Kussss voor Dex Wat raar weer Frummel... hij slaat echt elke keer als een blad aan een boom om. Hij snapt het wel en dan opeens snapt hij er weer helemaal niks meer van. Jij elke keer weer hoop dat het goed komt, dat hij er voor wil werken en elke keer krijg je weer zo'n klap. meid toch...
Ennas, komt goed joh, lekker reageren wanneer je tijd hebt en hoeft niet altijd uitgebreid Bapsie, meld hij zich bij jou nou met dit weer ook eerder? Panos, welkom hier en nog gefeliciteerd met je zoontje! Hier ligt iedereen weer op bed jaimy en ryan slapen en ik en hubbie kijken tv
Het was nog erg gezellig bij mijn ouders. Nila heeft op de arm liggen slapen, elke keer als we naar neerlegde ging ze huilen. Na de fles van 5 uur een uurtje rustig geweest, daarna moest ze poepen en helaas daarna weer krampjes. Net weer de fles gehad en nu lijkt ze rustig te slapen (ik zeg het niet te hard).
Chantal, haha nu al aan de tatoo ( bedenk me dat ik nog even een afspraak moet maken om Elin haar naam er bij te laten zetten op mijn schouderblad ) Wat is Viënna een moppie Frumme. die vriend van je is wel lekker bezig zeg :x Een voordeel is nu dat hij al een intake heeft gehad en je dus kan "aantonen"dat hij een probleem heeft. En het AMK haalt echt niet zomaar de kids bij je vandaan.knuff Zonnebeertje, ahh klinkt best pijnlijk van haar oorbel Water geven : Nee geef ook niets extra's. zou ook niet lukken aangezien mevrouw de fles nog steeds niet wil.morgen nog maar eens proberen Panos, gezellig dat je een poging tot meeschrijven doet En nog gefeliciteerd
miracle heb t idee dat ie meer drinkt, duurt langer, of wil toch 2keer kort achter elkaar drinken maar tussen de voedingen door wel 2 a 3 uren... hopelijk vannacht weer 3 of zelfs 4
marloes: dit was de laatste x dat hij mijn hart breekt. Ik kan niet meer. Ik ga er steeds een stukje verder aan onderdoor. Ik ben nu op een punt aangekomen dat ik amper meer iets voel. Ik schrik er nieteens meer van als hij zoiets zegt. Ik hoop voor hem dat hij verder gaat met de therapie en dat hij er een beter mens van word. Ik lees wel bij meiden maar er blijft echt niets hangen.. Er gaan 100den dingen door mijn hoofd op dit moment, sorry
weet je al wat voor iets. Herinner me nog een foto van de tatoo die je voor Levi hebt laten zetten en dat is een van de weinige tatoo's die ik echt mooi vond
Kaatje Vloeien moet toch na 6 weken wel zo'n beetje over zijn toch? Vervelend zeg, kan me voorstellen dat je er wel klaar mee bent. Mijn vk zei dat wanneer je vloeien (bijna) over is dat het dan na actief bezig zijn weer op kan komen. Weer Vanmorgen bewolkt, vanmiddag ontzettend warm en zonnig en aan het eind van de middag weer bewolkt. Bellie O doe jij echt aan hardlopen? Knap hoor! Ik kan dat echt niet. MNM O fijn zeg zonder pilletje toch wat geslapen! Arme Nila, hoop dat ze vannacht wat slaapt. Lekker zeg, even een dagje er tussen uit! Zonnebeertje Heb je al nutriton door de fles? Daardoor blijft de voeding beter in de maag zitten en kont het niet zo omhoog. verder het hoofdeind van haar bedje wat omhoog. En misschien even aankaarten bij de HA/CB als je het te erg vind worden? Hier hielp alleen het geven van de nutriton al een stuk. Jara werd er een stuk rustiger van. Arme Ilana! Uhmmm wil je mannetje misschien nog een kind erbij? Raar hoor, wat zei je: help jezelf maar! Chantal Nog niet echt vooruitgang dus... Ze ziet er op de foto best goed uit zeg! (niet zo ziek bedoel ik) Inderdaad maar even de ha bellen, klinkt niet fijn meid! Haha, superfoto! Frummel Jeetje meid, alweer! Nou hij gooit zijn eigen glazen in. Hij is immers van de week bij de ha geweest! Mooi niet dat hij de kinderen krijgt. Bovendien word er in zulke gevallen een onderzoek gedaan lijkt mij, en daar zal jij heus niet slecht uit komen. Sterkte meid! En lekker de deur goed op slot! Rono Als je met dit weer wat extra water wilt geven kan dat geen kwaad lijkt me. Ik zou lauwwarm water geven denk ik. Panos Klets lekker mee meid! Welkom! Pfff kan goed merken dat ik echt ongie word Gister was het alleen nog pijn in mijn buik en rug en vandaag super chagerijnig, moe en emo Kan overal om janken, zelfs om niks. Gelukkig nog geen migraine gezien, hoop dat het weg blijft. Trusten allemaal!
Heb duidelijk een druk weekend achter de rug. Ben helemaal kapot! Zometeen Emma in bad stoppen en hopelijk slaapt ze daarna weer heerlijk tot 9 uur door. Ik duik iig zo ook mijn bed maar in. Wel zielig voor vriendlief, want we hebben weinig tijd samen gehad dit weekend.
Kaatje, wil ze nog steeds geen flesje? Ze nam hem eerst wel toch? Ohh nou schiet mij te binnen dat ik binnenkort ook eens moet gaan kijken voor een mooie tattoo voor Ryan! Ga er weer een mooi stukje van laten maken denk ik Frummel, een stevige dikke knuffel meid! Bapsie, ja hier ook 2-3 uur tussen een voeding. De drie uur haalt ie net haha. Hoop voor vannacht ook weer op langere uurtjes
Zonnebeertje, nou dat is toevallig zeg. Gaan jullie nog wat doen? Dat geneest wel, dat heb ik ook een keer gehad. Maar leuk is anders, hopelijk gaat het vanaf morgen beter bij jullie! Henrieke, nee hoor ze kan niet teveel slapen, is juist goed voor zo'n kleintje. Lekker van genieten! MamaChantal, misschien is het wel je hb, idd even de ha bellen. hahaha die Jamelie. Vienna ziet er wel weer wat beter uit vind ik. Zwaait naar Bapsie! Danitjuh, niet veel gedaan , vind ik wel hoor. Nee helaas nog niet opgehouden bij Nila. Kaatje, och arme oma. Komt het wel goed? Frummel, nouja zeg :x, hij heeft echt grote problemen (met zichzelf) zo te horen. En jij bent er elke keer de dupe van. Niet bang zijn hoor om je kids kwijt te raken, die mensen geloven echt niet alles.
Wij zijn vanmiddag gezellig gaan zwemmen bij mijn oma. Mees heeft lekker bij haar binnen gestaan, ze hebben samen lekker geslapen en wij gezwommen. Maar was nog best fris, water was 22 graden
haha morgen poetsdag voor iedereen. Hier wil ik ook proberen om morgen beneden te poetsen. Moet Nila alleen wel wat beter te pas zijn. Rono, ja ik heb vandaag wel extra water gegeven, maar dat is meer vanwege de krampjes, dan geef ik lauw afgekoeld gekookt water. Ennas, ja wat vliegen de dagen zo voorbij he. Panos, gefeliciteerd met Grote broer! Gaat alles goed? Miracle, heerlijk weer de hele family op bed. Kaatje, ah jammer Elin nog steeds geen fles fan dus. Bapsie, hoop het ook voor je vannacht. Frummel, geen sorry zeggen, helemaal logisch, verschrikkelijk voor je. Marleen, och meis toch dat klinkt niet goed. Hopelijk is de ongie er snel door dan, zodat je er ook snel weer vanaf bent. Henrieke, lekker gaan slapen meid. Maar verwachten dat ze tot 9 uur slaapt . Marloes, leuk hoor met z'n allen zwemmen. Fris? Buiten? Ik vond het bloed heet vandaag.
weet iemand of het amk altijd bereikbaar is voor advies? Ik ben hem namelijk liever voor met bellen. Ik wil hem niet zwart maken maar wel hun op de hoogte stellen dat hij hier al mee heeft lopen dreigen en dat ik bang ben voor wat voor strijd het dan gaat worden voor de kinderen