Niet bij de geitjes naar binnen geweest want de hond was mee. Eten door het hek gevoerd. Er stond op het pleintje bij de Jumbo een springkussen dus daar is Levi even op geweest. Bailey, kan goed hoor dat hij misselijk is van de ab. sneu voor hem Ik ken meerdere mensen die rapley doen. Voor zover ik weet kan het gewoon met flesvoeding. Het gaat er om dat ze structuren, smaken etc ontwikkelen door op hele stukken te sabbelen, kauwen ipv gepureerd. Het is bijvoeding dus is nog geen vervanging voor fles of borst. Danitjuh, jeetje wat heftig En je kan zelf natuurlijk ook niet weg als je daar ligt dus moet het allemaal aanhoren knuff
Middag allen, Hier weer een goede nacht gehad. Fleur heeft rond 6 uur de fles gehad en kwam zelf pas rond 23:15. Daarna is ze gaan slapen en kwam ze om half 4 vannacht. Dus redelijk kunnen slapen. Alleen gek dat ze 's avonds meer uren slaapt dan 's nacht tussen de voedingen. Zou het liever anders om willen zien maar goed het is in ieder geval wat. Het kan altijd slechter toch!! @Danitjuh wat erg zeg. Dikke knuffel meid. Rest weet ik niet meer. Sorry
Chantal Tsja als je er een (of meer) keer per nacht uit moet is dat best vervelend. Maar volgens mij heb jij het drukker met je ziekenhuisbezoekjes en nog een dochter die ook haar aandacht wil hebben. Ik ga er dus liever 's nachts uit als het moet! Bailey Eigenlijk zou hij zich toch juist beter moeten voelen aan het eind van een kuur? Of denk je dat ie niet lekker is van de kuur zelf? Geen idee wat Rapley is.... Danitjuh Jeetje meid, tuurlijk moest je huilen! (zoiets heb je toch ook al eens eerder meegemaakt tijdens de dialyse?) Krijg jij trouwens ook hulp aangeboden in het ziekenhuis? Voor wat er met Ismail allemaal is gebeurd, maar ook voor dit soort dingen? Lijkt me toch niet niks als er tegenover je iemand dood gaat Kaatje O leuk zeg een springkussen! Jara is daar ook helemaal weg van! Vanmorgen stofgezogen, geweilt, opgeruimd, wat groot onkruid uit de tuin gerukt en Romee in bad gedaan. En vanmiddag visite. Gezellig!
Hier ook druk bezig. alle was weg aan het wassen. Heerlijk dit weer. hangt lekker buiten. Nu even een tas voor Elin inpakken en dan op kinderverjaardag Net ook nog even naamstickers besteld voor Elin ( kdv ), had ze van Levi nog liggen. Maar ga deze keer echt niet alle kleertjes labelen. Alleen rugzakje, jasje, schoenen en eventueel beker en trommeltje.
Hier ook druk bezig! Aangezien het vanavond ook nog goed weer schijnt te zijn, maar de tuin opgeruimd voor het feestje vanavond. En sinds een paar maand word er hier niet meer aan huis oud papier opgehaald, maar we verzamelden het nog wel. Er stond dus een enorme stapel in de tuin Dat allemaal klein gemaakt en in tassen gestopt zodat vriendlief het weg kon brengen. Glas idem dito. Terwijl hij vervolgens boodschappen ging doen, heb ik de tuin verder opgeruimd en weer toonbaar gemaakt. Kwam een paar (6!) enorme gigantische zwarte spinnen tegen (en iedere keer moest ik gillen van schrik ), maar de tuin is zo goed als klaar voor vanavond. Later nog even leuk aankleden en laat de gasten maar komen Ook leuk, er komt straks een vriendin uit het Noorden langs! Ze heeft een hotel geboekt zodat ze bij het feestje kan zijn (hebben maar 2 slaapkamers; onze en die van Emma, dus gasten kunnen niet blijven slapen). En morgen gaan we lekker op het strand ergens lunchen Vriendlief en Emma zouden mee, maar hij heeft aangeboden thuis te blijven met Emma.
Kaatje een trommeltje en beker hoeven ze toch niet mee naar het kdv? Voor de rugzak, schoenen en jasje is het wel handig! Scheelt soms een hoop gezoek, vooral bij het wisselen van de jaargetijden, wanneer iedereen dus een nieuwe jas heeft. Komt bij ons ook wel eens voor dat kinderen de schoenen van een ander aan hebben
Als het goed is krijgen ze er wel eten en drinken (bij ons iig wel) Heb je nog een intake voordat ze er heen gaan?
Hai meiden, Wij hebben redelijk geslapen, nila heeft het weer super gedaan: 22.00, 03.00 en 08.00. Van half 7 tot 8 wel krampjes gehad in haar slaap, dus ik heb haar lekker bij me gepakt. Daarna een enorme luier, dus zal wel dwars hebben gezeten. Vanmorgen een wereldreis gemaakt naar een dorp hier 15 minuten verderop. Hele goede vrienden van ons zijn vandaag een jaar getrouwd, dus we hebben daar een gebakje gegeten. Voor het eerst 'officieel' op visite, maar het ging allemaal goed. Nu rust rust rust en mannetje is boodschapjes doen.
Ik zit in dubio!!! M'n vader wil graag nog een week naar Spanje met de auto en vroeg of ik mee wilde... Vraag me af of dat wel kan met zo'n kleintje?! Hoe denken jullie daarover??
Marleen, wow he vanmorgen veel gedaan. Maar vanmiddag dus lekker visite. Kaatje, nou idd als je alles moet labelen . Veel plezier op de verjaardag! Henrieke, wat leuk zeg een tuinfeestje, het idd erg mooi weer. Dus ook maar gelijk de tuin opgeruimd. Lief van je vriend, is ook wel gezellig even bijkletsen onder de lunch met z'n 2tjes. MamaCHantal, geniet maar lekker vandaag even van ViËnna, en dan morgen geen heen en weer gereis, is ook wel eens lekker. Bailey, och arme Milan. Ik zou het 1 dag zonder ab aankijken en anders weer de ha bellen hoor, hij klinkt nog niet goed. Danitjuh, jeetje wat eng en verdrietig zeg. Ongelofelijk dat jij daar dan (weer) bij bent. Bieden ze daar dan wel hulp aan om erover te praten? Schildje, nou idd Fleur doet het goed hoor, en dat er straks meer uren tussen komen 's nachts, komt vanzelf. In iedere geval wachten wij daar ook op.
Ikzelf zou er nu niet aan moeten denken. Maar ik zou zeggen: doen! Of ze nu thuis een keer huilt vanwege krampjes e.d. of in de auto/op vakantie........Zolang jij je maar op je gemak voelt bij je vader en er zin in hebt.
Marleen, jeetje Romee slaapt echt al nachten door zeg! Geweldig! Anna, grrr wat een nachten zeg! Mamatien, wat lief zeg dat je dat voor je vriendin doet. Jullie hebben in ieder geval prachtig weer. Heerlijk dat shoppen! Wil ik binnekort ook een keer doen. Miracle, jeetje wat eng zeg. Kan me voorstellen dat het dan moeilijk is om de slaap weer te vatten. Bapsie, wow hij laat al wel veel tijd tussen de voedingen zeg. Alleen die stomme rotkrampjes.
Oh ik kan echt merken dat Nila 'ouder' wordt. Ze reageert nu overal op, vooral als we na een tijdje boven haar komen hangen of als we gek doen gaat ze lachen. En ze 'kletst' zo mooi tegen haar mobiel en de diertjes van haar wipstoel. Ik vind het allemaal zooooo schattig! Maar ze wordt nu wel groot.
Nog niet alles bijgelezen, maar ik ga even genieten van de rust. Allebei de meisjes slapen nog lekker, dus ik zet even een dvdtje aan.
Och jee meid, je wordt wel iedere keer met de dood geconfronteerd he! Kan heel beangstigend zijn weet ik uit eigen ervaring! Probeer te genieten van de mooie dingen om je heen! Dikke knuffel!
We hebben het bij Dinand veel toegepast op het moment dat hij vaste dingen mocht gaat eten. Gewoon een stuk banaan geven en hem lekker zelf laten klooien, zo ook met andere soorten fruit en groenten!
Nou heb alles weer bijgelezen! Hier ook een goede nacht gehad. 22.45 - 06.00 uur! Prima dus! Vanmorgen naar de kinderboerderij geweest en boodschapjes gedaan. Vanavond gaan we naar Scheveningen naar het vuurwerk kijken. Heb er wel zin in! Vanmorgen ook heerlijk uit mogen slapen, had het echt zo gigantisch nodig! Hoewel ik nu nog zit te gapen whaha.
Ennas, ik zou (als je jezelf er goed bij voelt) gewoon lekker gaan! Mij lijkt het heerlijk om erheen te gaan!