Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Pink, Wat fijn dat je nu weet wat er is met de kleine meid! Oei, minder van je knip... Heb je ha gebeld?

ahh, ryans mooie gave huidje is verandert in een pukkelhuidje. Zijn voorhoofdje en boven op zijn bolletje staan vol met kleine puistjes. Allemaal rode vlekjes met witgele puistjes... Hoop dat het snel weer wegtrekt.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Net beneden alles gesopt. Zo nog even stofzuigen en dan vind ik het best voor vandaag.
    Geloof dat ik toch maar met de loterij mee ga spelen en hopen dat ik hem win. Wil nog zoveel (nieuwe) dingen in huis. Aankleding, sfeer etc.
    Iemand trouwens nog tips ?
    http://www.zwangerschapspagina.nl/borstvoeding/297906-help-flesweigeraar.html#post10719157

Chantal.geloof 48 uur ofzo ?Kruidvat blijkt ze tegenwoordig ook te verkopen

Frummel, idd goede service. jeetje wat wordt Jace groot !
    Leuk zo die foto en hartjes

Maat Elin groeit nu 56 in en draagt luier maat 2 [/b]

Schildje, schattig !

Ennas, dacht al, dat is krap liggen snachts :D

Bailey, ahh weer spruw :(

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Hoi Meiden,

Kaatje en Jac... lief he, die lachjes.

Hoe was het bij de fysio, Kaatje?
    En Elin niet gezellig, hoe kan dat nou?

Chantal, de map verkopen ze ook bij Kruidvat.... maar ben aan het bijlezen, dus dat zal je vast al wel gelezen hebben...

Frummel supervrouwenactie is weer helemaal terug volgens mij... klinkt weer goed meid.
    Wow, wat een reusje wordt/is Jace! Mees draagt maatje 68 en luiers maat 3
    Leuke foto!!! Zo lief, hoe Jace naar zijn grote broer kijkt.
    Zonde van je lampen trouwens, gelukkig goede service. Hopelijk komen ze nu wel helemaal goed aan!

Leuke foto, Schildje, in die houding is het net een ballerina ;)

Fijn dat je een goed gevoel hebt bij het gesprek Bailey en bedankt voor de complimenten over de foto's!

xxPinkxx... weer even rustig aan doen dan he, zodat alles weer goed kan genezen en dicht kan gaan.

Arme Ryan...hopelijk ben je snel weer helemaal knap en zonder pukkeltjes. Mees is geprikt door een mug op z'n gezichtje... 5x :) maar het zijn maar hele kleine bultjes.

Mees heeft z'n prikjes weer gehad, ging goed. Hij had honger, dus kon hem meteen troosten met de fles. Ze vonden hem wel zwaar... best gek he, als je al 9,5 pond weegt bij de geboorte :(
    Verder was alles goed, want hij is gewoon in verhouding. 6310 gram en 61 cm. Hij ligt nu lekker te slapen in de wandelwagen.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Marloes, ben doorgestuurd naar een andere fysio voor het trainen van buik en rugspieren maar ga er denk nog 1x heen en als die niets anders heeft dan oefeningen die ik al doe ben ik er weer klaar mee hoor ;)
    Elin zit in een sprongetje en krampen. Huilt dus veel en slaapt weinig
    Ahh Mees prikjes. Ja als je al een goede start hebt dan blijf je aan de zware kant he :) Als hij maar gezond is toch. Levi was ook een dikkertje dap hoor ( al wilde ik dat toen van niemand horen )

5. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    he dames,

ff snel hoor
    kaatje een trucje die ik eens gehoord heb, maar nooit zelf uitgeprobeerd. is laten drinken met een tutbeker. Wat ik me erbij moet voorstellen weet ik niet, en of het werkt weet ik al helemaal niet. maar als het echt niet lukt. kun je dat misschien nog eens proberen.

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, ik was ook aan het denken voor je ( tips ) maar ik weet niks... Ik wou zeggen tommee tippee maar die gebruikte je al..

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ja die gebruik ik idd al.

Jac, wat is een tut beker ? Zo'n soort anti lek beker ?

8. Vinora

Vinora Niet meer actief

Kaatje; al geprobeerd dus de borst te geven en een flesje met wat melk in erbij te nemen en proberen haar tussendoor eens te geven?

Spam:

View attachment 178091

9. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    frummel balen van je lampen zeg. je hebt niet echt geluk he met die tnt. Je schilderij staat prachtig! en wat een lieve foto van Jace.

schildje wat een lieve foto!

Baily wat fijn dat het zo'n goed gesprek is geweest. Moet je ook altijd maar afwachten. Wat balen van die spruw zeg.

Pink haha ze missen Naël meer dan papa en mama. Nee hoor grapje. Ze vonden het wel weer leuk om hun vriendjes en vriendinnetjes weer te zien. Gelukkig.
    Jij maar ff weer rustig aan doen dus. Zodat die knip weer kan genezen.

Miracle. hihi hier nog een pukkelkoppie. Vind het zo zielig. Ben ook bang dat het hier aan een allergie ligt. Vanwege zijn broertje die erg allergisch is. Die had dat ook. Dus duim nu heel heel hard dat het toch van de warmte is ofzo.

Marloes80 fijn dat de prikjes goed gingen. HIhi ja mees heeft wel een beetje een voorsprong he. Lekker toch!

Kaatje ja precies! zo'n drinkbeker voor de oudere kindjes met een tuit eraan. (haha twijfel of het nu duidelijker is geworden) Als je het gaat proberen wil ik wel eens horen of het ook echt werkt! Ben een beetje nieuwschierig aangelegd.

KellyA leuke foto, wat heeft die kleine meid een mooi kleurtje.

JJJAAAAA ZOONLIEF HEEFT WEER GELACHEN! IK SMELT HELEMAAL WEG hihi.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Lief !
    Nee niet geprobeerd maar heb het idee dat dat ook niet zo goed is omdat ze dan misschien tepel-speen verwarring krijgt?

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Jac, ik ga het morgen eens proberen ! en dan laat ik het ff weten

Ik ga weer aan de knutsel.Was al een tijd op zoek naar een hobby maar wist niet zo goed wat. Ben nu dus begonnen met haarclipjes maken en hotfixen.
    Kan het natuurlijk niet allemaal zelf houden ( nou ja kan wel ;) ) dus ga ze ook proberen te verkopen.

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jac, ohh dan hoop ik idd dat het van de warmte is en hij geen allergie heeft!
    Heeeeerlijk he die lachjes!!

Kelly, aahh wat ligt ze er lekker bij te slapen.. Lieve foto!

13. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Kaatje: Bij beide kids helemaal geen last gehad van verwarring dus zou het niet weten...

14. Vinora

Vinora Niet meer actief

15. Vinora

Vinora Niet meer actief

16. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Waauw Kelly wat een knappe kids heb je!

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kelly: wat een mooie foto's!

Bailey: agh weer spruw:( beterschap!

Kaatje: niet druk maken om de verwarring want feitelijk is het geen verwarring maar een voorkeur. Fles heeft een constante straal die afhankelijk is van de zuigkracht en borst niet. Sommige kindjes snappen daardoor de fles niet en andere willen daardoor de borst niet meer. Hier werkt de brede hals speen van difrax erg goed. heb een 3 standen speen voor Jace. Het is een borsten kind dus hij is gewend in het begin amper te hoeven zuigen (dan zet ik heb op 2 of 3) en aan het eind meer te moeten werken voor zijn eten(stand 1) dat werkt perfect hier moet ik zeggen.

BAAAL BAAAL BAAL! banken binnen, kleine bank helemaal beschadigd! Zaten allemaal losse nietjes in de verpakking. 1 nietje zat zelfs in de bank. heb er foto's van gemaakt en morgen hoofdkantoor bellen. vrouw van de winkel verzekerde me wel dat ze het in orde zouden maken. maar baal flink.

Verder een leuke dag gehad lekker met dex en 1 van die mama's en haar dochter naar de kinderboerderij geweest. ze vonden elkaar zo lief hihi super schattig

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Een drie standenspeen is idd ook nog wel een optie. Maar ze zuigt dus gewoon helemaal niet op de speen. Ze sluit wel eens haar mond maar begint dan te kokken.
    Las het op hyves. echt balen van je bank.

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kelly, mooie foto's!!

Frummel, Nou dat is idd balen joh, hoop dat ze nu wel sneller geleverd worden! Je hebt ook wel echt pech met de bezorging de laatste paar keren he ;) :p

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,571
    3,069
    113
    pff mannen...wat moet je dr mee...

heb nog geen map gehaald,apotheek had m niet en verder niet meer bij winkels geweest, dus zei tegen manlief dat ik die nog moet hebben en dat je dr ziek van kan worden, en het geen garantie is dat ik niet zwanger word
    zegt ie doodleuk: oh nou dan laat je t maar weghalen !

verbaas me er nog steeds over dat ie dat zegt,en ken wel janken erom.. net alsof t niks is .. net alsof je dat "zomaar" even doet. tis toch zeker zijn schuld als ik zwanger blijk te zijn, hij houd nie van condooms..

Share This Page