Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goodmorning,
    Nila heeft het weer goed gedaan 19.30, 00.30, en 05.00. De rest van de tijd allemaal geslapen.
    En ik heb zelfs ook nog wat uurtjes gepakt, ik denk bij elkaar 3 ofzo, en dat zonder pilletje, dat is alweer een vooruitgang.
    Hier is het echt mega slecht weer, het komt eruit vallen en het onweert. Hopelijk veranderd dat straks wel.

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Miracle, wow dat is een mooie lange nacht zeg! Heerlijk dat uitgeslapen gevoel, geniet er maar van.
    Oh bij jullie ook al zo'n slecht weer.

Schildje, jaaaa echt genieten die lachjes, ik vind het ook geweldig!

Henrieke, heerlijk die nachten, emma heeft het goed te pakken.
    En fijn ook na je feestje!

Marleen, grr irritant he als je ogen branden.
    Hihi lekker thee drinken ipv hardlopen.

3. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    *zwaait*
    hier alweer laatstw voeding om 20 en de eerste pas om 6.
    Marc heeft gister ook n eerste flesje gegeven :D.
    Hoe weetik hoeveel er in een flesje moet? 31-8 ga ik een dagje met Elin op pad en blijft Lotte bij sm. Moet dus genoeg meegeven. En hoe en wanneer kolven de kdv-moeders?

Lotte heeft een paar erg onrustige dagen gehad en ik hoop dat dat vandaag
    voorbij is. Kreeg net wel n grote glimlach dus dat was al n goede start.
    Vanmiddag de laptop aanzetten zodat ik wat bij kan lezen.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Hier een goede nacht gehad. Elin om 22.30 nog wat gevoed ( ze wilde niet veel ) en kwam toen pas om 03.30. Om 05.30 hoorde ik haar weer maar ze sliep. Had dus kramphuiltjes in haar slaap. Uiteindelijk kwam ze om 07.00 voor een voeding.

Helaas kan ik niet uit de schuur blijven want loopt door vanaf de gang. Onze jassen hangen er, vriezer en fietsen staan er

Marloes, stoere Sam op zwemles

Frummel, lekker een doorslapende Jace. Hoe ging de intake ?

Miracle, ook al zo'n lekkere nacht

Marleen, he bah ongi. Daar wil ik nog ff niet aan denken hoor.Verlies af en toe nog steeds bloed van de bevalling

MNM, super 3 uur slaap zonder pilletje

Kikker, daar moet ik me nog even in gaan verdiepen, volgens mij moet je met 5 weken beginnen met kolven om een voorraad in je vriezer te hebben als je gaat werken. maar weet niet of dat na iedere voeding moet of bv 2x per dag. Ga ik me vandaag of morgen eens over in lezen

vloeien Vloeien jullie nog van de bevalling ? Ik ben er soms anderhalve dag vanaf en dan heb ik opeens weer een beetje bloed in mijn inlegkruisje. Ben er inmiddels wel een beetje klaar mee eigenlijk

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @marloes, oeh spannend idd de 1e zwemles, vond hij het leuk?

@frummel, fijn dat danny zo lief doet :D misschien al een goed gesprek gehad!

@miracle, zo dat is lekker! Dat doet hij zeker goed!
    Hoe is het nu met Jaimy?

@marleen, idd veel leuker, gezellig thee drinken ;) Veel plezier!

@schildje, als ze je aankijkt en lacht zijn het idd meestal geen stuipjes :) heerlijk he zo een lach!

@henrieke, lekker zo een nacht!

@mnm, fijn dat je al beter gaat slapen zonder pilletje!
    Mooi dat Nila het zo goed doet!

Bij jullie slecht weer? hier schijnt het zonnetje!
    Hier ook een aardig goede nacht, 12 uur laatste fles en 5 uur werd hij wakker.
    Na de fles ook weer verder gaan slapen.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier geen zon, maar is nog wel droog ( denk niet voor lang, beetje jammer want de was hangt buiten )

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    hier is het net droog, vanmiddag maar even naar kinderboerderij :) (als t droog blijft)

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    ik heb bruine afscheiding,... hebben jullie dat ook nog steeds?
    vind het beetje vies:) tis geen bloed..

9. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Kaatje, brr.. spinnen zijn ook niet mijn vriendjes!

Frummel, wauw! Duimen dat het zo blijft!

MNM, opzich netjes toch? Geef je bv of fv? (ben tikje vergeetachtig...)

Ik lees ook iets over onweer en regen... Hier is het droog en schijnt te zon! Milan gisteren laatste x AB gegeven en hoop zo dat ie zich beter gaat voelen nu... Arme mannetje was volgens mij gewoon kotsmisselijk ervan. Morgen mag ik naar de gyn en krijgt Milan zijn prikkies. Milan krijgt rond 22.30 laatste fles en slaapt dan gemiddeld door tot 6 uur. Hij is nu goed aan het bijtanken, vanmorgen om half 8 voeding gehad en slaapt nu nog steeds als een roosje. Ik laat hem lekker liggen, blijkbaar heeft ie het nodig!

10. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Oh en hier vloeide ik al na 1,5 week niet meer.. Ook geen bruine afscheiding alleen tot nu toe nog steeds veel slijm verlies gehad. Ben sinds een week begonnen met de pil (was nog steeds niet ongesteld, maar door alle ontstekingen wilde de ha dat ik ermee begon om de hormonen te kalmeren)

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Mnm, wat fijn drie uurtjes slaap zonder pil!

Kaatje, sinds 2-3 dagen is het hier qua verlies helemaal over.

Patriesja, gaat goed met jaimy. Ze lijkt nergens geen last meer van te hebben, gelukkig maar :)

Hier schijnt het zonnetje inmiddels, beter dan die regen en onweer van vanmorgen.

Beide kindjes zijn net met papa onder de douche geweest en ruiken weer naar zwitsal :D
    Nu gaan we een bammetje eten en ryan bij mama ;)

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    ik mis het zwanger zijn :(
    hoef geen ukkie dr bij, maar wil wel zwanger zijn:p

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    3 koppen koffie op, en nog steeds niet wakker & nog niks gedaan..... pff dat word wat vandaag!
    we zijn nog niet eens aangekleed.. haha ..

14. Rono

Rono Niet meer actief

Hier ook nogsteeds bruine afscheiding... Volgens mij ook Gister me eisprong gehad.. Zo raar.. De laatste keer dat ik die had waren we druk bezig lucas te krijgen..

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zo leuk, net waren papa en zoonlief aan het knuffelen. Ryan was de hele tijd naar vriendlief aan lachen en van die heerlijke geluidjes aan het maken :D

16. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @vloeien, hier was het al heel snel over, na een week al bijna niks meer, geloof dat het na 2 weken ongeveer gestopt was.

@weer, hier gelukkig nog steeds mooi :D

@bailey, hopelijk voelt hij zich snel beter! spannend morgen 1e prikjes.

@miracle, oh gelukkig dat ze nergens last meer van heeft.
    lekker zwitsal!

@chantal, ik mis het zwanger zijn eigenlijk niet (op de leuke momenten na, het getrappel enzo :)) maar dat is meer omdat ik zelf alleen maar overal pijn had en niks meer kon.
    Maar het blijft iets bijzonders!
    En zo een zwangere buik is prachtig!

Hier ook een mega luie dag (tja.. het is zondag ;))
    En gister zo een hele dag apenheul is ook best vermoeiend hahaha (we waren ook al vroeg weg en pas tegen 8 uur thuis)

17. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Kaatje hier af en toe dat er opeens iets inzit maar over het algemeen ben ik er vanaf.

Waar ik wel helemaal simpel van wordt is mijn borsten. Ik heb overdag nergens last van maar zodra het avond of nacht is en ik ben Fleur de fles aan het geven beginnen mijn borsten te lekken. De ene keer meer dan de andere keer. maar ik wordt hier gek van dan heb je dus de hele tijd van die vlekken op je nachtshirt zitten. dat mag van mij wel over zijn nu.

@Chantal bij mij is het dan bruine afscheiding dat is wat ik bedoel met af en toe wat in het inlegkruisje.
    Alleen was het vanmorgen helder bloed. Zul je net zien dat ik weer ongi word maar ik wacht even af vandaag.

@Chantal het zwanger zijn missen..... Wat ik mis is het intieme met je baby in de buik. De kleine duwtjes en schopjes. Dat is wat ik mis. Maar mijn buik missen doe ik nu helemaal niet. Net na de bevalling van Bart had ik hier heel erg last van. Ik kon er echt verdrietig van worden.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middag allemaal!

Nog niet terug gelezen. Ga ik zo even doen!

Scheveningen was erg leuk gister! Dinand vond het vuurwerk echt geweldig, en fabiënne heeft heerlijk geslapen. Schrok alleen van de eerste knal, en daarna hebben we haar niet meer gehoord!

Maar men o men, wat een chaos om er te komen. Normaal doen we er een 30 minuten over om er te komen, nu hebben we heen en terug er 2 uur over gedaan:$. We waren pas om half 2 thuis, en 2 uur lagen we ein-de-lijk op bed! Maargoed, je moet er iets voor over hebben he:p!

We hebben met zijn alle heerlijk uitgeslapen. Fabiënne kwam pas om half 9. Om half 2 had ze haar laatste fles, dus er zit 7 uur tussen:D.

Vanmiddag even naar schoonouders toe! Zijn terug van vakantie, dus die willen de kleinkinderen zien!

HEt is hier echt vreselijk benauwd!

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Wauw miracle, wat enorm fijn zo nacht:D!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga ook weer beginnen met hardlopen (als me kleine teen over is hihi). Maar 10 kilometer is een beetje teveel van het goede:p. Denk dat ik na 500 meter al uitgeput ben:D!

Deel Deze Pagina