Ik snap je heel goed meid. Gelukkig is hij dan weer om half 3 terug, dat scheelt. Ik ben maandag ook voor het eerst alleen, spannend. Maar ik heb me voorgenomen om verder niks te plannen en te willen doen, eerst maar eens kijken hoe het gaat met 2 kids.
haha ga ik net naar beneden om te kijken of mannetje nog niet in slaap is gevallen (nila ligt in de box te slapen). Nee hoor hij was lekker voetbal aan het kijken. Oke mooi dan neem ik zo mijn pilletje in, dan doe jij zo de fles? Jahoor ik ben toch nog goed wakker. Hoor ik hem nu al snurken op de bank.
MNM, ik plan maandag ook helemaal niks, lekker thuis met de kids Dinsdag gaat Jaimy ook weer naar het KDV, kan ze lekker met de kindjes spelen en mama heeft een dagje met ryan, al ga ik haar wel smiddags weer optijd ophalen Zit alleen te twijfelen wat ik zal doen.. Normaal gaat ze 2x per week naar het KDV maar in de laatste 4 weken van mijn zwangerschap ging ze nog maar 1x per week. Na de geboorte van Ryan is ze 3 weken thuis geweest en dinsdag gaat ze dan weer voor de eerste keer. Nu twijfel ik of ik haar donderdag dan ook meteen breng of dat ik haar de aankomende 2 weken eerst alleen dinsdag breng en daarna ook donderdag. Tegen de tijd dat ik dan weer moet gaan werken is ze weer gewend aan 2x per week KDV..
Kijk gewoon hoe het dinsdag gaat en wat Jaimy zelf wil. Hier willen ze altijd graag gaan spelen... en werken duurt toch nog wel even?
Ja gelukkig wel, haha! Zal idd eerst maar eens kijken hoe dinsdag gaat, kijk dan wel voor evt donderdag. Ik ga me ventje voeden en dan lekker slapen zal vanacht wel weer komen spieken Trusten!
Miracle en Anna het zou best kunnen dat ze aan 1 borst genoeg heeft. Kan je een kind overvoeren? Of heeft die van mij gewoon geen rem? Beetje lastig vind ik het wel want ze blijft zoeken en is dan misselijk en moet dan spugen. En soms krijgt ze ook nog kramp. Stephanie welkom! Paso wat een scheetje! Mnm haha goed wakker jaja Hier maandag ook voor het eerst alleen........slik........ zal vast goedkomen. Ik denk dat papa zijn kleine meissie heel erg gaat missen. Ik ga ook slapen, onze mini ligt al te slapen naast mijn bed. Zonder te hebben gespuugd deze keer gelukkig. Welrtusten iedereen.
Goedenacht Hier werden we net vriendelijk gewekt door een klein mannetje wat wilde drinken. Ligt nu lekker aan de borst met grote kijkers naar mij te kijken, kan daar helemaal van wegsmelten Pink, heb je al eens gekeken hoe ze het doet als je maar 1 borst geeft? Misschien krijgt ze teveel binnen en spuugt ze daarom zoveel. Als ze na 1 borst alsnog de tweede wil geeft ze dat wel aan.
zo daar zijn we weer. Mees echt lang geslapen! Had om half tien een klein flesje van 120 gekregen. Had nl weer heel snel honger. Dacht dan komt hij weer rond 1 uur, maar hij wordt nu pas wakker! 7,5 uur geslapen
Zo te zien was het idd rustig vanacht Hier zijn we weer wakker om te eten, daara mooi nog ff een paar uurtjes slaap pakken
Goedemorgen. O wat een krampjes gisteravond met als gevolg dat ze helemaal onder de poep zat...t arme ding. Uteindelijk had ze wel de 0.30u voeding overgeslagen en kwam ze rond 3.30 weer enn nu. Normaal sta k nu op maar ik slaap zo lekker door. Elin wordt door papa aangekleed. Sz is jarig dus vanmiddag op visite, ze woont nog thuis dus k heb er zin in(mn sm compenseert mijn ma) daarbij mag ik lekker taart eten natuurlijk nou, ik draai me nog eff om.
@mnm ja je neemt gewoon je eigen meubels etc mee... je wisselt alleen van huis eigenlijk super ideaal natuurlijk mjah ben erg bang dat het stuk gaat lopen op die paar euro... niet alleen het huis is mooi maar het is echt ideaal ook voor de kinderen. speeltuin voor de deur, sporthal met van alles in de buurt, buurthuizen, winkels, kinderboerderij, scholen, parkjes, grote speeltuin om de hoek, me moeder woont dan dichterbij... heel veel voordelen voor ons zeg maar... dus ben erg benieuwd Hihi de kinderen van je broer de ergste zooimakers ooit? nou ik ken er nog 2 die dat ook zo doen!! (A) Maar ach als ze tevreden is met de nachtvoeding... zou niet weten waarom je het niet mag geven... @paso Heftig zeg je bevalling. Gelukkig dat alles goed gaat met Jim. Geniet er maar lekker van! @marloes Leuk joh! Ik vind dat erg leuk zulke huizen. Bij deze woning kan je vanuit de keuken de speeltuin etc zien @miracle 2x is inderdaad vaak genoeg (hier afgelopen nacht: 21:30, 00:30, 03:00, 06:00 die laatste vond ik niet zo erg leuk... hij was om 5 uur al wakker dus had het al kunnen rekken maar mis dat ene uurtje slaap wel) @pink Céan drinkt per voeding uit 1 borst. de ene keer valt hij daarna in slaap en slaapt hij 3 uur vandaan of soms wel 4 uur... de andere keer drinkt hij en komt hij een uur later weer... dan drinkt hij een uur later ook weer en daarna moet hij spugen en heeft hij vlak erna last vna krampjes. Ik denk dat die voeding dan net iets te veel is geweest. Niet alles gaat eruit maar wel wat. Wat je zou kunnen proberen is er een langere pauze tussen te zetten zodat de voeding die ze heeft gehad even kan rusten zeg maar... misschien dat het helpt *ego* ik ben nu best wel moe... Céan weer een wisselnde nacht gehad... Ga toch van de week maar eens proberen of hij beter slaapt in zijn bed dan in het wiegje of naast mij... zou het wel prettiger vinden in ieder geval... 1 voeding minder geven per nacht... Iedereen hier in huis slaapt behalve ik! Céan ligt nu ook weer lekker te slapen... ja hij wel ja...
Goedemorgen Goede nacht gehad. Elin heeft om 23.00 gedronken, kwam toen om 03.15 en 06.75 Beetje jammer dat ik om 06.00 wakker gebelt werd door smoeder. Gevolg : Ik schrik, stap verkeerd uit bed en zak nu bij iedere stap door mijn rechterheup heen. Miracle, herkenbaar gevoel hoor Ferry heeft gelukkig nog een week vakantie. Ik zou Jaimy 2x per week brengen, denk dat ze het wel lekker vindt om daar twee dagen haar eigen ding te hebben. Pink, Elin heeft hier ook wel eens dat ze blijft zoeken maar ondertussen alle melk er uit laat lopen. Ik geef haar dan niets meer. Kikker, veel plezier vandaag. Geniet van je taart ! Anna, hier vannacht ook voor het eerst 1 voeding ipv 2. Hoop dat het zo blijft
Goeiemorgen! Heb alles bijgelezen maar reageren via de telefoon is niet heel handig. Zal kijken of dat vanmiddag lukt. Mijn ouders komen straks, ze zijn weer terug van vakantie. Vrijdag is Dora (de kameleon) al weer opgehaald, dus daar hoeven we ook niet meer om te denken. De cake van gister is erg lekker geworden. Jara wilde graag nog een stuk. Haha jammer! Vanmiddag komt mijn zusje en die blijft eten. Marcel heeft middagdienst en haar vriend ook dus komt ze gezellig hier. Las net dat er redelijk wat meiden zijn die het maandag weer alleen moeten doen. Spannend! Maar komt best goed hoor. Gewoon rustig aan en even weer je eigen ritme vinden. Zal er zo maar uit, wil wel klaar zijn als mijn ouders komen.
Kaatje, waarom belt je sm om 6 uur? Was er iets bijzonders? Volgende keer rustig aan richting telefoon, als er iets is bellen ze wel weer!
Ferry zou met zijn moeder gaan vissen, hadden om 6 uur af gesproken dus ik denk dat ze zich verslapen had, of iets wilde weten qua meenemen ofzo. Volgende keer moet ze maar naar zijn mobiel bellen.Kan ik een keer uitslapen.... Ik duik zo even met beide kids de zolder op.Heb daar nu 3 kunststof bakken vol staan met meisjeskleding maat 62 t/m 86/92. Eens even uitzoeken wat ik allemaal heb van welke maat. Geloof dat ik het komende jaar weinig hoef te kopen aan kleding ( voor wie nu denkt dat ik koopziek ben.. heb super veel kleding gehad van meerdere mensen )
Abbo! Goedemorgen mama's! Ik zag dat Babsie hekkensluitster was met de geboorte van zoontje Thomas, jij en Paso met zoon Jim nog van harte gefeliciteerd met jullie kereltjes!!! Hier weer een paar moeilijke dagen achter de rug, "Sir cry-a-lot" (Reintje) heeft eergisteren nacht van half 1 tot 3 en daarna van half 4 tot 6 keihard gekrijst. Dacht echt dat ie ziek was, want hij spuugde ook heel erg veel met grote golven. De dag erna lag ie veel te slapen, het arme mannetje was natuurlijk ook bekaf. Ik hoop maar dat het eenmalig was, want afgelopen nacht ging het echt supergoed, hij heeft zelfs voor het eerst meer dan 4 uur achter elkaar geslapen, lekker gedronken en sliep toen weer 3 uur, dat had ik nog niet meegemaakt. Deze mama is dus behoorlijk fit vandaag. Jippie! Marloes, hier ook tranen door je mooie stukje! Wat hebben we eigenlijk veel meegemaakt met z'n allen zeg. Heel indrukwekkend, en je kan echt mooi schrijven. Afvallen: hier ook nog 83 kilo! Woog 76 voor de bevalling en was eigenlijk net aan het south beachen om onder de 70 te komen, maar toen was ik opeens toch zwanger. Uiteindelijk ben ik 20 kilo aangekomen en mijn doel is om voor het einde van mijn verlof op mijn pre-zwanger gewicht te komen en dan rond kerst ofzo op 70. Misschien een idee om met andere dames die willen afvallen,elkaar op de hoogte tehouden? (annaB, Henrieke? andere meiden?). Hoeft niet hoor, maar wellicht kunnen we elkaar een beetje motiveren.... (ik persoonlijk vind lijnen echt heel erg moeilijk, houd zooooo van lekker eten en drinken, vond stoppen met roken echt 100 keer makkelijker dan niet meer snaaien) Denken jullie al aan anticonceptie? Ik heb nog geen sex gehad, maar dat gaat niet zo lang meer duren. In die vreselijke huilnacht heb ik zelf serieus lopen googelen op sterilisatie voor vrouwen. Vind het eigenlijk stiekem nog steeds best een goed idee. Ik word over 3 weken 37, wil toch geen kinderen meer dus waarom niet eigenlijk. Word dat vergoed door de zorgverzekeringen? Nou, heb nog een kwartiertje gok ik, voor mijn mannetje weer aan de tiet wil, dus ik ga snel even bijlezen! Tot later (hoop ik)