Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

Jun 19, 2007
    2,888
    0
    36
    West-Friesland
    Kaatje weltrusten.

Ismail ligt vanaf half 6 te slapen maar begint nu wakker te worden .. dus ga voeden en naar bedje toe :) tot nu toe geen last van prikjes. Voelt ook niet warm aan.. maar laat ik het niet te hard zeggen

2. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Pfff wat is het zwaar zeg als allebei de kids ziek zijn.
    Sorry hoor, moet er even uit........
    Nila heeft echt aan één stuk gehuild, zelfs onder de fles.
    Neia werd zieker en zieker, ze vroeg zelf om neusspray en een zetpilletje, dat hebben we dus gegeven.
    Mannetje maakte zich ook zorgen en schrok echt van Nila toen hij thuis kwam. Hij heeft haar gelijk overgenomen, wilde haar natuurlijk ook troosten.
    Een half uur geleden is ze eindelijk in slaap gevallen, naast hem op de bank op haar buikje. We laten haar nu maar even zo liggen.
    Als Nila morgenvroeg nog zo is dan bellen we de ha en gaan we dus niet weg. Maar ik hoop heel hard dat ze het ergste gehad heeft.

3. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Sterkte met Nila en als je het niet vertrouwd gewoon de ha bellen!! Ook beterschap voor Neia!

4. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Danitjuh, tot 24 uur na het zetten van de prikjes? Want ze heeft ze maandag al gehad. :(
    Ik zie dat Ismail alweer 3 maanden is joh :$. Zei de arts dat hij gewoon zetpilletjes mag hebben?
    Super dat hij zo goed gegroeid is!

Frummel, ik heb niet alles terug gelezen, maar ik begrijp dat jullie er samen voor gaan en dat Danny zijn best doet? Helemaal super, ik hoop echt dat hij nu veranderd en dat het allemaal goed komt bij jullie.

Kaatje, ja dan maar dicht tegen je aan he? Zielig meiske.
    Levi zal vast lekker slapen.
    Hopelijk kun jij ook je extra uurtjes slaap pakken.

Anna, Nila heeft vannacht en vandaag alleen een rompertje aan gehad, maar we zijn niet buiten geweest. Ze plakte echt erg van de hitte/verhoging.
    Ik ken je goed genoeg dat je echt niet lui bent ;), gelukkig heb je nu daarin even de rust gekregen. De mirena dus, hier denk ik ook, maar ik heb er geen ervaring in.

Jac, raar he de kids weer weg. Logisch dat het nu weer even wennen is.

Rono, helemaal mee eens, mega druk met 2 kids. Erg lastig voor je huishouding/planning. Maar ik weet nog van toen met Neia dat ik dat in het begin ook moeilijk vond en dat er vanzelf een ritme in komt, dus dat hoop ik nu ook. ;)

Martje, heerlijk even mamatijd. Super dat hij al minder lijkt te spugen.
    Morgen een gezellig dagje dus op de planning, leuk hoor!

Ennas, ik duim voor je dat er snel kopers komen!

5. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Ahhh wat sneu voor je meisjes MNM!! Beterschap!!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    heeeeel veel beterschap voor je 2 meisjes MNM

7. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    wij mogen morgen voor de prikken. Heb een aantal dagen druppeltjes gegeven van VSM (Tujababy) voor een sneller herstel na vaccinaties...

8. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Dank je wel Martje en Ennas.
    Ik vind het zo zielig. En als ze ziek zijn, dan wil je het zo graag van ze overnemen.

9. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    dank je wel!

Helaas was Neia net weer wakker.
    Ze had slijm opgehoest en is helemaal bezweet, arm ding.

10. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Dat meen je, dat ken ik helemaal niet.
    Dat ga ik de volgende keer ook echt halen en ik geef van tevoren een zetpilletje, dat weet ik wel.
    Vraag me af of ze er nou zoveel last van heeft omdat ze nog zo jong is.

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    *zwaait!*

MNM, beterschap voor je twee meisjes! Hoop dat ze snel beter zijn!

Anna, ryan heeft de afgelopen nachten alleen in een romper geslapen en overdag een romper, kort broekje en tshirtje aan.

Ik lig op bed, was een druk bezig dagje vandaag. Ben er ook helemaal op van. Kleine vent ligt nu aan de borst, als hij klaar is kruip ik lekker me nestje in!
    Alvast trusten!

12. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Jac, neia had het trouwens erg leuk gehad op de psz. Ze zijn met hun klas verhuisd naar een andere school, dat is echt super mooi geworden en weer ander speelgoed. En niet te vergeten een zandbak, dat vindt neia altijd fantastisch!
    Naël is veel wakker dus overdag, is hij dan wel tevreden? Gelukkig slaapt hij 's nachts goed door.

Bapsie, haha nou ik vergeet soms ook naar de wc te gaan of te eten hoor.

Kelly, hier drinkt ze 5 of 6 x 150 +5 scheppen. Op het cb zeiden ze dat ze wel meer mocht hebben als ze daarom vraagt.

Marleen, zo he jij hebt even lekker door het huis gejaagd.
    Hopelijk hebben je vader en Marcel het wel droog gehouden.

13. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Pfff zware dag dus voor jou.
    Lekker slapen meid!

14. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Navond!

Ben echt zo vreselijk moe van deze dag. Eerst CB, Ze is helemaal goedgekeurd! Scores: 4680 gram en 55 cm lang. Daarna naar me ouders om Fabiënne af te leveren, zit je daar krijg je alle verhalen nogmaals te horen die ik gister ook al gehoord had (zucht, kan zo vermoeiend zijn), daarna naar rotjeknor toe, sollicitatie ging erg goed, mag voor een 2e gesprek komen:D:D. Toen terug naar huis, dikke vette file natuurlijk! Meteen Dinand maar opgehaald bij het kdv. Daarna weer naar me ouders, Fabiënne opgehaald, terug naar huis, eten gekookt, Dinand op bed geslingerd (niet letterlijk hoor whaha:p), en toen kon ik eindelijk ff op de bank liggen. Maar men o men, zulke dagen was ik niet meer gewend!

MNM: beterschap voor je 2 meisjes. Hier heeft Fabiënne ook haar eerste 2 prikjes gehad vandaag en heeft er ook behoorlijk last van. Is de hele avond al wakker van de pijn in haar beentjes. Mag er ook niet aankomen, mja, ff die benen goed bewegen zorgt er voor dat het iets minder pijnlijk wordt allemaal! Koorts had ze trouwens niet, wel wat verhoging (37,9).

Heb verder niet bijgelezen, ben er echt even te moe voor nu hihi:p.

Wat me trouwens wel opvalt is dat Fabiënne onwijs gaat zitten kletsen. Zeker als je tegen haar praat maakt ze echt geluidjes terug, zo lief en leuk. En dan dat stemmetje (smelt) hihi:p.

15. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Jeetje wat een vliegdag zeg.
    En dan geestelijk ook nog vermoeiend. Yoehoe maar wel een 2e gesprek, knap hoor!
    Och arme Fabienne, hier had Nila daar maandagavond ook last van, maar nu niet meer, en is het echt het 'ziek' zijn ervan.
    Aaaah heerlijk he dat kletsen.

16. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Trusten Miracle

Bellie; Druk dagje dus vandaag, maar super zeg dat je voor een 2e gesprek mag!! En fijn dat je meisje weer is goedgekeurd.

17. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Ellie; spannend!! Wanneer is je 2e gesprek?

18. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ennas, wanneer dat 2e gesprek heb weet ik nog niet. Ik krijg de datum z.s.m. door! Zal waarschijnlijk wel in onze vakantie plaatsvinden!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Goed zo Bellie!!! Jij moet gaan wennen aan de files denk ik.... ;)

20. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    hihi nee hoor hoef net te wennen aan files! moest toevallig vandaag in rotterdam zijn, maar standplaats is gouda! Is 10 minuten rijden:p

Share This Page