droppie, tweede kindje, uitgerekend 1juli 2011 Jipper, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 Ons Kleintje, tweede kindje, uitgerekend 7 juli 2011 Ientje, eerste kindje, uitgerekend 8 juli 2011 Meid, tweede kindje, uitgerekend 8 juli 2011 mamavanevi, tweede kindje, uitgerekend 9 juli 2011 Tuttie, eerste kindje, uitgerekend 12 juli 2011 Jem1979, tweede kindje,uitgerekend 12 juli 2011 Pina, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Bibo, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Girl1982, eerste kindje, uitgerekend 14 juli 2011 The Cat, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Afspraken Ons kleintje: 8 november onderzoeken bij de gyn. ivm vroeggeboorte eerste kindje droppie: 17 nov. echo droppie: 22 nov. vk meid: 12 nov. intakt +echo Jem1979: 30 nov vk + echo, 7 dec echo umc Jipper: 1 dec. afspraak gyn. Ientje: 24 nov. echo gyn
Heb het lijstje weer even aangepast, ik heb afspraak gemaakt bij de gyn! 24 november kan ik terecht. Ben dan 7 wk en 5 dagen, dus hopelijk kunnen we dan het hartje zien kloppen! En zo wordt het stukje bij beetje allemaal elke dag een stukje echter allemaal, hebben jullie dat ook?
Kwaaltjes die ik heb.. - Gevoelige borsten - Vlagen van misselijkheid - Vooral 's avonds last van darmen, steekjes en erge misselijkheid - Overdag heel af en toe een steek.. - Soms ongiepijn - Onzuivere huid Zo leuk zwanger zijn Nee ik mag echt niet klagen! Liefs, LB
Wat hebben jullie allemaal vroeg een echo? Wil ik OOK!! Ik ben nu dus volgens de verloskundige 6 weken en 1 dag, en kan PAS op 3 december.... wat week 10 betekend @ Ientje.. ik heb idd ook elke dag iets meer het gevoel dat het echt is, het lijkt wel een te mooie droom! Het is moeilijk te bevatten dat er nu al iets in je buik groeit en dat je over laten we zeggen 8 maanden de kleine in je armen hebt! @ Allemaal, voor de nieuw aangemelden GEFELICTEERD!! @ Allemaal, zijn jullie ook zo onzeker en bang (nouja misschien een verkeerd woord) Maar ik ben echt bang dat het mis gaat of dat er iets niet goed is.. Ik zit hier echt heel erg mee.. Liefs LB
droppie, tweede kindje, uitgerekend 1 juli 2011 lievebeeb, eerste kindje, uitgerekend 3 juli 2011 Jipper, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 Ons Kleintje, tweede kindje, uitgerekend 7 juli 2011 Ientje, eerste kindje, uitgerekend 8 juli 2011 Meid, tweede kindje, uitgerekend 8 juli 2011 mamavanevi, tweede kindje, uitgerekend 9 juli 2011 Tuttie, eerste kindje, uitgerekend 12 juli 2011 Jem1979, tweede kindje,uitgerekend 12 juli 2011 Pina, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Bibo, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Girl1982, eerste kindje, uitgerekend 14 juli 2011 The Cat, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Inger1979, ... kindje, uitgerekend ... juli 2011 Afspraken Ons kleintje: 8 november onderzoeken bij de gyn. ivm vroeggeboorte eerste kindje droppie: 17 nov. echo droppie: 22 nov. vk meid: 12 nov. intake +echo Ientje: 24 nov. echo gyn Jem1979: 30 nov vk + echo, 7 dec echo umc Jipper: 1 dec. afspraak gyn. Bibo: 2 dec. intake vk + echo Nu klopt het weer!! @Lievebeeb; Ook dit keer ben ik weer heel bang dat het misgaat. Dat had ik mijn vorige zwangerschap ook. Eigenlijk wil ik dat niet en probeer ik er zoveel mogelijk van te genieten. De vorige keer lukte dat pas vanaf 20 weken...en 6 weken later ben ik bevallen... Maar ik haal me allerlei dingen in het hoofd hoor. Ik voel me nog helemaal niet zwanger. Heb eigenlijk geen overduidelijke kwaaltjes. Ik weet nu al zeker dat ik deze week nog een keer een test ga doen om weer even de bevestiging te krijgen. Pfff...dan duren 3 weken echt nog lang!! @Kwaaltjes; Ik voel wel iets... - gevoelige borsten - krampjes/steken (bandenpijn) - soms een weeïg gevoel (niet echt misselijk) - opgeblazen gevoel - opgezette buik - 's avonds behoorlijk moe (maar wat wil je met 2 peuters? ) In mijn vorige zwangerschap had ik al voor NOD vreselijk veel kwaaltjes en voelde ik me meteen zwanger. Dit keer niet, dus ik hoop dat ik er daarom vanuit mag gaan dat het dit keer 1 kindje is...
ik ben ook wel onzeker ook omdat het nog zo klein is nu en je geen echo hebt maar ik heb vertrouwen in de beeb
Ook ik sluit me hier heel graag aan. En duim ook iedere dag zo hard dat het deze keer wel blijft zitten en dat het een mooie zwangerschap mag worden. Volgende week maandag eerste echo! Gefeliciteerd allemaal!
zo, ter aanvullen op de lijst Inger1979, 2e kindje, uitgerekend 16 juli 2011 ik ben ook erg onzeker. Het is bij mij al 2x fout gegaan MAAR ik heb er een goed gevoel bij verder zijn mijn boobs gevoelig, zeker met de gordel bv AUW en een opgeblazen gevoel... The Cat, we lopen indd precies gelijk, maar jou banner klopt niet dan?? Liefs Inger
hallo meiden, wat is het lekker druk geworden hier... mijn zoontje ligt op bed en ik dacht zal eens op het forum kijken, nou heb een heleboel bij moeten lezen,hihi, gezellig hoor! maare ons kleintje ben je al bij de vk geweest en echo gehad? ben benieuwd hoe en of het 2e dooiertje zich ontwikkeld heeft. waarom ik een vroege echo krijg... ik heb 2keer wat bloedverlies gehad en dat zit me toch niet helemaal lekker, het hoeft niks te betekenen hoor maar je weet het niet. bij ons krijg je als het even kan bij je intake meteen een echo, bij mijn zoontje had ik dus ook al een vroege echo, 8wk. het hartje is met een week of 6 al te zien dus het maakt echt niet uit of je nu met 7wk laat doen of met 10 hoor!!!! fijn om te lezen dat jullie ook nog niet heel misselijk zijn, begon al aan mezelf te twijfelen. zal mijn kwaaltjes is opschrijven: -soms beetje weeig vooral smorgens -tepels gevoelig -borsten voelen of ik ze blauw heb. -mooie huid, puistjes verdwijnen, beter... -geen hoofdpijn meer, heerlijk... dat is het wel. ik heb heel vaak en snel hoofdpijn maar bij mijn vorig zwangerschap en tot nu dus ook geen hoofdpijn, ohh alleen daarom zou je zwanger moeten zijn, hihhi. toen ik met de pil gestopt was kreeg ik allemaal puistjes op me kin, echt zo lelijk, bij ha zalfje gehad, heb ik nu 3wk en ze verdwijnen als sneeuw voor de zon!terwijl ha zei dat het resultaat pas over paar maanden zou zijn! hebben jullie het al verteld? wij wachten tot na de echo. groetjes meid
nou mijn laatste ongi is 7 okt en bij de ene is het dan 4,2 weken en ij de ander 4,4 banner dus snap het niet maar vond deze banner zo leuk
droppie, tweede kindje, uitgerekend 1 juli 2011 lievebeeb, eerste kindje, uitgerekend 3 juli 2011 Jipper, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 Ons Kleintje, tweede kindje, uitgerekend 7 juli 2011 Ientje, eerste kindje, uitgerekend 8 juli 2011 Meid, tweede kindje, uitgerekend 8 juli 2011 mamavanevi, tweede kindje, uitgerekend 9 juli 2011 Tuttie, eerste kindje, uitgerekend 12 juli 2011 Jem1979, tweede kindje,uitgerekend 12 juli 2011 Pina, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Bibo, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Girl1982, eerste kindje, uitgerekend 14 juli 2011 The Cat, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Inger1979, tweede kindje, uitgerekend 16 juli 2011 MelanieL29, ... kindje, uitgerekend juli 2011 Afspraken Ons kleintje: 8 november onderzoeken bij de gyn. ivm vroeggeboorte eerste kindje MelanieL29: 15 nov. echo droppie: 17 nov. echo droppie: 22 nov. vk meid: 12 nov. intake +echo Ientje: 24 nov. echo gyn Jem1979: 30 nov vk + echo, 7 dec echo umc Jipper: 1 dec. afspraak gyn. Bibo: 2 dec. intake vk + echo Jullie mogen trouwens ook gewoon zelf de lijst aanpassen hoor...
Hoi meiden, Op pagina 1 had ik me al heel vrolijk aangemeld, maar daarna bleef het stil. Sorry!!! Hoop dat ik alsnog gezellig mee kan lezen en schrijven hier. Iedere dag lezen en posten zal niet lukken, maar minimaal een of twee keer per week lezen en schrijven moet toch gaan lukken. Ik ga even bijlezen en een poging doen of ik mezelf op de lijst kan zetten (geen idee waar jullie de kleurtjes vandaan halen bijvoorbeeld, maar ik duik er gewoon even in en wie weet wat ik ga vinden ).
Als je de laatste lijst 'quote' dan kun je hem aanpassen. De kleurtje kun je in veranderen in het scherm waar je typt.
droppie, tweede kindje, uitgerekend 1 juli 2011 lievebeeb, eerste kindje, uitgerekend 3 juli 2011 Jipper, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 MMM, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 Ons Kleintje, tweede kindje, uitgerekend 7 juli 2011 Ientje, eerste kindje, uitgerekend 8 juli 2011 Meid, tweede kindje, uitgerekend 8 juli 2011 mamavanevi, tweede kindje, uitgerekend 9 juli 2011 Tuttie, eerste kindje, uitgerekend 12 juli 2011 Jem1979, tweede kindje,uitgerekend 12 juli 2011 Pina, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Bibo, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Girl1982, eerste kindje, uitgerekend 14 juli 2011 The Cat, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Inger1979, tweede kindje, uitgerekend 16 juli 2011 MelanieL29, ... kindje, uitgerekend juli 2011 Afspraken Ons kleintje: 8 november onderzoeken bij de gyn. ivm vroeggeboorte eerste kindje MelanieL29: 15 nov. echo droppie: 17 nov. echo droppie: 22 nov. vk meid: 12 nov. intake +echo Ientje: 24 nov. echo gyn Jem1979: 30 nov vk + echo, 7 dec echo umc Jipper: 1 dec. afspraak gyn. Bibo: 2 dec. intake vk + echo MMM: 2 dec intake vk + echo
brrrrrr mijn zoontje gaf net 5 x achter elkaar over, ik moest bijna zelf ook. @Meid dat laatste daar weet ik niets van hoor, dat is iemand anders hier geloof ik. Half 5 hebben we een afspraak, dus ik zal vanavond hier laten weten hoe het is gegaan.
Hee wat grappig Jipper. Ik zie dat we allebei zwanger zijn van ons derde kindje en allebei op dezelfde dag uitgerekend (tenminste, volgens m'n eigen berekening voorlopig dan). Wat leuk! Heb even terug gelezen en zie dat je een jongenstweeling van 2 jaar hebt. Hier lopen ook al twee mannen rond (net 3 en net 1). En ik heb zooooooooooooooooooo'n zin in nog zo'n lekker mannetje (of meisje natuurlijk) erbij. Heerlijk!!! Vind het dan ook véél te lang om nog tot begin december te wachten op een echo. Wil zo graag weten of alles goed zit. Temeer omdat ik eigenlijk helemaal geen kwaaltjes heb (vorige keren ook niet superziek, maar toch echt wel veel meer 'zwanger' als nu) en me soms dan ook afvraag of het wel goed zal zitten. Nou ja, afwachten maar............
Het was mij ook al opgevallen. Superleuk!! Ik vind het heel spannend, maar ik heb er ook heel veel zin in. Mijn gevoel zegt dat het weer een jongen wordt. Heb jij dat ook? Als het een meisje wordt moet ik wel heel erg omschakelen denk ik. Ik stond net op en kreeg toen een vervelend drukkend gevoel in m'n onderrug... Ben meteen weer in alle staten...