Gatver, haalde net mijn jas uit de schuur komt er een mega grote snelle spin onder de deur door. Dus ik gillen dat Ferry dat beest moet vermoorden,gooit hij er een klomp heen. Mis, spin weg. Ik ga dus de schuur niet meer in Geen idee of die vader echt weg is. Hij was iig niet bij de opnames. Tot morgen
Zou ook niet weten of die vader echt weg was.. Kaatje, iew!! Ik bleef ook voort mooi uit de schuur. Kleine vent ligt hier nog aan de borst, als hij zo klaar is en in zijn wiegje ligt kruip ik ook onder de dekens. Denk dat ik zo vertrokke ben.. Alvast trusten! Tot morgen ( en misschien, al weet ik wel zeker , vanacht! ).
Whahahaha Kaatje Dat had ik laatst trippel trippel hihi... vette joekel van een spin Heb hem of haar een doodslag geven met me schoen en over het balkon buiten gesmeten Zo manlief is thuis.. dus ik gaat zo richting bed! FF 8 uur achter elkaar slapen Tenzij manlief komt omdat hij iets niet snapt hihihi...
Zo, weer bijgelezen... Vanmorgen de eerste zwemles gehad... best spannend en eng Gaan morgen nog maar eens goed oefenen bij oma in het zwembad (is heel groot, dus dat komt vast goed) Daarna zijn we met z'n allen op de foto geweest. Vooral de jongens natuurlijk... Ben erg benieuwd naar het resultaat.
zwaai voorbij, hier gaat alles goed, jace heeft vannacht heerlijk doorgeslapen. hopelijk gaat dat nu weer zo. Danny is heel lief na zijn eerste intake
Wauw!! Ryan heeft om 22.00u zijn laatste voeding gehad en hij komt nu net pas weer voor zijn eerste voeding! Doet ie goed
Goeiemorgen! Romee heeft om 23.00 de fles gehad en om 5 uur weer. Jara om 7.15 wakker maar ik ben nog steeds moe. Voel mijn ogen gewoon branden. Verder sinds gisteravond pijn in mijn buik en rug, volgens mij komt er een ongie aan. Zo klaar met klagen! We gaan straks naar mijn ouders. Marcel gaat met mijn vader hardlopen, even oefenen voor volgende week, dan lopen ze samen 10 km. Hardlopen daar doe ik niet aan Ik ga lekker thee drinken met mijn moeder.
Marloes, ik denk dat het ook eenmalig was, al hoop ik stiekem natuurlijk van niet Marleen, lekker thee drinken en van het weertje genieten Hier weer aan het voeden, haha geloof dat meneer even wat schade inhaald
@Sherry bedankt voor de link en dat ze ook bij etos te koop zijn. @Ennas, als jij je er goed bij voelt dan zou ik het zeker doen. @Kaatje aaaahhhhh zou ik ook van gillen van zo'n spin. hihi @Frummel wat fijn zeg dat Danny zo lief is. Maar goed hopelijk blijft er nu vooruitgang in komen bij hem. Jij bent toch meegeweest de eerste keer? Ben je al wat wijzer geworden waarom hij zo doet tegen jouw? Hier kwam Fleur om half 11 en daarna om 3 uur. Wij hebben geprobeerd met de fles van half 11 iets meer er in te doen maar voor nu heeft het nog geen enkele zin. Ze drinkt de 135 cc op en klaar. Dus dan is het ook goed voorlopig. Wel kreeg ik vannacht een heerlijke glimlach van haar. Dit doet zij de afgelopen 2 dagen steeds vaker. Mijn man had het over stuipjes maar dat is het echt niet. Ze kijkt je met grote ogen aan en lacht dan echt bewust naar je. Ik ben nu nog meer verliefd op mijn meisje.
Miracle, ik merk bij Romee ook dat ze na een lange nacht vooral 's ochtends eerder komt voor de fles. Geeft niks, als ze dan 's nachts lekker slapen
Precies, dat vind ik nou ook Schildje, heerlijk he die lachjes! En het worden er steeds meer! Voordeel van 8 uur slaap achter elkaar is dat ik nu klaarwakker ben en zo frips als een hoentje
Jeetje, hier de 2e nacht dat Emma haar voeding van 6 uur overslaat. Ze gaat om elf uur naar bed en nupas begint ze wakker te worden! Ik klaag niet hoor Feestje gister was gezellig. Niet enorm druk en dat was maar goed ook want ik was behoorlijk moe. Wel tot half twee buiten gezeten met een paar mensen. En al die tijd sliep Emma heerlijk