hallo, het lijkt me erg leuk om hier met meer meiden te kletsen die net als ik in juli 2011 zijn uitgerekend. en dus net weten dat ze zwanger zijn! ik ben 28 mijn vriend 31 jaar en hebben al een zoontje van 2 jaar. op een of andere manier vind ik het nu allemaal veel spannender en maak ik me meer zorgen? herkenbaar??? van mijn zoontje was ik na 3 ronde zwanger en nu was het al de 4e ronde raak. en zijn we als het goed is 8-7 uitgerekend hebben jullie al kwaaltjes?ook anders als bij de 1e bv? bij mijn zoontje deed de douche op mijn borsten verschrikkelijk pijn, nu zijn ze wel gevoelig maar aan de zijkant. ben gelukkig niet erg misselijk, beetje weeig de hele dag. hebben jullie al contact met verloskundige opgenomen? groetjes
Ik ben 20 en van de eerste zwanger! Ik ben rond 5 Juli uitgerekend! Super spannend allemaal! ik vind de tijd wel voorbij kruipen.. Ik zou al zo graag een glimp zien van deze kleine! Ik ben bijzonder moe en heb soms duizelingen en zere borsten!! maar verder nog niet veel. Mijn buikje is al wel opgezet
Hoi, Ik ben al moeder van een zoontje die net 1 jaar is. Wij wilde niet een al te grote leeftijdsverschil dus gingen we 2 mnd geleden proberen voor een 2de . Nu blijkt dat we nu al zwanger te zijn van nummer 2. Ben wel zo nu en dan misselijk maar tot nu toe wel minder dan bij de eerste. Wij zijn rond 4 juli uitgerekend. Ben benieuwd heb nog geen afspraak gemaakt bij de verloskundige. Ben er nog niet uit bij welke praktijk ik wil. Bij mijn vorige zwangerschap was ik medisch en liep ik dus in het ziekenhuis. Hopelijk kan ik gewoon naar de verloskundige lijkt me wel persoonlijker in het ziekenhuis vond ik mezelf wel een nummertje. Nou meiden succes met de zwangerschap en ik zal af en toe laten weten hoe het gaat. Groetjes
Hé! Er is een speciaal onderdeel op de site wat 'bevallingslijst forum' heet (onderaan in hetzelfde blok als dit forumonderdeel). Daar is een groep met allemaal juli 2011 mamma's. Leuk als je daar ook bij komt! Groetjes! Esther