Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb dus even niet op zitten letten en moet echt even wat recht trekken...... Mijn vent is de allerleukste en liefste hoor! ;)

(maar ik denk dat we gewoon allemaal enorme bofkonten zijn :D)

2. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    @ leukste man: hahaha, gelukkig ben ik ook al gezegend met de leukste! Hij heeft het wel druk hé met ons, die leukerd??!! ;)

Ik heb toch zo'n plezier van mijn Angelsound, we luisteren elke avond kort even. De laatste twee keer speelden we een muziekdoosje af aan de tegenoverliggende kant van waar we het hartje hoorden en het leek wel of hij/zij er naar toe zwom.

Voor de mensen die ook nog een vakantie wilden boeken.... ik hoorde dat heel veel mensen uitwijken naar bijv. de canarische eilanden ( waar wij heen willen) doordat Egypte en Tunesie nu afvallen. Alle aanbiedingen zijn al weg, en deze sufferd had natuurlijk nog niets geboekt, bah!

Groetjes Pina

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Pina, balen meid, kom je toch ook lekker naar zuid spanje? :)

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Pina wij gaan over paar weken naar Mallorca. Al wel geboekt gelukkig. Nu nog hopen op goed weer (en dat mij misselijkheid dan toch echt ver weg is)

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Bd, wanneer gaan jullie precies? Ik ben daar, op een tussenlanding na, nog nooit geweest. Gaan jullie voor relaxen/zon/zee/pool, of cultuur? of allebei? Ik heb eigenlijk geen idee wat Mallorca te bieden heeft, dus ga eens op de praatstoel zitten, ik ben benieuwd!

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Marrie: gezellig, welkom! Tja en zal ik nou ook nog eens over míjn man beginnen? Ik zal maar wijselijk m'n mond houden.. ik weet toch wel dat ik hier de allerallerleukste heb zitten! :D

@ BD: fijn dat het goed was, opluchting!!!

@ Julia en vivalafete: hoop dat de controles morgen goed zijn en dat jullie opgelucht weer naar huis kunnen!
    Julia je zou zo mn auto kunnen lenen, ware het niet dat mn man die mee heeft (altijd overigens ;) ) en je woont niet meer in Rotjeknor dus is ook niet naast de deur :D dus sorry, wordt toch fietsen morgen!
    Dan zal ik duimen dat het lekker weer is, ok?

@ Droppie: ben ook benieuwd hoe je kleine vent het heeft gehad vanmorgen!

@ Pina: o jammer zeg, hopelijk is er toch nog wat leuks te vinden!

Wij gaan de eerste week van mei nog een weekje weg. Ik wil dan liever niet vliegen, dus waarschijnlijk blijven we lekker in NL. Als het dan een beetje lekker weer is, is dat ook gewoon lekker! Iemand nog tips voor een leuke NL vakantie?

Pff mn kat is al sinds gisterochtend pleite. Hij gaat vaak naar buiten, en komt soms weleens een nachtje niet thuis. Helemaal niet erg dus, maar normaal komt ie dan de volgende ochtend wel. Nu niet dus!
    Maak me niet zo heel snel zorgen hoor, hij is weleens vaker langer weggeweest. Maar de laatste tijd ging het heel goed, dus ik ga me nu gelijk wel weer een klein beetje druk maken erover :S
    Zal wel met de zwangerschap te maken hebben ;)

Trusten meiden, ik ga lekker pitten!

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Ientje, thx voor duimen, het regent iig niet, dat is al een hele opluchting en volgens mij is het ook niet zo koud. Een zonnetje zou lekker geweest zijn, maar ja...je kan niet alles voor elkaar duimen he? :)

Is poes al terug? :( Hopelijk wel! Hier ook eentje die wel eens foetsie is. Paar keer al via de dierenbescherming erachter gekomen dat iemand hem had 'aangegeven' omdat ze dachten dat hij verdwaald was... zat ie gewoon een paar straten verderop!

Hopelijk komt jullie poezebeest snel weer thuis!

Zo, ik ga me klaarmaken, prulleke loopt hier ook half aangekleed, dus die ook even aankleden en dan hoppakee, op het fietsje richting vk.

Fijne dag allemaal en tot later!

8. vive2

vive2 Fanatiek lid

Juul: Lekker man, met je neusje de frisse wind opsniffen vroeg in de ochtend! Héérlijk! Buitje regen d'r bij.. :p Maar je mag best onze toutoutre lenen heur!

Poes: ja, onze poes is ook onrustig. Hoewel hij gecastreerd is, is hij toch wat krols. Katten lopen wel vaker een paar daagjes van huis weg om elders.. eh.. nou ja..hetgeen je als baasje liever niet ziet, zeg maar...
    Maar leuk is het niet hoor, als onze Poezel de hort op is en hij meldt zich niet bijtijds (lees: luidkeels kermend onder het raam zit te ijsberen) dan zit ik ook op hete kolen! Ik hoop dat 'ie inmiddels terug is, Ientje!!

Het doet me goed te lezen dat de dames hier in een goed huwelijk/relatie zitten, maar ik blijf erbij dat IK de leukste man heb :D

Hier is alles goed, de zon schijnt hier heerlijk en ik heb net allebei de kinders naar school gebracht (op de fiets, in de kou mét een buitje, het weer sloeg uiteraard om in zonneschijntoen ik thuiskwam) en ik ga even lekker een ochtendje aanrommelen.

Ik heb trouwens nu van Biodermal twee cremes, een hypoallergene voor de droge/gevoelige huid en PCLE (watte?) creme en die laatste lijkt de vlekkerigheid te laten afnemen!! Jeuhh!

*hangt de vlag uit en trekt weer leuke kleding aan*

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nee katmans is nog niet terug helaas :( maar ik probeer me er niet teveel op te focussen, dan word ik alleen maar ongerust. Dat kan altijd nog.
    Die van ons maakt ook een herrie joh als ie aandacht wil! Whaha een wolf is er niks bij! :D
    Manlief was gister en eergister van huis, komt vandaag weer terug. Dus wie weet komt kattebeest dan ook weer opdagen. You never know! We blijven positief hoor ;)

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

heb mezelf er ook weer opgezet

11. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    zoooooo heb weer 'even' terug gelezen....je kan hier ook niet een paar dagen werken he, dan mis je weer zooooveeeeellllll....
    maarre de komende paar dagen weer lekker vrij!!!

welkom marry! gezellig dat je ook mee komt kletsen, hoop dat je niet te veel uren werkt want het is hier haast niet bij te houden...haha!
    wouw ientje wat een mooie echo weer, super! ik moet komende maandag weer voor controle, tevens ook voor controle bij de tandarts, brrrrr, biber biber....
    zal dan denk ik afspraak moeten maken voor 20wk echo. we zijn er ook nog niet over uit of we willen weten wat het word, zo moeilijk he af en toe keuzes maken...pffff
    @julia hoe was het bij de vk?
    en bij jou vivalafete? lekker druk je babytje?
    die pcle creme is wel een hele fijne! fijn he al die dingetjes die bij de zwangerschap horen. maar nog nog een aantal maanden en dan is alles weer vergeten...
    vinden jullie ook dat het zo verschrikkelijk snel gaat, als je er zo over na denkt, iedereen is nu zo'n beetje richting de helft van de zwangerschap al.
    ik heb eind mei al verlof van mijn werk, april nog even 2wk vakantie.... de tijd zal omvliegen.

vakantie, canariche eilanden gaat het ook voor ons worden! vanavond denk ik even iets boeken. als er nog wat is... de mensen van egypte en tunesie gaan nu denk ik ook omboeken.
    je zal daar nu maar zitten, ook balen hoor van je vakantie!

nou ga is even vakantie speuren...

12. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    @marrie Leuk dat je mee komt kletsen. Welkom!!!

@Bd Fijn dat alles goed was. Is echt weer even spannend als je het gevoel heb dat het niet goed is. Heel fijn dat je het hartje weer mocht horen.

@ Julia Hoe was het bij de vk? Zag dat de vandaag weer mocht.

@ Vakantie Ik ben echt jaloers aan het worden op al jullie verhalen.
    Wij hebben vorig jaar een caravan gekocht en gaan dus dit jaar niet naar het buitenland. We hebben hem op een camping in Braband staan en kunnen wel gaan wanneer we willen. Dit is ook echt heel erg gezellig en we kennen ook echt iedereen. Sta er al vanaf dat ik 4 jaar was. Maar als ik jullie hoor krijg ik toch de kriebels.

@ Dromen Hier ook de raarste dromen en soms wel meerdere in 1 nacht. Vooral als mijn schoonmoeder is geweest of heeft gebeld dan droom ik echt heel naar. Die weet me altijd zo overstuur te maken dat ik dat in mijn slaap ga verwerken denk ik.

@Buikje Ook hier gaat nu een heel klein beetje buikje komen. Als je het niet weet zie je het niet, maar ik zie nu echt wel dat er verschil gaat komen.
    Ben nu nog maar 0,5 kilo onder mijn start gewicht dus ook dat gaat goed.

Lief dat jullie aan me hebben gedacht gister toen onze grote, kleine man naar de PSZ is geweest.
    Hij vond het echt helemaal tegek en wilde niet meer mee naar huis.
    De juf moest mee met hem om thuis een boterham te komen eten.
    We kwamen binnen en hij begon gelijk te spelen met zijn jas nog aan.
    Toen ik weg ging zwaaide hij nog even vanachter de keukenhoek en toen ging hij weer snel verder. Het viel dus reuze mee, voor hem en voor mij. Heb wel een paar foto's gemaakt om aan papa te laten zien en voor in zijn plakboek.
    Want ook de eerste tekening is inmiddels gemaakt dus ga maar een plakboek maken met al zijn kunstwerken.

Verder hier goed. Geen griep, geen vochtverlies, een lief schoppend kindje in mijn buik wat we zelf al aan de buitenkant kunnen voelen schoppen. Ook ben ik niet meer zo misselijk en val ik niet meer zo snel flauw.
    Nu nog een mooie uitslag over 1,5 week en dan kan ik zo, hup, op mijn roze wolk :p

13. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ik ben nie geweest hoor! Alleen Julia. Ik moet nog een weekje wachten. Ik voel de bebie alleen nog niet, is dat niet wat laat?

Drop: Wat fijn dat de kleine man het zo naar zijn zin had! Da's toch een goed begin. Mijn jonkie was vanmorgen naar de PSZ en daar kwam voor de tweede keer een nieuw manneke. Huilen, huilen, och zo'n verdriet! Geen pretje voor die moeder hoor!

Meid: Ik zou zeker achter de afspraak aangaan, want als je moet waar ik ook moet voor de echo, is het heel erg snel vol. Ik heb 2 weken geleden gepland en toe kon ik er nog net tussen omdat ik volgens de telefoniste aan de late kant was...

Ientje: Getver, nog niet terug... Mss even het asiel opbellen of het Snorrebeest is binnengebracht?

14. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wat fijn dat het zo goed is gegaan met je zoontje op de PSZ!
    dat je de kleine al voelt aan de buitenkant waauw

@Marrie welkom!

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Droppie leuk dat je zoontje het naar zijn zin heeft. Geeft jezelf toch ook altijd wel een gerust gevoel.

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Kom even ego melden dat alles goed was vanmorgen, mooi hartje gehoord, buik gevoeld, alles klopte volgens de termijn. Kom later vanavond even reageren, nu koken enzo :)

17. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    vivalafete, jij loopt toch in het ziekenhuis voor de echo? ik loop gewoon bij de vk. ach maakt ook niet uit als het wat later is als 20wk.
    want ik denk zelf dat ze de echo inplant voor na de controle de volgende keer, dan ben ik 22wk.

droppie, fijn dat je je zo goed voelt! houden zo!!!
    lekker gevoel he als je je kindje al kan voelen, ik voelde de baby net voor de 16 wk, maar mijn vriend kan het nog niet voelen...helaas nog even wachten!

vivalafete, wanneer voelde het kindje bij de vorige zwangerschappen dan? misschien dat dat ook scheelt.
    maar onthou dat bij 20 wk pas normaal is he dat je het voelt, dus nog geen zorgen!!!je bent ook nog' maar'15wk!

vanmiddag even een nieuwe stoere fiets gekocht voor ons ventje, nou hij is er helemaal blij mee! vanavond na het eten maar even een stukje gaan fietsen...

18. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Pina: Balen joh, van die vakantie! Hoop dat jullie nog wat leuks vinden!

@ Ientje: Kat weg?! Ik zou echt gelijk in de stress zitten, hahaha! Maarja, mijn poezebeest gaat nooit de straat op, dus is wel anders dan ook. Toch hoop ik dat ie weer snel op de stoep staat voor je!

@ Julia: hoe was het bij de VK?

@ Droppie: Fijn dat jullie grote, kleine man het zo naar zijn zin had! Liever dat dan huilen. lijkt me erg lastig om dan je kindje achter te laten. (heb er zelf geen ervaring mee)

Vandaag enorme drama's met vrienden van ons gehad. Niet leuk, en een vrij ingewikkeld verhaal. Ik zit er wel erg mee in mijn maag, dus hoop dat we snel een oplossing kunnen vinden. (anders moet rechtsbijstand ook nog ingeschakeld gaan worden :().

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Vive: o ik dacht dat dat op het lijstje stond dat jij ook vandaag moest! Foutje!
    Fijn dat je nu wat smeerseltjes hebt, hoop dat je vlekkerigheid wat minder gaat worden! Al zie je het vaak zelf als veel erger dan dat een ander naar je kijkt!
    Volgens mij is het niet laat hoor dat je je beebje niet voelt nu. Ik dacht eigenlijk dat het pas vanaf 20 weken ‘kon’. Denk dat het zo tussen 16 en 20 weken gebruikelijk is ofzo?

@ Meid: hoe was het bij de vk en tandarts? Tandarts is ook niet mijn beste vriend, heb er het afgelopen jaar veel te vaak en veel te lang gezeten!
    Ik vind aan de ene kant dat het wel snel gaat, maar aan de andere kant kan ik echt ook niet wachten tot ukkepuk zich komt melden!
    Lekker, vakanties! Krijg er gelijk zin in! ;)

Ik wil proberen tot 4 weken te blijven werken, zodat ik daarna extra lang verlof heb. Dat betekent dat mijn verlof in de 3e week van juni ingaat. Ik heb de eerste wk van mei nog vrij, dus dat moet wel te doen zijn lijkt me!
    Denk dat ik na mn verlof ook nog wat vakantie opneem, volgens mij wordt t best pittig om weer aan de slag te gaan daarna!

@ Droppie: oef wat vervelend dat je schoonmoeder je elke keer zo overstuur maakt, bah!
    Fijn dat je kleine vent het naar zn zin heeft gehad!
    En dat je je kleintje al aan de buitenkant voelt, wow!! Ik voel ‘m nog maar net van binnen (en dan nog maar heel soms!), ben wel heel benieuwd hoe het van buiten voelt dan!

Nee ik ga geen asiel bellen, hij is gechipt dus als ie gevonden wordt ergens dan krijg ik vanzelf bericht. Klinkt misschien beetje harteloos, bedoel ik niet zo hoor! Ben gek op dat beestje! Maar hij heeft ons al vaker ongerust gemaakt wat niet nodig bleek. Heb juist voor mn eigen geruststelling die chip laten plaatsen.
    Maar goed, hij is dus nu nog steeds niet terug.

Ik ff chago net, manlief zou uurtje of 5 thuis zijn dus ik kon weer eens voor 2 koken. Belt ie een uur van tevoren op dat ie toch niet thuis komt. Daar kan ik dus echt niet tegen! Nu moet ie voor straf voor mij patat halen want ik vertik het om alsnog te gaan koken voor mij alleen. :D

@ Supernova: oei dat klinkt niet zo best, hopelijk wordt het gauw opgelost (zonder rechtsbijstand). Sterkte daarmee, is niet leuk!

20. vive2

vive2 Fanatiek lid

Meid: voor de 20 weken echo moet ik wel gewoon naar de praktijk, dat schijnt gebruikelijk te zijn omdat echoscopistes bevoegd zijn de SEO te doen. Ik vind het allemaal prima hoor.
    Fietsze, met de kleine man!

Ientje: hij komt vast gauw weer aanwaaien en met zo'n chip zou ik ook niet gaan bellen nee. D'r is altijd wel een kat binnengekomen die dezelfde uiterlijke kenmerken heeft als jouw kat, dus heb je toch ook weer valse hoop. Dus: Pluisdier van Ientje, terugkomen nou!
    Je hebt groot gelijk dat je je man friet laat halen, dat zal 'm leren, haha!

Baby voelen bewegen: Ik weet niet zo goed meer wanneer ik het voelde bij de andere twee. Vrij vroeg al wel. Het vreemde is dat ik twee weken terug wel duidelijk wat leek te alssof BM net een goede ligging had en ik het kon voelen. Maar na 2 dagen was het uit met de pret en voelde ik de beeb niet meer. Ik weet dat je de bebie ook nog niet hoeft te voelen, dus daarom ga ik ook niet de gyn bellen, maar ik wil gewoon zo graag de bevestiging dat het ok is en het liefste elke dag even een friebeltje voelen!

Julia: gelukkig was alles oké bij de vk!

Deel Deze Pagina