Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    haha typisch he dat je niet bijgeslapen lijkt te worden
    oh gaaf en gezellig zeg vanavond naar het vuurwerk
    het is de perfecte avond ervoor denk ik. Geniet ervan!

2. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Waarom is ze er te klein voor?
    Wat zou het ergste zijn wat je kan overkomen?
    Ik zou het echt niet weten, waarom ze nu niet kan gaan en over 4 weken bijvoorbeeld wel.
    Nee daar zou ik het niet vanaf laten hangen.

3. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Helaas niet kunnen rusten, nila had opeens krampjes, zul je altijd zien.......;)

4. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    He, balen MNM! Zul je altijd zien idd.

Zal is met m'n vader overleggen :)

5. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ennas: ik zou lekker op vakantie gaan maar dan wel met het vliegtuig. zo'n lange autorit is niets voor zo'n kleintje. (slecht voor het ruggetje om zo lang in de maxi cosi te zitten. vind ik dan:p

vanmiddag heerlijk naar een grote speeltuin geweest. daarna allebei de kids in bad gedaan.

nu is manlief isa dr fles aan het geven en we zijn even aan t denken waar we zo gaan eten bij de ikea of de mac donalds:D

ik weet het al haha

6. Sherry

Sherry Niet meer actief

Lees vanavond even bij! Ben nou koekjes aan het bakken met een 5 jarige die niet wil luisteren... Heb gezegd dat ze moet luisteren anders krijg ze geen koekjes en dan mocht ze ook de schaal niet uit likken (gatver!). En nou is ze lief en niet zo schreeuwerig.

Ik had het al gevraagd maar misschien is er overheen gelezen. Voor ik ze gewoon weggooi: Heb nou zo'n 1,5 pot nutrilon Hypo Allergeen. Wil iemand deze hebben? Ik wil ze versturen maar verzendkosten komen dan wel voor eigen rekening! Omdat we nou Omneo gebruiken zijn ze overbodig..

Voor wie de vraag had over de Dr. Browns speen. Hier is alles / papspeen te koop: Dr. Brown's Papspeen Standaard Hals 2st - De echte 24-uurs drogist

De gewone ook bij de etos. Maar ik heb met brede hals..

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Marleen,ja krijg nog intake

Ennas, ik zou persoonlijk niet zo'n end gaan rijden met zo'n kleintje. Of je moet heel vaak stoppen zodat ze haar rug een tijd kan strekken

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

Zo nieuw matras besteld, word vrijdag geleverd kan niet wachten... matras dat we nu hebben was niet duur en na 5 jaar voel ik alle latten erdoorheen komen... nu een goed boxpring matras besteld!
    TM drinkt gelukkig weer normaal (lees niet elk (half) uur) en heerlijk door de ikea geslenterd vanmiddag met mijn drie mannen en duowagen :D *trots* bij dat mijn bekken weer normaal doet!

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ik kom weer voorbij gezwaait!

Vanmiddag even naar me moeder geweest voor der verjaardag. We hebben haar maar geld gegeven, als er dan zelf wat bijlegt kan ze iets kopen voor de fotocamera.
    Jaimy klinkt gelukkig niet meer benauwd, ze kan zelfs weer even stieren ;) Wel is ze nu al moe aan het worden maar dat is ook niet gek.

Ryan heeft vanmiddag tussen de voeding door veel geslapen, wat warmte wel niet doet. Hij komt vandaag wel wat eerder voor een voeding, geef hem geen ongelijk :)

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,571
    3,069
    113
    hello dames :)
    kom ook even voorbij zwaaien..
    moet huishouden doen,maar totaal geen zin!
    maar moet wel anders kunnen we morgen niet naar de kinderboerderij:( dus toch maar effe wat doen...

heeft iemand wat energie voor me ? :)
    k wil slapen.... :( ;)

11. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,188
    1,749
    113
    Kuur van Milan; nou hij zou morgen laatste dag moeten, maar die laat ik schieten. Volgens mij wordt ie zo beroerd van die zooi, wie weet issie wel kotsmisselijk...

Rapleymethode; oke! Fijn dat dat gewoon kan, lijkt me zo leuk en voor de ontwikkeling ook wel gewoon goed. Maar hoe doe je dat dan bijvoorbeeld met groente en fruit? Zet je gewoon een schaaltje neer met stukjes of beetjes groente? Stikken ze daar niet sneller in dan? Ik kan me voorstellen dat een banaan of bloemkooltje nog redelijk verpulfert door sabbelen maar bijvoorbeeld perzik oid niet... Misschien klink ik nu wel gek met mijn perzik maar weet ik veel wat ze mogen hihi!

Ennas; hmmm klinkt wel lekker hoor! Zoals kaatje al zei, ik zou het denk ik doen als ik genoeg kon stoppen onderweg...

Bapsie; lekker een nieuw matras!

Frummel; hoe is het met jou?

Mama Chantal; Hoe is het met jou?

MNM: Balen dat je niet hebt kunnen rusten zeg... Hopelijk ben je niet al te moe?

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,571
    3,069
    113
    bailey, er is een topic over rapley methode hierzo.. daar staat ook info in uiteraard;) misschien daar ff kijken?
    ik wil het ook gaan doen straks hoor, maar nog niet zo in verdiept.

heb nog steeds niks gedaan... *schaam*
    zo jamelie naar binnendoen,haar onder de douche zetten, en dan allebei maar slapen denk.
    ohja moet de wc nog schoonmaken :( ze kwam net naar binnen
    J liep naar binnen met dr hand tussen dr benen
    ik: moet je plassen?
    J: nee hoor mama
    ik: ga toch maar even voor de zekerheid
    j loopt naar de wc..
    J: "mama mama !!!!! ik heb al ik mn broek geplast!!!!!!!"
    ik : ik zei het toch?!
    J: " ik wou nog het lampje aandoen, maar ik plaste al in mijn broek! " :D
    ze was te druk met buitenspelen, en dan vergeet ze soms dat ze moet plassen.. / heeft ze het niet door..

13. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Wij hebben heerlijk buiten gegeten op de bakplaat.
    Neia vond het ook geweldig en daarna nog even met de waterbaan gespeeld.
    Nila heeft in de tussentijd geslapen, dus ik heb voor de verandering lekker rustig kunnen eten.

14. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    FFL, mmm allebei lekker zeg.
    Klinkt als een gezellige middag.

Sherry, ah leuk zeg lekker bakken.

Bapsie, fijn een nieuw matras.
    Leuk zeg even naar de ikea geweest. Super fijn van je bekken. Kun je echt van genieten he?

Miracle, ja zieke kindjes zijn snel moe, maar dat maakt niet uit, fijn dat het al wat beter gaat.

MamaChantal, sorry ik kan geen energie sturen, zoek het zelf ook. ;)

Bailey, ik zou een ab wel afmaken hoor, of anders in overleg met de ha.
    Ja moe ben ik altijd, maar dat komt gewoon van het slaaptekort.

15. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Ennas Leuk dat je vader je mee vraagt! Als jij het zelf ziet zitten om mee te gaan dan moet je het doen!
    Het is een hoop gezeul en gesleep met babyspul, maar t is wel even lekker hoor een weekje er tussenuit!

MNM lekkere ochtend gehad dus! Fijn zeg, er even tussenuit!
    Romee slaapt nog niet alle nachten door, maar voornamelijk als ze 's avonds veel wakker is geweest. En dat is meestal als Marcel aan het werk is/moet :D Fijn dat ze rekening houd met mij!
    Heerlijk he, die nieuwe dingen die ze kunnen. Romee kletst ook al echt terug. En vanmiddag lag ze te kletsen en te lachen naar zo'n speelding wat in de box hangt.

Bellie Gaan de kids mee naar scheveningen? leuk hoor!

Kaatje Fijn dat je nog een intake hebt. gewoon alles vragen hoor! dan is het maar duidelijk en als je veel info hebt is het een stukje makkelijker om ze achter te laten.

Chantal Haha Jara had het vanmorgen ook, een klein ongelukje. maar zodra ze het voelde lopen hield ze de rest op dus er zat maar een heel klein beetje in haar legging+onderbroek

TIP Voor iedereen met theeaanslag in de fles (geld ook voor de theepot overigens): Doe wat zout in de fles en vervolgens de borstel er doorheen. Goed naspoelen, evt met afwasmiddel. Romee haar flesje ziet er weer een stuk schoner uit.

Gezellige middag gehad! Daarna zouden we bbq-en maar het werd super bewolkt en fris. Dus Marcel heeft het vlees op de bbq gehad en we hebben binnen gegeten :D

16. Sherry

Sherry Niet meer actief

zo hier is de rust weer terug gekeerd.

Heb haar op een gegeven moment met koekjes en al naar huis gebracht. Ben er niet echt van gediend dat mijn honden weg geschopt worden... Ze was ook zo aan het schreeuwen dat Sophia helemaal overstuur in de box lag.. Heb ook nog mijn Ipad met beeldscherm over de tafel zien schuiven. En toen was ik er klaar mee!

Meisje mag bij haar moeder alles zodat ze er geen last van heeft. Vaders wil structuur en regelmaat maar dat gaat erg moeilijk als je d'r maar 1x in de 2 weken heb..

Ennas, gewoon veel uit de maxi cosi halen zodat d'r rug nergens last van heeft :) Zou dan toch geen probleem moeten zijn?

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Hoi meiden

Heb bij gelezen!

@miracle, oh dat is eng ja, Celeno was als baby af en toe benauwd, die had zo een puffer.
    Gaat het allemaal weer goed?

@danitjuh, ach meis wat naar zeg :( knuff!!!

Wij zijn vandaag met ons gezinnetje, opa en oma, mijn zusje en mijn broertje en vriendin de hele dag naar apenheul geweest!
    Erg leuk! :D
    Celeno vond alleen de loslopende apen een beetje eng haha
    Daarna nog gezellig uiteten geweest!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Bapsie, lekker een nieuw matras. wij zijn ook hard toe aan een nieuwe

Mamachantal, die ongelukjes heeft Levi ook nog wel eens hoor, dat hij gewoon te druk bezig is om naar de wc te gaan

Patriesja, leuk dagje uit geweest dus :)

Hier vanmiddag kinderverjaardag gehad. Was gezellig. Net met de bbq veel te veel brood gegeten en ijs toe. Wel lekker, niet best voor de lijn.

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ennas, wat leuk van je vader dat hij je meevraagt! Ik zou lekker meegaan, wel kijken voor wat tussenstopjes zodat je haar even uit de mc kunt halen.

Mnm, klinkt als een heerlijke ochtend!

Chantal, oh oh jamelie een klein ongelukje gehad, kan gebeueren :)

Zo te zien heeft iedereen vandaag van het lekker weer genoten :D

Hier ligt jaimy weer lekker te slapen, ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Hoop dat het eenmalig was, al weten we nu gelukkig hoe en wat dus dan reageer je toch al een stukje rustiger.

Mannetje ligt ook te knorren, haha en maar zeggen dat ie niet moe is ;) en ryan ligt in zijn wiegje te tuttelen ( hij is aan het vechten tegen zijn slaap, hoezo ik wil er niet graag bij zijn ;) ). Ik lig lekker ook op bed, ga zo my name is kijken.

20. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @chantal
    hoe hou ik het vol... uhm.. gewoon stug doorgaan! En proberen 's avonds tussen 8 en 10 nog even een uurtje te slapen.

@danitjuh
    Heftig zeg!

@ennas
    Ik zou het persoonlijk niet doen. Jula zit wel heel lang in de maxi cosi. (ik vind zelf 1,5 uur al lang zat zeg maar)

@Bellie
    Veel plezier vanavond :)

Share This Page