@Anneliesje, wat balen meid! Jeetje, dat klinkt echt ellendig allemaal. Maar vandaag dus misschien naar huis? Ik hoop voor je dat je snel opknapt en het spugen voor gezien kan houden. Veel sterkte!! @Elionorah, hier nooit echt vroeg opstaan voor werk. Als ik slaapdienst heb moet ik in de ochtend op mijn werk rond 07 u opstaan, dat is het vroegste. En met weekend slaapdiensten heb je soms de mazzel dat je zelfs uit kan slapen tot 08.30 - afhankelijk van welke client er thuis is. Ik ben geen ochtend mens en om 07.20 elke morgen opstaan ivm zoontje dat naar school gaat (die ik nog niete eens hoef te brengen, dat doet papa op weg naar zijn werk) al vroeg! @Vivelafete, nou dan ben ik benieuwd! Hopelijk kunnen ze een mooie shot maken en zien of jullie een 3de zoon of een 1ste dochter krijgen. Voorgevoel? @Bd, wat fijn dat het beter gaat. Houden zo!!!!!!!!!!!!Jij hebt je portie misselijkheid ook wel gehad he?! @Ientje, ik blijf gewoon hetzelfde werken als ik nu doe. Dinsdag op woensdag 1 slaapdienst (van 15 tot volgende ochtend 11.30 en om de week weekendienst, dan is hubby altijd thuis) Hier gaat ukkie 2 dagen naar het kdv (dinsdag en woensdag dus) en de oudste naar school plus 1 dag op dinsdag BSO. Prima te doen vind ik. Ik zie ze genoeg @Sucre, geen probleem hoor, die megarea! Hier ook 1! Haha! @Pina, ben benieuwd naar je ervaringen, heb je hem ontvangen? @Droppie, zenuw, zenuw.. nog 1,5 uur dan is het 17u! Pffff, trek je het nog een beetje? Duimen draaien hier!!! @Sucre, succes met zoontje - Beterschap!! @Ientje, nog steeds niet besloten, wel of niet 3/4D... ik vind het er soms ook een beetje griezelig uitzien, al die kronkels in het gezichtje... Aan de andere kant, vooral voor het kindje later wel erg leuk lijkt mij. Twijfel dus. Bij de andere 2 nooit laten doen trouwens, woonde toen ook niet in NL en weet eigenlijk niet of ze die opties allemaal hadden in oost europa. Ik vind, wat Vivelafete ook zegt, het ook wel leuk om het een verrassing te houden. Je kan toch best goed zien hoe het kindje eruit ziet. Maar goed, puur voor kindje vind ik het misschien deze keer dan toch de moeite waard. Ik denk er nog over na. @Sucre.. deze mag er ook zijn he? Hier alles verder prima, ga zo eens op zoek naar zoonlief, die is met een vriendje uit de straat en zit nu vast bij hem thuis. Handig dat hij dat dan ook even komt melden... niet dus! En daarna mijn jongste van het kdv halen. Doei voor nu, en Droppie; duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim!
Belde net wat het ziekenhuis en er zat teveel bloed bij het vruchtwater. Nu moet het dus 3 weken op kweek. Over 3 weken dus de uitslag pas. Schiet nu even in een dip. Kan wel janken. nog langer wachten en dan bet ik ook inmiddels 20weken. wat als het niet goed is. Kan nu even niet positief denken. Bah wanneer gaat het een keer bezitten.
Droppie: Dat is geen leuk nieuws! Nog drie weken afwachten, niet gek dat je het even niet meer weet! Doe het rustig aan, meid. Misschien kan je met iemand goed praten, het is geen oplossing voor alle ellende, maar voorkomt wel dat je alles opkropt. Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik denk aan je, en blijf voor je duimen!
Jeetje droppie dat is echt niet normaal 20 weken is ookal zo'n grens Ik ben heerlijk thuis. Dikke stress en spanning, omdat ik naar huis mocht en dat uitte zich dus in een heerlijke kotsbui thuis (joepie). Verder gaat het sindsdien eigenlijk wel heel erg goed. Heb beschuitje gegeten, yoghurt, vla en gedronken dus ben erg blij. Hoop dat dit zo doorzet en dan op naar de negenmaandenbeurs wheee Verder kwam mijn mams en stiefpaps met een leuk nieuwtje. Ik krijg van hen een maxicosi cabriofix met voetenzak (nieuw rood model). Ben er errug blij mee
Ooo Droppie gatverdarrie zeg wat een k*tzooi. 3 wk op kweek, goeiemorgen hee. Kan me goed voorstellen dat je in een dip bent geschoten. Misschien een rare gedachte, maar zouden ze niet bv volgende week nog een keer de punctie kunnen doen dat je het dan na 2 dagen hoort? Dat is in elk geval sneller dan 3 weken. Maar aan de andere kant heeft het natuurlijk wel risico. Dikke knuffel voor je meid, denk aan je!
Droppie Sjee het zit je ook niet mee meid. Kunnen ze op geen enkele manier de uitslag versnellen? Dit is toch voor geen mens vol te houden. Sterkte
Ben weer uit mijn dip hoor meiden. Even diep adem halen en doorgaan. Geen nieuws is dus ook geen slecht nieuws. Of zie ik dit nu iets te positief. En ook die 3 weken komen we wel weer door. Alleen kom je inderdaad steeds verder in je zwangerschap. Kindje blijft maar groeien he. Het is echt heel dubbel allemaal. Maar ik mag van mezelf het geloof in mijn kindje niet opgeven. Blijf geloven in een goede afloop. Lig nu even in bad en zo lekker slapen. Jullie ook truste voor straks en tot morgen.
Jeetje Droppie, wat een tegenvaller maar wat knap van je dat je alweer positiever bent. Veel keus heb je niet al schoot ientjes idee mij ook even door het hoofd. Meid, ik denk aan je, hou je taai en probeer positief te blijven, knuffel!
@ Droppie: wat een ellende! Ik voel heel erg met je mee, je hebt al zoveel moeten wachten! Sterkte! Groetjes Pina
@ Droppie: mag ik even zeggen dat ik je een bikkel vind? Teleurstelling op teleurstelling, en toch blijf je positief. Dat is een goeie eigenschap meid! Zit ff op de bank lekker te ontbijten en koffietijd staat aan. Misschien later vandaag even naar een winkelcentrum, wil eigenlijk even bij C&A kijken voor positiekleding. Die bij de wehkamp daar was bijna alles in mijn maat al uitverkocht (al heb ik al wel een hele leuke tuniek en een tankini gescoord daar!!) Hopelijk hebben ze in de winkel nog wel het e.e.a. Hopelijk nog een mooie broek! Verder eigenlijk geen plannen, dus een lekker rustig dagje!
Goedemorgen allemaal, @Anneliesje: Jeetje, jij ook al in het ziekenhuis, niet fijn! Gelukkig dat het infuus snel helpt en dat je nu weer thuis bent. @Sucre: Hoe gaat het met je zoontje? Hopelijk knapt hij snel wat op. @Droppie: Jeetje, nu moet je weer 3 weken wachten. Wat een ellende. Ik ga voor je duimen en hopelijk dan over 3 weken een positieve uitslag! Wat een geduld moet je hebben, pff! Hier gister controle gehad bij de Verloskundige en we kregen nog een echo Dit omdat mannetje er bij 12 weken niet bij was en dus het hartje ook nog niet had gehoord en hij het zo jammer vond dat hij er niet bij was geweest, hiervoor maakte de VK een uitzondering. Zo lief! Het kleintje was weer flink gegroeid en het hartje klopte mooi! Echt zo bijzonder. Over 4 weekjes weer op control een dan in de middag de 20 weken echo. Nou ik ga zo weer werken tot vanavond! Liefs, Misty
Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv 8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011 - meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis-flesje 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis?? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -??- bv 13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv 14 juli 2011 - the cat (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv afspraken: 24 jan- droppie123 - vruchtwaterpuncie- 26 jan na 5 uur de uitslag 31 jan - ientje - vk controle 31 jan - droppie123 - vk controle 02 feb - SupernovA -gyn 03 feb - Julia6 - vk controle 11 feb - the cat - pretecho geslachtsbepaling 11 fev - Vive la Fête - Gyn controle en hopelijk geslachtsb. 11 feb - Pina- pretecho geslachtsbepaling 15 feb - annneliesje - controle vk 21 feb - Sucre - 20 weken echo 22 feb - Pina - 20 weken echo 23 feb - Misty - controle VK + 20 weken echo 28 feb - supernova - 20 weken echo (ziekenhuis) 28 feb - ientje - 20 weken echo 01 mrt - Pina - controle vk 09 mrt - Vive la Fête 20 weken echo Zo gelijk weer even mijn afspraak aangepast op de lijst. Liefs, Misty
@droppie, wat vervelend voor jullie dat je nu weer 3 weken moet wachten op de uitslag. dan ben je 20 weken toch? zou je het nogsteeds weg laten halen wanneer het kindje het downsyndroom heeft? ik hoop niet dat je het vervelend vind dat ik dat vraag.
@Droppie:Je ziet het niet te positief hoor, vind ik. Ik denk dat het juist een hele goede instelling is! Ik (en iedereen hier, denk ik) leef met je mee! @ Ientje: Ik hoop dat jij mee geluk heb bij de C&A dan ik gister. Wilde kijken voor een mooie positiebroek, maar het zat er niet in. Ze hadden maar twee rommelige rekken ergens verstopt staan en niet echt veel keuze (vooral geen keuze in maat ). @Misty: Super zeg, toch nog een extra echo, dat is zeker wel lief! @Iedereen: Ben nu een paar dagen grieperig en bleh, vandaar ook wat minder gereageerd. Gister dacht ik dat het beter ging, dus aan het shoppen geweest (zou zo graag een positiebroek willen). Maar het zat er niet in. Bij de Miss Etam zeiden ze dat ik maar voor een broek uit de grote maten collectie moest kijken. Uitgelegd dat dat niet handig is, aangezien al mijn broeken uit die collectie komen, maar ik nu dus niet aankan. Zoek niet voor niets positiebroek . Maarja, mijn zoektocht gaat verder en ik ga stofjes bestellen om zelf een broek te maken, want ben niet van plan om nog 6 maanden in een joggingbroek rond te lopen! Ik lig nu weer in de lappenmand, moet toch echt even de tijd nemen om uit te zieken. Komt ook wel weer goed. Weet iemand of ik misschien een bepaald medicijn tegen griep mag slikken? Of is het gewoon uitzieken?
Je mag wel gewoon paracetamolletjes hebben, maar volgens mij is uitzieken nog het beste (hoe vervelend het ook kan zijn). Ik heb 2 zwangerschapsbroeken via de wehkamp besteld en ze zaten ook nog goed. Ze liggen in mijn kast, omdat ik behoorlijk afgevallen ben nu en lekker met mijn joggingbroek aan op de bank zit. Het is wel enorm vervelend als je tegen zo'n verkoopster aanloopt weinig begrip. @droppie wat knap dat je zo positief blijft
Julia; ik denk een meisje ditmaal. Wil jij het ook weten trouwens? En wat gok jij? Heb ik je al wel eerder gevraagd volgens mij, maar mijn geheugen laat het wat afweten, hehe. Droppie: jee, 3 weken op kweek en dan dan maar zo kort in een dipje zitten, petje af. Lijkt me toch wel moeilijk, ook omdat je dan 20 weken bent. Reden te meer om te hopen dat alles goed is! Anneliesje; je ben weer lekker thuis! Gelukkig maar! Helemaal leuk van de maxi-cosi, da's ook een mooie vind ik. Lekker naar de 9 maanden beurs, ben er nog nooit geweest, maar ik wens je alvast veel plezier. Duurt nog een kein maandje, dan ben je vast helemaal op de been hoor! Hier: Alles goed. Heb alle kleding nu wel binnen, 2 jeans, 1 zwarte jeans, een zwarte pantalon, 3 effen tanktops, 5 jurkjes (ben meer van de jurkjes en rokjes, vandaar) 2 rokjes, 2 overslagtruien, 5 beha's, 7 zwangerschapsstrings, 1 witte onderjurk, 1 zwarte blouse, 5 tops met korte mouw, 4 t-shirts met lange mouw en 3 buikbanden. Moet zowel winter als zomer kopen (ojaajoh?!) dat vind ik wel jammer eigenlijk. Maar ik kan mijn buikje niet meer kwijt in de winterkleding die ik nog had. Maar op mp zetten dit najaar ofzo...
Supernova: mooi is dat, dat je maar een groter maatje moet kopen. Geen leuke opmerking! Ik weet niet welke maat je zoekt, maar ik weet wel dat er in de Etam-outlets veel grote-maten zwangerschapskleding hangt! Jammer van de griep, het blijft maar opkomen overal. Iedereen valt bij bosjes neer man! Veel vitamine C binnenkrijgen hé, dat helpt je weerstand wel wat op weg! Misty: fijn dat alles goed was bij de VK en superlief dat ze een extra echo maakte! Dat hoor je niet zo vaak, leuk hoor! En over 4 weekjes de 20-weken echo, spannend!! Ientje: Shopze! Dat de C&A maar veel leuke kleding voor je moge hebben!
@Ientje, ik was net toevallig met zoontje ook even in een overdekt Winkelcentrum met C&A, maar hier niet eens een positiekleding-afdeling! Schiet lekker op dus... @Supernova, hebben ze bij de H&M geen broeken die jou goed zitten? Ik heb er een prima positie spijkerbroek vandaan. Wel rot zeg, zo'n reactie in zo'n winkel, daar zit je toch niet op te wachten?! @Vivelafete, waar heb jij al die jurkjes en rokjes vandaan? Ik ben ook naarstig op zoek, maar vind niks leuks. Zijn het echte zomer jurkjes/rokjes, of beide mogelijk met legging en laarzen eronder? Vertel, vertel! Ik heb stiekem ook een heel klein beetje een voorgevoel dat het een meisje is deze keer, maar sta hierzelf ook enorm van te kijken. Waarom? Omdat ik altijd gedacht had 3 jongens te krijgen, en ben tot nu toe goed op weg. En nee... we willen niet weten wat het geslacht is, dus dat wordt nog een lange zit @Droppie, hoe is het met jou? @Anneliesje, gaat het nog steeds wat beter na zk opname? I hope so! Zo. DE 'opa' komt zo op bezoek (mijn vader), ik ga snel even zoontje van school halen, als die brownies in de oven nou even opschieten, kan ik die er nog net op tijd uithalen voor vertrek, en opsmullen als bezoek is gearriveerd.
hier echo gehad ben 2 en halve week voor uit gezet dus nu 14weken zwanger en 3dagen over 5weken geslachtbepaling echo