Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ik hoor mijn mannetje beneden snurken :D en Nila is ook al weer even stil. Gelukkig maar ze kan maar beter slapen als ze krampjes heeft.

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ooooh heerlijk dat ze even slaapt, dat is vast een goed teken.
    Nee echt niet, moet er niet aan denken.....voelt nog enorm zwaar van onder (verzakking). Je bent zeker niet gek! ;)

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    ja precies, dat is zeker een luxe lekker 3 weken samen.
    Komt vast goed! Het scheelt al dat Mika zo makkelijk is.

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Mijn sm belde gister nog dat ze graag donderdag wil oppassen omdat wij dan 5 jaar getrouwd zijn en dat ze het leuk voor ons zou vinden als we samen een dagje weg zouden gaan.
    Daar moest ik even over nadenken hoor......;)
    Ik heb er echt moeite mee om nila niet bij me te hebben. :)
    Maar we gaan het doen, mannetje vond het ook een goed idee.
    Niet de hele dag hoor, ik denk dat we aan het einde van de ochtend gaan. We weten alleen nog niet waarheen.

5. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    MNM, komt ook vast wel goed!!
    Oh lekker toch even weg samen, kan me wel voorstellen dat het heel moeilijk is...

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ja heb er veel meer moeite mee als toen met neia, echt heel raar.
    Maar moet er toch aan wennen voor als ik straks weer moet gaan werken.
    Komt vast goed.

7. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ik ga er nog een wasje ingooien en dan wat spulletjes inpakken.
    We gaan zo nog even naar mijn ouders.
    En natuurlijk eerst wachten totdat mijn 3 schatjes wakker worden. ;)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal, hier idd ook regelmatig bruine afscheiding :( Hoop dat het gezellig wordt met je broer. Gaat nog niet echt best he met Viënna :( knuff

Bellie, is idd chaos om daar weer weg te komen op vuurwerkavonden.maar wel erg leuk

zwanger zijn missen : Eigenlijk helemaal geen last van

Zonnerbeertje, heb je haar bedje al wat gekanteld ? Zag die brandwond van Ilana idd op hyves. Arm kind (en domme opa ;) En geen die barrie eens een schop onder zijn hol ! Tuurlijk wordt je wel zwanger met borstvoeding.
    Hier laat Ferry ook wel eens weten dat hij toe is aan lichamelijk contact maar heb zelf gewoon helaas nog steeds 0.0% zin, en tot die tijd heeft hij ook gewoon maar even pech. Ben nu zo veel bezig met verzorgen,voeden etc dat ik me ook even helemaal niet sexy etc voel.

MNM, ahh wat sneu voor Nila. Leuk donderdag er even samen tussen uit !

Martje, tuurlijk mag je mee kletsen. Fijn dat Mika het zo goed doet. Komt vast goed als je mannetje weer aan het werk is

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    MNM; echt??? wij zijn ook donderdag de 25e 5 jaar getrouwd :D

Kaatje; idd, ik voel me ook heklemaal niet sexy, en ben veeel te moe!

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kunnen baby's ook teveel slapen? :$ Emma had ik om 10:30 in bed gelegd en had haar bij vriendlief gelaten. Ik kom om 14:15 thuis na heerlijk gewinkeld, geluncht en op het strand gewandelt te hebben, ligt ze nog diep te slapen! Toch om 14:45 flesje en ze was net dan wel lekker wakker, maar ik leg haar net weer neer en ze is gelijk vertrokken! Wel erg lekker hoor :) Maar ben het zo niet gewend van haar, dat ik er zo nu en dan even moeite mee heb :)

Zag verder iets over zwanger zijn missen? Ehm, hier dus niet. Vond het wel fijn haar zo veilig bij me te hebben en dat ik lekker verwend werd door vl, maar ben blij dat ik alles weer kan doen en kan eten!

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.572
    3.069
    113
    morgen maar is een keertje de huisarts bellen..
    denk dat mn bloeddruk beetje laag is...
    ben heel draaierig, kortademig,benauwd en kotsmisselijk..
    ook telkens als ik opsta word t zwart voor mn ogen.
    dat heb k nou al paar weken... maar nu wel heel erg. voel me gewoon kut,beroerd nu. en ben alleen met jamelie:S

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

*zwaait voorbij*

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.572
    3.069
    113
    zwaait terug

14. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    dat is niet fijn Chantal! idd maar even bellen! Helpt het als je iets va zout eet?

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.572
    3.069
    113
    geen idee, geen drop in huis, en ook geen bouillon.. appelstroop ook nie.. haha ..
    zo maar wat extra zout op mn bord doen.
    eet andijive stamppot met uitgebakken spek,das ook zout..

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Henrieke, Elin is hier ook alleen nog maar wakker geweest voor haar voedingen vandaag.

Chantal, klinkt idd als een lage bloeddruk of laag hb

Zwaait terug naar Bapsie

17. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Henrieke; Mika slaapt ook erg veel, voel me soms haast schuldig dag ik hem alweer op bed leg. Hij heeft het alleen wel nodig, is na het voeden direct weer moe...

Mamachantal; Idd ff de huisarts bellen!

18. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hier niet echt veel gedaan. 2 wassen waarvan 1tje nog lekker buiten hangt. De andere is al opgevouwen. Boven alles stofzuigen dus dat is ook klaar. Ons bed verschoont. De trap stofzuigt en de beneden gang. Nu moet de woonkamer nog gedaan worden en dan is het boeltje weer aan kant samen met de badkamer.

Ook nog visite gehad. Ze hebben een kort broekje en shirtje meegenomen. Wel schattig.

Verder ook weer iemand voor de schotel. Die heeft nu een ander kastje gedaan en nu hebben we echt alle zenders weer :D

Weer: tot nu toe niks nada nopes hier. Maar het is wel aardig benauwd hier.

MNM arme Nila is het uiteindelijk nog opgehouden?

Zonnebeertje ahh een brandwond, heeft ze er veel last van?

Chantal jeetje wat een gedoe met Vienna zeg. Weer een stapje achteruit. Nu alleen maar vooruit hoor Vienna!

19. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Wow Danitjuh, dan heb je toch best veel gedaan...en ook nog visite tussendoor!! Ik heb nog niets gedaan vandaag...

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Martje, nog niets ? schandalig :D:D Nee hoor soms heb je gewoon van die lekkere dagen dat je gewoon ff niets doet.

Hier ook best bezig geweest vandaag. Vanochtend eerst met het hele gezin onder de douche. Elin bij mij, Levi wilde in bad.
    Daarna hebben Ferry en Levi vis tv gekeken. Stuk met de hond gewandeld. Na de lunch boven gestofzuigd en gedweild.beneden gestofzuigd en alle was weg gewassen en gedeeltelijk gevouwen. Nu net gegeten en gaan zo richting mijn oma. Die ligt in het ziekenhuis ( is gevallen donderdag ) dus gaan even op bezoek.Kan ze gelijk Elin voor het eerst zien.

Deel Deze Pagina