Anna, lijkt wel of we steeds samen zo'n brakke nacht hebben Ben er ook een stuk of 5 keer uitgeweest, waarvan 2x voor krampen.
goedemorgen dames ! *nog in slaap-stand* jamelie heeft bij ons in bed geslapen.. pff.. amper geslapen.. zometeen gaat het hier keihard regenen..onweer deed t net al.. en moet om half 10 bij de dierenarts zijn.... grr !
Goedemorgen, Normaal maak ik Mika 's avonds tussen 23.00 en 0.00 uur wakker voor de laatste voeding (als hij zelf niet komt), gisteravond had ik hem rond 8.30 uur gevoed en hem dus niet wakker gemaakt voor de laatste voeding, was benieuwd wanneer die dan zou komen. Nu werd hij uit zichzelf wakker om 2 uur voor een voeding, daarna rond 5 uur en om 8 uur weer. Ga hem dus in het vervolg dus toch maar wakker maken 's avonds, dan heb ik maar 1× een voeding 's nachts bevalt me eigenlijk beter. Hij moet eigenlijk die uurtjes die hij 's avonds tussen de voedingen laat ff verschuiven naar de nacht. Vanmorgen al onder de douche geweest, nu nog ff mezelf en Senna aankleden en dan straks de wekelijkse boodschappen doen en denk dat we even een bakje koffie gaan drinken bij m'n moeder. Het plan was om vanavond te bbqen, maar het is hier nu nog erg bewolkt... Morgen komt er iemand van het cb om Mika weer te wegen, ben benieuwd hoe zwaar hij nu is. Mnm; Wat vervelend zeg dat je niet hebt geslapen. Je mocht toch wel een pilletje, tenminste dacht dat ik dat ergens las?? Wel fijn dat Nila zo goed heeft geslapen!! Sherry; Jij ook al zo'n lekker nacht! Danitjuh; Ook lekker geslapen dus! Schildje; Succes vandaag, zo te lezen gaat het allemaal wel lukken! Wat raar zeg van je man z'n werk, kan me voorstellen dat hij daar verdrietig om is en geen zin heeft om te gaan. Kaatje; Jij dus niet zo'n goede nacht, hoop dat je vanmiddag ff kunt bijtanken Anna; Pfff echt een hele slechte nacht dus. Veel plezier met neuzen...
heey meiden, Hier een lange update.. Gister na mijn laatste berichtje is hij teruggekomen. In eerste instantie zei hij dat hij terug kwam om dingen te regelen voor de kinderen. Ik was met Jace bezig en heb gezegd dat ik tijd had als ik klaar was met Jace. Heb verder niet op hem gereageerd. Hij werd weer boos, ook niet op gereageerd. Hij begon weer over het AMK. Ik heb hem het telefoonnummer gegeven, hem vriendelijk verzocht zo snel mogelijk te bellen en dat ik er naar uit kijk dat ze langskomen. Dat ik zal zorgen dat de koffie klaar staat en dat de enige die hier slecht uit zou komen hij was.. De moeder van je kinderen zwart maken en je kinderen als machtsmiddel gebruiken zal heus niet goed overkomen. Toen schrok hij, dimde in.. Begon ineens; ja het is een reactie op jou, jij zegt dat ik de kinderen nooit meer mag zien. FOUT! ik zeg dat zolang jij geen hulp zoekt voor je woede jij de kinderen enkel onder begeleiding mag zien. Ik zal ze nooit bij je weghouden en de deur staat voor je open. Zolang het met de kinderen te maken heeft dan hebben wij onze woede, ruzie whatever maar even opzij te schuiven. Het gaat niet alleen om ons. Hun mogen hier niet de dupe van worden. Maar het amk is nog steeds welkom. De politie is al op de hoogte dat je hiermee loopt te dreigen. De woningbouw is al op de hoogte, en een aantal vrienden zijn op de hoogte. Toen brak me klomp. Hij schrok.. Hij schrok zowaar. Hij schrok dat ik me poot stijf hield, dat ik het meende, dat ik echt bij hem wegging. Hij begon ineens dat hij mij heus wel miste, dat hij alles alleen in zijn woede zei. Dat kan allemaal best maar dat is juist wat ik niet meer pik. Nee je pikt niets meer zei hij. En dat klopt. Daar heeft hij helemaal gelijk in, ik pik ook niets meer. Ik ben het spuugzat hoe je doet tegen me. Ja en nu loop je zomaar weg. Ik? Ik loop niet zomaar weg. Ik heb mijn uiterste best gedaan. Ik heb gezegd dat je hulp moest zoeken voor je woede, dat we samen hulp moesten zoeken en dat als jij dat echt wilde dat we hier samen uit zouden komen. Maar op deze manier ga ik niet verder. Wat voor voorbeeld voor de kinderen is dit? Ik kan zo nog wel 2 uur doortypen over alles wat er is gezegd.. Waar het op neer komt is dit; Hij had niet verwacht dat ik echt weg zou gaan. Jullie hadden gelijk.. Al het gedreig is gemanipuleer om me bang te maken. Het gedreig met het amk ook. Hopen dat ik daar zo bang van word dat ik blijf. Gaat niet gebeuren. Als hij wilt dat ik blijf dan zoekt hij hulp en zoeken we samen hulp. Relatietherapie of iets, het maakt me niet uit. Maar hij wilde dit niet.. schaamte.. Vind ik dat dan niet moeilijk om hulp te zoeken? Nee, we hebben een geschiedenis en 2 prachtige kinderen. Daarvoor zet ik mijn schaamte wel opzij. Ik geloof niet dat die schaamte ergens voor nodig is. Die therapie laat enkel zien dat je niet de makkelijkste weg kiest. Dat je er samen uit wilt komen. Voor elkaar EN voor de kinderen. Die stoere vent met zijn grote mond en gedreig was ineens helemaal verdwenen. Het had geen zin meer en dat zag hij nu ook in. Er brak iets in hem en MIJN Danny kwam weer boven. Maar zelfs de andere kant van hem leek in te zien dat hij hier niets meer mee uithaalde. Noem me stom, noem me naïef, dat mag en kan ik zelfs begrijpen. Maar hij gaat verder met de hulp, wij gaan samen ook hulp zoeken. En zolang hij daar achter blijft staan gaan we hier samen uitkomen. Zoals gister heb ik hem nog nooit gezien. Ik denk dat dit komt omdat ik er altijd veels te snel weer intrapte. Ik heb het nooit zover vol gehouden dat hij kon dreigen wat hij wilde en dat het mij helemaal niets meer interesseerde. Hij ging nu ook niet ineens overdreven lief doen. Heeft toch geen zin, daarmee maak je dit niet goed. Hier is meer voor nodig en meer als wij 2 alleen. Hulp en die gaat er komen. Hij krijgt nu zijn kans. Ik heb ook gezegd dat als dat kleineren, dreigen, handen niet thuis houden enz weer gebeurd dat ik direct weg ben. Vanavond gaan we samen afspraken op papier zetten. Dit was mijn voorwaarde. We gaan samen op papier zetten waar het allemaal mis gaat. Waar hij mee dreigt en wat hij heeft gedaan. Dit papiertje word bij iemand anders bewaard. Ik trap niet meer in alleen mooie woorden. Mijn stok achter de deur maar ook zijn stok achter de deur. Want als hij dit weer flikt dan ben ik weg maar dan heb ik wel op papier staan wat hij doet, heeft gedaan, dat er duidelijke afspraken zijn gemaakt en dat we eruit wilden komen. Mocht het zover komen sta ik sterk.. Zelf zie ik dit niet als er weereens intrappen. Ik dek mezelf nu in, aan alle kanten.
Poeh, wat een hoop slechte nachten weer zeg... Bah! Romee kwam om 5 uur, ik heb een flesje gehaald en mocht weer gaan slapen. En vanmorgen is marcel met Jara naar beneden gegaan (volgens mij zijn ze nog in pyama ) en ik lig nog steeds in bed, was om kwart voor 9 wakker. Romee is nu net wakker geworden. Lekker even hoor!
Nog even een leuke mededeling. Jace heeft gister om 21.30 voor het laatst borstvoeding gehad en werd vanmorgen om 7 uur pas wakker! HEEEEEERLIJK Ik hoop dat de mama´s met slechte nachten ook snel betere nachten krijgen. Weet precies hoe het is met een mannetje wat om het uur kwam en een oudere broer die pas met 13 maanden doorsliep
Frummel, fantastisch meid! Je hebt je poot stijf gehouden en hij ziet nu in dat jij niet over je heen laat lopen! Ik vind het ook zeker niet dat je er nu opnieuw intrapt. Je hebt duidelijk van je laten horen en ik denk dat je hem duidelijk het gevoel hebt gegeven dat dit zijn allerlaatste kans is. Ik hoop zo voor je dat hij het vol gaat houden en dat jullie er samen uit komen. Maar het klinkt toch weer (voorzichtig) positief! Dikke knuffel stoere meid! Je hebt toch mooi dat gesprek met hem weten te voeren!
Frummel, knap van je meid, dat zal niet makkelijk zijn geweest. Ik hoop voor je dat jullie er samen (met hulp) uitkomen en dat het niet nodig is om echt weg te moeten. Dikke knuf!
frummel een heel verhaal idd, ben wel blij dat jullie goed gesproken hebben, al is t voor de kinderen blijf voor jezelf opkomen meid! je bent meer dan de moeite waard!
chirurg was tevreden, 1xper dag biotex en dan moet t vanzelf goed komen anders kan ik zo terug komen! vannacht 22 uur/1.30/3.30/6 uur... ach t hoort erbij alleen die voeding van 22 uur was zwaar lag net in dromenland, man wat moest ik ver weg komen...
TM, kom je daar binne "goh hij is wel jong zeg" ja nee ik kom hier voor me lol met zo'n kleintje "not" En daarna ik moet zijn tenen zien!?! niet fe voorstellen ofzo...erg jammer Ik weet ook weer waarom ik niet op de chirurgie wil werken... wat een arogante kwast...
@kaatje Doen Elin en Céan goed samen.. stiekem afspreken hihi @frummel Wat heerlijk zeg dat Jace een goede nacht heeft gehad! (Ivy sliep met 6 maand door en Ticho met 6 weken) @bapsie zo zijn chirurgen... *ego* Zo ik ben klaar voor vanmiddag. Over 1,5 uur ga ik naar de rechtbank... Céan mee... wordt nog een hele reis met de kinderwagen in de trein en dan natuurlijk niemand die gaat helpen zul je net zien! Maar ben te moe om in strijd te gaan dus zal wel erg gezellig worden. Ik hoop dat Céan alles bij elkaar krijst ja erg he dat ik dat hoop is het snel klaar kan ik snel weer naar huis toe (ondertussen zijn de teletubies op tv... zeggen KUSJE... Ivy geeft mij een kusje en gaat naar Céan... KUSJE zegt ze)
Ik heb ondertussen een bloed hekel gekregen aan de voicemail van me ex... Kinderen krijgen 99 van de 100 x de voicemail ipv papa want papa is TE druk.... brrr
Zou hier eigenlijk een meisje in bed moeten leggen, maar we zitten zo lekker Emma ligt diep te slapen tegen m'n schouder aan en de kat ligt te snurken op mijn schoot Heerlijk!
Elin is de hele ochtend al aan het gillen van de krampen.komen mega harde scheten uit. Net is ze weer in slaap gevallen op mijn arm dus heb haar heel voorzichtig in de box gelegd zodat ik even kan gaan zitten voor Frummels update Frummel, ik ben blij om te lezen dat hij in ziet dat het zo niet werkt en hij verder gaat met de hulp. Ik hoop echt dat jullie er samen goed en sterker uit komen.Voor jullie maar ook voor de kinderen. Maar idd, blijf alert en geef je grenzen aan.Als hij daar weer overheen gaat kies dan aub voor je eigen geluk. knuff Bapsie, Fijn dat alles goed was bij de chirurg. Lekkere houding zeg van hem Anna, succes in de rechtzaal !