@ Droppie: jeetje wat een gedoe zeg op je werk. Lastig die onzekerheid. Kan er idd ook nog wel bij Maar gelukkig zit je er niet zo mee dat je misschien zonder werk komt, lang verlof is ook niet vervelend! Maar goed, ideale situatie is het ook niet lijkt me. @ Supernova: hoe is het gesprek gegaan? Hoop dat je eruit komt met de bovenburen, tis echt vervelend zoiets! Lekker dat je kleding zo fijn zit! Ik ga binnenkort ook eens wehkampen denk ik wel een paar dingetjes via Marktplaats gekocht al, die heb ik net gewassen dus ga ik binnenkort eens passen! @ Meid: ja daar ben ik idd ook bang voor, dat ik juist gestresst word van zon angelsound! Heb maar besloten dat ik hem zelf niet aan ga schaffen. Als ie me in mn schoot geworpen wordt, houd ik hem, maar anders niet Leuk dat je de beeb hebt gevoeld! Ik dacht het vorige week ook te voelen, maar heb sindsdien niks meer gevoeld. Ga dus twijfelen of dat wel wat was. Verder niks meer gevoeld, ff afwachten maar! @ autos: succes allemaal met de zoektocht haha! Wij hebben dus wel een 3 deurs, en die rijden we op, anders levert ie niks meer op. Dus dat wordt wel ff tobben Maar goed hij heeft de auto toch altijd mee, en ik woon op steenworp afstand van de winkels en mn ouders en schoonouders wonen ook binnen een straal van 10 min lopen dus zo vreselijk vaak zal ik de auto toch niet nodig hebben. Vandaag de felicitas zwanger box opgehaald bij etos, oo zo leuk! Haha ik word altijd zo hebberig van dat soort pakketten en zon lief speentje zat erbij! Niet de i love mama speen die iedereen al heeft, maar een groene met MAMA erop en een kleine nijntje erop. Te cute gewoon! (dit zal over een poosje wel de heeft-iedereen-al-speen worden maar goed) Hahah duidelijk eerste kind he Ik zou vandaag op visite gaan bij een vriendin, begin februari uitgerekend, en ik had ze al een tijd niet gezien dus dacht: ik ga weer eens langs! Belt haar man me op: uhh ik wil even afzeggen, want onze zoon is net geboren! Hihi, zo grappig! Denk dat ik een primeur had omdat ik langs zou komen vandaag haha! Dus ik kon gelijk een kadootje gaan kopen. Hele schattige groene regenlaarsjes maat 20 gekocht. Duurt nog eeuwen voor ie ze aankan, maar ik vond ze zo leuk! En kleertjes vind ik altijd zo moeilijk voor mensen die je niet heel vaak ziet! Zo maar eens koken, lekkerbekjes op de markt gehaald, peentjes erbij en patatjes!
Gesprek is goed verlopen hoor. Over het algemeen was iedereen tevreden met de gemaakte afspraken. Ik vind het zo jammer dat eht zo ver moet komen (woningbouw erbij, mediators erbij) voor we gewoon als volwassenen een gesprek hierover kunnen voeren. Zij hebben geen bovenburen en kunnen zich niet voorstellen dat ze overlast veroorzaken en bestempelen ons gelijk als zeikerds. Maar nu dus afspraken gemaakt, elkaar een hand geschud en hopelijk kan het nu wel goed gaan. @Julia: ze woonden er al voor ons, maar vanaf dag 1 dat ik hier woonde had ik al overlast (maarja, dan ga je niet meteen klagen, misschien waren ze wel aan het verbouwen/verhuizen, dat weet je niet als je er net woont). Maar het bleef aanhouden. het is voornamelijk gestamp, gedreun, gebonk, geschuif van meubelen, en dat meerdere malen per week (ja lastig hoor, omschrijven, want geen idee wat ze uitvoeren daar boven). @Droppie: Vervelend van je werk, maar niets aan te doen. Inderdaad een langer 'zwangerschapsverlof' dan, denk dat dat ook maar de beste en meest positieve insteek is. Baby voelen: ik had het idee dat ik nu een poosje wel wat voel. Of je het nou de kleine is of niet, dat durf ik niet te zeggen.
Mooi buikje hoor!! Auto; mijn vriend heeft gelukkig grote auto van de zaak en ik heb zelf een middelgrote auto. Kunnen gelukkig nog wel wat meenemen. Maar zou ook geen kleine auto meer willen (verwend!!)
We hebben een doorsnee 3-deurs auto´tje. Het onderstel zou op z´n kant wel achterin passen, maar dan staat de hoedenplank overeind waardoor je niets meer ziet. Dus dat ding zou er uit moeten of de halve achterbank moet worden neergeklapt en dan moet het wiegje nog ergens bovenop.... en een luiertas! Daarnaast moet dan het autostoeltje, dus alles bij elkaar moet het wel gaan lukken, maar het is erg krap. Toen we dat ding gingen ophalen kregen we ook de andere onderdelen erbij dus alles lag op elkaar gestapeld achter ons. Mijn vriend heeft pas een proefrondje gereden in zo´n echte familieauto en dat werd ´m in elk geval niet geloof ik.... hij noemde het een game-over-auto. Ik heb trouwens vandaag al een paar keer een beetje bloed verloren, had eigenlijk gehoopt daar nu helemaal vanaf te zijn. Omdat ik gisteren nog het hartje heb gehoord en alles helemaal goed leek te zijn maak ik me nu niet zo´n zorgen als de vorige keren, maar het is wel gewoon weer balen! Groetjes Pina
nou julia is het nog goedgekomen met je zoontje????dat slapen of hem er maar uitgehaald? die van mij heeft tussen de middag eindelijk weer eens geslapen, als ie niet slaapt kan ie zo vervelend worden aan het eind van de dag en wil ie savonds ook niet op bed....zucht! goed als je in een grote plaats woont heb je ook geen auto nodig. hier wel in de polder, er is niet eens een trein hier!! mijn vriend heeft meestal de auto mee naar zijn werk, maar als ik hem nodig heb kan ie op de fiets en regelen dat ie gewoon op het hoofdkantoor aan het werk is ipv op een vestiging. @lovekees, zo jij hebt echt al een beetje een buikje, die van mij is echt nog niet zo... bij jou zien mensen het echt al denk ik! wel leuk hoor! @supernova, nou fijn dat er afspraken gemaakt zijn en nu hopen dat zij zich eraan zullen houden. @ientje, ik kreeg van de week ook al bericht om mijn pakket op te halen, blijft altijd leuk toch, die gratis dingetjes. schattig hoor laarsjes, ik heb ook eens voor iemand omdat ik de smaak ook niet goed wist, een zwembroekje met een zonnebrilletje gekocht, ook zo schattig! groetjes
@Ientje: Heb je een bon oid thuis gestuurd gekregen voor die box? Had 'm ook al aangevraagd, maar nog niets gezien erover. Ik vind dat soort pakketten ook altijd geweldig (hoewel je misschien de helft niet gebruikt/nodig hebt/ of nuttig vind), en ik voel me dan ook altijd een beetje hebberig. Over shoppen bij wehkamp, gister nog even 2 broeken erbij besteld. Nu voor de helft van de prijs en zit heerlijk, dus tja, kon het niet laten! @lovekees: wat een lief buikje heb jij! @auto: Ik heb een klein autootje, een Citroen C1. Ik ben helemaal gek op mijn autootje, heb hem spiksplinter nieuw gekocht (2 jaar terug met ex), en is het meest positieve wat ik aan mijn oude relatie heb overgehouden. Ik ben trots op mijn kleine tuut! Ik vraag me alleen wel af hoe het allemaal gaat passen met kinderwagen, Maxi Cosi en what not. Vriend heeft wel een ruime stationwagen, dus we zijn niet alleen van mijn autootje afhankelijk. @Pina: Kan me goed voorstellen dat het balen is als je weer wat bloed verliest. Hopelijk blijft het hierbij!
@Meid, mijn geheugen is een zeef... zoontje en slapen? Euhm...... schaam... @Pina, balen van bloed. Is gewoon niet leuk! Gelukkig gisteren nog een goede echo gehad, misschien hoort het er bij jou een beetje bij, je hoort het wel vaker van zwangere vrouwen... Hopelijk was het de laatste keer. Wat voor auto hebben jullie geprobeerd dan vandaag? Die game over auto? Ben wel benieuwd naar merk @Lovekees, hier precies zo'n buikje! En heb net mijn kledingkast een beetje geordend. Zw.schapskleren verdiepinkje lager, en normale kleren bovenste plank, die zal ik wel even niet meer dragen. @Supernova, fijn dat er e.e.a. is uitgepraat, maar wel rot idd dat het op zo'n manier moet gaan. Hopelijk houden zij zich aan de gemaakte afspraken en hebben jullie vanaf nu minder last! @Ientje, wat grappig van die vriendin die net bevallen is! Gelukkig zijn ze je niet vergeten te bellen. Ik weet niet of ze thuis is bevallen, maar zou misschien een beetje maf zijn als je dan ineens op de stoep had gestaan! Leuk cadeautje, die laarzen. Ik gaf laatst aan een stel die een eerste kindje kregen o.a. die jip en janneke regenponcho. In zo'n rood zakje van de hema. Die kunnen ze ook pas gebruiken als kindje voorop de fiets zit, dus pas met een maand of 10. Maar goed, wel praktisch! Niet dat iedereen in de regen met uk op de fiets stapt, maar het gebeurt natuurlijk best eens. Ach.. tis gewoon handig om te hebben. Pfff, ben echt moe! Zoontje van 4 ook, eind van de week, hele week school, presteren en toch nog redelijk nieuw allemaal (hij is half nov. pas 4 geworden).... hij dus sneller op zijn teentjes getrapt en kan minder hebben, ik ook moe en kan ook minder hebben. Als zijn broertje dan nog iets van hem afpakt is het circus in huis! Haha. Ben blij dat ze in bed liggen en ik kruip er binnenkort ook in! Morgen met jongste zwemmen, lekker!
Linkje hieronder is even een algemeen linkje voor 'harembroek' bij wehkamp. Die van mij komt uit de xl collectie, maar voor zover ik kon zie is die in de kleinere maten alweer uitverkocht. Die broeken die ik vandaag nog binnen heb gehad, zijn ook niet meer in mijn maat te bestellen zie ik, gaat snel! Hoop dat er nog wat bij zit voor je, het vliegt blijkbaar de deur uit, als ik het zo zie!
Hoi meiden ik ben er weer even. Dat laatste dagen zijn zo druk, dat ik niet echt de tijd kon nemen om te schrijven. Maar dat snappen jullie vast wel met zo'n spoed verhuizing Vandaag 2e afspraak bij vk gehad!! Best spannend, want eerst werd natuurlijk van alles besproken en pas op t laatst gingen we het hartje luisteren. Ik zei nog dat ik bang was dat we niets zouden horen, Maar gelukkig vond ze direct een prachtig treintjes ritme Oh het klonk zo mooi, en was weer die heerlijke bevestiging dat hij leeft!! 140bpm heel mooi gemiddeld. Ik heb t opgenomen op m'n iPhone, en kan t nu elk moment van de dag terug luisteren. @droppie, wat een nare situatie op je werk joh. Dat is echt niet bemoedigend met zo'n werkgever he. Ik hoop dat t gauw wat rustiger wordt en dat hij wel begrip gaat tonen! Sterkte daarmee hoor. T is ook niet iets waar je in zo'n situatie op zit te wachten natuurlijk. @meid, ben je nu 8 weken zwanger? Of staat je banner niet goed? Dan al je kindje voelen lijkt me echt onwaarschijnlijk. Hij is nog zo klein en zit nog zo diep 'verborgen' achter het schaambeen... Het is wel een spannend moment om het weer voor het eerst te ervaren, dat zeker!! @auto, wij willen ook een grotere auto als we straks met 2 Kids zijn. En dan inderdaad weg met de 3 deurs! @julia, oh m'n dochters verjaardag, had ik daar niets over geschreven? Haha. Het was heerlijk en chaotisch en druk. Maar het leukste was dat ze het gewoon echt begreep! De Kadootjes vielen/vallen goed in de smaak, altijd fijn En ze vroeg tijdens het avond eten aan ons, wanneer zijn jullie dan jarig? schattig he!! Ze is nu eindelijk echt 2! Dat past veel beter bij haar. Ze kletst al zoveel, poept al op de pot/wc (niet altijd sinds de chaos v verhuizen) en ze snapt al zoveel! 2 jaar m'n schatje Oh ons huis is zo fijn!! Bijgekomen zijn we nog totaal niet, maar genieten doe ik zeker! @verlof na bevalling, nee ik denk dat ik weer gewoon start. Ik vind m'n werk heerlijk, en haal er zoveel voldoening uit! Ook krijg ik geen ouderschapsverlof vergoeding. M'n man wel als hij dat zou doen. Maar ja, we werken allebei maar 3 dagen p/w, dus dat is al 4 dagen weekend per week @ientje, zo jij bent er vroeg bij met de felicitas box heerlijk he! Ik had bij m'n eerste kindje door een fout 2 uitnodigingen gekregen en beide boxen waren verschillend gevuld haha! Heerlijk zo'n box vol verrassingen @supernova, oef wat fijn dat t gesprek goed was. Nu nog afwachten of ze zich ook aan de afspraken gaan houden he. Ik ben blij dat wij niet meer in zo'n gehorig huis wonen. Dit is nieuwbouw, dus lekker alles met beton totaal geen last van enige buur @lovekees, jawel hoor een echt buikje. Heb je dat moment al gepasseerd dat je je buikspieren niet meer kan aanspannen? Dat vond ik bij de eerste zo bizar om mee te maken. Echt een omslag in m'n lijf en houding. Nu ben ik nog echt niet zover, smorgens zie je echt nog niets v m'n buik... @pina, he bah wat naar joh, dat bloedverlies. Het geeft toch weer spanning lijkt me. Ik voel die spanning ook nog steeds bij t naar het toilet gaan. Gelukkig heb ik sinds weken geen bloedverlies meer gehad. @julia, oef ik kan me die vermoeiende dagen/momenten zo goed voorstellen. Wat is het dan heeeeeelijk als Ze op bed liggen he dan is de dag voorbij. Zo, ik ga lekker slapen. M'n eerste douche gehad int nieuwe huis lovely Morgen weer vroeg op voor werk. Op de fiets vanaf de nieuwe woning, ook leuk Slaap lekker zwangere meiden!
Elionorah; dat hebben jullie echt snel gedaan dat verhuizen. Heel veel geluk in jullie nieuwe huisje en hopelijk worden jullie daar super gelukkig met z'n allen!!
Goedemorgen allemaal, @Droppie, haha, wat een leuk verhaal met de visjes. Hopelijk zijn ze niet al te erg geschrokken van Tommie Doe rustig aan meid en laat je niet opjutten door je baas. Die denken alleen maar aan hun bedrijf en dus geld, bah! lees net dat hij ook waarschijnlijk failliet gaat door eigen toe doen! Gelukkig dat je jezelf er niet druk om maakt. @Pina: Fijn dat alles goed was bij de VK. @Elionorah: Lekker aan het genieten van jullie huisje? Fijn dat alles af is! @Julia: Ik neem na mijn verlof nog 4 weken vakantie op. Het liefst zou ik nog langer thuis blijven denk ik haha. @Supernova: fijn dat het gesprek met de bovenbuurtjes goed ging. Hopelijk dat ze zich aan de afspraken zullen houden! @lovekees: mooie buikfoto! Nou ik ga op verjaardag bij vriendinnetje en dan werken tot 21.30 uur. Morgen en zondag ook nog werken, bah! Geen zin haha. Helaas dus ook niet de finale van The Voice kijken vanavond, maar morgenavond terug kijken. Heb het helemaal gevolgd en dan is het toch jammer als je net die avond een avonddienst moet werken en de volgende dag weer vroeg beginnen. Maar goed. Fijn weekend allemaal! Liefs, Misty
elionorah, 8wk??????? mijn banner staat gewoon op 16wk hoor, heb het net nog even nagekeken.... nee met 8wk kan het natuurlijk nooit!hahahah! wel fijn he zo'n slimme dochter, mijn zoontje is nu dan 2,5 maar die is ook zo slim, heelijk makkelijk vind ik dat!alleen is het met andere soms uitkijken hij word erg vaak overschat hij is nu ook al 1m lang dus lijkt echt op een 3jarige. @julia ach ieder zijn geheugen is een zeef hoor in de zwangerschap, geeft niks! @zwangerschapskledig, had ook nog even bij de whekamp gekeken maar had laatst al wat dingetjes besteld en kon nu niks leuks meer vinden, iemand nog meer tips voor online winkels?? bij ons in de buurt heb je geen winkel waar ze zwangerschapskleding verkopen... fijne dag vandaag allemaal!
@Meid... phew.. gelukkig... mijn geheugen is ook zonder zwanger te zijn een zeef trouwens, haha. Online, ja de bekende H&M, zelfs Hema dacht ik, prenatal ook trouwens. @Elionorah, klinkt heerlijk jullie nieuwe stekkie! Geniet ervan! @Misty, ja dat begrijp ik, dat je nog langer thuis zou willen blijven, aan de andere kant is het ook wel weer lekker om even tijd voor jezelf te hebben dan, zonder te zorgen voor een kleine. Hoeveel dagen in de week werk je? @Misty, weet niet meer wat voor werk je doet, maar kan je niet op je werk kijken vanavond? @Ientje, hier ook al een paar dagen die bon van de etos in mijn mailbox dat ik de doos op kan halen, het komt er steeds niet van, terwijl ik er ook erg van hou! Zelfs bij een derde kindje, blijft het leuk! Zo, zoontje van school halen, dan begint voor hem ook het weekend en daar is hij aan toe! Ik moet morgen om 11u beginnen tm zondag 11u, lange dienst dus. Wel slapen op werk gelukkig. Dus Misty, ik moet ook werken het weekend....
@ Lovekees: mooi buikje hoor, hier ook ongeveer zoiets! Mensen zien het nu ook door mn bedrijfskleding heen, dat vind ik wel leuk! @ Pina: hihi game over auto, hoe verzint ie het! Maar ja, je bent straks natuurlijk wel een heel burgerlijk gezinnetje moet ie misschien maar aan toe gaan geven (ik loop altijd heel erg aan te schoppen tegen burgerlijkheid, maar ik merk de laatste tijd dat het toch is toegeslagen hier haha! ) Hoop dat het bloedverlies niks te betekenen heeft! Is het wel weer opgehouden inmiddels? Als je je erg bezorgd maakt, gewoon ff vk bellen hoor. @ Supernova: ja ik heb hem thuisgestuurd gekregen, vorige week geloof ik. Maar denk dat het ook wel scheelt wanneer je hem hebt aangevraagd, ze zullen t daar ook wel druk hebben! En anders gewoon nog een keer aanvragen En voor wat betreft je auto, volgens mij komt dat best goed hoor. Je hebt dan toch ook heel de achterbank om van alles op te gooien? C1 is ook mijn favoriet, rijdt zo lekker!! @ Julia: hihi zou wat zijn zeg, als ik voor de deur zou staan! Maar ik geloof dat ze in het ziekenhuis is bevallen dus ik was dan voor een dichte deur komen te staan denk ik. Maar ik zie het zo voor me! Haha! Ik ga gelijk voor mezelf onthouden dat ik alle afspraken duidelijk ga noteren de laatste weken, voor het geval dat! Gek trouwens, ik heb de felicitas bon met de post gekregen en jij per mail, dat is vreemd! Idd ook leuk die regenponcho. En al gebruiken ze hem niet, tis al leuk voor de heb @ Elionorah: nog gefeliciteerd met je meissie! Lekker genieten in jullie nieuwe huis! @ Buikspieren: ja dat heb ik dus ook al gemerkt, kan ze nog wel aanspannen, maar moet er moeite voor doen! Dat doen we dus gewoon maar niet meer haha! @ Meid: ik zie je banner ook gewoon op 16 wk staan hoor! @ 9 maanden beurs: ik heb een avondkaartje voor de donderdag of vrijdag liggen, die kreeg ik van mn collega, had ze bij kruidvat gehad. Maar ik ga overdag al dus heb er niks aan. Kan ik 1 van jullie er blij mee maken? Pb maar ff! Hier: vanavond even voorbereiden voor taart voor morgen. Mag een prinsessentaart maken, zo één waar je een barbie in steekt en de rok is de taart. Die ga ik morgen maken, vanavond even alles klaarzetten dat ik gelijk bezig kan! Morgenmiddag viert mn moeder haar verjaardag, zal wel een drukke bedoening worden met een hele hoop kleinkinderen (de onze die op komst is, is kleinkind nr 12!) Maar wel gezellig hoor! En zondag verjaardag van een lief vriendinnetje van 6 waar ik de prinsessentaart voor ga maken. Dus een druk weekend voor de boeg!
Nou zeg, ik had vandaag maar weer eens mijn spijkerbroek uit de kast getrokken. Zit iets stretch in, ging nog redelijk dicht, dus dacht 'dat gaat prima!'. Nou, nog geen uur later in de supermarkt leek het wel alsof die broek steeds meer ging knellen, jeetje, wat een naar gevoel! Game over, voor de spijkerbroek dus! @ ientje: nou, dan wacht ik nog even af, geen idee meer wanneer ik die bon heb aangevraagd. En inderdaad, anders gewoon nog een keer. En een prinsessentaart, superleuk! Wel eens afbeeldingen van gezien, maar je gaat er dus zelf een maken? Is dat niet gruwelijk veel en lastig werk? Of verkijk ik me erop? Van de week zag ik een visioen van mezelf in een huis vol troep. Sindsdien houd ik grote schoonmaak . Mijn doel dit weekend, zoveel mogelijk troep weggooien (hoort dat bij nesteldrang?). Jullie nog (leuke) plannen dit weekend?
@ Supernova: oeps, die spijkerbroek blijft dus even in de kast! En t zal idd wel nesteldrang zijn geweest ja hihi! Heb ik nog niet veel last van helaas... Die taart, tja ben er wel een tijdje mee bezig ja. Maar tis wel heel leuk om te doen! Als ie goed is gelukt zal ik wel ff een foto maken en hier plaatsen, ok?
Ja zeker leuk als je een foto laat zien. ik heb zelf ook 2x een taart gemaakt voor de verjaardag van ons zoontje. Waren leuk gelukt gelukkig.