Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Nou meiden hier gaat het niet goed. Sinds gisteravond weer in ziekenhuis aan infuus. Weer uitgedroogd. Nu nog meer dan vorige keer. Kregen ze ook nog niet eens infuus geprikt, maar na 5x proberen toch gelukt. Ben nu dus helemaal lek geprikt :)
    Nu maar hopen dat het helpt en we weer snel naar huis mogen.
    Vandaar dit onmogelijke tijdstip van posten hihi

2. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Bd81, ik dacht al jij hebt geen last van vermoeidheid...
    Wat super vervelend dat je weer in het ziekenhuis ligt, hopelijk gaat het snel beter met je. Sterkte in ieder geval!

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Getsie BD, wat naar dat het weer mis is! Hoop voor je dat dat gauw over is, dat je je gauw wat beter gaat voelen ook!
    Duim voor je dat je weer snel naar huis mag!

4. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @Bd81: Het zit je ook niet mee he! Nou, gelukkig wordt er in het ziekenhuis goed op je gelet (toch?). Ik hoop dat het nu weer de goede kan op gaat voor je. Ik zal voor je duimen!

5. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    meiden ik kom me hier afmelden. Donderdagavond begonnen met bloedverlies, vrijdagochtend heviger geworden. Uiteindelijk 1,5 liter bloed verloren en een spoed curretage gehad. Vanancht nog in het ziekenhuis moeten blijven en nu weer terug thuis. Ik wens jullie een mooie zwangerschap toe, maar ik mag van alle lijstjes af.....

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O hellepelle wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte meis!

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Hellepelle, wat een verschrikkelijk nieuws! Had je dit aan voelen komen? Je had al wel een goede echo gehad toch, of heb ik dat verkeerd onthouden? Wat ontzettend verdrietig meid. Ontzettend veel sterkte toegwenst....

@Bd, ook sip nieuws, maar gelukkig wordt er goed voor je gezorgd, hopelijk is dit de laatste keer in het zk, en voel je je snel beter...

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Oh wat verschrikkelijk!!! Heel veel sterkte

9. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @hellepelle, ohh wat een verschrikkelijk nieuws!!!je hebt ook wel heel veel bloed verloren... doe rustig aan! ik wens je heel veel sterkte!
    @bd81, neeee niet weer toch?! ik dacht dat het nu met de medicatie wel wat beter ging!
    nou meid, snel weer opknappen en hopen dat die misselijkheid dan ook eens weggaat bij je!

10. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedemiddag allemaal,

@Julia: Hierbij de link naar ons babykamertje :D http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=259&groep_id=109&merk=2507

@Ientje: Fijn dat de echo goed was. Bijzonder om het hartje te horen he? Ik werd er ook even helemaal stil van :D
    Qua kinderwagen hebben wij gekozen voor de Maxi Cosi Mura. Ook bij de babydump gekocht. We hebben daar wat rondgereden en dingen laten uitleggen en laten zien, dus de keus was niet zo moeilijk uiteindelijk.

@Bd81: Jeetje, het zit je echt niet mee. Heel veel sterkte in het ziekenhuis en hopelijk knap je nu wel snel op!

@Hellepelle: Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws, hopelijk voel je jezelf snel weer wat beter. Het is een hele nare ervaring en dan ook nog zoveel bloed verloren, bah! Heel veel sterkte meid!

Ik ga zo weer werken... Fijn weekend nog allemaal!

Liefs,

Misty

11. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Gaat gelukkig weer iets beter. Infuus is er uit en als alle waardes goed zijn mag ik morgen weer lekker naar huis.

12. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Misty: Mooi kamertje!!! Vind ik zelf ook erg mooi, maar mn man houdt daar niet van :S
    En de kinderwagen vind ik ook mooi! Ik ben echt benieuwd welke het voor ons gaat worden, ik ben echt best kieskeurig haha!
    Werkse vandaag!

Wij hebben een rustig dagje vandaag, vanmiddag komen mn schoonouders eventjes langs en ik heb iets nieuws van knorr ontdekt om te eten, hongaarse gevulde paprika's. Oohh zou er nu al aan kunnen beginnen zo'n zin heb ik erin! Hahaha!

13. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @All, zo hier ben ik weer. Sorry dat ik zo afwezig ben. Ik lees elke dag mee, maar heb vaak te weinig puf om te schrijven.
    Ook is de situatie hier wat onrustig en kan de tijd soms niet bijhouden.
    Het gaat wel goed met me gelukkig.
    De misselijkheid wordt minder. En ik heb het drankje 'goede morgen' ontdekt!!
    Ik sta ermee op en ga er mee slapen :)
    Echt een redder in misselijke dagen haha.

Morgen gaan we een nieuwe woning bezichtigen ja ja.
    En wellicht volgende week verhuizen!
    Daar zijn we ook erg druk mee geweest.
    Een redelijke spoedverhuizing, maar wel fijn.

@hellepelle, wat vreselijk zeg dat het niet goed gegaan is!!
    Dat is de grootste nachtmerrie die uitkomt op zo'n moment.
    We liepen gelijk op he, en je was al bijna 11 weken.
    Meid wat verdrietig! Ik hoop dat jullie tijd kunnen nemen om te rouwen en het verdriet een plek kunnen geven.
    Heel veel sterkte!

@All. Ik hoop in de komende tijd weer wat meer mee te schrijven.
    Maar het is soms moeilijk omdat er op persoonlijk vlak zoveel gebeurd. En dat kan ik gewoon niet melden hier.
    Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.
    Hopelijk zijn de tweede en derde trimester leuker beter en warmer ;)

Groetjes!

14. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @Hellepelle: Veel sterkte meid, dat is niet niks. Ik hoop dat jullie veel steun om jullie heen hebben!

@ Ientje: Hongaarse paprika's, klinkt goed! Ik ga morgen eens op zoek in de supermarkt, hahaha! Laat je nog weten of het heeft gesmaakt?

@ Bd81: Gelukkig dat je weer naar huis mag! Hopelijk gaat het nu allemaal wat lekkerder met je!

Zelf een luie zondag gehad.... tot mijn ouders belden met de vraag of wij thuis waren en zij op de koffie konden komen. Huis een troep, wij in pyama, keuken ontploft, dus even als een wiedeweerga door huis om het een beetje toonbaar te maken :D. Toch nog een half-actieve zondag ;)

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    gelukkig dat je zo snel al naar huis mag! ik lag er vorig weekend in :( hoe hoog waren je waardes nu? en heb je medicijnen?

16. vive2

vive2 Fanatiek lid

*is zich helemaal rotgeschrokken van het berichtje van Hellepelle*
    Hellepelle: Heel veel sterkte meis, ik begrijp het niet! Hoe kan dat nou zo? Ik dacht dat je ook al wel goede echo's had gehad! Ik vind het zo erg voor je, 11 weken, dan zit je vaak toch al in de "veilige zone" Echt, wat erg, en ik hoop dat je goed herstelt van de curretage!

Ik ben niet zo actief hier bij gebrek aan energie. maar alles gaat goed. Goede echo gehad van de week en besloten niet terug te gaan naar de Verloskundigenpraktijk hier maar bij de gynaecoloog in het ZH gezien mijn voorgeschiedenis -waarmee ik verder niemand ga lastigvallen- en de mk's.

Kom zo terug hoor, ff wat anders doen anders blijf ik zo malen

17. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Mamachantal ik had nu plus 4 als waarde in urine en bij vorige opname 3, dus wat hoger dan vorige keer. Flink wat zakken vocht er in en dan hebben ze je weer op de been. Nu helpen volhouden thuis. Misselijkheid zou nu toch over moeten gaan... Heb woensdag weer echo, toch wel spannend of ondanks alles met de kleine goed gaat.

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    heb je geen zetpillen gehad?

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ja het was erg lekker!! En supermakkelijk, laagje aardappelpuree in ovenschaal, 4 halve rode paprika's daarop, dat vullen met gehaktmengsel en mais, beetje kaas erover en hup in de oven!
    Het is zo'n zakje van Knorr ovengeheimen, stond bij ons in de winkel in de buurt van de pakjes mix voor macaroni enzo.

@ BD ik hoop dat je het vanaf nu lekker thuis gaat redden! En ik zal ook hard duimen dat het met je ukje ook goed gaat ondanks jouw ziekenhuisopnames.

20. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi dames, ik wilde even laten weten dat hier alles nog goed gaat met de tweelingzwangerschap, en dat ik dit topic nog wel meelees. ik ga elke 2 weken naar de gynaecoloog voor een echo, en krijg hormooninjecties vanaf februari om mijn baarmoeder rustig te houden.
    Ik heb echt een megabuik al, draag zelfs al (hele leuke:)) buikbanden:$

-17 januari een spannende dag voor Droppie, ik ben benieuwd wat de uitslag is.
    -Hellepelle, sterkte met deze rot situatie!

Doei allemaal, ik zal later nog laten weten hoe het is.

Deel Deze Pagina