Nog 6 weekjes te gaan!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elena22, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    En dames is er nog nieuws?!?
    Hier nog steeds geen baby!

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Een beginnentje voor de bevallingslijst;

Elena22: 02-10-2010 uitgerekend

3. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    jeetje, jammer he, dat alles weg is.
    Nee geen babynieuws hier, maar bij jou dus ook nog niet?
    Hoe voel je ej? heb je nog veel krampen enzo?

4. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht

Vita : 02-10-2010 uitgerekend

5. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Vita; Gezellig dat jij er ook weer bent zeg! :D
    Na bijna 41 uur hield het ineens op :( Wel nog gerommel maar niet meer zoals die 41 uur... Probeer positief te blijven door te denken dat ik nog steeds kans maak op die ene bijzondere datum (10-10-'10) :p
    Nu zit ik maar weer braaf op het wachtbankje dus... Hoe is het bij jou? Al flink gerommeld of niet?

6. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Jaaaaaa, gister lag de site er zó lang uit hé!

Jeetje mina zeg! 41 uur gerommel en krampen, lang zeg! ja wie weet zondag ja, erg mooie datum, maar op dit moment zal het me een worst wezen wat de datum is......ALS ZE MAAR KOMT!!!!!:D:D:D

Nee hier nog helemaal niets, nada, noppes....begin er nu toch wel een beetje gek van te worden,maar ja je doet er niets aan.
    Ik word gek gebeld, en gesmst, maar helaas:p. Gister had ik echt een down dag (i.v.m. mijn moeder), en dan merk je het helemaal. Dan wil je helemaal dat ze er snel is, om voor haar te zorgen en te knuffelen!

Ik ga vandaag maar optijd boodschappen doen denk ik, en me inhouden bij de winkels:D, want ik heb zin om van alles te kopen!!!!

Wanneer moet jij weer naar de gyn? Gaan ze dan kijken om te strippen enzo? En inleiden , heb je al iets gehoord?

7. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ja klopt! Heb wel 50 keer gekeken of de site het alweer deed :p Gelukkig was ik in de ochtend bij vriendlief op het werk anders had ik wel 100 keer gekeken :p
    Heb nooit geweten dat 41 uur zo lang kan duren ;)
    Das waar, elk moment is goed nu, dus meneertje en mevrouwtje?!? Waar wachten jullie nog op!?? We willen jullie kunnen knuffelen en bewonderen!
    Das wel balen zeg en dan zit ik hier al mijn verhalen over het gerommel te verkondigen :) Sorry!
    Hier ook zo gestalkt, zelfs via facebook en hyves, af en toe echt om gek van te worden!
    Balen zeg dat je gisteren weer zo down was, een dikke digi knuffel van mij! (Ik had het trouwens maandag, we reden naar het ziekenhuis voor controle en realiseerde me opeens dat mijn vader niet eens bij de geboorte van zijn kleinzoon zal kunnen zijn, heb tranen met tuiten zitten huilen daar in de auto) Maar zoals we al eerder hadden gezegd zullen ze vast van ergens toekijken en trots zijn ;)
    Ik ga vanmiddag lekker lunchen met mijn oude baas :) Even lekker weg! Haal je niet te veel, je mag nu niet zo veel meer tillen he ;)
    Ik moet maandag weer naar de gyn, dan gaan ze eventueel strippen als dat mogelijk is en anders nog paar dagen afwachten en eventueel in de loop van volgende week dan inleiden... (please please please kom met een natuurlijke bevalling!) Hoe zit het dan allemaal bij jou?

8. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    he joh, daar ga je toch geen sorry voor zeggen, het is toch juist fijn voor jou,enne mijn tijd komt wel hoor;).

Ik moet maandag weer naar de Vk, en dan gaat ze weer opnieuw proberen te strippen. Mocht er tegen donderdag (pfff wat lang nog zeg) nog niets aan de hand zijn, dan moeten we naar het ziekenhuis, en krijgen we een echo, ctg en een afspraak voor in te leiden. Ik ben net zoals jij bang voor inleiden. Daar zie ik écht tegen op, maar ja, ook dat loopt vast wel los. Iedereen heeft het over mindcontrol...dan dek ik ja, welke kant moet ik opdeneken dan? De een zegt denk dat het inleiden wordt, dan komt ze echt wel eerder.....de ander zegt, waar je bang voorbent gebeurd....ja hallooooooooo dan wordt het dus inleiden....;), haha, ik weet het ook niet meer! Afwachten inderdaad maar weer.
    Dank je wel voor je digi knuffel:D, en jij krijgt het natuurlijk terug. Kan me voorstellen dat het maandag heel moeilijk voor je was. Dan realiseer je je het in één keer weer hé? Ik zie zelf wel erg op tegen het eerste telefoontje wat ik ga doen als ze er eenmaal is. Mijn ouders zijn gescheiden, en zou aboluut mijn moeder eerst gebeld hebben, en nu.....ik weet het niet. De band met mijn vader is heel anders. Ik denk dat ik op mijn gevoel af ga, en of mijn broer,zus of vader als eerste bel. ik zie het wel. Ik wil wel dat de vreugde en het geluk overheerst, maar ja.....óók dáár hebben we niets over te zeggen, ha ha:D.

ik hoop voor je dat het eerder doorzet hoor. je zou denken dat het bij jou wel al open staat iniedergeval, na zoveel gerommel.

he vraagje; heb jij een pyjama of nachthemd ofzo gekocht? dat zie je overal staan, maar eerlijk gezegd...de enige nachthemdjes die ik heb.....die kunnen écht niet in het ziekenhuis:D, en verder slaap ik meestal in een hemdje ofzo....ik heb geen nette, pyama...jij? Ik denk dta ik maar een goedkoop ding bij zeeman ga halen ofzo, of even naar de hema. Want i.v.m. borstvoeding moet het wel weer handig zijn natuurlijk. Hoe ga jij dat doen?

9. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik heb 2 big shirts gehaald voor de bevalling (ben zelf klein dus die shirts komen echt tot mijn knieen) Eentje voor tijdens de bevalling, mag gewoon vies worden of wat dan ook, was maar 5 euro. En een beetje een mooie met pofmouwtjes en knoopjes die opgemaakt kunnen worden voor de borstvoeding... die heb ik bij de Livera gehaald, wil er toch een beetje netjes bij liggen voor het geval ik moet blijven ;) En als ik dan naar huis ga heb ik gewoon mijn joggingbroek aan ;) En thuis heb ik wel weer leuke en makkelijke kleren...

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes

Vita : 02-10-2010 uitgerekend
    Pina: 11-10-2010 uitgerekend, 14 okt weer naar VK

11. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Groepshuggg!!!!!!!! wat jammer he jongens? heb jullie inderdaad gemist hoor! en ik had gezworen dat Elena moeder was geworden. Elena, waarom heb je zo lang gewacht? Waren de weeeen niet consistent of krachtig genoeg ofzo? of..waarom wachtte je met nr ZH gaan? Balen mutsie ;)

Vita, PYAMA TIP: Hunkemuller!! die heeft momenteel een broek met shirtje heel chic met een V-hals die ook uitloopt. Ik kan deze in maat M zelf nu met dikke buik nog aan. Staat heel netjes! zal plaatje zoeken..! trouwens...onlne nu in aanbieding maar 15 euro!! denk dat ik er nog 1tje koop hij is zo heerlijk en zacht.

Hier: bij verloskundig donderdag was het wederom goed. 120-60 prachtige bloeddruk dus. Wel heeeeel veeeeel vocht, vooral in mijn gezicht en buik. Het kindje ligt volkomen ingedaald, vast !! jeeeeaaahh!! Dat zag ik ook wel toen ik op het fietsje erheen ging. buik hing laaaag!

Wat echt vervelend is, is dat ik 2 dagen keelpijn heb, oorpijn, rauwe strot..pff veel slijm. Dat is zoo vervelend. Zit ik nu niet op te wachten. Slaap afgelopen nachten heeeel slecht, veel wakkeer en woelen. vannacht 5 x nr WC. bleh.

Meiden ik mis jullie waar zijn jullie????

xx

12. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
  13. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht

Pina!!!!!!!!i love you!!!!!!wat een goed pak!!Ziet er zeker goed en netjes uit!ga effe checken online zo...kan ik toch weer kopen;)

14. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    wat vervelend dat je je zo naar voelt pina, dat kun je er nu zeker niet bij hebben, bha!
    wel heel fijn dat je bloeddruk zo goed is, en de kleine ingedaald ligt, jipppieeee!!

jeetje, straks beval jij nog eerder dan ons....dat kan dat kan echt!:D

Ik hoop het voor jou wel hoor! Dan ben je er tenminste vanaf!

15. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
  16. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @ Pina82; Jij ook weer hier :D Was even uitgebreid ontbijtje aan het maken voor de baby en mij :D Mooie pyama zeg! Misschien dat ik er ook maar 1 of 2 ga bestellen ;)
    Waarom ik had gewacht met naar het ziekenhuis gaan? Omdat er geen vast ritme inzat... dus de ene keer 5 minuten en de volgende keer 8 minuten... weeen zelf waren wel sterk genoeg en hielden ook lang genoeg aan... Maar wilde zolang mogelijk thuis blijven en dit is nu mijn straf :$
    Vervelend zeg dat je je zo beroerd voelt! Kan me voorstellen dat je zo niet wilt bevallen! Trouwens welkom in de wondere wereld van het beroerd slapen ;):p Nee grapje, hoop dat je snel weer beter slaapt! Vannacht hier er maar 1 keer uit geweest, heerlijk!

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Zeg dames! Ga is heel snel van de Hunkemuller site af! Zo kan ik toch niet bestellen! (website is overbelast ofzo want is zoooo sloom als een slak) :p:p:p

18. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    pina jij zegt dat je maat m aan kan he, maar welke maat heb je normaal dan?ik ben best veel aangekomen namelijk:)

dit is bij 39 wk

19. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Vita; Zou niet veel groter kopen dan normaal hoor... zijn toch zachte rekbare stofjes...

20. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hey meiden,

wat jammer dat alles weg is zeg! Nou ja, niets aan te doen, gaan we gewoon verder waar we gebleven waren.

Mijn uitgerekende datum is 10-10-2010 by the way :)

Hier is alles rustig. Vannacht gelukkig wel lekker geslapen en; de wc is eindelijk af!! Het is prachtig geworden. Ik keek al 5 jaar tegen een ouderwetse wc aan en was echt aan vernieuwing toe :D

Pina; wat een mooie pyama zeg! Die ga ik ook bestellen. Hahaha, liggen we strakjes allemaal in dezelfde outfit, dat is grappig :D
    Beterschap met je griep meis, hoop dat het snel over is!

Elena en Vita; dikke knuf voor jullie! Ik ben al heel ongeduldig en ben nog niet eens over tijd. Laat staan hoe jullie je moeten voelen.

Deel Deze Pagina