zo, ik heb niet alles bijgelezen. maar hier een kleine ? reactie van mij hihi. succes! annaB hoe was het bij de rechtsbank? ooh ik lees het al. fijn dat je "gewonnen" hebt. Alleen jammer dat hij dat dan weer zo oppakt. Wel super dat het over ticho en ivy gaat vanaf nu en niet enkel ivy. tja en soms werken verstand en gevoel niet altijd samen. ook al is de relatie over, soms wil je hem toch nog ff om je heen. niet gek je hebt toch 3 kindjes samen. (ook al vind hij van niet) dikke knuf meid. MNM hoe was de eerste dag van neia op het spz? zo dat is snel zeg dat nila al zo goed kan draaien. belliebel leuke foto van fabienne op haar knietjes in haar bedje. oooh succes met je sollicitatiegesprek!! duim voor je! Marloes80. Wat een leuke foto's! knappe kerels hoor! Spannend he die eerste schooldag. alles goed gegaan zo te lezen. Danitjuh alles goed?? volgens mij heb ik iets gemist? mamachantal hoe ishet met de kleine meid??ooh niet zoveel beter dus. he bah dikke knuf meid. Hopenlijk gaat het toch snel beter met haar. schildje wat lullig zeg van de collega's van het werk van je man. Hopenlijk vind ie snel een andere baan. martje. oei dat was dus geen succes om Mika te laten slapen. Ik doe hier altijd de laatste voeding rond een uur of 22.30. en dan slaapt Naël goed door. Vind dat ook prettiger dan wachten totdat ie zelf komt.Klinkt bekend dat spugen wat "teveel" in het buikje zit. Dat is hier ook zo! zo Mika is wel goed gegroeid zeg lekker hoor. Frummel Wat een super nieuws. Oke je bent er nog (lang) niet! Maar jullie willen er aan werken. Ik noem dat niet dom of naief. Ik noem dat willen werken aan je relatie! tuurlijk houd het ergens een keer op. Maar zolang je het gevoel hebt dat het nog ergens te redden valt. zou ik zeggen ga ervoor. En zeker met de voorwaarden die je zelf gemaakt hebt vind ik het een super stap. Maar ja wie ben ik. Super dat jace nu lekker doorslaapt. en jij beterschap. rustig aan doen dan maar. patriesja. poeh dat is schrikken van jevani zeg.en een dagje artis is altijd leuk toch voor de grote broer. HenriekeC leuk dat je zus komt logeren. dikke knuf meid, hopenlijk zit je weer snel beter in je vel. miracle. hier worden de duimen blauw gedraaid voor je manneke zijn sollicitatie. Kaatje wat fijn dat de hielprik niet over hoeft. fijn dat vannacht beter was. Je zal je slaap wel nodig gehad hebben als je in slaap valt samen met Elin in je bed. Vind het wel altijd heel gezellig zo'n klein hummelke in je bed. Maar idd ook eng. sherry. ooh dat is balen zeg van je witte gordijnen. succes met wassen. Kacheltje. nou hier niet hoor. N heeft nog steeds voornamelijk super koude voetjes en ook de handjes. Metime. Nou hier gaat het goed. N is wel veel wakker. Voornamelijk s'ochtends van 10.00 tot de volgende voeding (13.00) valt dan na de voeding tot ca16.00(voedertijd) in slaap en is dan na de voeding weer wakker. tot ca. 18.00 om dan een beetje te duttelen. om 19.00 krijgt ie weer een voeding. en dan rommelt ie tot de voeding van 22.30. Maar dan slaapt meneer tot ca. 7. s'ochtends. Heerlijk hoor. Kan er wel aan wennen hihi. Maar hij is wel veel meer wakker dan de anderen kids. ( of ben ik dat al weer vergeten?) Gisteren lekker naar de stad geweest om dit keer kleren voor mezelf te halen. Ben goed geslaagd. 2 broeken, 6 tops, 2 vesten en schoenen. Kan weer ff vooruit. Kindjes zijn hier ook weer begonnen met school. Hadden gelukkig wel weer zin om naar hun vriendinnetjes en vriendjes op het internaat te geen. En op school hadden ze ook weer nieuwe vriendjes gemaakt, werd mij medegedeeld aan de telefoon. Maar ik kan er maar niet aan wennen dat het hier weer zo stil is aan boord. blegh vind het helemaal niks.
Ben ik weer even.. Had niemand mij ff kunnen waarschuwen hoe ontzettend druk het is met 2 kinderen? Mensen kinderen.. ik kom nergens meer aan toe! Noëlle is nu een dagje bij een kennis spelen en heb ik de was kunnen doen.. De wasmachine en droger draaien overuren! Kelly: Hier 6 flessen van 120+4
Hier gaat het niet best. Nila is flink ziek, ik denk van de prikjes. Ze huilt al de hele ochtend. Soms zo hard dat ze schor klinkt. Anders als anders, echt heel zielig. Om half 12 heb ik toch maar een half zetpilletje gegeven. Helaas heeft dat nog niet echt geholpen. Soms valt ze op mijn arm in slaap en dan wordt ze na 2 min krijsend wakker. Neia is ook niet lekker, ze heeft last van de verkoudheid, neus en hoesten. Geen goede combi dus. Gelukkig ligt neia nu wel te slapen. Ik heb hubbie al gezegd dat hij moet proberen om vroeg naar huis te komen.
hihi hier t zelfde gevoel! alhoewel ik wel verwacht had dat t druk werd heb ik amper tijd om naar de wc te gaan als ik alleen ben met 2 kids
Net met Levi en Elin op de bus gestapt. Eerst naar het postkantoor geweest en toen naar de bieb. Levi zocht in recordtijd boeken uit dus stond 5 min. later weer buiten haha. Beetje jammer dat we net onze bus miste en een half uur moesten wachten.Daarnaast weer veel last van mijn paniekaanvallen.Lang leve de vermoeidheid. Frummel, dat is idd ook nog wel een idee. Moet ik even bij een kringloop verderop gaan kijken want hier in het dorp hebben ze alleen klein spul Jac, is idd gezellig een beeb in bed maar vindt het gewoon eng omdat je 40x meer kans hebt dat een baby bij jou in bed overlijd als in het eigen bedje Jullie hebben een lekker ritme zo te lezen. Hoe vinden je andere kids hun broertje ? MNM, beterschap voor je meiden.hoop dat je man eerder naar huis kan komen
had t hele huishouden kunnen doen, maar zit een beetje dom mijn tijd achter internet te verdoen en te wachten op 3 pakketjes voor de zaak... zonde nu weer BV tijd...
Anna Vooral Jara heeft het snel warm. Als ze uit bed komt heeft ze ook altijd natte haren van het zweten. En dan heeft ze gewoon een dun ponnetje met korte mouwen aan. Romee heeft ook wel snel nat haar, maar dan meer als ze tegen je aan ligt. MNM Fijne dag gehad dus gister! Lekker even alleen de stad in! Wauw zeg, al rollen! Knap hoor Arme nila! Als je twijfelt gewoon de ha bellen hoor! Dan komt ie maar langs. Henrieke Ik had het van de week ook een dag hoor, echt steeds huilen om niks. En idd, ongesteld geworden. Al moet ik zeggen dat het een beetje blijft hangen. Geen vloeien zoals normaal gesproken. Bellie Hoe was het bij het cb? En hoe ging je sollicitatiegesprek? Patriesja Hoe was het op je werk? Heb je al weer zin om te beginnen? (ik nog niet ) Sherry He jakkes! Wij hebben een keer een lekkende fles in de koelkast gehad. Marcel had m niet goed dicht gedaan en op de zij in de koelkast gelegd. Het zat tot onder de koelkast. Wat een bende zeg. Kelly Romee krijgt 120+4 zo ongeveer om de 4 uren ( ongeveer 5 flessen per dag) Frummel Fijn dat het goed gaat. Maar balen dat je ziek word. Misschien alle stress die er even uit komt? Jac Fijn dat Nael al zo'n mooi ritme heeft zeg! En de kids weer van boord... bah. Kan me voorstellen dat je daar niet aan kan wennen. Kaatje Goed van je dat je dan toch met de bus naar de stad bent geweest! Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn, maar het zal niet makkelijk zijn. Word het van vermoeidheid erger? Vandaag al goed mijn best gedaan: Jara naar de gastouder, Marcel uit bed geschopt, alle kamers gestoft en opgeruimd, badkamer schoongemaakt, Marcel de stofzuiger gegeven om boven te stofzuigen (hij heeft m ook gebruikt ook ) en zelf nog gedweild. Daarna heeft Marcel kibbeling gehaald. Daarna naar de stad en de supermarkt voor boodschappen. Nu even op n kont. Straks Jara weer halen en daarna vroeg eten koken want mijn ouders komen eten. Mijn vader en Marcel gaan vanavond de 10 km lopen. (hardlopen) Wat een prutweer zeg... Zo jammer. We hebben van vandaag t/m zaterdag de 'Visserijdagen'. Vanmiddag was om 2 uur de opening, toen spoelde het We zijn dus maar niet de stad in geweest, niet echt leuk met een kleine meid.
Frummel, goed om te lezen dat Danny echt z'n best doet!!! Hoop echt dat hij het vol houdt en er 200% voor gaat!
Ow ok, had even het idee dat Enora té veel at Ze woog donderdag 4kg250 en eet al enkele weken 5 x 150+5 en een schepje nutriton. Nu heeft ze al enkele dagen dat ze dus echt volledig de fles op enkele minuten leegdrinkt en dan nog wel meer op kan, maar 180 lijkt me zoveel voor haar?
Martje goed gegroeid dus. Lekker toch. Chantal hoe is het onderzoek gegaan?? Jac ehhmm wat moet je gemist hebben?? hahaha Heb een beetje rare dagen achter de rug. Iemand die gereanimeerd werd op de dialyse(overleden) en kreeg ik dus flashback van Ismail. Het gaat nu wel weer goed hoor. Ohh je kindjes weer naar school, ja dan is het wel stil aan boord. Frummel fijn dat Danny zijn best doet. Dat mag ook wel na wat hij jou allemaal heeft aangedaan! Ahh ziek aan het worden. Beterschap. Marleen jij hebt er zin an hahahaha.. Heel huis schoon en je hubbie die nog helpt ook Manlief heeft hier net na zijn werk de stofzuiger beneden door heen gehaald en zei toen: ik ben moe ik ga slapen MNM ja ik las het al op hyves van Nila. Arm meisje. Hopelijk gaat het snel over. Ze zeiden tegen mij dat het 24 uur kon duren. Ismail is in 1 week 230 gram gegroeit Nu mogen we dus voeden op verzoek hihi. Hij moet wel 560 binnen krijgen en meer niet. Als het minder is is het ook goed want hij mag 500. Verder heeft hij zijn 2e vacc gehad. Een huiltje en het was klaar. Nu ligt hij op zijn buik op de bank te slapen. Hebben wel paracetamolzetpillen in huis. Zijn 1e prikjes heeft hij nergens last van gehad. Zo ik gaat aan de patatjes
Zo he he rust. Levi ligt op bed. Die was echt zwaar hyper. Pure vermoeidheid. Elin ligt in de mei tai bij me te slapen.(Edit nu krijst ze ff ) Enige wat tegen de krampjes lijkt te helpen is de warmte van mama Danitjuh, ismail doet het super
zo he wat is het hier rustig. Danitjuh. he bah kan me voorstellen dat je daar van schrikt. dikke knuf.
@kleine kacheltjes Hoe kleden jullie de kinderen? Céan ligt in rompertje en korte broek in de box en bed. En 's nachts in rompertje. @martje Mika is dus goed gegroeid @sherry vanisch.. en dan in de wasmachine @frummel fijn dat danny lief doet. Beterschap voor jou! @bapsie Zwaai terug! @jac Wat fijn dat het goed gaat En heerlijk dat shoppen voor jezelf Kan me voorstellen dat het even wennen is zonder kindjes aan boord njah zonder... zonder de schoolgaande kindjes. @rono Het kan druk zijn hoor met 2 kinderen. Zo goed? (een tip: maakt een lijstje met wat je op een dag wilt doen... probeer dan het bv het op de ochtend te doen zodat je 's middags tijd hebt voor jezelf en de kinderen) @mnm Beterschap met Nila! @kaatje Ik moest wel een klein beetje lachen toen ik je bus avontuur las Wel balen van de paniekaanvallen. @danitjuh Wat doet Ismail het goed zeg! *ego* Zo vanmorgen controle gehad bij de gyn. Leuke vrouw! Gepraat over anticonceptie. Me geschiedenis verteld... kreeg uitslag van onderzoek conclusie: De pil werkt dus niet op/in mijn lichaam. Dus krijg de 19e mirena... want sterilisatie doen ze niet omdat ik te jong ben. Njah ook goed... heeft iemand er ervaring mee hoevaak je ongesteld wordt etc? Gesprek gehad bij het werkplein (gemeente)... betreft werk. Nou hoef het komende jaar niet te solliciteren vanwege de schooltoekomst van Ticho en het komende onderzoek wat een half jaar duurt... jippie ik ben blij... (nee niet lui want wil wel werken maar blij dat ik nu niet hoef te werken en ik dus vanuit huis dingen kan doen ) Céan is onrustig en wilt het liefste alleen maar knuffelen... en ik wil opruimen en de was doen en weer pap eten.
Jac; Dus Naël spuugt ook de teveel gedronken melk weer uit? Wat slaapt hij al lekker door zeg, kan me voorstellen dat je daar wel aan kan wennen. Lekker geshopt dus, moet ik ook nodig. Wel fijn dat de kids zin hadden om weer naar school te gaan, voor jou wat minder... MNM; Bah, wat naar dat Nila zo'n last heeft van de prikjes...en ook Neia niet lekker, hoop voor je dat je man op tijd thuis is gekomen Kaatje; En hoe vond Levi het met de bus? Bapsie; Dat heb ik nu ook heel vaak dat ik m'n tijd verdoe achter de laptop. Ach zijn ergere dingen...toch Marleen; Goed bezig geweest vandaag! Jammer van het weer... Danitjuh; Ismail ook goed gegroeid, super!!Hopen dat hij van deze prikjes ook geen last krijgt AnnaB; Mika heeft gewoon een romper en broek en shirt met lange mouwen aan en 's nachts ook gewoon een dekentje over. Ben altijd bang dat ie het koud krijgt... Fijn zeg dat je eerst geen sollicitatieplicht meer hebt, je hebt ook wel wat anders aan je hoofd. Hier zijn we allemaal weer geknipt door de thuiskapster, we kunnen er dus weer even tegenaan. Vanavond lekker lasagne gegeten, kids liggen nu lekker te slapen dus even mamatijd. Morgen ga ik de hele dag naar m'n moeder die jarig is, man komt daar ook na z'n werk, gaan we daar ook eten!! Na het bezoek van het cb begonnen met 1 borst per keer geven, zal niet te snel juichen, maar heb nu al het idee dat het werkt, hij spuugt niet zoveel en slaapt ook beter.
Elin heeft net haar voeding gehad en ik duik mijn bed in. Zie wel hoe laat ze komt maar heb ff extra slaap nodig. ( moet Elin nu eerst wel ophouden met huilen ) Anna, fijn dat je niet hoeft te solliciteren. Volgens mij wordt je met een Mirena toch helemaal niet meer ongesteld ? Martje, ja hij vond de bus helemaal leuk ! Weer lekker geknipt. ik moet morgen ook ff bellen. veel plezier bij je moeder en alvast gefeliciteerd