morge dames zo,t eerste nachtje thuis..heb heerlijk geslapen. zo jamelie klaarmaken,die gaat naar duinrell&tikibad.. en dan maar eens de koffersuitpakken en naar amc. mannetje komt daar heen om 4 uur,dus pas laat weer thuis vienna heeft ook een onsteking in dr hartje zitten,kwamen we gister achter. de binnenwand van der hart is ontstoken. dus t plaatje is weer compleet gelukkig is ze er niet ziek van.alleen drinkt ze niet.
Juud, denk dat ik hier voor een spiraaltje ga,maar huisarts raadt het pas aan met 3 maanden. Hier ook nog geen sex gehad. Heb er nog helemaal geen zin in ook. ( mannetje daarin tegen ) Geen idee of sterilisatie vergoed wordt. Misschien eens op de site van je verzekering kijken. Ahh arme Rein.hoop ook dat het eenmalig was Chantal, ahh toch een infectie Gelukkig is ze er niet ziek van. Nou maat 62 en 68 hoef ik iig niets meer te kopen qua shirtjes, broekjes, jasjes. ( achterste twee stapels )
Goeiemorgen! Kaatje, oeff dat is niet zo prettig. Zou er om 6.00 ook van verschiewtwn, op dat tijdstip verwacht je geen telefoon. Juud, arm mannetje, hoop dat het ook eenmalig was want is voor hem ook geen pretje. Hier laat ik een spiraaltje zetten, tot die tijd gebruiken we rubbertjes We hebben hier ook nog geen sex gehad, zal ook nie lang meer duren denk ik zo.. Mamachantal, fijn dat je goed hebt geslapen! Jamelie vandaag lekker zwemmen. Ohjee een ontsteking.. Gelukkig is ze er niet ziek van en hopelijk blijft dat zo en gaat de ontsteking snel weg. Hier werd ryan vanmorgen om 8.00u weer wakker, dacht dat ie wilde eten maar dat wilde ie niet, hij wou lekker bij mama liggen denk ik want ik had hem lekker tegen me aanliggen en toen viel ie in slaap tot 9.15u. Toen wilde die wel eten en snel ook ( haha hij lag tegen mijn borst aan dus wilde meteen aanhappen maar dat ging niet ). Vandaag blijven we vandaag lekker met ze viertjes thuis, laatste dagje vrij en we gaan lekker nikse
Hoi meiden, inderdaad, nieuw topic nieuwe kansen om toch mee te schrijven was van plan om mezelf in mijn zwangerschapsverlof voor te stellen aan jullie aangezien ik dan meer tijd heb om ook te reageren maar Jos vond het veel leuker om ook al tijdens mijn zwangerschapsverlof aanwezig te zijn en is dan ook op mijn officiele eerste verlofdag geboren. Jos is geboren met een keizersnee aangezien de ontsluiting niet verder ging dan 9 cm en een beetje.. en de ruggenprik 5 keer mislukte.. BV is helaas door omstandigheden niet gelukt dus aan de fles. Mama zijn voor het eerst vind ik behoorlijk lastig, Jos jengelt veel als hij wakker is en dat maakt me onzeker. Hij drinkt wel goed en laat 5 uur tussen zijn voedingen, hij drinkt nu 5 x 150cc met 1 schepje Nutriton omdat hij zo gulzig drinkt en daardoor spuugt. Oh ja, ik ben 31 (bijna 32) jaar en woon samen met mijn vriend in Noord Holland @kaatje, ik heet volgens mij hetzelfde als jij alleen wordt mijn naam met een C geschreven en mijn moeder noemt me Kaatje HIerbij nog even een foto spam van onze kleine man Ook ik ga mijn best doen om te reageren en lekker mee te kletsen! Liefs, Senso
Goeiemorgen! @marloes, zo mees kan lekker slapen heerlijk hoor! @kikker, gefeliciteerd met je sz! Veel plezier! @anna, hoe vaak komt hij per nacht? Ja wie weet werkt dat, zijn eigen bedje. @kaatje, jeetje 6 uur is geen tijd om te bellen zeg! Dan kan je idd ook wel bedenken om op een mobiel te bellen. @marleen, gezellig je ouders weer terug van vakantie! @juud, ja ik wil ook weer serieus gaan afvallen, ik schreef voor de zwangerschap ook mee bij afvaltopic, wil dat weer gaan doen, dat motiveert wel. @chantal, oh wat vervelend zeg, er is steeds wat he gaat dat vanzelf weer over? Wel fijn dat jullie lekker thuis hebben kunnen slapen. @miracle, dat is ook wel het fijnste he, bij mama slapen heerlijk een dagje met zn allen thuis niksen, dat is hier ook vaak op zondag! Hier ook een goede nacht gehad, ongeveer 0.15 laatste fles en toen weer tegen 5 uur. Daarna weer verder gaan slapen tot 8.30.
@senso, aaah wat een schatje!!! Ook te vroeg geboren dus, mijn kids waren ook allebei te vroeg, ging het wel meteen goed? Hier is de bv ook bij beide kids helaas niet al te lang gelukt, mede door dat ze te vroeg geboren zijn.
goeiemorgen dames pink dat is een heel goed teken als ze voor de 2e keer komen. hopenlijk brengen ze snel een bod uit. En je zal het vast wel doen,maar misschien helpt het om meerdere ? keren even te stoppen en dan te laten boeren? Marloes80 wat een mooi stukje heb je geschreven!! waua7.5 uur geslapen dat is lekker. stephanie86 welkom.en gefeliciteerd!! paso. leuke foto. al een beetje bijgekomen?? Juud sterilastie voor vrouwen moet je navragen bij je verzekering. knippie voor de mannen word wel vergoed. Tenminste dat zei mijn gyn toen ik 2 vliegen in 1 klap wou slaan tijdens mijn operatietje. (wou gelijk dat ze me ook deden steriliseren, maar helaas dat feestje ging niet op) hier werd gesproken over geloof 1800 euro als je verzekering het niet vergoed voor vrouwen. Dus best wel een flink bedrag. wat sneu voor reintje, gaat het nu wel weer beter dan?? mamachantal. he bah weer vervelend nieuws. dikke knuf meid. Senso welkom, gezellig. Jij ook nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. dames vraagje. is nu 1.5 week geleden dat ik geopereerd ben.maar heb nog steeds een zwaar gevoel daar beneden? zal dat normaal zijn? Krijg zelf de neiging om morgen maar weer te bellen. maar voel me zo'n zeur. Maar ben het wel een beetje zat. loop al 2 weken met pijn tussen de benen. Het lijkt wel te maken hebben met staan en lopen. Want zodra ik dus loop gaat het na 5 min zeer doen en moet ik weer gaan zitten. (wat knap irritant is nu met 5 kids aan boord)
Kaatje, ach kleren kun je nooit genoeg hebben En aangezien ze nu soms de kleertjes onderspugen, straks gaan kruipen en knoeien etc. zal de kleertjes nog vaak genoeg gaan dragen Senso, wat een knap mannetje en wat veel haartjes!! Patriesja, ik geef hem ook geen ongelijk, lekker tegen een warm lijf aan liggen Ik ga weer even verder met me wasmandje leeg strijken, moest er aan beginnen want anders zou het nooit gebeuren en ik weet hoe me Smoe is als die hier over anderhalve week komt ( die gaat dan meteen staan strijken... )
hier ook spiraaltje, misschien komt er ooit nog een 3e.. als t aan mij ligt wel en manlief..tja volgensmij wilt hij wel, alleen nu nog niet. we hebben nu t geld en ruimte niet voor. gister zei ik dat we condooms moesten halen,bloed niet meer, ik zeg ja anders hebben we nog een uk er bij. zei die ja kan die bij vienna op de kamer omdat ze dan zo kort op elkaar zitten. maar weet zeker dat ie wil wachten hoor.. hebben nog tijd zat
Senso ( wil steeds senseo schrijven ) leuk een naamgenootje. Kom ik niet vaak tegen. Hier was het mijn vader die me zo noemde. Dat is balen zeg als je ontsluiting blijft hangen. hadden ze je niet kunnen knippen ofzo voor dat laatste restje? Wat een moppie is Jos ! Jac, heb je geen verzakking ? dat voelt bij mij iig ook zwaar down under Elin ligt al vanaf haar voeding van 7 uur te tukken. ga haar maar proberen wakker te krijgen. vannacht had ze ook al een voeding minder
Bedankt! Het ging wel metteen goed met hem, hij woog bij zijn geboorte 3035 gram. Zijn suikerspiegel was alleen niet goed maar na wat zijn bijgevoed kwam dat ook goed. Hij hoefde gelukkig niet in de couveuse. Omdat hij meer dan 10% van zijn gewicht kwijt raakte mochten we pas naar huis als hij voor het eerst iets aangekomen was, dit was na 5 dagen en toen woog meneer 2720 gram. Hoe ging het met jouw jongens? Celeno was wel erg vroeg, die heeft denk ik nog wel even in de couveuse gelegen. Ik moet je eerlijk zeggen dat ook al is Jos maar 4 weken te vroeg het wel een behoorlijke impact heeft gemaakt dat hij te vroeg was. Was er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor, herkenbaar? Vind het wel jammer dat BV niet gelukt is maar Jos had geen kracht en ik veel bloed verloren en ben 3 uur op de verkoeverkamer geweest. Te laat begonnen met kolven (was trouwens ook niets voor mij) helaas maar het is niet anders.. Wie weet bij de volgende
@kaatje: daar heb ik mijn nickname ook van, van de Senseo koffiepads hahahaha Je hoort onze naam inderdaad niet veel, toevallig de laatste tijd dan al wel weer 2 keer tegen gekomen maar toch. Nee blijkbaar ging dat niet, volgens mij heeft de gyn nog wel wat geprobeerd maar Jos reageerde ook niet meer de CTG was heel vlak, zat al bijna 2 uur op 9 cm dus toen was het genoeg
Slaapzakje, iemand hier ervaring mee? Emma sliep vannacht weer onder dekebs, maar iedere keer vonden we haar met haar hoofd eronder. Ik heb een slaapzakje voor haar, maar hoe moet ik dat overdag doen? Ik wil haar dan in het ledikant leggen alleen word ze wakker zodra ik de slaapzak aan doe. Moet ik haar dan de hele dag in de slaapzak houden? Verder goede nacht gehad. Laatste voeding om 23:30 en daarna om half zes weer Ik had eindelijk weer even energie en tijd om mezelf op te knappen. Scheermes ging mee onder de douche
kan je haar niet iets strakker instoppen? evt lakentje dwars op bed leggen zodat hij strakker om het matras kan?
@Henrieke: geen ervaring meer maar ik heb aan de zijkanten onder de dekens 2 op gerolde handdoeken liggen omdat Jos ook de nijging had om overdwars te gaan liggen.. Ik leg Jos als hij moe wordt in zijn ledikant dan valt hij in slaap. ALs hij beneden in slaap valt leg ik hem maar in de box
Overdag valt ze bij mij in slaap, maar wil weer gaan proberen om haar dan in het ledikant te leggen. Dat was drama, maar haar de hele dag bij me dragen is ook niets. De dekens zitten al zo strak als maar kan. Ze schuift gewoon langzaam opzij tot haar gezicht eronder zit. In het slaapzakje deed ze dat ook. Was ze een volledige kwartslag gedraaid en lag ze dus overdwars in bed.
Henrieke, hoe leg je haar in bedje? Met kleertjes helemaal aan of niet? Want anders zou je der ook gewoon in bedje kunnen leggen zonder dekentje ( als het op het kamertje niet te fris is ), in de box liggen ze ook niet onder een dekentje oid als ze daarin slapen. Verder zou ik het ook niet weten.. Ryan slaapt hier overdag in de box en snachts in zijn wiegje.