MNM dat van die 24 uur heeft de kinderarts gezegd tegen ons. Anders inderdaad ff de huisarts bellen Bellie ohhh 2e gesprek spannend hoor! Hier 1e ronde na 21.30 dus gaat goed. Meneer heeft nog geen last van de prikjes. Is alleen wat slaperig. Is nu net na zijn fles wat meer kreunerig maar valt mee.
Hier ook weer de eerste ronde, 22.00u de laatste voeding Danitjuh, gelukkig heeft Ismail (nog) geen last van de prikjes!
hier slaapt de kleine man nog. Gisteren om 23.00 uur de laatste fles gegeven. Dan beginnen we zo wel met de andere 2.
Morge, Gisteravond was fleur niet in haar hum. Ze had haar fles op van 6 uur en lekker op bed gelegd. na 10 min. begint ze altijd even met mieren omdat ze weer in slaap moet komen. Maar dit kwam om de 10 min. Wezen kijken zat er een flinke boer dwars. Maar ze bleef maar huilen. Toen om half 10 was ze zo aan het zoeken naar haar handjes om te sabbelen dat ik de fles maar heb gegeven. Toen viel ze heel erg moe in slaap en kwam pas weer om 3:15. Dit zijn wij helemaal niet gewent van haar maar zou zo maar een regeldag kunnen zijn. Nu even zelf eten want de heren hebben alles al op. Dan is het weer op en neer naar school. Daarna even naar de winkel voor een doosje en wat boodschappen.
Goeiemorgen! Romee had gisteravond flink last van krampjes. Arm kind. En niet kunnen poepen... Om half 10 maar de fles gegeven en toen is ze heerlijk gaan slapen. Om half 7 werd ze pas wakker! En ze ligt nu weer lekker tegen me aan te slapen. Kaatje, stad/dorp... toch goed dat je gegaan bent, het was een hele reis Anna, wat goed dat ze onderzoek hebben gedaan naar de invloed van de pil op jou lichaam! Hoop dat je meer baat hebt bij de spiraal. Fijn dat je niet hoeft te solliciteren! Martje, gefeliciteerd met je moeder! En goed dat je nu 1 hort probeert. Hoop dat het werkt! MNM, ach die arme meiden van je! Beterschap voor jullie. Bellie, wat goed dat je voor een 2e gesprek mag! Lief he die geluidjes. Romee kletst ook al heel bewust terug. Zo grappig. Wat een rust nog hier in huis. Jara slaapt nog, die lag gister laat op bed. En ook marcel ligt nog te snurken. Gisteravond hebben marcel en mijn vader beide binnen het uur de 10 km gelopen. Mijn vader in 51 min. Maar die loopt vaker de 10 km. Marcel heeft het in 58 min gedaan, maar dit was de eerste x dat hij sowieso 10 liep. Zo ver heeft hij nog nooit gelopen. Hij had ook verwacht dat hij er langer over zou doen. Maar ik ben best trots!
Goedemorgen. Hier een heerlijke nacht. Elin had om 08.45 haar laatste voeding en kwam pas om 04.30! Toen weer om 07.00 uur dus er uit gegaan.Levi was ook wakker Ennas, mooi apartement hoor.Maar slaap jij in dat één persoons bedje ? En ga je dan weer helemaal naar je moeder of wil je een ander huisje voor jezelf en Jula ? MNM, hoe gaat het nu met je meiden ? Belliebel, fijn dat je solli goed ging ! Tweede gesprek is iig al een goed teken Fabiënne weer goedgekeurd Kreeg gister trouwens het eerste echte bewuste lachje van Elin Marleen, netjes hoor binnen het uur ! Heerlijk toch even in alle rust wakker worden
Goedemorgen, Heb wel al betere nachten gehad, ben de tel kwijt geraakt maar volgens mij heb ik Mika wel 4× gevoed vannacht. Denk ook een beetje m'n eigen schuld want heb hem niet goed laten boeren, dus denk dat dat hem dwars zat. Senna ligt nog op bed, ik heb al gedoucht, zo mezelf en Mika even aankleden dan Senna wakker maken, broodje eten en dan naar m'n moeder! Fijne dag allemaal!!
goedemorge even snel vraagje,.. ik kan nu toch gewoon al vruchtbaar zijn?nog geen ongesteldheid gehad. gister (ja heel slim) zonder condoom gedaan.. denk maar voor de zekerheid een map halen.. manlief zei gisteraaf gelijk: "niet zwanger worden he!!!!" op een heel dwingende toon, net alsof ik het voor t zeggen heb als dat wel gebeurd..
Je kan al heel goed vruchtbaar zijn. Na een bevalling schijn je extra vruchtbaar te zijn, dus misschien is het idd verstandig om de map te halen! Whaha, en weet je, dat je man zegt: niet zwanger worden he! herken ik heel goed. Dat zei hij voor de zwangerschap van Fabiënne ook, en 2 weken later testte ik positief, oops hihi.
Hier ook een erg goede nacht gehad. Fabiënne kreeg om 22.30 laatste fles, en kwam vanmorgen om 07.00 uur voor haar eerste flesje! Ben er echt blij mee hihi. Lekker wijfie dat het is! Zo nu en dan hoor ik haar mopperen, maar is daarna weer stil. Wel een beetje irritant dat hier tegenover ons van die mannen bezig zijn voor een dakkapel. Jeetje wat beginnen die lui vroeg zeg!
Agh wat leuk kaatje! het eerste bewuste lachje Bellie: gefeliciteerd dat je terug mag komen! Wat voor functie is het? volgens mij heb ik dat gemist.. Ik schaam me bijna om het te zeggen maar ik ben pas net wakker.. Jace heeft gisteravond om 21 uur zijn laatste voeding gehad, kwam pas op 7 uur weer! borstvoeding gegeven en toen kachelde hij weer in slaap.. Om nu nog te slapen haha. Echt een kleine dikke luilak! Kaatje: Ik weet nog of het mogelijk voor je is of dat je uberhaupt interesse hebt maar mijn schoonouders doen hun oude bank weg. Bank is +/- 2 jaar oud. Leatherlook bruin/rood. Is echt niets mis met die bank ook geen beschadigingen maar ze hebben nieuwe meubels. Voor 50 euro doen ze hem weg. Er zijn ook 2 stoelen bij die zijn aan de kant van de benen wel wat versleten(de 1 erger als de ander) zijn de zelfde kleur en ook 6 eetkamerstoelen in de zelfde kleur. Weet niet of je er iets aan hebt maar dacht zeg het even. De bank + 2 stoelen mogen dus voor 50 euro weg. is in hoogvliet. Zal even een foto spammen
Frummel thnx! Het is voor security hostess. Moet dus een diploma gaan halen! Qua school valt het wel mee hoor. Eerst 2 x 5 werkdagen naar school, en dan na 6 weken nogmaals een week, de rest is allemaal intern. Moet dan wel binnen een jaar mijn diploma op zak hebben!
o crap de bank is helemaal niet leatherlook haha dat was de vorige bank van hun lol. Dit is rood/bruinige stof. De stoelen zijn wel leatherlook, zelfde kleur als de eetkamerstoel waar schoonmoeders op zit. Heb ff geen andere foto ervan haha dit is toen ze de kaart lazen met het gedichtje dat ik zwanger was van Jace hihi met kerst 2010
Zo ken je niemand in spijkenisse en zo heb ik elke dag visite lol.. Dacht ach ik ga is actief me best doen mensen te leren kennen en dan vooral mama's met kindjes. Nou nu zijn we dus 5 mama's rijker die allemaal echt super aardig en gezellig zijn Echt heel leuk! Nu komt er weer 1 langs met haar dochter. Kunnen dex en zij gezellig saampjes spelen terwijl we op de nieuwe banken wachten
Leuk Frummel!!! Hopelijk klikt het allemaal Mees werd rond 8 uur wakker vanmorgen....maar goed dat Gab nog thuis is deze week, want anders waren we te laat op school geweest. Nu is hij snel op de fiets gegaan. Zo meteen komt de buurvrouw met dochter op de koffie (kraamvisite nog). Meisje is 19 en Sam is helemaal weg van haar...maar ze gaat nu studeren in Amsterdam, dus wordt een weekend relatie MNM, hoe is het met de meisjes?
Pfff net wakker hier. Die kleine mowt echt haar eigen kamertje hebben. We zijn nog steeds met het dak aan het tobben.. Denk dat ze nou wel een keer op gaan schieten want neem aan dat ze wel een keer de rekening betaald willen hebben. Nou was er weer iets wat hun niet gedaan hebben maar wel geregeld hadden en via daar lekkage dus daar zat geen garantie op. Oke, terug naar de offerte dan.. Dan bezorgen ze zich meer extra werk! Maar sophia en ik lagen er om 23.00u in. Toen kwam er een olifant boven en toen was sophia wakker aan het worden. dus om 04.00u weer de fles.. En nou mag die olifant er uit om haar kamer te doen. (ja stoom komt uit mijn oren. Kreeg gister ook al de volle laag toen hij de nutrilon om stootte. Hier iedere augustus moodswings. Heeft hij ook medicatie gehad maar in nemen is ook erg moeilijk.) Volgens mij heb ik last van een ochtend humeur...