Heb net even alles terug gelezen en wil even zeggen dat ik het helemaal niet erg vind dat iemand zijn gevoelens deelt over een kindje met Down. Ik weet dat dit voor iedereen anders is en ook dat iedereen z'n kindje iets anders te bieden heeft. Weet gewoon dat ik er dan alleen voor zal moeten zorgen en ik heb ook Danny natuurlijk al. Buiten down zijn er nog een paar dingen die getest zijn en die het kunnen zijn. Waaronder een hartafwijking en een nierafwijking. Met deze hartafwijking kan het kindje niet levend geboren worden. Dit zijn dus ook, buiten down, 1van de dingen die ze kunnen vertellen over 2 weken. Maar ik ga er gewoon nog steeds vanuit dat we een gezond kindje gaan krijgen en dat we het ergste achter de rug hebben. XXX
Goedemorgen! Ik heb hier hele stapels rompers in alle maten, maar dat Hema roppertje met poezen komt wel heel veel langs hier. Volgens mij moet ik ook maar eens een kijkje gaan nemen @Ientje, oke, dus vlakbij Rdam. Mijn broer woont in Rhoon sinds kort, ik ben er nog niet geweest, maar hij vindt het (na jarenlang zuid plein....) helemaal tof! @Elionorah, kan je dan niet stiekem wat dingetjes inplannen, zodat je meer rust hebt? Ik vind dat heerlijk zo'n ongeplande dag, maar plan toch ook wat simpele praktische dingen in waar hubby niet aan zou denken. De speeltuin waar wij zaterdag waren is op de helft v/d weg richting supermarkt. Ik neem dan mooi mijn tassen mee, zodat ik na uurtje speeltuin boodschappen ga doen terwijl hij met de kindjes vast richting huis fietst. Wel zo praktisch @Middagslaapje... Oh balen is dat, dat ze niet meer wil. Misschien idd als ze dadelijk naar de creche gaat, ze moe genoeg is om toch nog even te slapen. Ik hou hem er ook het liefst zo lang mogelijk in hoor. Even een rustmomentje voor jezelf. Zelfs mijn oudste van 4 slaapt nog wel eens smiddags. Niet dagelijks, hij gaat natuurlijk ook naar school, maar is daardoor ook moe genoeg om soms smiddags zonder protest even te slapen. En anders idd wat Vivelafete zei, wel een uurtje naar haar eigen kamer, ookal leest ze dan een boekje in bed, heeft ze toch een rustmomentje. @Ons kleintje, ik ga ook eens achter die H&M kortingsbonnen aan, wist dat niet. Soms krijg ik ze wel per post, 10% ofzo, maar online - die kende ik nog niet @Vivelafete, zit je niet mee zeg, al dat gekriebel, gesteek en wilde haargroei! Aan de andere kant - wel lekker warm @Droppie, jemig het zit je idd niet mee deze zwangerschap. Hoe kwam je erachter? Verloor je ineens veel vocht? Wat zullen jullie geschrokken zijn! Gelukkig liep het met een sisser af.... Veel beterschap!! Hopelijk voel je je snel wat beter! @Lovekees, nee hier geen voedingsbh's, die wil ik echt nog niet aan. Maar ik heb een paar gewone beugel bh's maatje groter of een sport bh aan. Gaat prima. Hier ook een maatje groter dan ik normaal heb... Zo... hier alles goed verder, al merk ik wel dat ik vaker een beetje last heb van mijn rug, echt van die ongesteldheidspijn onder in je rug - herkenbaar? En toch ook met enige regelmaat ongesteldheids buikpijn. En ik weet dat dit door groei baarmoeder/banden kan komen, maar ik zit hem toch wel soms even te knijpen. Herken dit - in dit stadium - niet van mijn vorige zwangerschappen. Wat uiteraard ook niets hoeft te betekenen, maar fijn is het niet. Hier nog meer dames met dezelfde pijntjes?
Julia dat heb ik ook ja die krampen in mijn buik. Vind het ook wel eng idee want bij vorige had ik daar geen last van. Maar ja zolang je geen bloed verliest zal het wel goed zijn toch. Ik ben sinds gister weer erg misselijk. Had gehoopt het ergste gehad te hebben maar helaas ....
hallo allemaal! zo zoonlief ligt heerlijk in bed te slapen heeft zijn mama even tijd voor haarzelf....heeeerlijjjjkkkk......! hier is het middag slaapje ook flink aan het minderen...zucht...tja hoort erbij. zaterdag heeft mijn vriend samen met zijn hele handige vader eindelijk onze inloop kast gebouwd, ben er zo blij mee! vanmiddag nog even naar de stad wat van die opbergmandjes kopen voor riemen ed en nog paar houten hangers erbij. kunnen we van de week beginnen met de logeerkamer leeg te halen en behang scheuren voor de 'stoere'jongens kamer. borsten, mmm die van mij worden ook wat groter, balen ik heb ze al groot genoeg.ik heb 1 bh die voorheen heel lekker zat maar nu niet meer. @droppie, wat schrikken weer zeg! 'gelukkig' is het niks heel ernstigs. pfff nog 2wk wachten op de uitslag, ik leef echt met je mee! @krampen, jaa herkenbaar ik kan het vooral merken als ik wat te druk ben en weinig rust neem. zaterdag op het werk bv, het was helemaal niet heeeel druk maar op een gegeven moment stuk of wat klanten achter elkaar aan gedaan, gegeten pas om 13;15 ja dan heb ik last van mijn buik en dat trekt dan ook niet snel weg. lichamelijk had ik het gevoel alsof het kerstdrukte was. @bd81, wat vervelend dat je weer misselijk bent, misschien is het maar voor korte duur! nou ga even lekker een sinaasappel eten
@Bd, ah neeeee!!!!!!!!!!!! Niet weer! Getverdemme! Wat hoop ik voor jou dat het deze keer wat minder lang aanhoudt en dat je snel lekker mag genieten van het zwangeren. Sip! @Meid, gefeli met inloopkast! Tof zeg! Dat uurtje dat jij benut voor jezelf als freetime wanneer ukkie slaapt, benut ik om bij te slapen. Net heerlijk met de jongens een dik uur liggen snurken! W.b. die buikpijn, volgens mij is het bij ook een beetje door teveel doen. Heb ik mijn slaapkamer veranderd, loop bedden heen en weer te duwen, vervolgens boodschappen doen/dragen, vooral veel kinderen sjouwen en de fiets op en af tillen... pffff en ga zo maar door. Wie gaf ookal weer die 'niet afwasmachine in en uitruimen' tip? Nou daar ga ik mij vanaf vandaag aan houden. Dat bukken constant is ook echt funest voor mijn rug. Ik vind het wel moeilijk om de bordjes etc op het aanrecht te laten staan die ik eigenlijk in de afwasmachine wil zetten, maar so be it. Ik heb zo het gevoel dat het echt beter is op die manier!
@ Julia: Hihi, en Rhoon ken ik dan weer helemaal niet (ja het bestaan wel natuurlijk, maar ik kom er nooit). Ik kom uit Capelle. Geboren en getogen, weggeweest en weer teruggekomen, dus hier ben ik niet weg te krijgen En last van mn rug en krampen heb ik ook hoor, en idd als ik me teveel heb ingespannen. Ik probeer dus ook niet teveel te doen wat niet nodig is. Vanavond weer naar de vk, ben benieuwd wat ze nu gaan doen. Hopelijk weer even hartje luisteren, want ik merk verder nog geen teken van leven behalve dat mn buik wel aan het groeien is nu! Vond hem vandaag echt groter dan gisteren. Dromen jullie nu ook veel s nachts? Ik heb het bijna elke nacht, dat ik de raarste dromen heb. Van alles wat er door me heen gaat, gemixt in een droom. Zo gek! En ik word dan elke keer zo onrustig wakker. Kortingscodes: ik probeerde het gisteren, maar je kunt er niet teveel achter elkaar proberen want dan wordt je account dus tijdelijk geblokkeerd. Zo ff kijken of de blokkade al is opgeheven, dan kan ik weer proberen te bestellen. Ze hadden wel schattige babydingetjes trouwens! Rompertjes en broekjes met I <3 mum en I <3 dad erop. Vond die broekjes wel errrg handig, en ik geloof iets van 7 euro voor 2 broekjes. En ik zag ook een paar voedingsbehas die er niet afstotelijk uitzagen, dus ik dacht ik probeer het gewoon. En natuurlijk: DE BEKENDE SPIJKERBROEK!!
@Ientje, hoe zat dat ookal weer met die kortingscodes online bij H&M? Linkje? Ik ben luiiiiii en heb geen zin om terug te lezen naar het originele berichtje hier, god weet hoeveel blz. ik door moet ploeteren Ahaaaa, dus de bekende broek zit in je winkelmandje. haha, nu maar hopen dat ie lekker en mooi zit. Is het een stretch model, van 39.99? Capelle ken ik dus niet. Heb 3 jr aan de HRO gestudeerd, museumpark, woonde destijds in Alexander. Heet dat ook officieel Rdam, of is dat tever uit het centrum? Leuke tijd gehad daar, al is de stad Rdam nooit echt 'mijn' stad geweest. Zo. Fijn te lezen dat ik niet de enige ben met die buikpijn klachten, en het lijkt er idd op dat ze veroorzaakt worden door 'too much....' Veel plezier bij de vk vanavond. Ik neem aan dat ze het hartje wel zullen luisteren. Doen ze hier altijd bij elke controle en dadelijk komt ook het 'buik voelen' erbij en meten hoe groot die ongeveer is en of die dus gegroeid is. Dat is hier altijd tm 40 weken het standaard bezoekje vanaf ongeveer deze termijn. Hoewel ik van dat buik voelen even niet meer weet of dat nu al begint bij de controle's of over een paar weken. Geloof niet dat er nu al veel te voelen is zeg maar Laat je weten hoe het was?
Kortingscodes linkje: http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/100487-nieuwe-kortingscode-h-and-m-22.html En deze broek heb ik besteld: H&M Shop Online In Alexander gewoond en Capelle niet kennen???!?!?! Dat ligt praktisch naast elkaar! Hihi! Alexander is wel een deel van R'dam hoor trouwens! Wel grappig, we moesten net bij de vk zijn die vanavond in... Alexander zat! (hebben verschillende locaties) Was echt heeeel leuk, we hadden vandaag een meid die ik ken. Hebben een gezamenlijke vriendin, dus we zien elkaar weleens vaker. Erg grappig, en het heeft zo z'n voordelen, want ze wilde graag ff spieken! Dus we hebben een bonus echo gehad!! Helemaal happy, het was zo duidelijk te zien! De foto is weer ietsjes minder duidelijk, maar dat kan de pret niet drukken. Ons beebje doet het goed en dat is me alles waard! Jullie mogen even meespieken Bekijk bijlage 126246 Ben beetje hyper, is niet te merken toch??!
Vergeet weer de helft... Ze heeft wel ff buikje gevoeld. Erg fijn, ze had koude handen :S hihi. Maar ze vond dat alles goed was. Hartslag beeb was 140, moet tussen 120 en 160 zijn, dus we hebben een keurige gemiddelde baby ps ik kon vandaag dus gewoon wel bestellen bij h&m, alleen beetje balen dat een andere spijkerbroek die ik gisteren nog wilde bestellen, nu onvindbaar was
@Ientje, ik bedoelde meer dat ik Capelle niet ken, omdat ik er bijna nooit geweest ben. Destijds woonde een klasgenootje van mij in Capelle, dus ben er volgens mij 1 of 2 keer geweest, maar echt kennen doe je het dan nog niet he? Wat leuk, dat je nu dus in Alexander, bij bekende vk was. En wat een mazzel, een extra echo!! Super!!!! Mooie foto!!!! Die spijkerbroek die kan ik niet zien, want je zet de algemene link van H&M in je berichtje, beetje hyper soms? thx voor linkje kortingcodes, heeel slecht voor mijn portomonnee
Bedoelde het niet lullig hoor!! Vind het juist wel grappig dat je hier in de buurt hebt gewoond, al is dat al 100 jaar geleden Ik had echt het linkje van die broek hoor! Ga het nog een keer proberen. Nou dat werkt dus gewoon niet! Maar als je gaat naar: dames-mama-positiekleding pag.2 en dan de 2e broek. Die waar ze een blauwe blouse boven draagt. Heb overigens ook de jegging en de blouse van pag.1 besteld, ben benieuwd of dat wat is! Hoop eigenlijk dat ik niet alles wil houden, want dan was het een duur grapje vandaag.... De enige code die bij mij werkte was 1304 trouwens. Maar toch mooi 5 korting! Heb ik toch ff mooi 2 babybroekjes voor 2,95! O en weet je, ik zat een beetje te balen omdat ik na die keer iets gevoeld te hebben een paar weken geleden, niks meer had gevoeld. En nu ik vanavond weer rustig op de bank zit, voel ik ineens wat gerommel! Volgens mij was dat beeb! Mijn avond kan nu helemaal niet meer stuk, haha!
Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv 8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011 - meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis-flesje 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis?? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -??- bv 13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv 14 juli 2011 - the cat (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv afspraken: 02 feb - SupernovA -gyn 03 feb - Julia6 - vk controle 11 feb - the cat - pretecho geslachtsbepaling 11 fev - Vive la Fête - Gyn controle en hopelijk geslachtsb. 11 feb - Pina- pretecho geslachtsbepaling 15 feb - annneliesje - controle vk 21 feb - Sucre - 20 weken echo 22 feb - Pina - 20 weken echo 23 feb - Misty - controle VK + 20 weken echo 28 feb - supernova - 20 weken echo (ziekenhuis) 28 feb - ientje - 20 weken echo 01 mrt - Pina - controle vk 03 mrt - ientje - controle vk 09 mrt - Vive la Fête 20 weken echo @ Droppie: ik zag dat jij vandaag ook een afspraak bij vk had, ging dat nog door of is die afgeblazen omdat je van het weekend al naar zkh was geweest?
Hee meiden, ben al heel lang niet geweest. Maar dat komt omdat mijn kleine man enorm ziek is geweest. We zijn zelfs nog even in het zkh geweest om eea te onderzoeken, maar tot nu toe zijn we niets wijzer. Hij heeft nu al een week ontzettend hoge koorts (39.5-41) en is al bijna een kilo afgevallen. Ik maak me enorm zorgen en ga daarom morgen weer overleggen met de kinderarts. Hoop dat ik snel weer kan bijlezen, want dat zou betekenen dat de rust weer een beetje terug is hier. Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed en vooral met de kindjes die steeds groter worden. Liefs van mij
@Sucre, wat naar allemaal! Kan me voorstellen dat je je mega zorgen maakt. Heel veel sterkte en veel beterschap voor jullie kleine man. Hopelijk knapt hij snel op! @Ientje, ik had het ook niet als een belediging opgevat hoor. Haha! euhm... hoe oud denk je dat ik ben? Oke, oke, even gespiekt op het lijstje 4 jaar ouder dan jij. Ik studeerde in Rdam tussen 2000 en 2003. Altijd naar mijn zin gehad, maar hou ook enorm van nieuwe steden, nieuwe dingen ontdekken. Ben wel echt een miljoen keer verdwaald in die stad. Ik ben maar een Nijmeegse he, 160.000 inwoners hier, peanuts vergeleken met Rdam. Inmiddels meer ervaring - 7 jr in Sofia- Bulgarije gewoond, daar was ik 1 van dik een miljoen inwoners... Eens even kijken, mooie kleren heb je besteld! Die broek is geloof ik niet degene die ik heb, die van mij is ook recht model, maar meer strech. Ik zie hem zo gauw niet ertussen staan, zal wel ouderdom zijn - ik zie niet meer zo goed
O Sucre, wat een narigheid! Ik hoop dat je ventje snel weer opknapt! Bah, zieke kinderen is helemaal niet leuk en al helemaal niet als het niet zomaar overgaat! Beterschap voor hem! @ Julia: hihi ik dacht niet dat je oud was hoor, maar ben je al bóven de 30?? Sooo das OUUUD! Hihi! Ik hoor je denken: wacht maar, over 2 jaar ben je ook OUUUD! Dat klopt! Ach, sommige collega's blijven maar U tegen me zeggen, dus ik voel me al regelmatig bejaard Mag ik vragen waarom je in Bulgarije hebt gewoond? Of kwam je man daar nou vandaan? Ik weet het ff niet meer.. Jeu 1 miljoen inwoners, das pas een hoop! Daar is R'dam weer niks bij
Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv 8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011 - meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis-flesje 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis?? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -??- bv 13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv 14 juli 2011 - the cat (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv afspraken: 02 feb - SupernovA -gyn 03 feb - Julia6 - vk controle 11 feb - the cat - pretecho geslachtsbepaling 11 fev - Vive la Fête - Gyn controle en hopelijk geslachtsb. 11 feb - Pina- pretecho geslachtsbepaling 14 feb - droppie - misschien de uitslag van de punctie 15 feb - annneliesje - controle vk 17 feb - droppie - 20 weken echo 21 feb - Sucre - 20 weken echo 21 feb - droppie - controle vk 22 feb - Pina - 20 weken echo 23 feb - Misty - controle VK + 20 weken echo 28 feb - supernova - 20 weken echo (ziekenhuis) 28 feb - ientje - 20 weken echo 01 mrt - Pina - controle vk 03 mrt - ientje - controle vk 09 mrt - Vive la Fête 20 weken echo Ben inderdaad gewoon bij de vk geweest gisteravond en alles was goed. Ze had zaterdag verder geen controle gedaan en het was ivm de punctie al een week later dan dat ik eigenlijk moest.
@ sucre Heel veel sterkte met je kindje. Wat zal je ongerust zijn zeg. Kan het me heel goed voorstellen. En in het ziekenhuis gewoon alles vragen wat je wil weten hoor. Dit geeft misschien iets meer rust. Zal aan je denken. Hier morgen de grote dag voor ons zoontje. Hij gaat morgen voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Van opa en oma heeft hij een rugzakje gekregen met een broodtrommel en een drinkbeker. Nou hij is er helemaal klaar voor vind hij zelf. Nu ik nog... Dat word huilen voor mama. Hij zou eingenlijk met 2,5 jaar gaan, maar kreeg maandag telefoon dat er al plaats was en of we het leuk vonden als hij al mocht komen. Dus ik heel blij gelijk ja zeggen natuurlijk. Maar nu gaat mijn kleine man ineens naar schooltje toe. De eerste stap in de grote wereld zonder mama.