Juli 2011 Mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by nina1982, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

staan veel verschillende kleuren bij op die site, groen, wit, blauw etc in diezelfde schoen. shopze!:)

WHAAAAAAAA ik heb zojuist mijn allereerste aankopen gedaan voor onze jongenstweeling!!!!!! laat he? ik durfde niet eerder. en nu ik weet dat het jongentjes zijn vindt ik het heerlijk om wat voor ze te gaan kopen.
    Ik heb er bewust voor gekozen ze niet dezelfde schoenen/kleding te geven. Ja dat is ook iets om over na te denken als je een eiige tweeling krijgt.
    ik ga ze als twee indivuen benaderen, dus ook geen `de tweeling`noemen. Nu nog wel bijvoorbeeld hier, maar in het dagelijks leven noem ik ze ook: `de kinderen` of `de kleintjes`.
    Heb nogal lang bij het rek gestaan voordat ik kon beslissen:p
    Onder andere deze:
    HEMA - baby - accessoires - babyschoen
    en nog 3 andere paar schoenen:D In maatje 68-74 (denk voor okt 2011) en maatje 80-86 (dec 2011-jan 2012) voor alle2 de mannen.

Mijn vriendinnen die ook zwanger zijn (zijn er 4 inmiddels;)) daarvan weten 2 sinds vorige week dat het meisjes zijn, en bij Hema hadden ze echt leuke aanbiedingen dus voor hen ook wat leuke babykleertjes gekocht die ik ze binnenkort kado ga geven. :):):)

en... we hebben gisteren namen uitgezocht, staan nog niet vast, maar we zijn het allebei met deze 4 (!!) namen eens.
    We hadden nog helemaal geen namen voor jongens, maar ik had gisteren wat tijd over... heb toen alle leuke jongensnamen opgeschreven die ik vond en aan manlief voorgesteld.

Straks lekker croissantjes eten.
    De grote `kleine` ligt nu in de buggy te slapen, was net in de auto in slaap gevallen en laat hem nu maar even doorslapen in de buggy.

2. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    JOEHOEEEEEE ALLES IS GOED!!!!!!

Kwamen net thuis en zag de brief al uit de brievenbus steken.
    Heb echt heel erg staan huilen met de brief in mijn handen en daarna ben ik op mijn roze wolk gaan zitten met een grijns op mijn gezicht die er de eerste maanden niet meer af gaat.

Ik ben echt zo blij!!!!
    Zit ik weer te huilen hahahaha

Allemaal heel erg bedankt voor het meeleven en het duimen.
    Jullie duimen mogen nu gaan rusten hahahaha

joehoeeeeeeee Heb helemaal de bibbers

3. lovekees

lovekees Bekend lid

Oct 8, 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    droppie super dat alles goed is kun je lekker genieten!!!

pina meisje leuk kun je lekker spulletjes kopen...

we gaan straks spullen bij kenissen kijken ben benieuwd wat ze hebben en hoe het er uit ziet!!

ik droom ook van die vreemde dingen vannacht droomde ik dat we uitelkaar waren vreemd werd wakker heb mijn mannetje maar lekker aangeknuffeld..

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Pina geweldig nieuws :)

@ droppie, wat een opluchting zeg. Kom voorlopig maar niet van die wolk af en geniet ze :D

Wij hebben vandaag een woezel en pip boxkleed gekocht en R. is nu bezig om de kozijnen van de kinderkamer te schilderen.

5. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Droppie ik zit hier met tranen in mn ogen, wat een FANTASTISCH NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ben zo ongelofelijk blij voor jullie!! Echt te bizar gewoon!! O meid kun je het al geloven?
    Hup op die roze wolk jij en waag het niet om er voorlopig vanaf te komen! :D:D:D
    Men, ík zit al te flippen hier op de bank, kun je nagaan hoe jij je moet voelen!!!

6. vive2

vive2 Fanatiek lid

Droppie: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh! O ik ben zo blij voor je meis! Yes, yes, yes!
    is er uit het zitten op de roze wolk te concluderen dat je een meidje krijgt??
    Man, wat moet je blij zijn! *plopt een virtueel en alcoholvrij flesje Champagne open* Jippie!!

Pina: een meisje! Superleuk! Gelukkig was verder ook alles goed, shopze voor het meisjespakje!

Ons kleintje: Hmmz, de balletjes zitten natuurlijk in de buikholte... Nou ja, ik wacht maar af tot 4 maart. Leuke schoentjes trouwens! Ik geef je groot gelijk dat je ervoor kiest om elk kindje apart te kleden en als individu te beschouwen. Ik vind het een beetje 1988 om kinderen hetzelfde aan te trekken en daarnaast ook sneu. Zie niet in waarom het leuk zou moeten zijn altijd hetzelfde te dragen als je broertje... Goede keus nogmaals!

Juul: Nee echt? Maar 34.99 bij de H&M joh?!

Anneliesje: Leuk, een boxkleed! En lekker aan de klus in huis, zet 'm op daar!

Hier alles goed, zojuist cakes en taarten staan bakken met een vriendinnetje die morgen een surprisefeestje geeft voor haar man die 30 wordt. Heel gezellig, maar iets minder voor mijn onderrug. We kwamen haar en har man (het feestvarken van morgen dus) tegen in de supermarkt en we hadden net tegen onze zoon gezegd dat het morgen feest is maar dat het een verrassing is. Dus ik kneep 'm zo toen onze zoon op hem afrende!!! Maar hij heeft zijn mondje niet voorbij gepraat. Gelukkig.. Zou toch sneu zijn geweest van alle weken voorbereiding...

Gaan er nog ladies hier naar de 9maandenbeurs/huishoudbeurs?

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Droppie yes wat heerlijk. Nu lekker gaan genieten he!!!! Gun het jullie echt na die weken onzekerheid!

8. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hallo!

Iedereen aan het genieten van een vrij weekendje? Hier vandaag weer flink opgeruimd en net nog even naar het dorp geweest. Morgenavond moet ik helaas werken, dus is het weekendje weer voorbij.

Mooi buikfoto's trouwens!

@Droppie: JOEHOE, wat fijn om te lezen dat alles goed is. En nu niet meer huilen, maar genieten!!!

@ego: Gisteravond op de bank tijdens X-factor het eerste echte trapje gekregen. Snel de hand van mijn man op de buik en ja hoor, nog eentje die hij ook kon voelen. Was zo'n bijzonder gevoel en ook wel een beetje raar moet ik zeggen, het gevoel dat er iets levends in je buik zit haha.

@Viv: Leuk een meisje :D Tenminste zoals het er nu naar uit ziet. Toch nog maar even afwachten voor de zekerheid. Veel plezier morgen met de surpriseparty. Met de cakejes en de taarten zit het in ieder geval wel goed, jammie!

@Supernova: Hmm, dat is balen. Ik dacht ook dat verse jus erg gezond was hahah. Nou ja, dan maar voor de vitamines toch?!

@Ien: Hmm, dat valt inderdaad tegen als je mannetje meer tassen mee terug neemt dan jij zelf tijdens het shoppen. Kan je frustratie wel begrijpen, haha.

@Pina; Joehoe, een meisje! Leuk. Nu lekker shoppen en een mooi kamertje maken. Ik zag vandaag ook zo'n leuke dingen om een meisjeskamer mee aan te kleden. Misschien een teken? Nog even afwachten voor ons in ieder geval ;)

@onskleintje: Zo haha, ook lekker bezig geweest met de 2 jongens zo te lezen. Schoentjes, daar had ik nog niet eens aan gedacht haha. Maar ze zijn wel erg leuk! En fijn dat jullie nu 4 namen gevonden hebben, lijkt me lastig hoor! Ik vind 2 namen bedenken al een hele klus haha.

@9maandenbeurs: Ik ga zaterdag met mijn mannetje. Ja, hij is zo lief om met mij mee te gaan haha. Ben alleen bang dat ik na een uurtje uitgeput ben en geen zin meer heb om de rest te bekijken haha. We zullen zaterdag zien!

Ga even eten koken. Fijne avond allemaal!

Liefs,

Misty

9. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    @ Ons Kleintje: die schoentjes zijn schattig zeg!!

@ 9 maanden beurs: ja ik ga donderdag met mn zus. Mn vent moet ik echt niet meenemen, die zeurt na een uur dat ie het wel weer gezien heeft.

We gaan vanavond weer naar de bios! Dit keer naar 'the way back', a la 7 years in Tibet volgens mijn vent. Weet nog niet of ik het wat vind, maar ik heb hem wel laten beloven dat ik nacho's mag :D:D:D hahaha waar is de logica??? :(:(:( hihi!

Net even een buikfoto gemaakt! Komt ie (sorry domme flitsfoto maar lukte niet om een mooiere te krijgen haha):
    View attachment 129549

10. Pina

Pina Actief lid

Nov 22, 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Joehoe, Droppie, wat een geweldig nieuws! Ik ben zo blij voor je!!!!!

Hier begint het nu echt door te dringen dat we dus een meisje krijgen, had eigenlijk iedere keer een jongensbeeld als ik aan de baby dacht, dus moet nog steeds een beetje schakelen. Maar vandaag alvast creatief bezig geweest met roze, rode bloemenstofjes voor dalijk op het kamertje.

Fijn weekend nog verder!

Groetjes Pina

11. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Echt iedereen bedankt voor het meeleven en ook nu voor de lieve woorden. Jullie zijn echt een hele steun geweest voor me.
    Vandaag was mijn oma jarig en we zijn er vanmiddag geweest met de hele familie. We hebben de familie nu wel verteld wat er aan de hand was en dat het goed is afgelopen. Iedereen was echt heel blij voor ons en we werden door iedereen gefeliciteerd.
    Ik voel me zo blij en opgelucht het voelt net of ik al bevallen ben :)

Pina een meisje wat super!!! Gek dat je een gevoel heb wat het gaat worden en dat je dan helemaal fout zit he.
    Wij hebben al een jongen en ik kan me dus echt geen meisje voorstellen. Ik zie gewoon weer precies dezelfde baby voor me dan Danny toen hij klein was.

@ mijn roze wolk wil niet zeggen dat het een meisje word hoor. We weten het zelfs nieteens. Dit stond niet in de brief. Dit doen ze nooit omdat niet iedereen het wil weten natuurlijk.
    Wij weten het nogsteeds niet zeker of we het willen weten.
    Hebben nog tot donderdag want dan hebben we de 20 weken echo.

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Droppie ik heb hetzelfde met geslacht hoor. Wij hebben ook een zoontje en ik kan me eigenlijk geen meisje indenken, maar toch heb ik een gevoel dat het een meisje wordt... Wel gek idee.
    Willen jullie het weten?

13. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    We weten het nog niet. Wilde het eigenlijk niet weten, maar ga nu toch twijfelen. Het is bij ons natuurlijk 100% zeker door die vw test.
    En vind het toch wel leuk misschien... Pff ik weet het nog niet.
    Willen jullie het weten?

14. vive2

vive2 Fanatiek lid

Bd81 en Droppie; jaaaa zeker! Lekker doelgericht winkelen zonder risico's! En voor de naam, omdat we een enorm naam-issue hebben :D

Pina: you go girl! Goed bezig!! Logisch dat je ff moet bijstellen, een voorgevoel kan diep zitten.

Ientje: mooi buikje (mooie jeans ook, was -ie 34.99 :p bij H&M?) Hahaha, je hebt je laten omkopen voor een doos nacho's!! ZWANGURR!! Wel de chilisaus doen btw, de ketchup is slecht binnen te houden vond ik...

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Ja wij willen het wel weten. Bij eerste wisten we het ook. Gaan nu alleen tegen iedereen zeggen dat we het niet willen weten anders gaan ze steeds lopen vissen. Werd daar toen gek van

16. Ons Kleintje

Fijn Droppie dat je een positieve uitslag hebt gekregen!!!
    Ik ben heel blij voor je!
    heb je het gevoel dat je al bent bevallen, nog maar even niet he?

moet me nog even van het hart dat je opmerking een tijd geleden me erg heel gestoken, omdat je hebt gezegd, dat wanneer het niet goed zou zijn en je het kindje had laten weghalen je zou zeggen dat het `gewoon`een vroeggeboorte zou zijn.
    ben er nogal gevoelig voor.

@ientje mooie buik hoor!

17. lovekees

lovekees Bekend lid

Oct 8, 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier vandaag de eerst dingen gekocht voor de kleine
    hebben een mutsaerts style combi wandelwagen was nog maar 2 jaar oud 1 kindje gebruikt is nog als nieuw...
    box en badje maxicose ben er super blij mee

18. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    gefeliciteerd droppie!!!!!!! ben zo blij voor julie!!!!!!!
    en nu lekker genieten op de roze wolk!!!!
    moeilijke beslissing he of je het geslacht wil weten of niet....
    wij zijn er ook nog niet helemaal over uit. maar hebben nog tot de 24ste om er over na te denken.
    @buikfoto's, wat leuk allemaal tis dat ik echt niet handig ben met computers, zou dus echt niet weten hoe ik dat voor elkaar moet krijgen!

ohh en wat leuk die meiden, leuke prinsensenkamertjes uitzoeken, hahahah
    en voor de boys lekkere stoere jongens kamers.

nee ik ga in iedergeval niet naar de 9mnd beurs, was er met de zwangerschap van ons zoontje al geweest maar vond het erg tegenvallen.
    dus voor mij niet meer.

goed weekend allemaal!

ps fijn droppie dat we kunnen stoppen met duimen draaien, kreeg al van die stijve handen.... maar heb het met liefde gedaan hoor!

19. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    O sorry dit is echt mijn bedoeling niet geweest. Zit nu echt met de tranen in mijn ogen. Dit was niet de bedoeling. Een vroeggeboorte is zeker niet 'gewoon'. Had ik ook echt niet zo bedoelt zo.
    O dat rotte internet. Je schrijft dingen altijd anders dan de bedoeling is.
    Bedoelde ermee te zeggen dat we dan de echte reden niet gingen zeggen vanwege geloofsovertuiging van onze familie.
    Dit zouden ze ons nooit vergeven hebben en dat had ik echt niet ook nog kunnen verdragen.
    Op zo'n moment heb je je familie zo nodig.
    Dus daarom hadden we dan bedacht om te zeggen dat de bevalling spontaan was begonnen.
    Nou kan ik echt niet liegen en had het daar ook heel moeilijk mee gehad dus hadden we al besloten dat we gewoon de waarheid zouden zeggen als het zover zou komen.

Echt heel erg sorry als ik je gevoelens heb gekwetst. Was echt niet de bedoeling.

20. Ons Kleintje

dank je wel voor je excuses, ik ben blij dat ik het tegen je heb kunnen zeggen. zit nou zelf ook met tranen.

geniet van je zwangerschap Droppie!

Share This Page