Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Elin zit geloof ik in haar 5 weken sprongetje. lekker huilerig en hangerig.
    Gister vergeten te kolven dus hoop er voor 10.15 nog genoeg uit te krijgen zodat ferry een flesje kan geven als ik bij de fysio ben

Frummel, lekker zo'n nacht. De bank heeft dezelfde kleur als onze muur :) maar durf nog geen stoffenbank aan met kids en huisdieren. Stoelen vloeken helaas bij onze andere stoelen. maar thanx voor het aanbod.

Sherry, jeetje het dak nog niet af. Irritant he stampende mannen.Ferry kan ook nooit zachtjes de trap op of af

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen!!

Na de voeding van/rond half 5 kwam de kleine man om half 9 weer. Nu ligt hij prins heerlijk te slapen op ons bed ( wel ingebouw met kussens ;) ).

Kaatje, heerlijk he, een goede nacht gehad!

Mamachantal, je bent idd na de bevalling extra vruchtbaar. Zou dan toch een map halen.

Frummel, leuk joh! Veel plezier!

Sherry, een ochtendhumeurtje moet kunnen ;)

3. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    AnnaB fijn dat je onder je sollicitatieplicht uit kan. Lijkt mij ook geen doen hoor dat werken nu.

Martje. Ja hoor N spuugt elke voeding wel wat terug. Niet zo gek hoor. Want ik heb nog steeds melk in overvloed. Ene keer iets meer dan de andere keer. Fijn dat je nu 1 borst mag geven. Vind dat zelf altijd makkelijker dan 2. bllijf duimen dat mika minder blijft spugen.

Danitjuh fijn dat ismail geen last lijkt te hebben van de prikjes.

MNM dikke knuf meid en beterschap voor de kindjes. Wat leuk dat neia het zo naar haar zin had op het spz. en de zandbak hier ook favoriet. maar mama vind hem heel wat minder leuk hihi. S'ochtend na 10.00 moppert N nogal eens, maar niet schrikbarend hoor hihi. Hoort er ook een beetje bij.

Marloes80 succes vandaag. hopenlijk heeft mees niet teveel last van de prikjes.

Belliebel jah go girl voor ronde nummero 2! en super dat fabienne weer helemaal goedgekeurd is.

Schildje. duim heel hard voor je dat het een regeldagje is en niet zomaar wat anders. soms kunnen ze zo een dagje hebben he.

Marleen zo lekker hoor zo'n nachtje. knap van romee. Complimentjes voor je manneke en vader. ik doe het ze niet na.

Mamachantal Denk dat map geen fout idee is. Toch maar doen voor de zekerheid.

Kaatje. ooh leuk het eerste lachje. Hier gisteren een twijfelgevalletje. Hoop dat ie het vandaag eens wil herhalen.

Frummel haha lekker geslapen dus! mag toch?

sherry hihi goedemorgen???? wel balen van je dak zeg. Daar zijn ze echt asociaal lang mee bezig.

me. Manneke heeft hier weer een goede nacht gemaakt. gisteren 22.30 laatste voeding en kwam om 6.15 voor de voeding. Wel meerdere keren het speentje moeten geven snachts. Erg prettig dat ie nog naast mijn bed staat.

Gisteren voor het eerst een twijfellachje gehad. Hoop dat ie het vandaag nog een keertje doet, dan weten we het zeker hihi.
    En we zijn eindelijk na 12 dagen weer aan het varen! Toch wel prettig. Heb ik weer wat meer tijd om hier bij te lezen.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Lief he die lachjes :)

Moet zo naar de fyiso maar Ferry is er nog niet ( is normaal half 10 thuis ) hoop toch wel dat hij zo komt want anders moet ik Elin mee nemen en die is niet zo gezellig vandaag

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,571
    3,069
    113
    hahaha oh okee dan stuur ik manlief er op uit.. tot hoeveel uur na sex kan je dat gebruiken?
    had hier net bij apotheek gevraagd maar die hadden hem niet(meer)
    Ik zei gister nog wel tegen manlief van ohh bij jamelie en vienna was t ook nie in 1x raak dus zal nu vast ook niet gebeuren...

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

jac: lekker weer varen! Ach leuk he die lachjes! Jace is natuurlijk al een stukje ouder en die lacht al een tijdje maar die begint er nu ook echt geluid bij te maken haha echt te schattig

Kaatje: geen probleem toch maar moest aan jou denken:D

Bellie: klinkt leuk! Zal wel ff pittig zijn 5 dagen. Voor hoeveel dagen is de functie uiteindelijk?

Nou net gebeld met woonexpress xl. Had een hanglamp besteld en 2 kasteel lantaarns voor aan de muur. Zijn die lantaarns helemaal kapot. Lang leve tnt. Hoe ze het voor elkaar hebben gekregen? geen idee. Doos zat vol met pas op! breekbaar stickers en het zat echt super goed ingepakt. Dus ik bellen, echt super goeie service. Ze sturen direct 2 nieuwe op!

Verder vanmorgen al de oude banken helemaal schooongemaakt. Vind het echt vreselijk om iets weg te doen wat niet goed schoon is, ookal is het gratis. En tsja hoevaak haal je je banken nou helemaal uit elkaar om helemaal schoon te maken. Ik maar 1x per maand.. Dus er lag genoeg onder de zittingen. Schilderij opgehangen van Dex en Jace + hartjes hangers van riverdale. Openhaard van zwart naar wit omgetoverd en die ligt nu te drogen. Zit me nu te bedenken wat ik nog meer kan doen maar volgens mij vrij weinig. Zal ff een foto maken van het schilderij, hij is echt zo leuk!

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

Eerst even jace spam:D Hij lag naar zijn mobieltje te lachen

Even een vraagje ook; welke maat hebben jullie kleintjes nu? Heb echt het idee dat Jace heel groot is:( Maat 62 begint krapjes te worden namelijk.. en hij zit qua luiers in maat 3.. 2 krijg ik met moeite dicht. Hij had ook zo'n uitstulpende navel maar zijn buik is inmiddels zo dik dat die navel naar binnen zit hahaha

Dex is altijd klein geweest dus ik ben dit helemaal niet gewend..

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

wat hij op de foto hierboven aan heeft is trouwens ook 62 en echt niet klein vallend.. De mouwen zijn wat lang(omgeslagen) maar voor de rest zit het best krap.. Had vanmorgen al een romper 62 waar ik hem niet inkreeg. Hij heeft nu romper 68 aan:$

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hier zie je goed hoe groot hij is.. Vriendin had hem vast

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

de grote foto:D helemaal blij mee!

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Frummel, slecht hoor van tnt en ze moeten je wel hebben..eerst de doek van Sherry en nu je lampen. Gelukkig wel een goede service van woonexpress xl.

Ryan zit nu in 56 maar gistere had hij een setje aan maatje 62 en dat paste perfect ( was ietsje te groot ). Qua luiers draagt hij nu nog 2 maar zodra dit pak op is ( nog een klein half pak over ) stap ik over op 3 want erg lang zal die 2 niet meer aan kunnen.

Wat een heerlijk mannetje is Jace en wat ziet hij er stoer uit!!

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ohh hij is dan ook wel echt heel erg gaaf!!

13. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Goeiemorgen

@marleen, ja erg gezellig weer even op het werk te zijn en ga er binnenkort nog wel een keer langs, maar vind het wel erg lekker dat ik nog verlof heb en daarna vakantie ;)
    Wanneer begin jij weer? ik november.

@mnm, jeetje allebei je meisjes ziek is echt niet leuk :( beterschap! Gaat het al wat beter met Nila?

@kaatje, fijn een goede nacht! Die lachjes zijn zo leuk he!

@bapsie, lekker! :)

@chantal, ik zou idd ook de map halen.

@martje, oh balen zeg, ja dat kan behoorlijk dwars zitten, als Jevani niet goed boert, gaat hij vaak als hij dan ligt spugen.

@bellie,zo dat is een lekkere nacht!!
    Goed zeg op 2e gesprek!

@frummel, ah heerlijk zeg, Jace doet het goed!
    Gezellig die mama's in de buurt, kunnen de kids ook lekker samen spelen :)
    oh wat een lieve foto's! Ja hier nog steeds een kleintje maatje 50/56 en luiers 1 past hij nog ;) maar ga als deze op zijn wel over op 2 haha

@marloes, wat een slaapkop heb jij! haha

@sherry, hopelijk is het dak snel af en heeft de kleine een eigen kamer.

@miracle, heerlijk op het grote bed slapen :D

@jac, hij gaat vast vandaag nog wel een keer lachen :) leuk is dat he!
    Fijn dat jullie weer aan het varen zijn!

Het is eindelijk wat beter weer, het zonnetje schijnt! :D
    Zo lekker naar buiten!

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,571
    3,069
    113
    hier ook ukkie hoor
    broekjes maat 44 past ze nog :)
    maar ze draagt meestal maat 50. luiers maat N, 1 is te groot haha

15. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Even spammen van ons mooie meisje!! :D

16. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @chantal, hoe zwaar is jullie meisje nu?

@schildje, aaah lief!!

17. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Kaatje; hahah nee mijn bed was al weg toen de foto's gemaakt werden! :)

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Schildje, wat een lieve foto!

19. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,188
    1,749
    113
    Bellie; Wauw Fabienne hard gegroeid dus! En fijn dat je gesprek goed is gegaan!

Marloes; wat heb je 3 supermooie foto's in je onderschrift staan, echt heel erg mooi

Schildje, wat een lieve foto van je mooie meisje, lief jurkje ook!

Kaatje; jaaaaa het eerste lachje! :D Zo lief hihi, om te smelten...

MamaChantal; oeh, das niet zo handig. Raar dat je man het ook op die manier brengt, hij is er toch zelf ook bij?

Frummel; Wat fijn dat het beter lijkt te gaan nu en heel goed dat je je poot stijf houd! Is je hoofd ook al wat rustiger? En leuk ook dat je zo aan het netwerken bent! :D En wat een onwijs lieve foto van je 2 mooie mannen. Milan zit in maat 2 luiers en zijn nog tikje aan de grote kant. Shirtjes sommige maat 50, soms 56 (ligt aan het merk) en broekjes 56-62 als het klein valt. Rompers maat 50-56. Jace ziet er goed uit toch? Niet teveel aan twijfelen mop.

Milan zijn spruw is weer terug.. dat is al de 4e x nu, dus maar weer gestart met de daktarin. Gelukkig is het nu niet extreem, het zijn nog maar een paar plekjes in zijn mondje maar toch. Verder rolt meneer van rug naar beide zij-en en wordt ie boos omdat ie eigenlijk verder wil naar zijn buik haha. Hij lacht volop en vind het heerlijk om te zitten tegen onze knieeen aan zeg maar. Hoop dat meneer om 2 uur beetje lief is, dan moet ik even naar de fysio en manlief is werken. Afgelopen maandag bij de gyn geweest en heb excuses gehad namens het ziekenhuis omdat van hun kant ook geblunderd is. Inwendig was alles weer mooi genezen gelukkig dus heb een doorverwijzing gekregen naar de uroloog voor verder onderzoek. Ook een heel fijn gesprek met haar gehad over de bevalling en haar nog bedankt dat ik haar begeleiding echt heel erg prettig heb gevonden, kon wel janken op dat moment. Echt zo'n lieve vrouw. Volgende keer mocht ik eventueel gelijk onder haar zicht als ik dat wilde, dus dat vind ik een heel fijne gedachte. Wanneer mijn verloskundige nog in die praktijk werkt doe ik dat zeker te weten haha!

20. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Frummel balen van je lampen, wel een hele mooie foto!

Schildje wat een mooie dochter heb je!

Bellie zooo das een grote meid!

MNM beterschap voor je meisjes!

Jac weer aan het varen, ik zie dat je dat wel bevalt;) Kids weer naar school dat zalwel stil zijn zonder ze. Vonden ze het niet vervelend Nael te moeten missen?

Baily balen van Milans spruw hopelijk is het nu snel definitief over.
    Vannacht als een blok geslapen. Laatste voeding op 23 uur en daarna om 5.30. Vanmorgen lekker samen in bad geweest.

Hier maatje 56. 50 is nu echt te klein. Luiers nog steeds maatje 1 we hebben een lang maar smal meisje.
    Morgen naar de wijk om haar te wegen.
    En ik ben er eindelijkuit wat ze de laatste dagen mankeerde. Ze maakt ee sprongetje. Hèhè fijn om dat duidelijk te hebben. Alle symptomen kloppen. Waarom vertelt niemand je dat van te voren? Dan hoef je ook niet zo in de stress te schieten en te gaan twijfelen aan jezelf. Maar gelukkig gaat het nu een stuk beter.
    Verder is mijn knip weer open gegaan:( een klein stukje maar, maar wel vervelend.
    Is de knip bij anderen wel al helemaal genezen?
    Oeps er wordt hier iemand wakker en ze heeft honger.

Share This Page