Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    @hellepelle: wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte, ik hoop dat je in elk geval lichamelijk snel weer op zult knappen!

@Bd: ik hoop dat je morgen inderdaad weer naar huis mag en dat het nu goed zal blijven gaan.

Bij mij gaat alles best lekker, er begint een flink bolletje te ontstaan en ik heb inmiddels een soort slaap-houding gevonden die nog een beetje op mijn buik is, maar 'm genoeg ontziet. Gelukkig maar want ik begon echt een beetje te wanhopen, vooral met een vriend naast me die na hooguit 5 minuten al tevreden ligt te ronken..... dan kunnen nachten erg lang duren.

Hebben jullie al een idee wat voor geslacht jullie kindje zal hebben? Ik was er absoluut van overtuigd dat het een jongen was, maar nu droom ik iedere keer dat het een meisje is, dus ik begin nu toch te twijfelen. Normaal krijg ik bij vriendinnen ook altijd sterk het gevoel dat ik het weet en tot nu toe klopte het altijd.... ben zo benieuwd. In februari hebben we een pretecho...

groetjes Pina

2. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Mamachantal; ik krijg twee soorten medicijnen maar helaas niets helpt echt. Gaat nu beter dus hoop het ergste gehad te hebben!

Pina; wij willen ook pretecho laten maken maar weet nog niet bij hoeveel weken exact.

3. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ben weer thuis, lekker!
    Nu hopen dat we het thuis volhouden.
    Vanochtend nog een echo gehad en ik heb de beeb lekker rond zien zwemmen. Uitgerekende datum is verzet naar 23 juli. Moet de banket dus ff aanpassen

4. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    hellepelle wat verschrikkelijk. Jullie waren al zo ver en dan denk je dat het wel goed zit. Echt heel veel sterkte.

BD wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Nu hopen dat het beter gaat.

Wij nog een weekje en dan zit de punctie erop. We moeten maandag om half 9 in het ziekenhuis zijn. Daarna moet ik 2 dagen plat blijven liggen. Mijn man heeft dan 2 dagen vrij om voor Danny te zorgen. Ook hebben we mijn ouders nog die op willen passen, want de kleine man is nogal een mamakindje. Ben bang dat hij heel de dag bij mama op bed wil liggen en dan op mijn buik wil paardrijden. Want dat is natuurlijk het leukste wat er is. haha

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Duurt lang he dat wachten Droppie? Kan me voorstellen dat je het maar achter de rug wilt hebben. (neem ik aan tenminste)
    Blijft superspannend zeg, ik ben vast aan het duimen voor een goede uitslag! Hoe lang moet je daarop wachten? Knuffel!

@ Pina: ik heb het idee dat het een meisje wordt. Heel raar, want ik heb altijd gedacht dat ik als eerste een jongetje zou krijgen. Ik hoor het van anderen ook dat ze denken dat het bij ons een meisje gaat worden. (tuurlijk heeft iedereen zn gedachten erbij maar de meesten zeggen meisje)

Het is misschien wat vroeg, maar hebben jullie al namen bedacht? Wellicht hebben jullie van eerdere kinderen nog namen 'over', maar voor ons geldt dat natuurlijk niet.
    Wij zijn er eigenlijk al zo'n beetje uit! Ga het niet delen hoor haha, en helemaal definitief is het ook nog niet maar we hebben natuurlijk nog eventjes om erover na te denken ;)
    Maar ben benieuwd hoever jullie daarmee zijn.
    Ik heb namelijk ook het idee dat ik alles heel vroeg al wil regelen of bedacht heb, terwijl het nog zo lang duurt! Wanneer begin je met kleertjes kopen enzo??? Whaha hoe bedoel je onervaren ;)

En heeft iemand van jullie ervaring met de bugaboo frog of cameleon wagen? Mijn zus had de frog en was er helemaal weg van. Maar van iemand anders hoorde ik dat die bak zo laag zit.

En gaan jullie naar de 9 maanden beurs? Ik ga met mn zus op de donderdag waarschijnlijk! Kan nu al niet wachten haha!

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zo, heel het weekend gewerkt, vandaag met 2 ukken thuis, oudste een half dagje naar school en een drukke boel hier. Nu brengt hubby ze naar bed want mijn oren piepen van al dat kleuter en peuter gekletst de hele dag!

@Pina, wat fijn dat je een beetje een comfi slaaphouding hebt gevonden!
    Ik heb eigenlijk geen echt gevoel van meisje of jongen. Maar heel soms zegt mijn gevoel ineens meisje, terwijl mijn verstand zegt jongen. Ik heb altijd gedacht dat ik 3 jongens zou krijgen en mocht er dan nog een 4de kindje komen, dat dat dan een meisje zou zijn. Gekke gedachte misschien. We hebben al 2 jongens, dus mijn verstand zegt ook deze keer een jongen! :)

Ik wil denk ik ook wel een pretecho laten doen, hebben we de vorige keren niet gedaan, het geslacht willen we overigens niet weten tot de geboorte! Dus dat zal dan wel een echo worden - net als die met 20 weken - waar we af en toe onze ogen dicht zullen doen!

@Bd, fijn dat je weer thuis bent en nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Er is natuurlijk altijd een klein percentage vrouwen die heel de zw.schap misselijk blijven - ik heb een vriendinnetje die dat had - dat wens je niemand toe! Maar gelukkig wordt het bij het gros van de zwangeren zo rond de 12 weken echt beter, dus meid - ik hoop voor jou ook!!!

@Hellepelle, ik weet niet of je nog meeleest hier, maar wil je nogmaals veel sterkte wensen. Heb vaak even aan je gedacht sinds je ons dat ontzettend verdrietige nieuws kwam vertellen... knuffel!

@Droppie, spannend... nog een week. Was het maar vast zover he? Je krijgt dan de woensdag erna de uitslag denk ik? Moet je voor de uitslag naar het zk, of krijg je die telefonisch? Hoe voel je je verder?

@Elionorah, vandaag een huis bezichtigd en volgende week al verhuizen misschien? Dat is behoooorlijk snel ja! Zijn jullie met spoed op zoek naar een nieuwe woning? Was de bezichtiging wat je ervan verwacht had?
    Vervelend dat het op persoonlijk vlak niet altijd even lekker gaat, hopelijk snel wat rust voor jou. Ik weet natuurlijk niet precies wat er speelt, maar wil je veel sterkte wensen. En als jullie idd volgende week gaan verhuizen, alvast veel succes!

@Ientje, dank voor kooktip, klinkt lekker, ga ik ook eens naar op zoek!

@Ons kleintje, leuk weer even van je te horen en goed dat het duo goed groeit! Hopelijk gaan die hormooninjecties het juiste resultaat boeken en beval je later dan bij je zoontje en mooist natuurlijk helemaal voldragen. Hoewel ik mij kan voorstellen, dat als je nu al een grote buik hebt, de baby's met 37 weken meeeeeer dan welkom zijn! :)

@Vivelafete, goed weer van je te horen. Druk, jij met 2 jongens en minder energie? Hier wel namelijk! Pfff, ben echt na een thuis dagje behoorlijk moe! Morgen lekker werken, slaapdienst, dus van 15u tm woensdag 11.30u - helemaal goed! :) Kan ik er daarna weer tegenaan. Tenzij het zo'n crisis dienst wordt waarin vanalles fout en moeilijk gaat, maar daar gaan we niet vanuit. Kan er echt van genieten om zo een dag en avond en ochtend even niet thuis te zijn... van werken krijg ik energie - hoe gek het ook klinkt. Dat belooft wat dadelijk met 3! :)

@Supernova, haha, hoe wreed verstoord, jullie hang zondag! Ik had het eind van deze middag ook. Bom ontploft aan speelgoed hier, ik in joggingbroek etc. stond mijn moeder met een vriendin ineens op de stoep. Voor mijn moeder maakt het mij echt niks uit, maar dat er een vriendin van haar mee was, die ik in geen 25 jr gezien had, oeps! Niet dat ik dan in de stress schiet hoor, ben stiekem wel even naar boven gerend om een gewone broek aan te doen. En de ontplofte sppelgoedbom in de huiskamer, daar heb ik lak aan - wat wil je nog meer met 2 kleine kinderen... :)

@Misty, mooi kamertje hoor!

Zo. Als ik iemand vergeten ben - sorry! Hier verder alles goed. Nu ga ik genieten van een paar uurtjes vrije avond, maar duik er redelijk bijtijds in, even bijslapen. Fijne avond allemaal!

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Ientje, een meisjesnaam hebben wij al zo'n euhmmmm 5 jaar, haha! Die blijft ook gewoon mooi, dus ik denk dat ie op de nummer 1 staat. Jongensnaam echt dikke ellende. Ik heb wel een favo, maar hubby vindt die niks en zo heeft hij er ook 1tje die ik echt lelijk vind. Daar zijn we dus nog niet uit. We zijn er ook nog niet heel actief mee bezig hoor.

Nee, geen bugaboo hier. Vriendinnetje van mij had er wel 1, maar ik vind die bak ook erg laag - lijkt mij niet fijn. Maar heb er dus geen ervaring mee.

9 maanden beurs, mwah... tis de 3de.... haha... zegt dat genoeg?

Als ik weer eens naar de stad ga en zie een mooi pakje, dan neem ik die wel mee, ook wil ik wat nieuwe meubeltjes en de babykamer opnieuw inrichten, dus dat worden hier de grootste aankopen. Maar denk dat ik hiervoor bij de Ikea wel zal slagen.... Zo, echt veel heb je dus niet aan mijn antwoorden, haha!

8. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    @ Droppie: mijn duimen draaien ook alvast.

Wij hebben al heel lang een meisjesnaam die we erg leuk vinden, maar het past vooral bij een heel stoer meisje. Mocht het echt zo'n prinsesje zijn, vind ik 'm niet zo heel erg geschikt.
    Voor een jongen weet ik het helemaal niet, dus we wachten nog even tot na de geslachtsbepaling met namen zoeken. Dan kunnen we gelijk de helft van het boekje etc. overslaan.

Sommige namen vind ik erg mooi, maar dan ken ik weer iemand die me een beetje tegenstaat die ook zo heet, dus zo'n naam valt dan ook af. Ook die hele populaire namen vind ik soms best mooi, maar de halve straat heeft hier bijvoorbeeld al een kind wat Noah ( wat ik altijd een mooie naam vond) heet; meisjes en jongens. Lijkt me niet zo leuk als ze op school zitten, veert de halve klas op als je die naam noemt....

Groetjes Pina

9. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @julia, ohh het appartement was gewoon geweldig! Veel beter dan we verwacht hadden! En de locatie is ook echt goed (ook in Amsterdam).
    We hebben direct ja gezegd op de woning!
    We zijn inderdaad met spoed bezig. We weten nu een paar weken dat we willen en kunnen verhuizen.
    Maar vandaag pas de woning kunnen bezichtigen.
    Vrijdag krijgen we hopelijk de sleutel!
    Dank voor de sterkte wens. We gaan gewoon door en weten dat alles wel weer goed zal worden :)

@ientje, wij hebben nog geen namen. Dat komt denk ik na de 20 weken echo wel. Dan is alles weer veel echter en dichterbij. Nu lukt het me nog niet om er mee bezig te zijn. Maar het lijkt me weer super leuk om een naam te verzinnen!

@droppie, oef wat een intensieve en spannende weken moeten dit zijn voor jullie! Er is hoop dat het allemaal goed is toch? Het zou echt fijn zijn als de uitslag straks binnen is. Sterkte met het wachten! Mag ik vragen in hoeverre je een antwoord krijgt? Stel het down syndroom wordt vastgesteld, weet je dan ook in welke mate dat kindje dat dan heeft? Want er zijn ook 'vrij lichte' vormen van het syndroom....
    Niet dat het dan allemaal gelijk eenvoudiger is, maar wordt je daar dan ook in begeleid? Ik wens jullie heel veel kracht toe.

@bd, wat fijn dat je weer thuis bent! Het lijkt me zo'n ingreep in je dagelijks leven zo'n opname. Hoe kwamen ze erachter dat je uitgedroogd was die twee keer?

@pinA, ja slaaphoudingen, ik was het vergeten maar dat was echt een drama bij mij met 7-9 maanden! Nu gaat t nog goed, buikslaper. Maar ik wil zeker weer met een voedingskussen slapen haha. Ik heb echt geen idee wat we krijgen. Ik wil graag een zoon, we hebben al een prachtige dochter. Maar een meisje erbij is ook super leuk. En ik wil toch wel meer dan twee kinderen. Dus een kans op een zoon zit er daarna nog wel bij haha. Ik twijfel nog heel erg of we moeten gaan kijken bij de echo. Hubby wil heel graag, maar ik ben bang dat de verrassing minder bijzonder is dan ik nu verwacht. En daarbij is het bevallingsmoment zo cool! Het is een zoooon!! Ofzo hihi

Nou ik ga weer lekker bankhangen en dromen over ons nieuwe huis :)

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Elionorah: o wat leuk dat jullie gaan verhuizen, en zo snel al! Gefeliciteerd dus met jullie nieuwe huis!
    Begrijpelijk dat je niet kunt/wilt praten over persoonlijke dingen. Ook van mij sterkte daarmee!

Vandaag weer lekker werken, vanavond denk ik even wiegje ophalen bij mn ouders. Is een familiewieg, heb er zelf ook in gelegen! En met een likje verf kunnen we hem ook mooi bij de rest van het kamertje matchen :)

11. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    hallo allemaal!

hier gaat alles goed, op een griepachtig iets na wat maar niet over wil gaan of door wil breken, grrrrrrrr.......!
    kan merken dat mijn weerstand door de zwangerschap wel erg laag is, heb normaal nooit dat ik me niet fit voel, hopen dat het snel over is.
    ga vandaag wel gewoon werken, ik ben niet iemand die zich heel snel ziek meld.
    gister naar de vk geweest voor controle, bloeddruk 127/72, dus mooi, bij mijn zoontje is de onderdruk nooit onder de 85geweest en uiteindelijk dus rond de 100 gebleven, met als gevolg gyn.
    hartje was ook weer mooi krachtig te horen!

@elionorah, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! wel lekker dat je er zo snel al in kan, moet er niet aan denken om hoog zwanger te verhuizen!
    @droppie, nog eventjes en dan ben je ervan af meid! maar 2 dagen platliggen is niet niks idd. zo'n punctie zal niet helemaal zonder risico zijn denk ik....sterkte en ik zal voor je duimen voor een top uitslag!
    @bugaboo, ik ben er ook niet positief over... sorry, de kinderwagen bak is heeeeel erg laag ik zelf vind dat echt een super nadeel!
    de 9 mnd beurs, ik ben er geweest toen ik in verwachting van ons zoontje was, en vond het tegenvallen, je kon haast niks kopen, als je iets leuks zag moest je dat via een site bestellen en ik vond het wel erg commersieel allemaal, ach weet je t is een keer leuk om geweest te zijn .en als je er ooit geweest bent, hoef je noooooit meer heen, hihih!
    @ientje, namen.... moeilijk moeilijk moeilijk, ons zoontje heeft een hele aparte naam die eigenlijk niet voorkomt, na veel zoeken op internet zijn er paar meer jongens die zo heten, maar op 1 hand te tellen. dus ja we kunnnen nu niet met jan piet of klaas aankomen....hihi!
    mijn naam is zeker niet orgineel en heb altijd met 3 naamgenoten in de klas gezeten, nou dat is echt niet leuk! heb al wat namen opgeschreven die we leuk vinden maar we hebben nog even de tijd...
    @bd81, fijn dat je weer thuis bent, en nu thuis blijven he!!!

nou dames ik ga naar me werk toe!
    fijne dag en werkse allemaal!

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Namen Sja .... Jongensnaam weten we al maar een meisjesnaam. Hebben er wel een maar ben er niet echt weg van. Ik hou van korte stoere namen. Moeilijk! Dus als er nog tips zijn :) ( misschien is meisjesnaam niet eens nodig na 20 weken echo)

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Elionorah, wat super van dat appartement! Gefeliciteerd! Moet er veel in gebeuren of kunnen jullie er zo in? Vrijdag al de sleutel dus, snel en spannend zeg! Wonen jullie nu in koop of huur?

@Meid, nu ben ik wel heeeel nieuwsgierig naar de naam van jullie zoontje, haha. Maar die wil je hier vast niet neerzetten aangezien er weinig met die naam zijn denk ik... :)

@Bd, pff, ik vind jongensnamen juist moeilijker dan meisjesnamen... Doe mij een paar jongensnamen, bedenk ik er een paar meisjesnamen voor je bij! Haha.

Wij willen dus niet weten wat het is, dus we moeten toch echt 2 namen bedenken. We komen er wel uit, lukte de vorige keren ook :)

14. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedmorgen allemaal,

@Droppie: Spannend om te moeten wachten tot de punctie achter de rug is. Hoop dat alles goed zal gaan en jullie een goede uitslag krijgen, ga ervoor duimen!

@BD: fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk gaat het nu echt de betere kant op en hoef je niet weer naar het ziekenhuis.

@Ientje: Ja, wij gaan ook naar de 9 maanden beurs :D Wij gaan op zaterdags.

@namen: Hmm, we hebben wel een word documentje aangemaakt en daar zet ik af en toe een naam bij die ik leuk vind. Maar echt serieus hebben we er nog niet naar gekeken.

@Elionorah: wat fijn dat het appartement jullie bevalt en dat je al zo snel de sleutel krijgt :D Succes met overhuizen en sterkte met alles wat tegenzit!

Zo ik heb heerlijk een dagje vrij, lekker uitgeslapen en nu beetje opruimen en relaxen. Hierna mag ik weer een reeks van 3 dagen werken. Nu dus lekker aan het bijtanken.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
    Misty

15. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Whaah, let ik even niet op, hebben jullie alweer 2 pagina's erbij getypt! :D

Voorgevoel: Mijn voorgevoel zegt heel sterk dat het een jongen is. Ik weet niet waarom. pretecho laten wij niet maken (ik zal genoeg echo's gaan krijgen wegens extra controles).

Namen: Ik ben er wel al een beetje mee bezig geweest. als ik een leuke naam ergens zag, heb ik 'm opgeschreven. Wij zijn over 1 ding wel eens, we willen een aparte naam, geen top 10 naam dus. (is echt persoonlijke voorkeur hoor, er staan leuke namen in de top 10, maar niets wat mij aanspreekt). Zelf heb ik een weinig voorkomende naam, Noëlle, ik ben eigenlijk nooit iemand tegen gekomen die ook zo heet. Wel een keer een geboortekaartje gezien met de zelfde naam, of op tv iemand die geinterviewd werd, maar verder niet. Misschien wil ik daarom ook wel wat aparts voor mijn kindje.

Negen maandenbeurs: Ik zat er wel aan te denken om erheen te gaan, maar weet niet zo goed met wie. Misschien met mijn moeder. Ik wilde eerst mijn zus vragen om mee te gaan, maar daarover is mijn mening nu even sterk veranderd (na een kut-opmerking van haar, die bij mij gewoon erg verkeerd valt :x).
    Ik verwacht ook inderdaad dat het zoiets is van eens en dan nooit meer. Dat had ik ook bij de huishoudbeurs namelijk.;)

@ Julia: Ontplofte speelgoed bom! Ik moest zo lachen! Echt supergoor is het hier nooit, maar gewoon rommelig vanwege luiheid zo nu en dan. Ik vind het zelf altijd wat minder om bezoek te ontvangen als het een zooitje is in huis, ook al zijn het mijn ouders. Best kans dat ik, tegen de tijd dat ik van speelgoedbommen kan spreken, er ook gewoon maling aan heb. :p

@ Elionorah: gefeliciteerd met de nieuwe woning, leuk hoor! Veel opknap werk? Of er gelijk in?

@ meid: irritant, dat je steeds tegen die griep aan blijft hangen! Dan kan je het maar beter gehad hebben. Hoop dat het snel voorbij is!

Gister heb ik mijn eerste baby aankopen gedaan. Lakentjes voor het ledikant, rompertjes, en een heel leuk pakje. Ik ben nog op zoek naar 'het eerste pakje/ outfit'. Hebben jullie daarvoor iets speciaals in gedachte? Of kiezen jullie gewoon een van de outfits die jullie hebben?
    Ik zoek ook nog een beetje een stoer mutsje, ik kan tot heden alleen maar van die simpele witte vinden. Dus als iemand tips heeft, graag!

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Meid: haha geen sorry zeggen dat je negatief bent over de bugaboo! Ik vraag toch expres om reviews? Niet alleen om positieve dus! Nu ga ik hem zelf in het echt bekijken en nu weet ik tenminste waar ik naar moet kijken! En dat ik dus niet direct op het oordeel van mn zus afga zonder er zelf verder over na te denken.

Op de 9maandenbeurs ff rondrijden met het eea en dan zullen we vast wel kunnen kiezen.
    Ik dacht idd al dat het een eensmaarnooitweer soort beurs zou zijn. Heb zelf in organisatie van beurzen gezeten, dus weet ongeveer hoe het werkt. vroegâh kreeg je tenminste nog veel leuke (gratis) dingen en kon je er veel kopen! ;)

17. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Kinderen op wie ik veel pas hebben een bugaboo frog.
    Ik vind ´m erg prettig, lekker wendbaar en omdat ik niet zo lang ben is het geen probleem dat de bak laag zit.

Een vriendin van mij heeft die van haar bijna nooit gebruikt en ik mag´m hebben. We wilden er eerst eentje gaan kopen, maar ik vind dat eigenlijk zonde, deze is zo goed als nieuw en zij zijn er heel netjes mee geweest.

Doordat ik een van de laatste zwangeren ben binnen onze vriendengroep, krijg ik van alles aangeboden. Een wiegje voor de eerste maand, een box, een maxi-cosi, bergen van die luierdoeken enz.
    Echt heel lief. De opa´s en oma´s hebben ook al aangeboden van alles te betalen.... we hoeven haast niets meer zelf te kopen. Wat nou kinderen kosten veel geld? Wij houden straks bijna het hele budget over... :D.
    Nou vind ik het natuurlijk wel erg leuk om zelf ook te shoppen, dus uiteindelijk gaat het vast wel op.

Maar langzaam begint er hier al een aardige stapel met knuffels, kleertjes en andere grappige spulletjes te ontstaan. Bijna allemaal kadootjes. Wij hebben alleen een hele grote knuffel gekocht en een soor dagboekje om de tijd in de buik bij te houden voor later. De eerste 3 maanden durfde ik er alleen niets in te schrijven, ik was zo bang dat het misschien mis zou gaan en ik dan zwaar verdrietig zou zijn. En nu gaat het opeens zo snel dat ik sommige dingen al niet eens meer precies weet.:)

Groetjes Pina

18. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nou dat is superhandig dat je zoveel dingen aangeboden krijgt!!
    In mijn familie ben ik de laatste die aan kinderen begint, en iedereen heeft eigenlijk alles al eerder weggedaan. En bij mn schoonfam zijn we juist de eerste dus daar 'hebben we ook niks aan' ;)
    Dus voor ons helaas niet zulke buitenkansjes. Maar goed, zelf kopen vind ik ook wel zo leuk eigenlijk :)

Er staat alweer zoiets heerlijks in de oven hier, weer zo'n zakje van knorr (heb dat vak ontdekt, haha!) nu met witlof en ham en kaas. Jammm!! Het ruikt al zo lekker!

Meiden fijne avond en eet smakelijk!

19. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Bedankt allemaal voor het meeduimen.
    Even op de vragen die jullie hadden.
    De uitslag is 100% zekerheid en ik weet niet of we dan weten in welke maten het dan Down heeft. Maar we willen er vanuit blijven gaan dat wij bij die 26 horen en niet bij die1e.
    Zolang we geen uitslag hebben kunnen we hoop houden.
    Als het goed is krijgen we met 2 dagen, woensdag dus, de uitslag en die krijgen we via de telefoon.
    Maar dat zullen we allemaal maandag wel zeker weten. Dan mogen we ook nog vragen stellen.
    Het blijft spannend en vooral in de nacht als je wakker lig.
    En daar ben ik goed in de laatste weken.

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Droppie ik duim voor je hoor. Positief denken; jullie zijn gewoon een van die 26!!

Deel Deze Pagina