uitgerekende data: 8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011- meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis-flesje 10 juli 2011 - supernova (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina ( 32) - 1e kindje - thuis?? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -??- bv 14 juli 2011 - the cat (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 28 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - hellepelle (31) -2e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv afspraken: 4 jan - supernova - overdracht naar gyn 06 jan - julia6 - vk echo 06 jan - ientje - vk intake (+ echo?) 10 jan- meid- vk controle 11jan. - hellepelle - vk echo 12 jan - bd81 - nekplooimeting + controle gyn (misselijkheid) 19 jan - pina - vk controle 20 jan- elionorah - vk controle (+hartje luisteren) 13 jan- the cat - vk echo (hartje luisteren) 11 feb - the cat - pretecho geslachtsbepaling 28 feb - supernova - 20 weken echo (ziekenhuis) he, ik zal dat ik uit het lijstje lag......mmmm dus heb mezelf er maar weer even tussen gezet! ja leuk idd dat we kwa leeftijden beetje rond dezelfde leeftijd zijn, en veel buikslapers! @jem hoe is het nu???al wat wijzer? @julia, ik was het van die behang boom..dank je voor de tip, zal er zo eens na kijken.ik vind hem echt zo leuk, maar goed ik kan hem ook zelf maken natuurlijk, van die proef stukjes behang voor de bladeren en rolletje kopen voor de stam en dan hebben we hem low buget! @ientje, leuk gehad in londen? super mooie stad he!!! @nooky, iedere zwangerschap is anders hoor!maak je niet te veel zorgen, ik had rond de 9wk dat de misselijkheid ook flink minder was, nu vanmorgen boven de wc gehangen.... ook erg slecht gelapen, flinke hoofdpijn, verkouden. ik merk bij mij heel erg als ik me niet top fit voel dat ik dan sneller misselijk ben. nou ga even lekker lang uit op de bank en tv kijken __________________
Mooi kamertje hoor! HIer trouwens geen buikslaper.. ik slaap altijd op mijn zij en dat is goed te doen. Gisteren op het werk iedereen verteld. Kan het gewoon niet meer verbergen, buik begint goed te groeien.
the cat: ik heb dezelfde kamer voor mn dochter Goed stevig kamertje.... mn dochter krijgt nu een peuterkamertje en dan krijgt deze uk dit kamertje weer
Ik vond het er ook al stevig uitzien en dacht anders kan papa er altijd wat schroeven extra in doen haha
????? lovepiet?????? volgens mij zit je op de verkeerde pagina.... of heb ik nou iets gemist? gaaf kamertje hoor! leuk he om al die spulletjes te kopen!!!! nou ik ga zo mijn bed in, ik ben echt helemaal kapot, super verkouden en al mijn gewrichten doen me zo'n pijn... hopen dat het geen griep gaat worden! groetjes
Volgens mij zat lovepeet ook even verkeerd hihi! Ach de hormonen vliegen hier op het forum in het rond, is niet zo gek dat er af en toe iets verkeerd wordt gepost
Haha, dat dacht ik ook al! Zou wel een mooi beebje zijn als die met 12 weken geboren is, zeg maar de termijn waar wij ons ongeveer bevinden Ohhhh, ik knijp hem echt voor die echo morgen. Ben ineens zo poepie onzeker, en heb er gewoon helemaal geen zin in! Gelukkig al sochtends meteen om 09.15, dus ik hoef er niet nog een halve dag tegenaan te hikken.... bibber bibber bibber.....
Goedemorgen meiden, Julia nog 1,5 uur tot je echo, geniet ervan!! Gisteren heb ik echt een plasje bloed verloren en je schrikt je het apenzuur iedere keer. Wel de verloskundige gebeld en die zei dat ik me niet teveel zorgen moest maken omdat de echo dinsdag helemaal goed was en zij ging uit van een adertje. Daarna gelukkig niks meer gehad aan bloedverlies. Verder gaat alles hier wat beter, Myrthe gaat weer beter eten, slapen en is weer vrolijk dus de antibiotica doet zijn werk al vind ze het erg vies. We gaan zometeen de uitdaging aan om samen boodschappen te halen voor de hele week. Dat doen we normaal op zaterdag met zijn allen maar Myrthe gaat morgen logeren en wij gaan zaterdag kijken voor een nieuwe keuken en nieuwe vloer voor de benedenverdieping. Als het goed is krijgen we deze week nog offertes binnen voor de aanbouw van de woonkamer dus hopelijk kunnen ze dan in maart ongeveer beginnen. Leuke plannen dus allemaal hier! Groetjes, Jolanda
julia, hoe was je echo??? hahah hormonen hebben we ook allemaal last van toch!? vanmorgen vroeg mijn vriend iets bij de winkel mee te nemen, ik vanmorgen denken denken denken en ik wist het gewoon echt niet meer....dus maar even een sms gestuurd met wat het ook al weer was............zoetjes........
Vanmorgen was alles prima in orde. Heb ik mij voor niks zorgen zitten maken.... Volgens deze echo kwam ik uit op 12.6 weken, en zou ik uitgerekend zijn op de 15de!!!! En ik meen mij te herrinneren dat dat een hele mooie datum was om te bevallen??? Ik hou het even hierbij, moet heel snel even een boterham eten en heb dan vergadering. Net de koters bij oma gedropt. Ik reageer vanavond op iedereen en dank jullie wel voor het duimen!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Julia wat leuk ik mag een dag eerder (nou ja als je op de uitgerekende dag bevalt natuurlijk hahahah) Ik mag donderdag pas voor een echo met 14 weken maar ben zo blij om kwaaltjes te hebben dan heb ik het idee dat het goed zit haha en ik groei dus dat zit wel goed (dat praat ik mijzelf in dan hahah)
bij de h&m is super aanbieding heb vandaag een pakje voor 3 euro gehaald voor smurf en een shirt voor mijzelf (borstvoeding) 5 euro echt super veel aanbiedingen
Allereerst sorry dat ik er weer even niet was. Weer lekker boven de pot gehangen. Allemaal een heel goed, mooi, gezond en vooral gelukkig 2011 met een hoop gezonde babytjes. @julia6 Nog even op je vragen: De uitslag die je na een punctie krijg is 100%. Dit is dus wel heel fijn. Bij ons zoontje was de uitslag wel goed. Die had 1:700 en die had een dikkere nekplooi, maar toen was mijn bloed heel goed en ik was bijna 3 jaar jonger. We zijn maandag naar de vk geweest en die heeft ons weer gerust gesteld. Ze heeft al 35 jaar ervaring en kan de keren dat dit slecht afliep op 1 hand tellen. Ook is het kindje goed aan het groeien en hoort ze een goed sterk hartje. Nou wil dat naruulijk helemaal niet zeggen dat het kindje verder niks heeft. Nog 11 dagen tot de punctie en dan nog 2 dagen voor de uitslag. (sorry dat ik er steeds over begin, maar moet het even van me af schrijven.)
uitgerekende data: 6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv 8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011- meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis-flesje 10 juli 2011 - supernova (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina ( 32) - 1e kindje - thuis?? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -??- bv 14 juli 2011 - the cat (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 28 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - hellepelle (31) -2e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv afspraken: 4 jan - supernova - overdracht naar gyn 06 jan - julia6 - vk echo 06 jan - ientje - vk intake (+ echo?) 10 jan- meid- vk controle 11jan. - hellepelle - vk echo 12 jan - bd81 - nekplooimeting + controle gyn (misselijkheid) 17 jan - droppie123- vruchtwaterpunctie - 19 jan de uitslag 19 jan - pina - vk controle 20 jan- elionorah - vk controle (+hartje luisteren) 24 jan- droppie123 - vk controle 13 jan- the cat - vk echo (hartje luisteren) 11 feb - the cat - pretecho geslachtsbepaling 28 feb - supernova - 20 weken echo (ziekenhuis) heb mezelf ook bij de lijst gezet.
mooi dat alles goed was julia!!! @droppie, hier kan je lekker alles van je afschrijven!!!!!ohh was voor jullie die punctie enz maar alvast voorbij, kan me voorstellen dat het de hele dag in je hoofd zit. vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. @the cat, super he nu al die koopjes, ik heb laatst bij de whekamp een heel leuk positie jurkje en rokje gekocht,van mama licious[of hoe je het schrijft] moest inc. verzendkosten 35 euro betalen, echt lachen!! ga ook echt geen hele dure zwangerschapskleding kopen voor die paar maandjes, bij me zoontje droeg ik het pas van af goede 20wk en 2wk na de bevalling kon ik me eigen kleding al weer aan.
dank je ik vind het echt zo zwaar om te wachten. En dan komen er nu ook nog al die goed bedoelde kaartjes binnen van mensen die nu met 3 maanden een kaartje durven te sturen. En natuurlijk zijn ze allemaal zo blij voor me. Ze moesten eens weten hoe onzeker ik me voel.