Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Wow wat een mooie buikjes zeg. Geweldig. Ik zal morgen ook eens een fototje maken.

@ droppie, geen bericht is goed bericht :) Ik duim nog even verder

2. vive2

vive2 Fanatiek lid

Julia: mooi buikje. Leuke jeans ook :D

Ientje: auw, niet leuk! Ook niet meer zoveel staan, bekkenklachten gaan zoo traag over... Ik ga morgen ook taartje (s) bakken met een vriendinnetje. Zal aan je dneken ;)

Pina: spannend!! Helemaal leuk, hoop dat alles goed is. Ofwel; beter zichtbaar dan hier vanmorgen... :cool:

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Er waren 3 witte stipjes te zien maar om daar nou een poentje in te zien? De gyn dacht wel een meidje, mijn noot ook, mijn vrienden, familie. Iedereen eigenlijk.. We wachten maar af. 3 stipjes.. kan toch ook een pielemans met 2 balletjes zijn??

3. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ja, sorry. Heb de foto zelf van opsporingverzocht.nl :p

Drop; Nog geen bericht?? Zucht...

4. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Nee meiden nog geen telefoon gehad.
    Maar kan ook maandag nog he. Maar wat ik steeds zeg: Geen bericht, goed bericht.
    Word wel steeds nerveuzer hoor. Net ging mijn mobiel om 17.45 en vorige keer belde zo ook om die tijd.
    Was het mijn man dat hij onderweg naar huis was. PFFFF mijn hart zat in mijn keel.
    Van elk telefoontje schrik ik me rot.

Zo naar een make up party bij mijn nicht.
    Normaal probeer ik daar onderuit te komen. (koop anders toch altijd dingen die duur zijn en toch in de kast komen te liggen)
    Maar vanavond ga ik er lekker heen.
    Even lekker eruit. Even mijn zinnen verzetten.

5. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ohhh wat een mooie buikjes hebben jullie!
    @viv, mmm net te laat anders had ik je misschien herkent.....
    goed dat je meteen gebeld had! maar kon ze jou al een datum geven dan?? toen ik belde 2wk geleden zei ze dat ze niet wist wanneer ik kon beginnen lag eraan of iedereen beetje optijd beviel en daardoor dus plek vrij kwam.
    ze zou me bellen wanneer er plek was, ze dacht dat het wel rond de 20wk zou lukken.
    ben benieuwd....zen zen zen....
    mooi dat alles goed was bij de echo! een misschien een meisje, leuk hoor na 2 boys, maar idd nog even afwachten
    @droppie, goed idee! even lekker wat afleiding, kun je goed gebruiken!
    veel plezier en niet alles opkopen he!

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Droppie, ohh, ik dacht dat als je eind van de week niks had gehoord dat het dan automatisch goed nieuws betekende. Pfff.... nou, ze laten je wel lang in spanning zitten en zul je zien dat de TNT maandag niet meewerkt en de verlossende woorden dinsdag op de mat vallen. We duimen nog even voor je door!

@Viv, mooie buik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die mag er wezen!
    Ja, wel leuk he? Verkopen ze bij de H&M, 39.99 euries :p

@Ien, leuk dat hij onverwachts een dagje eerder terugkwam. Was je ingelicht of stond hij ineens in de kamer? :) Misschien had ze idd genoeg van hem...:p Kan je je dat voorstellen? Vast niet!

@Pinaaaaaa!!!!!!!!!!!! Hoe was het? Tot hoe laat werkt dat echo gebeuren? Je houdt ons wel in spanning! :p

Nou dames, kom eens op met die buiken! Showen die handel! :)

7. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    voel de kleine zo bijzonder vorige week voor het eerst deze week voelde ik het weer dacht ja dat is de kleine,
    buik begint lekker te groeien zal dit weekend weer eens foto maken.

8. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ aankomen: Ik snap er niets meer van, vandaag moest ik naar de dietiste (doorverwezen vanuit het ziekenhuis, om te voorkomen dat ik meer aankom dan gewenst/nodig is). Ik daar op de weegschaal, weeg ik opeens 2 kilo lichter dan wat ik in het ziekenhuis woog (zelfde gewicht als bij VK in december). De enige conclusie die ik kan trekken is dat ik dus niets ben aangekomen. Of juist ben afgevallen, maar met de groei van buikje dat daar gewicht bij is gekomen.
    Kan dit? Of is 1 van de weegschalen niet goed?

@ Ons kleintje: Mooie buikfoto!

@ Julia: echo? Jij ook al zo'n mooie buikfoto!

@ pufclub: Zwangerschaps yoga wordt hier niet echt in de buurt gegeven, dus het werd dan maar zwangerschapgym. Ik kijk er niet onwijs naar uit, maar probeer er uit te halen wat ik kan gebruiken.

@ Vivelafete: Mooie echo dus! Beentjes over elkaar, dan wordt het vast een net meisje! :D
    En jij ook al zo'n mooie buikfoto!

@ Misty: sinaasappelsap vind ik echt heerlijk, het liefst vers geperst. Dietist vertelde dus vandaag dat dat helemaal niet goed is, zitten teveel suikers in. En ik maar denken dat ik gezond bezig was ;)

@ Buikfoto: ik zal eens aan vriend vragen of hij een foto wil maken. Maar alleen als ik 'm mooi vind plaats ik 'm hoor. Ik heb zowieso al een buikje van mijzelf, dus ben benieuwd of het er nu heel anders uitziet op een foto. Ik denk van wel, maar eerst zien ;)

@ Droppie: wat een spanningsopbouw toch ook! Je hebt groot gelijk dat je vanavond gewoon naar die make up party gaat! En vooral wat voor jezelf kopen, dat heb je wel verdiend hoor! (en uiteraard duim ik nog steeds voor je mee!)

Wat ik dus al eerder zei, ben bij een dietist geweest vandaag. Ik denk dat het gelijk de laatste keer was, aangezien ze me eigenlijk niets nieuws vertelde. Ik mocht geen rauw vlees eten, geen rauwmelkse kazen enz enz ;), tja, dat weet ik ondertussen nu wel. En toen vriend een vroeg waarom ik geen gember zou mogen (stond op de lijst van kruiden die niet mogen), kon ze geen antwoord geven.

Morgen gaan we het ledikantje ophalen, en dan schiet het wel heel snel op in de kinderkamer. :D

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Droppie: oef, de kans dat het allemaal goed is, wordt nu alleen maar groter! Blijft natuurlijk spannend, blijf duimen hoor!!!

@ Julia: ja hij belde een uurtje van tevoren dat ie onderweg was. Blijkbaar woont ze ver weg :D

@ Supernova: jammer dat je eigenlijk niks aan de diëtist had.

Vanavond toch niet stil kunnen zitten, zijn even naar karwei gegaan, in het krantje staat een muurdecoratie boom, die wilde ik even halen. Die hadden ze dus al niet meer (vind het zo'n rotwinkel als het om aanbiedingen gaat, die zijn echt bijna altijd al op voordat de folder ingaat! Maar ja wilde hem toch hebben ;) )
    Dus hebben hem toen maar besteld, hebben toch nog even de tijd om hem in de kinderkamer te plaatsen!

Toen wilde ik nog even naar winkelcentrum, ben al zooo lang op zoek naar mooie sneakers, maar kan ze gewoon niet vinden! Vanavond dus weer niet geslaagd :x
    En manlief natuurlijk weer wel, die vond gelijk weer voetbalschoenen. Dus waar gaan we mee naar huis? Tas vol leuke dingen voor hem, klein minitasje van douglas met getinte dagcreme voor mij. Oeh wat een score zeg!
    Hahah, was echt zwaar chagrijnig toen we terugreden en hij begreep echt niet waarom!

Maar goed. Als jullie nog winkels weten waar ze LEUKE sneakers verkopen? Beetje a la de old fashion puma's: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.champaignschools.org/central/business/johnson/2ndsp2010/tbrown/pumas.jpg

Ik zou jullie zeer erkentelijk zijn! :)

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Supernova, wat balen meid van dat aankomen of juist niet aankomen. Maar idd, als een dietiste met dit soort adviezen komt, loopt ze wel een beetje achter. Ik bedoel na 18 weken zwangerschap weet je onderhand wel dat je geen rauwmelkse kazen moet eten......Hopelijk val je niet meer af en begin je beetje bij beetje aan te komen!

@Ien, hmm... dat is niet goed gepland nee, hij een volle tas en jij bijna niks. Die creme die tel ik niet eens mee!

Enne betreft die schoenen... zo zoek ik al tijden naar een ouder model van adidas.. lang lang geleden in Rdam gekocht! Zaten zoooo fijn, maar kan ze nergens meer vinden :(

Mocht ik deze puma's tegen het lijf lopen tijdens mijn adidas zoektocht dan trek ik even bij je aan de bel! Wat is je adres? :p:D

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Julia: jaaaa graag! Maatje kano dan aub ;) 42 dus.
    Maar ben blij dat ik dus niet de enige ben met dat probleem. Schrale troost weliswaar, maar toch. Blij dat ik niet alleen in dat schuitje zit ;)

Die creme moet ik helaas wel meetellen, die was wel echt bloody expensive! Maar tis de enige die ik fijn vind, dus ja..

Ik duik mn nest in, ben zo moe en alles doet zeer! En als het goed is is mn bedje al lekker warm :D

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hahaha, wat heb jij grote voeten zeg! Dat heb je vast nog niet eerder gehoord :p

Slaap lekker in voorverwarmd bedje! :D

13. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    @ allemaal: Het is een MEISJE!!!!

We zijn er heel erg blij mee, maar een jongen was zeker net zo welkom geweest hoor. Morgen ga ik eerst eens even een meisje-pakje ergens scoren, zit me daar al zo lang op te verheugen!!!
    En..... een grote prinsessen-droom-kamer maken.

Ga nu gauw slapen, want ik val bijna om...

groetjes Pina

p.s. Zag wel nog even in het vluchtig doorlezen dat Droppie nog geen naar nieuws heeft, dus dat dat er tot nu toe gunstig uitziet.... gelukkig, ik zal dit weekend nog even goed stevig voor je duimen dat de goed nieuws brief onderweg is!

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Yeahhhhhh!!!! Ik keek nog snel even voor pina nieuws vanuit bed op iPod!!!! Een meid!!! Superrrrrrrrrrr!!!!!! Slaap lekker!!

15. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Kom net terug van een feest in Utrecht.
    Oef m'n ogen doen pijn van de rook.
    Moe en voldaan ga ik slapen.
    Morgen hoop ik weer fris en fruitig te reageren :)
    Sleep well ladies!

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Pina gefeliciteerd en nu maar los gaan op spullen kopen:)

17. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#1817 Ons Kleintje, 12 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2011
    @droppie, op zaterdag kan er ook nog post komen die vrijdags is verstuurd, toch?
    hoop het voor je!
    @leuk om jullie buiken ook te mogen bewonderen! je ziet ook wel grote verschillen!
    @supernova, wat je zegt is waar, over de suikers. Wordt ook afgeraden door mijn gyn om teveel suikers te nemen. zucht!
    ben zelf ook gek op fruit en sapjes, ik probeer een beetje erin te matigen. echt moeilijk om water en thee te drinken.
    @Pina een meisje! gefeliciteerd!
    veel plezier met het maken van de prinsessenkamer!!!
    @vivelafete:
    nee bij een jongentje zie je de ballen niet als twee stipjes, alleen het piemeltje had een stipje. (tenminste op onze echo)
    @ientje, moest nogal lachen om je opmerking Maat Kano! haha! maar kan me goed voorstellen dat het een lastige maat is! zal eens je schoenen googlen.
    Deze zijn net even iets anders. maat 42 is size 8.
    http://www.shop-eu.puma.com/PUMA-Archive-Supersuede-Women%27s/4050795359681,default,pd.html

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ons kleintje, die zijn leuk zeg die schoenen!!!!!

Ien, ga je overstag? Vind ze wel stoer misschien bestel ik ze ook wel, gna... Past goed bij mijn net nieuw aangeschafde rode bank! :)

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Pina: ooo wat leuk een meisje!!! Op naar de roze prinsessenkamer! :D

@ Ons Kleintje: thx voor zoeken! Vind ze erg leuk, alleen ging het mij niet per se om die kleur haha, maar ik ga die site eens doorspitten, denk dat ik wel wat leuks kan vinden!! :D

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @eli, beetje kunnen bijslapen na feestje?

@droppie, dat zou idd ook kunnen toch, vandaag een posi brief? Duim duim voor jou!

Hoe is het verder hier?

Deel Deze Pagina