag vandaag!
@ Meid jeeeeh 12 weken ik mag nog 6 daagjes dan ben ik 12 weken Ik woon 158 km van urk vandaan (even gezocht hahaha)
@Roandyja, ik heb het al eerder geschreven, zou het echt absurd vinden als er geen hulp te krijgen is... behalve dan die verzorging waar je over schreef.. Wat moeilijk dat je nu al zoveel pijn hebt... En ik kan me goed voorstellen dat je er wat tegenop ziet om het de familie te vertellen. Het is, hoe mooi het natuurlijk ook is, ook best riskant allemaal. Helemaal omdat je niet zeker bent wat de uiteindelijke gevolgen voor jouw lichaam zijn. Ik denk dat jouw ouders daar zeker ook ongerust over zullen zijn... Veel succes als jullie besluiten het ze te vertellen met kerst. Hopelijk kunnen zij hier en daar bijspringen? @Meid, joehoe, 12 weken! Super! Gefeli! @The cat, jij NOG verder van Urk, haha! Ik vind Urk trouwen echt een vies woord. Het klinkt vies! @Vivelafete, dus jij nu in de kou aan de pc, na overlijden laptop? Heb je de kerstman al lief aangekeken? Zo, ik ben er na een horrornacht klaar voor, laat kerst maar beginnen. Vanavond lekker gourmetten met broertje en morgen de rest van de family. Gisteravond was ik op zolder e.e.a. aan het opruimen, kom ik rond 21u beneden (hubby zat ook boven op zolder) zit mijn jongste van 2 vrolijk op de vensterbank te spelen. Ik kreeg een hartaanval! Was hij dus vrolijk uit zijn bed gekomen om beneden te spelen, zonder dat wij er erg in hadden. Moest er wel om lachen. Anyway, hem weer naar bed gebracht en toen ik zelf een paar uur later naar bed ging, schrik ik me weer dood, ligt hij doodleuk in mijn bed, lekker onder het dikke dekbed te slapen... Pfffffff... Gezellig! Dus, hubby beneden op de bank, ik naast zoon. Maar dat werkt dus niet he? Hij had het meteen door en kruipt lekker tegen me aan. Armen, benen, ellebogen, wat een gepor, nog erger dan wanneer ik naast hubby lig. Dus, ik verkas naar zolder. Uiteraard worden beide ukken snachts wakker, en denk maar niet dat hubby dat hoort beneden, dus ben ik de lul..... Dus... gaaaaap!!!! Nu even middageten, poffertjes! En dan duiken we er alledrie in, een heerlijk vooruitzicht! Alvast fijne kerst allemaal, maar ik kom vast nog wel even hier spieken dit weekend!
Julia: whahahaha, wat een overassertieve peuter! Wij hebben hier ook nachtelijke wandelingen gehad en -heel barbaars- we doen nu 's avonds de deuren van hun kamers op slot en als we zelf naar bed gaan doen we ze van het slot af. Ik vind Urk ook best een viezig woordje. Toen ik hier een jaartje geleden kwam wonen vertelde mijn man, die hier geboren en getogen is, dat Urk vlakbij lag en ik geloofde 'm niet eens. Ik dacht dat Urk een fictief eiland was. Niet dus. Mordor, Zweinstein, Luilekkerland, Urk.. Oh, Urk bestaat écht?! Meid: Yay!! Helemaal goed! Ik: Burb. Ik ben niet vooruit te branden vandaag. Ik wilde echt even goed het huis door voor kerst, zodat alles echt schoon is, maar ik heb er geen zin in! Ik moet zo wel, want we krijgen een logeetje tweede kerstdag. Zo meteen de jongens even op hun kamertjes zetten om een uurtje te slapen/spelen en dan als een gek aan de slag.
@Vivelafete; lekker asserief inderdaad. Het leuke is dat ik dit soort acties van zijn broer niet gewend ben, en dat zonder dat zijn broertje het ooit gedaan had, ik wel al zo'n vermoeden had dat het wel eens zou kunnen gebeuren. Nou, hij heeft er gisteren een mooie start mee gemaakt Maar uit eigen belang, stel ik vind hem vanavond weer in mijn bed, probeer ik hem toch maar poeslief en stilletjes naar zijn eigen bed te brengen, want ik pas voor zo'n helse nacht als die van vannacht... Barbaars? Ach, vind het soms best handig dat die peuter een omgedraaide klink nog niet kan openmaken hoor! Valt dat ook onder barbaars? Jammer dat zijn broer hem er dan mee helpt, maar ach... Ik doe trouwens ook niks meer, heb vanmorgen al e.e.a. opgeruimd, schoongemaakt en logeerkamer in orde gemaakt voor broer die dadelijk komt logeren. Vind het wel genoeg! Zo dames. Nog nieuws verder hier?
Julia: natuurlijk, het is in het belang van een kind, zo'n slotje. Met name de oudste gaat gewoon niet slapen als hij de mogelijkheid heeft om eruit te piepen. En dat terwijl hij echt klokje-rond nodig heeft om overdag lekker in zijn velletje te zitten. Dan is de keus snel gemaakt hoor! Ik doe bijna niks meer, even wat wasjes erdoor en nog wat wegvouwen en de grote spiegel in de badkamer. En ook nog even een bedje opmaken voor mijn zus. Vanavond all you need is love!! Wie gaan er kijken? IKKUHH!!
IK OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En man en broer hebben er zo'n hekel aan, misschien nu al de afstandsbediening vertsoppen, haha! Nee, heb ze er al mentaal op voorbereid. Dikke pech, IK kijk! En betreft slotje: ik snap hem helemaal!!!!!! Dat is gewoon pedagogisch verantwoord, ik hoef niet overtuigd te worden
Wow meiden, wat een drukte weer hier vandaag en gister! Jeetje! Moest weer een hoop bijlezen dus Hihi Julia, moest wel even lachen om je kleine vent, dat ie gisteravond heel zachtjes aan het spelen was beneden. Klinkt wel alsof je een kast van een huis hebt trouwens, dat je het niet had gemerkt! Hier nog één met de magische 12 weken grens! Ga het zo eens op mijn facebook zetten, nu mag helemaal heel de wereld het weten! Weten jullie trouwens iets leuks om als kadootje aan opa te geven? Ik had een leuk boekje voor mn schoonmoeder, maar mn schoonvader was volgens mij beetje jaloers, haha! Dus nu ff wat leuks zien te vinden, mag best wel beetje sarcastisch/als geintje zijn. Dus als jullie iets weten...? Meiden, fijne feestdagen! Ja ik kijk ook All you need is love vanavond! Normaal mijd ik dat programma meestal, niet echt mn ding. Maar ik weet dat er bekenden van me op komen! Weet nog niet het hoe en wat, dus is wel spannend! Ben heel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren!
@Ientje, nee hoor, geen vette villa, wel een ruim rijtjeshuis. En ik zat op zolder op de ene zolderkamer met de deur dicht cadeautjes in te pakken die ik morgenvroeg onder de kerstboom leg. Dat weet hubby niet, die zat in de andere zolderkamer. Ik denk dat ik het daarom niet gehoord heb. En die kleine stinkerd die is gewoon zachtjes op blote voetjes naar beneden geslopen, haha! Wie waren jouw bekenden bij All you need is love? Ben wel nieuwsgierig nu! Euhmmm cadeautje voor opa, wij zijn nooit zo origineel geweest, maar zal er eens over nadenken...
Goedemorgen meiden, Hier ook gekeken naar All you need!! Mijn collega kwam erin voor met haar zoontje en vriend en dat kleintje daar zorg ik 2 dagen per week voor, die zit bij mij in de groep op het kinderdagverblijf. Ze waren als allereerste, het gezin uit Alaska was het en zij zat met de kleine naast haar schoonmoeder! Daarna heb ik de tv uitgezet en ben ik naar bed gegaan, was zo beroerd. Had de pizza er al uit gegooid alleen al toen ik hem al zag haha.. Nu gaat het weer gelukkig, alleen nog duizelig! Heb verder niet echt teruggelezen dus hoop niet dat ik vervelend nieuws gemist heb en dat als er echo's zijn geweest deze alleen maar super mooi waren!! Fijne kerst allemaal!
goedemorgen! hier ook all you need gekeken! maar was meer bij gebrek aan beter... ik ben eigenlijk niet zo van dat 'emo tv'. wel leuk zeg dat je collega erin voor kwam! gister avond hoop gedoe met ons zoontje, hij is nu ongeveer 2 en half en meneer wil tussen de middag eigenlijk niet meer slapen...zucht:x. gister dus ook niet, aan het einde van de dag echt super chagrijnig. maar hij wou savonds ook niet naar bed.....grrrrrrrr. is ie beetje huilend in slaap gevallen, rond uur of 10 weer wakker....uiteindelijk uur of 1 dat ie weer sliep, ohhh en ik was zo moe! maar goed hij ligt nu nog te slapen. en tussen de middag gaat ie hoe dan ook even naar bedje al is het maar een uurtje rust. gister middag zijn we bij een trouwlocatie wezen kijken, wouw wat mooooooiii! een landgoed voor bij leeuwarden, een hele lange oprijlaan met lantaarntjes, een mooi park erbij met bruggetjes en vijvers en binnen zag het er ook heel mooi uit. wat dingen laten aanpassen in de offerte, dus nu wachten op de herziene offerte, en hopen dat het nog binnen' buget 'valt. nou dames lekker genieten van de kerstdagen!!! tot snel