Middag! Kom even voorbij waaien. Heb heel snel bijgelezen, maar het enige wat is blijven hangen is het rotnieuws van frummel. Meid, goed van je dat je nu voor jezelf kiest. Kennelijk knoopt danny leugen aan leugen aan elkaar vast. ZO beloofd hij dat hij hulp gaat zoeken, en zo trapt hij je nog dieper de grond in en zegt dat hij die hulp niet nodig heeft! Jij komt er echt wel meisie, hoe moeilijk en pijnlijk het ook is. Je hebt 2 schatjes van kinderen, en die sleuren je wel door de moeilijke periode heen! Weten Danny's ouders al van de hele situatie af? Zo niet zou ik die ook maar eens gaan inschakelen voordat hij je voor is en allerlei dingen over je gaat rondbazuinen die niet waar zijn! Dikke knuffel meid! Hier zelf vannacht klote geslapen. Voel me de laatste paar dagen weer wat minder goed. Weet niet of het de morning after pil is die er voor zorgt dat ik me zo voel, of dat het komt door de AB voor me blaasontsteking. Het valt wel op dat ik me al die tijd goed heb gevoeld, en nu opeens weer wat minder is. Gisteravond een heerlijke jankbui gehad. Toen manlief vroeg wat ik dan voelde, eeeh tja, zie alles weer negatief. Elk vaag pijntje wat ik voel in me lichaam denk ik meteen het ergste van en raak ik weer lichtelijk in paniek. Weet zelf heel goed dat er niets aan de hand is, maar toch voel ik me er niet prettig bij. Van de week toch de psych maar eens bellen. Het zal vast ook wel slaap tekort zijn wat er voor zorgt dat ik me nu wat minder voel. Mja, ik kom er wel! Het is niet constant dat ik me negatief voel hoor, maar wordt een beetje heen en weer geslingerd. Misschien ook nog wel een kwestie van hormonen. Vraagje: Zijn jullie kindjes overdag ook zo wakker? Fabiënne slaapt overdag echt amper. Als ik geluk heb een uur of 2, maar de rest van de dag is ze klaar en klaar wakker. "s avonds gaat het wonderbaarlijk goed. Gisteravond heeft ze om half 9 de laatste fles gehad, die van 12 uur wilde ze niet omdat ze heel diep lag te slapen, en ze kwam vanmorgen om 6 uur pas. Mja, daarna slaapt ze nog tot een uur of 8/9, en daarna is ze klaar en klaar wakker.
Jula is ook veel wakker overdag. Opzicht niet erg.. Als ze niet de hele tijd op schoot wil en geëntertaind wil worden
Overigens is ze vandaag nog niet uit bed geweest behalve voor de flesjes best lekker even m'n handen vrij! Wasje gedaan en opgehangen, beetje strijken enzo.
Hoi meiden, ik lees ook nog steeds mee maar reageren lukt me gewoon echt niet. Heb hier ook een dame die overdag nauwelijks slaapt en dus de hele dag bezig gehouden moet worden. Zodra ik haar even neerleg of mijn aandacht laat verslappen begint ze te jammeren. 'S nachts slaapt ze wel redelijk, ze krijgt rond half 1 de laatste voeding en dan komt ze rond een uur of 5/6 weer. Meestal sprokkel ik er daarna nog 2 a 3 uurtjes bij en daarna is het over. Ze is nu net in de wipper in slaap gevallen dus moet dan als een razende gaan douchen/eten etc want als ze wakker wordt krijg ik dat allemaal niet meer voor elkaar Ik wilde nu toch even reageren om Frummel een hart onder de riem te steken. Ik leef zo erg met je mee meis, en ik heb vannacht na het lezen van je berichtjes echt heel erg hard na zitten denken of ik op de een of andere manier iets voor je zou kunnen betekenen, maar dat is zo makkelijk nog niet vanuit het buitenland. In ieder geval wilde ik zeggen dat als je iets nodig hebt, wat dan ook, dat je me dan altijd kunt pb-en. Ik woon zelf al een tijdje niet meer in spijk maar ik heb er nog genoeg contacten dus wellicht dat ik op afstand iets voor je kan betekenen. Heel veel sterkte!
Hey Patriesja! *zwaaizwaai* Ennas Is er niet een een of andere site waat je dat soort info over alleenstaanden en zo kunt vinden? Misschien hier op de site ook wel een topic? Bellie jeetje meid, balen weer! Lijkt mij een combinatie van dingen: Minder slaap, hormonen, medicijnen.... Heb wel vaker gehoord dat zo'n m-a-pil niet echt vriendelijk is voor je lichaam en dat je daar best last van kunt hebben. Dikke knuf!
Geloof dat ik het huis niet meer verlaat vandaag. Het is hier bloedheet buiten! In de supermarkt was het heerlijk koel, maar eenmaal weer buiten vies warm en plakkerig. Merk dat Emma er ook last van heeft, want die is meer aan het mopperen dan normaal.
*vliegt weer voorbij* handen tekort met 2 kleintjes met 20 maanden verschil! wel erug gezellig! Alleen jammer dat de overburen een feestje bouwen terwijl ik hoop dat XL fe gaat slapen voor 2 uurtjes...
Bellie, wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit! Denk dat het ook een combi is van alles bij elkaar.. Wakker zijn: Hij is nu steeds vaker langer wakker achter elkaar maar kan ook gewoon nog 3 uur slapen tussen een voeding door. Zo ligt ryan lekker te pruttelen in de box en zo slaapt ie ineens! Hoor hem eerst nog lekker geluidjes maken en zie hem nog met zijn handjes door de lucht maaien, is het ineens stil dus ik ga kijken is ie lekker in slaap gevallen. Normaal moppert ie voordat in slaap valt en negen van de tien keer wil ie ook op zijn buikje liggen maar dat is nu niet het geval Jaimy vond het wel weer eens tijd voor een dvdtje K3
@Frummel ik kan je alleen maar een dikke knuffel geven en je doet er goed aan om voor jouw en de jongens te kiezen. @ennas, Fleur krijgt nu 120+4 schepjes voeding. (135cc)
Hallo meiden, Allereerst frummel, wat zit jij toch in een rot situatie!!!!! Ik vind het super knap dat je nu voor jezelf kiest!! Tuurlijk houd je nog van hem, zul je voorlopig nog wel blijven doen.. Gevoel en verstand kan dan ver uit elkaar liggen.. Ik ben blij te lezen dat je nu naar je verstand luistert ipv je gevoek, want ik weet hoe moeilijk dat is!! Hier lig ik lekker in mn bikini op mn balkon!!! Heerlijk.. Vanmorgen stuk geqandeld, boodschapje gedaan en op de koffie geweerst bij vriendin met een zoon die 3wkn ouder is dan Fleur. Zie wel hoe makkeliji fleur is vergeleken met hem.. Fleur ligt bijna hele dag in haar wiegje haha, die slaapt nig wel veel.. Soms is ze voor dr voeding klaar wakker dan hou ik dr bij me, soms erna, maar zodra ze gaat gape/wegkijken/rare bewegingen maken leg ik haar in dr wieg... Over t algemeen gaat ze dan slapen.... Fleur heeft ook nog maatje 1 van luiers.. Heb wel al 2 pakken mt 2 in de kast staan en ik denk dat ik, na dit pak, overstap naar 2..
Marleen; Gaat goed alleen, bedankt!! Miracle; Inmiddels wel wat gedaan hoor! Fijn hé de belastingdienst!! Ennas; Fijn toch zo'n meevaller! Kun je de rente niet vinden op de aangifte van vorig jaar?? En die dan naar beneden afronden... Ligt er natuurlijk aan of je aflost en wat je aflost. Bellie; Hopelijk voel je je snel wat beter, misschien alles bijelkaar toch iets teveel... Mika slaapt nog erg veel overdag, maar die is natuurlijk ook een stukje jonger en hij slaapt 's nacht ook niet door. Luca; Dat valt niet mee om dan ook nog wat in huis te doen met zo'n wakkere dame, hoop voor je dat het douchen inmiddels is gelukt! Bapsie; Hoop voor je dat XL nog ff gaat slapen Miracle; Heerlijk toc dat Ryan lekker in slaap is gevallen. Hier hangt de was buiten, nog een wasje opgevouwen, de stofzuiger en de dweil er beneden doorgehaald en het eten klaargezet voor vanavond. Straks nog ff een stukje wandelen.
Nou slapen ho maar... kleine XL heeft ontdekt hoe de deuren opengaan... dus nadat t even stil was hoorde ik meneer op de overloop kletsen bij t traphek... vanmiddag dus maar de deurklinken omdraaien want anders slaapt ie nooit meer 's middags en ik had nou net wel fe 2 uurtjes rust kunnen gebruiken... nijntje maar aangezet toch nog fe rust maarja slapen word hem helaas niet meer...
Vanochtend op het CB geweest met Elin. Helemaal goed gekeurd. 4240 gr ( 800 boven geboortegewicht ), 54 cm ( 4 cm gegroeid ) hoofdomtrek 37.2 ( was geloof ik 34 ). Alles netjes in verhouding en boven het gemiddelde Moesten eigenlijk 12-9 voor haar eerste prikjes maar is nu verzet naar 20-9 zodat ik gelijk ook met Levi kan komen voor zijn jaarlijkse controle Danitjuh, sta je hoog op de transplantatie lijst ? Frummel, goed dat je nu voor je eigen geluk kiest en gebelt hebt ! Danny moet ook maar eens in gaan zien dat hij veel en veel te ver gaat zo. weer Hier is het droog, warm en af en toe een zonnetje hamstertaart was trouwens nog niet binnen dus ga ik morgen nog even voor terug belastingdienst wacht hier ook nog steeds op een bevestiging voor Elin haar kinderopvangtoeslag. Vorige week gebeld maar ze hebben idd 8 weken de tijd om alles te regelen. Is rond 25 sept. kan net want ze gaat per 1-10 naar kdv Belliebel, kan het niet vermoeidheid zijn ? Merk zelf iig dat ik weer erg vatbaar ben voor paniekaanvallen door de vermoeiedheid. slapen Elin slaapt overdag bijna de hele dag en is dan in de avond 2 uur achter elkaar wakker ofzo.
Denk ook stiekem wel dat het die MAP is. Moet zeggen dat ik me vandaag weer oke voel. Mja, dan ben je goed aan het ontzwangeren en moet je in 1 keer een pil bomvol met hormonen gaan slikken. Heb de laatste 3/4 dagen ook bloedverlies gehad (1 van de bijwerkingen) en last van buikpijn. Toen had ik zoiets: ik ga gewoon beginnen met de pil, dan doen we het die eerste maand nog wel extra voorzichtig met condoom.
Hallo, Wij zijn net terug van het cb, gelukkig was mannetje mee. Nila is weer goed gegroeid, nu 5130 gram en 55 cm (2,5 week geleden 4445 gram en 54 cm). Verder was alles goed. Bij de prikjes moest ze even huilen maar ze viel daarna al snel in slaap gelukkig. Neia moest terug komen omdat ze van 2 naar 3 jaar bijna niks was aangekomen en nu na 3 mnd terug, en jahoor ze is gegroeid, pfff gelukkig. Ze weegt nu 12,2 kilo en 91 cm en was 3 mnd geleden 11,5 kilo en 88 cm (met 2 jaar 11,4 kilo en 86 cm). Wij zijn allebei nog gemeten en volgens de lijn komt neia aan het onderste gedeelte van ons gemiddelde uit. Het belangrijkste is dat ze eindelijk groeit (ze eet ook steeds beter) en verder zit ze goed in haar vel. Dus voorlopig niet naar de ka. Nila had net van die zielige geluidjes op mijn arm, ach meiske toch. Nu ligt ze lekker te slapen.
Kaatje, denk dat het en combi is van verschillende dingen. Heb er ook niet de hele dag last van, alleen als ik zelf moe ben, Dinand aan het jengelen is, Fabiënne niet wil slapen, tja dan heb je het op een gegeven moment wel eens gehad hihi. Gisteravond was het dus zo dat Dinand niet wilde slapen, Fabiënne niet wilde slapen, maar ik wel wilde slapen. Uiteindelijk is Dinand rond 9 uur in slaap gevallen en ben ik samen met Fabiënne boven op ons bed gaan liggen. Het duurde een 30/45 minuten voordat mevrouw eindelijk sliep. Mja, daarna lag ze zo in coma dat ze haar laatste voeding niet wilde hebben. Was er bang voor dat ze wakker zou worden als ik net in slaap was gevallen. Denk dat dat ook wel hetgeen is geweest wat me vannacht wakker heeft gehouden. Het zal inderdaad wel de combi zijn: slaapgebrek, MAP, AB voor blaasontsteking.
MamaChantal, haha dat was dus de reden dat ze niet naar bed wilde. Frummel, slim dat je de politie hebt gebeld, je hebt goed advies gekregen en er staat een melding. Gelukkig heb je vrienden die voor je klaar staan. Je red het wel meis, al is het nu even moeilijk te overzien. Kelly, wow mooi meisje zeg! Ennas, wow knap zeg van Jula zolang tussen de voeding. En heerlijk voor jou die uurtjes. Miracle, wow Ryan slaapt dus ook al door, knap hoor! Marleen, fijn dat je je iets beter voelt. Is de ongie nu door? Kaatje, zielig hoor voor je oma, vooral omdat ze zich geestelijk wel goed voelt. Opa's en oma's: yep hier gewoon opa en oma als ze ze roept, maar als we uitleggen naar wie we gaan zeggen we wel naar opa..... en oma ..... Martje, lekkere nacht hoor. Hoe gaat het nu op je eerste dag alleen? Anna, gelukkig heeft Ivy een keer wat beter geslapen. Ik duim voor je dat het gesprek goed zal gaan.