@Droppie: Ik duim voor je hoor! Je hebt de afspraak wel vroeg, dan zit je er niet een hele dag tegen aan te hikken! Ik hoop voor je dat het nu een heel stuk beter gaat! @Ientje: taart was al bijna op dus toen je kwam, dat betekent dat ie in de smaak valt! Ik zou je zo inhuren als taarten maakster! Hier zit er een verkoudheidje aan te komen. Dus ik duik mijn bedje in.
Was weer spannend net. De eerste punctie mislukte weer. Dit keer zat ze wel al in de baarmoeder maar raakte ze de alacenta en haalde dus snel de naald terug. Daarna kon en durfde ze niet meer te prikken. Andere arts erbij en die durfde het nog wel een keer. Deze ging goed, maar deed heel erg pijn. Ook kwam er wat bloed mee van de vorige prik in de alacenta. Dit kan weer een probleem zijn voor het onderzoek waardoor het misschien een dag langer gaat duren. Maar we krijgen wel zeker woensdag na 5e telefoon. ook als de uitslag nog niet binnen is. Ook moet ik nu een week rust houden in plaats van 2 dagen. Ze hebben zo erg zitten rommelen en prikken. Ga nu proberen wat te slapen want heb best veel pijn. Dikke knuf
Jee meid zit je niet mee he! Gelukkig is het nu wel gelukt! Nu nog twee dagen spannend. Ik duim voor een goede afloop. Hou je ons op de hoogte? Doe rustig aan he, advies ter harte nemen hoor, gewoon een weekje rustig aan!
Goedemorgen allemaal, @Julia: Ik heb ook SPH gestudeerd, maar werk niet voor Pluryn, maar voor De Koraalgroep @Droppie: Jeetje, het zit ook niet mee zeg. Gelukkig is de punctie nu wel gelukt en weet je woensdag eindelijk meer. Nu duimen voor een goede uitslag en jij lekker rustig aan doen deze week. Denk goed aan jezelf en jullie kleintje. Hier heerlijk uitgeslapen en nu maar eens gaan aankleden. Zo mijn nichtje mee uit school halen en boodschapjes doen. Fijne dag allemaal! Liefs, Misty
@ Droppie: Fijn dat het uiteindelijk wel gelukt is, maar wel rot dat het zo moeilijk ging. Ik ga onverminderd door met duimen voor een goede afloop! @ Julia: mijn vriend wil het liefst een Audi. Maar ik vind die zelf wel erg duur eigenlijk, dus we gaan nu kijken voor een Volvo in het weekend. Hij had zelf voor wij iets kregen een geweldig sportauto'tje ( tweezitter) en hoopte altijd nog eens weer zoiets te kopen, dus bijna alle stationauto's e.d. vallen onder de game-over-auto's!! Ik ken wel mensen met een Fiat Punto ( groot), ik vind het een mooie auto, maar bij het optrekken duurt het wel even voor er echt iets gebeurt. Wat ook vervelend is, is dat de sigarettenaansteker bijna onbereikbaar is voor het snoertje van de Tom-Tom. Ik kom haast nergens meer zonder dat ding, dus voor mij wel een voorwaarde dat die in elk geval past. @ Ientje: Ik krijg zo'n trek van die taarten-verhalen van jou, en wat een geweldige taart op de foto, echt heel mooi! Ik denk dat ik zo eens even een stukje taart voor mezelf ga halen bij de bakker.... krijg het niet meer uit m'n hoofd!!! Groetjes Pina
Hee meiden, ben ik ook weer eens. Druk gehad en alweer flink ziek geweest, buikgriep met spugen en diarree en alweer 2 kilo afgevallen. Schiet niet op. Ik ga eens even bijlezen, want er vast veel gekletst.
he droppie,wat vervelend nou weer!gelukkig is de 2e poging wel gelukt! hopen dat de pijn snel afzakt, doe rustig aan en laat je maar lekker verwennen door manlief!!! ga nog even door met duimen draaien voor jullie!
Julia, onze zoektocht naar een vakantie in april gaat gewoon verder. Bedankt voor je tips! Met zoonlief gaat het weer goed, ben benieuwd of hij ook nog de buikgriep van mij krijgt. Hoop het niet, hij is ook net weer een beetje aan het aansterken. En idd, klein maar fijn!! Was ik zelf vroeger ook, en manlief ook. Na mijn verlof neem ik 3 weken vakantie op. Dus ik begin per begin oktober weer met werken. Ik ga trouwens met 34 weken al stoppen. En ik denk nog na over ouderschapsverlof. FIAT, ja ikke!! Ben er erg tevreden over! Misschien is de fiat croma iets voor jullie? Mooie grote station! Ik heb zelf een panda, heerlijk klein autootje en alles past er in! We hebben ook een punto gehad en een cinquecento. Misty, die plopjes zijn vast de kleine al, nog even en het wordt steeds duidelijker! Anneliesje, jeej, weggevalen, wat eng. Hoe gaat het nu met je? Doe het rustig aan meis! Oei, aan het uitdragen, echt een teken om aan jezelf te denken dus. Goed dat ze jou en de baby goed in de gaten houden tav de gbs. Spannend wat er nu gaat gebeuren tav je contract. Wel prettig dat UWV meedenkt. Bd, hoe gaat het nu met jou? Lukt het werken een beetje? Elio, en helemaal gewend aan he nieuwe huis? Heerlijk he, dat alles zo nieuw en mooi is. Geniet ervan!! Je hebt er hard voor gewerkt. Droppie, hoe gaat het nu met jou? Is het vanmorgen wel gelukt? Jeetje, wat erg dat het weer zo moeilijk ging. Gelukkig is het wel gelukt, maar wel rot dat je nu zo veel last hebt. Nog even en je weet meer. Spannend meis! Heb erg moeten lachen om je zoon en de visjes. Vindt hij ze nog steeds leuk? Jeetje, wat een gedoe ook allemaal op je werk. Maar een lang zwangerschapsverlof is ook heerlijk om vervolgens in alle rust en zonder stress op zoek te gaan naar een andere baan. Lekker, een grote auto in het vooruitzicht, zo handig! Meid, super dat je de baby al voelt!! En wat een lief kadootje van je mannetje. Ientje, ik moet me ook eens aanmelden voor de Felicitas doos. Klinkt goed!! Wat grappig van je vriendin! Gefeliciteerd, hoe heet de kleine? Ik had dat bij mijn zoon ook, wij zouden die avond op visite gegaan, maar toen is de visite maar bij ons gekomen. Is de taart gelukt? Wouw, hij was echt gaaf!!! Wat een leuke hobby. Ik zou ook een workshop taarten maken gaan doen met een vriendin. Helaas moest zij alleen gaan, omdat ik zo misselijk was door het zwanger zijn. Nu maakt zij gewoon een taart voor mij als de kleine wordt geboren. Wouw, 12 kleinkinderen, bijzonder!! Wiw is de mol is zoooooooooo gaaf!!! Supernova, fijn dat het gesprek met de buren goed is gegaan. En nu maar hopen dat ze zich aan de afspraken houden. Lovekees, prachtig buikje al! Pina, is het bloeden weer opgehouden? En de angelsound al gekocht? 9maandenbeurs, ik ga de 16e. Yes, ben weer bij! Nu gauw de kleine naar bed brengen en zelf ook ff slapen.
@Droppie: Het zit je ook niet echt mee he! Maar gelukkig is het nu dan wel gelukt! Vooral rustig aan doen en je lekker laten verwennen! Dat heb je we verdiend nu! Ik duim nog steeds mee voor je!
@ Droppie: fijn dat het deze keer gelukt is! Wel flink balen dat het weer zo moeizaam ging en dat het zo'n pijn deed zeg. En nu gaan we met zn allen knetterhard duimen dat het goed is allemaal! Doe je rustig aan? @ Sucre: jij had idd aardig wat bij te lezen, aan je reacties te zien, haha! Vervelend dat je zo ziek bent geweest zeg, nu weer helemaal opgeknapt? Onze vrienden hebben hun zoontje Thomas genoemd. @ Pina: hoe smaakte het taartje?
Droppie; echt je week rust pakken hoor! Ik hoop dat het nu allemaal rond is voor de test zelf en natuurlijk dat de uitslag goed is! Sucre: Vervelend, zo ziek te zijn. Hier wordt ook veel gekwakkeld met virussen etc.. niet leuk.. Ben de rest vergeten... Hier alles goed, afgelopen week weer bij Jack Parow (de gyn, die noemen we zo ) geweest en alles was prima. Aftellen tot 11 februari dan hopen we te zien wat het geslacht is!!
Fijn dat alles weer goed was bij de gynaecoloog. Leuke naam hebben jullie voor hem. Haha lijkt hij op hem? Willen veel van jullie weten wat het gaat worden? Wij kunnen het woensdag vragen als ze bellen met de uitslag. Door die punctie kunnen ze het 100 o/o zeker zeggen. We weten alleen nog niet of we het wel willen weten.
Whaaaha, neh, dat zou niet best zijn, een pluizig besnorde gyn met een giga-cap Hij is Zuid-Afrikaans, vandaar. Ojaa, met zo'n test weet je ook 100% het geslacht! Tja, het is helemaal aan jou hoor. Wij willen het wel weten, ook om aan het hele idee te wennen alvast en me erop in te stellen. En me natuurlijk klem te shoppen
Wij willen het niet weten! Vind het toch wel speciaal als het tot het eind een verrassing blijft. Best wel grappig hoe vanzelfsprekend het is voor veel mensen dat je het wel wilt weten. Vandaag was mn zwager in de winkel, die vroeg hoe ver ik nu was, en toen zei ie: o dus dan weet je over 4 weken wat het wordt! Ik: uhh nee dus! Stond ie even gek van te kijken, net alsof die optie er niet is ofzo!
@Droppie, fijn dat het achter de rug is. Moeizaam en pijnlijk maar voorbij. Nu nog 2 dagen wachten en inderdaad een week je rust pakken! Ben je zenuwachtig, of overheerst er nu opluchting dat de punctie gelukt is? @Vivelafete, fijn dat Jack alles heeft goedgekeurd. Enne als jullie de 11de misschien weten wat het is, krijgen wij het dan ook te horen, of blijft dat geheim? @Ientje, wij willen het ook niet weten trouwens. Bij de vorige 2 wisten we het ook niet, blijft inderdaad een super verrassing zo na de geboorte @Pina, haha.. mannen en audi's.. dat is wel een goeie deal. Wij hadden een audi, 7 jr gereden. Wel een oudje (audi 80), maar de stationwagen variant (die jouw mannetje toch niet zou kopen ipv TE gezinswagen.. ) is echt te klein. Die heeft geen grote achterbak, dus voor ons geen optie jammer genoeg. @Sucre, wat een mega reactie! Die Fiat Cromo, zal eens kijken. Wij hebben nu een Doblo op het oog. Echt lelijk aan de buitenkant, maar met 7 plekken wel ruim. En als je er 5 gebruikt, zoals wij het meeste zullen doen, heb je een lekkere grote bagageruimte omdat je dan de achterste 2 stoelen niet gebruikt, maar neerklapt. @Sucre, weer 2 kilo eraf, jee! Hoeveel ben je al in het totaal afgevallen? Hoe zit dat bij de rest? Ik ben echt niet afgevallen... tot nu toe +- 2 kilo eraan. Op zich wel normaal. Heb ook wel al een buikje, savonds uiteraard meer dan sochtends, maar ook dan is ie er. Wel leuk weer Zo... nu even relaxen Moet ook gebeuren toch?
droppie mooi dat nu wel gelukt is vervelend dat pijn doet doe maar rustig aan laat je lekker verwennen wij willen het niet weten vind het wel leuk als verrassing
@ droppie, ach meid wat heftig weer joh!! Lijkt me best heel emotioneel allemaal. Toch zal je vol blijven houden tot er een uitslag is he. Ik vind het dapper van je! Sterkte weer de komende week. Ik hoop zo dat woensdag goed mag zijn!! Over geslachtsbepaling, dan heb je nog 2 nachtjes om daar over te slapen, IEK!! Spannend joh. Ik denk dat ik vanmorgen de beslissing gemaakt heb om t wel te weten, whaaa!!! Ik vind het zo'n bijzondere of heftige keuze. Wel heel tof ook. Enne, eigenlijk alleen voor onze nieuwsgierigheid, want ik heb bij de eerste totaal geen last gehad ermee, dat we t pas na de geboorte wisten. Dus voor het praktische hoeven we t niet te doen. @sucre, oef bah das niet fijn zo ziek zijn. Sterkte en hopelijk ben je gauw weer helemaal fit! @julia, ons nieuwe huis voelt zo goed! Het gekke is dat ik me er echt al heel erg thuis voel, nu al. We wilden ook zo graag hier wonen! Afvallen, ik denk zo'n 3kg eraf. Weeg nu 56,5kg. Zo ik duik mn bed weer in, morgen weer werken. Hubby gaat morgen de nachtkastjes en dressoir kast kopen, voor op onze slaapkamer! Leuk leuk. Hoe laat staan jullie op voor een werkdag? Ik om 07.00 uur. Werk van 08.00-16.30 uur.
Bij de eerste wisten we pas dat het een longen was toen hij al 5 min oud was. Ze wilden hem gaan wassen en mij gaan verzorgen toen vroeg een zuster hoe het ging heten. Mijn man en ik alle 2 in koor: Wat is het eigenlijk? Wel makkelijk als ze de naam willen weten he. Hahaha Nu vind ik het misschien wel een kadootje voor alles wat we mee hebben moeten maken maar eigenlijk vind ik het ook jammer als ik het al weet. Pfff moeilijk. Op werkdagen ga ik rond 7uur uit bed. Moet om half 9 weg maar zij altijd nog even rustig aan doen en mijn moeder komt om 8uur om op Danny te passen en dan doen we altijd nog een bakkie. Werk van 9 tot half 6. Kreeg gister telefoon van peuterspeelzaal. 2februari mag Danny voor het eerst komen spelen. Zou eigenlijk pas april zijn want dan is hij 2,5 maar was nu al plaats. Spannend hoor. Word mijn kleine mannetje groot. snif Verder hier redelijk. Kleine man alleen heel de macht overgeven en ik dus toch mijn bed uit. Heb wel last van mijn buik nu ondanks dat mijn man veel gedaan heeft.