Hier regent het nog lekker door. Gelukkig geen noodweer en zo. Als het goed is word het later vanmiddag weer wat beter.
Helaas kan ik dus niet even mijn ogen dicht doen. Eerst naar de AH geweest maar de hamstertaart is helaas niet in te vriezen Nu dus mix voor sprookjesbos cupcakes gehaald. En Levi slaapt vandaag dus niet. beetje jammer. Wel goed bezig geweest, heb de voorraadkast uitgeruimd. Ook krijg ik net mijn bestelling binnen om zelf haarclipjes te maken. kan ik vanavond dus lekker aan de knutsel ( bestellingen zijn mogelijk )
Jeej M'n zus komt een aantal dagen logeren Schoonouders zijn op vakantie en hebben hun huis beschikbaar gesteld voor haar. Super gezellig! Merk alleen dat ik vandaag weinig energie heb en word dus al moe aan de gedachte dat ze er is de komende dagen. Gelukkig slaapt ze heel ergens anders, heb ik toch wat momenten voor mezelf.
Henrieke, gezellig ! Idd wel fijn dat ze ergens anders slaapt en je nog een beetje tijd voor jezelf heb. Elin is rond 11 uur ofzo na een voeding in een diepe slaap gevallen en ligt nu nog te tukken
Frummel; Super meid!! Ik zie dit ook absoluut niet als er weer intrappen!! Ik hoop dat alles uiteindelijk helemaal goed gaat komen. Vind het in ieder geval hartstikke knap dat je voet bij stuk hebt gehouden! En ook nog een goede nacht, daar knap je in ieder ook al iets van op. Marleen; Heerlijk uitgeslapen dus. Bapsie; Fijn dat de chirurg tevreden was, rare reactie zeg. Anna; lief van Ivy... Oh irritant steeds de voicemail Henrieke; Lekker blijven zitten dan maar Kaatje; Gaat het inmiddels beter met de krampjes?? Patriesja; Ik ga Mika vanavond ook maar gewoon weer wakker maken. Leuk voor Celeno gezellig naar Blijdorp! Hier zijn de boodschappen weer binnen en ff bij m'n moeder koffie gedronken. Het regent hier nog steeds, niet echt bbq weer dus...
Henrieke, ahh je meisje heeft even haar dagje niet.. lekker knuffelen met mama Gezellig maar wel fijn dat ze toch ergens anders slaapt Kaatje, dan ligt ze lekker lang te slapen! En hier is de lucht inmiddels blauw en schijnt het zonnetje. net alsof het weer van vanmorgen er totaal niet is geweest. Boodschapjes net gehaald, over een uurtje wandel ik met ryan richting het KDV om Jaimy op te halen en als ik terug ben ga ik aan het eten beginnen. Hubbie moet weer werken tot 19.00 dus vandaag eten we weer met ze tweetjes. Ben benieuwd, hubbie heeft vandaag een gesprek gehad op het werk voor nog een functie hoger. Gesprek was erg positief maar het was allemaal nog officieler, de vorige keer dat hij een functie omhoog ging werd hem dit gewoon gevraagd en toen hij "ja" zei werd zijn contract gewoon aangepast en opnieuw getekend. Nu moet hij deze week een officiele solicitatiebrief schrijven en volgende week heeft ie een tweede gesprek met een nog hogere directeur, dan gaan ze beslissen of hij de functie krijgt. Ik hoop het wel want als ik hoor wat hij nu allemaal moet doen op zijn werk doet hij eigenlijk bijna alles al wat bij die functie hoort, hij krijgt alleen meer verantwoordelijkheid en zal waarschijnlijk nog langere dagen gaan maken ( iets waar ik minder blij mee ben maargoed ).
Had nog meer getypt, maar vergeten te kopiëren... Miracle; Is toch ook leuker om de nacontrole bij dezelfde vk te hebben. Bellie; Dat zijn ook rare opmerkingen van je collega's.... Schildje; Hopen dat het gesprek heeft geholpen. Kelly; Ook al zo'n heerlijke nacht, super!! Henrieke; Niet fijn zulke dagen Gezellig dat je zus komt logeren! Kaatje; Oh dus kan niet in de vriezer, jammer. Idd goed bezig geweest. Veel plezier met knutselen vanavond!
Net het RIVM maar even gebeld omdat ik niets meer heb gehoord over die niet aangekomen hielprik. Maar blijkt dat de hielprik in Utrecht is terecht gekomen ipv in zuid holland. Dus hij is er wel maar moet nog van Utrecht naar Zuid holland gestuurd worden.Hoeft gelukkig niet over dus Elin begint nu net wakker te worden.zal wel honger hebben nu Hier ook blauwe lucht en zonnetje Miracle, Spannend voor hubbie
Kaatje, jammer van de taart! En fijn dat de hielprik niet over hoeft. Miracle, spannend zeg, nu maar hopen dat hij de functie krijgt. Zijn er nog meer kandidaten? Hier staan de cakejes in de oven. Marcel heeft net de auto weer opgehaald van de apk. Viel ons super mee, 160 euro geloof ik. We hadden gerekend op 600-800 dus dat scheelt nogal Ga ik van de week maar even kijken voor verf om tegels in de wc mee te verven, dat kunnen we nu wel betalen
Dat scheelt idd ! Lekker cakejes Vanochtend mijn ov chipkaart opgewaardeerd. Ga ik morgen met Levi en Elin met de bus naar de bieb en het postkantoor ( twee haltes verder haha ) maar Levi wilde zo graag een keer met de bus.
Yeahhhh de nieuwe tv staat. Moet helemaal wennen aan het grote beeld hahahaha.. En mijn god wat een scherp beeld krijg gewoon pijn in me ogen hihihihii..... Ga zometeen lekker spaghetti maken Ik heb er nu al trek in Frummel meis het is goed dat hij het nu inziet hoe hij bezig is. Maar zoals al gezegd wordt blijf op je hoede. Ik hoop dat jullie er saampjes gewoon uitkomen. Miracle wow wat een foto zeg. Spannend zeg voor je man. Schildje rare mensen hoor op je mans werk. Totaal geen gevoel dus. Henrieke fijn je zus een paar dagen om je heen Kaatje fijn dat de hielprik niet over hoeft! Marleen dat valt mee zeg met de auto. Wij moeten ook voor de apk dus ik ben benieuwd wat de schade voor ons is
@kaatje, jammer dat Levi niet wilde slapen. Gelukkig dat de hielprik niet over hoeft, dat scheelt weer. Ik ga ook maar is binnenkort met Celeno naar de bieb, er is er ook een vlak bij @henrieke, gezellig dat je zus komt, maar dat is idd wel fijn dat ze ergens anders slaapt, is anders ook best een heel gedoe iemand een paar dagen in huis @weer, hier inmiddels ook alweer een tijdje een blauwe lucht met een vaag zonnetje @martje, hihi handig he dat kopieren, gaat hier ook weleens fout @miracle, oh spannend voor je man, hopelijk krijgt hij die functie. Ja dat is idd het nadeel vaak he, langere werkdagen, maar ja.. dan ook meer salaris @marleen, hmm lekker zelf gemaakte cakejes!! Hier heb ik lekker veel kunnen doen vandaag, huis opgeruimd, gestofzuigd, wc schoon gemaakt, was gedaan en opgeruimd, vaatwasser gedaan en nog wat andere kleine dingetjes Dat schiet tenminste lekker op zo!
Hallo!!! Even snel... Frummel, super meid!! Hoop voor je dat het vanaf nu allemaal een beetje mee zit!! Anna; zag op Facebook dat je de zaak 'gewonnen' hebt, gefeliciteerd?? Loopt ie weer moeilijk te doen nu??
Marleen, nee er zijn geen andere kandidaten want het leuke ervan is dat zijn chef hem die functie heeft "aangeboden". Oei, cakejes! Yummie! Patriesja, haha ja dat is dan weer een voordeel, meer salaris Je bent lekker bezig geweest zo te lezen! Kaatje, fijn dat de hielprik niet over hoeft! Danitjuh, haha heerlijk toch, groot en scherp beeld. Ik ga eten! Maar eerst even me ventje op zijn buikje leggen want die is moe maar loopt te vechten tegen zijn slaap..
Hai iedereen, Zo ik lig op bed... (eten en ben en jerry besteld dus dat zal zo wel komen)... rechtzaak in zekere zin gewonnen. mijn "eis" njah eerder voorstel van tot 1 november 1 nachtje slapen bij papa en daarna 2 nachtjes en gezag bij mij en mediation. Nou dat wordt nu dus ook gedaan. Me ex is wel even op de plaats gezet en er is duidelijk gezegd de kinderen. Ik had nog een discussie met de rechter over het feit dat de omgang alleen voor ivy is aangevraagd (vanwege dat ticho juridisch niet van hem is). Rechter wou het in eerste instantie over Ivy alleen hebben totdat de kinderbescherming even de mond open deed... dus werd het gelijk vastgezet voor ticho en ivy... dus daar ben ik heel blij om! Blij dat ik heb "gewonnen" maar voelde me zwaar k*t na die tijd. Had er liever niet willen zitten. Kreeg van me ex gelijk alweer de woorden de rechter is met jou mee gegaan en de kinderbescherming ook.... en kan me daar zo boos om maken. Net zoals dat zijn advocaat zei dat hij céan niet had gezien en dus niet weet dat hij zijn zoon is. en dat hij zich geintimideerd en ongemakkelijk voelde dat céan er dus was....ze hebben samen in 1 bed geslapen en heb er zelfs nog een foto van gemaakt!!! werd er gewoon kwaad om het deed mij zo'n zeer! Na de zitting vroeg ik of hij naar Ivy ging (met de auto is het 15 minuten rijden met ov uurtje al met al)... maar hij wou niet want zoals hij zei: ben er niet voor in de stemming.... WTF... niet voor in de stemming... njah... het is goed zo... ben blij dat de kinderen bij papa kunnen slapen en dat ik even me handen vrij heb hoe dan ook het is en blijft een zak/kwal/lul etc. (en heel stiekem heb ik nu zin om met hem film te kijken op de bank)
tis vandaag alweer een jaar geleden dat mn schoonvader overleden is... wat een kut dag vandaag... met viën gaat het ook nog steeds niet beter, morgen gaan ze contrastvloeistof inbrengen in dr anus, en dan fototje maken...
Kaatje; Gelukkig hoeft de hielprik niet opnieuw. Miracle; Spannend, misschien een nieuwe functie. Marleen; Gelukkig valt de schade mee Danitjuh; Veel plezier met de tv Patriesja; Goed bezig geweest dus vandaag Anna; Wat lijkt me dat allemaal verschrikkelijk slopend zeg... Wel fijn dat ze je gelijk hebben gegeven. Sterkte met alles. Hier de bbq toch maar aangezet vanavond, had het vlees toch al uit de vriezer gehaald. Was nog prima te doen buiten, lekker onder de overkapping gezeten!! Kids liggen nu beide in dromenland. Mika heeft vandaag erg weinig geslapen, was erg onrustig. Elke keer dan sliep hij net om daarna weer huilend wakker te worden. Volgens mij had hij last van de voeding die omhoog kwam of toch krampjes. Vind ook dat hij nog steeds behoorlijk wat spuugt na de voeding, heb het idee dat hij meer drinkt dan dat er in z'n buikje past, alles wat dan teveel is komt er weer uit... Heb hem ook maar een slabber omgedaan, anders kan ik hem wel een paar keer per dag schone kleren aantrekken.
Chantal He bah nare dag dus vandaag. Anna Wat kunnen mannen soms moeilijk zijn he? (sommige mannen zijn altijd moeilijk geloof ik) Wat een klootzak zeg, die vent... Maar ja het zal waarschijnlijk niet zo zijn dat je 'ineens' geen gevoel meer voor hem hebt. Miracle Haha, eigenlijk heeft ie dus de baan al, het moet alleen nog officieel afgehandeld worden? Maar alsnog spannend denk ik.