marleen, ik heb geen idee hoe ik het moet opvatten... aangezien zijn ouders gisteren de uitslag van dna onderzoek hebben gekregen. heb geen idee...
Anna, ja hoe vat je dat op.... Mijn eerste gedachte zegt alleen voor Ticho en Ivy, al hoop ik toch dat ik ook Céan ermee bedoelt. Wat denk je er zelf van? Kaatje, ohh lekker bank incl. jij helemaal ondergepoept! Hier heeft Ryan net ook weer gegeten, heb het idee dat ie nu steeds vaker 4 uur er tussen wil en gaat laten, niet dat ik dat erg vind Al komt ie snachts en sochtends nog om de 3 uur,ach ja
Tsja... Ik neem aan dat de uitslag is dat het inderdaad zijn kind is? Misschien moet je even terugmailen of ie zijn ouders al heeft gesproken.
's avonds en 's nachts leg ik haar wakker in bed. Overdag deed ik dat ook, maar dat werd iedere keer brullen. Maar ik ga van de week wel wat dingen proberen. Heb iig genoeg tips gekregen En idd, in de box ligt ze ook zonder extra deken. Dus dat ik altijd een optie voor het ledikantje. Vannacht nog even aankijken hoe het met dekens gaat, anders toch maar weer in het slaapzakje.
Danitjuh; ik zit eigenlijk in Berkhout! Misschien gaan we woensdagmiddag even naar de kermis! Denk dat ik morgen even naar de stad wil, als ik het kan vinden haha. Heb zin om lekker te shoppen Vanmorgen nog even op de weegschaal gestaan, 77.1!! Nog maar 1.1 kilo boven m'n startgewicht!! gisteravond nog 3... Scheelt dus toch wel in de ochtend!
@chantal Balen zeg dat het wat minder gaat met Viënna! Hopen dat de ontstekingen snel weggaan. @kaatje Bang dat je kleding te kort hebt? @senso Welkom... gefeliciteerd met Jos. Wat een lekker ventje @patries rond 23:00 uur de voeding voor het slapen... en dan vaak rond 1:00 uur en rond 4:00 uur ongeveer... en dan om 7:00 uur... hij heeft wel getelt... 1x 1 voeding 's nachts gehad en dat was om 5 uur... en toen om 7 uur... @juud voor de vrouw weet ik niet moet ik ook nog gaan navragen. Zit er ook aan te denken om te doen... maar ze doen het hier niet omdat ik te jong ben.. .(klopt ben 23). @jac ik zou morgen gewoon even bellen heb je wat zekerheid en een zeur ben je niet hoor! @miracle ik heb ook nog strijkgoed (A) @danitjuh Hopen dat er snel een goede nier is voor je @mnm Dus even heerlijk geslapen? fijn joh! Slapen van Ivy is een regelrechte ramp!! ze komt niet aal 8 uur slaap per nacht! echt vreselijk. Overdag wakker omdat het anders echt een drama is!... en dan om half 7 naar bed... rond 12 uur wakker tot een uur of 5 en dan van 5 tot 7 slapen... 7 uur slaap is echt maximaal wat ze krijgt. CB zegt dat ze echt 12 uur slaap moet hebben...ja mevrouw wilt gewoon echt niet.. Ze is ook heel stil als ze wakker is. Met als gevolg dat ze nu dus het behang van dr muur heeft getrokken... en ik dus elke dag haar bed kan verschonen en kan dweilen in dr kamer... en werkelijk heb ALLES al geprobeerd maar niks werkt @kaatje ik zou proberen om maximaal 4 uur tussen de voedingen te laten overdag... en anders met een koude waslap over het gezichtje gaan en even verschonen enzo @juud lastig van je vriend! Veel mannen zijn mamaskindjes... helaas niks aan te doen. @afsluiting mail ex (laat ik al maar zeggen dat hij moet werken met haar verjaardag... heb mijn mening daar al weer over klaarstaan hoor)... maar wat ik ervan moet denken is eigenlijk: mail terug sturen en vragen over elke kinderen hij het heeft. En wie hij er dus mee bedoeld. Maar goed dan komt het gezeur en gezeik ook weer en daar heb ik gewoon geen zin in... (heb teruggestuurd: Prima, hoor het wel van je. Heb Ticho en Ivy een een kus van je gedaan.) @miracle heb dna onderzoek laten doen tussen de kinderen onderling of ze wel of niet dezelfde ouders hebben. Erg wonderlijk dat Céan echt van me ex is ... wisten we nog niet (heb ik gedaan vanwege een rechtzaak 23 augustus) @marleen Ja uitslag is inderdaad dat Céan van hem is. Maar dat veranderd voor hem niks en voor mij ook niet. Het is alleen niet mijn pakkie aan of hij zijn ouders daarover spreekt of niet... aangezien zijn ouders ook de boot afhouden met Céan dus die zullen/willen er ook niet naar omkijken. (lang leven de roddels en leugens van me ex naar zijn ouders) @henrieke over een slaapzakje... ik heb er 1 in bed liggen en leg Céan daarin als hij gaat slapen of hij nu wakker is of slaapt... gebruik hem meer omdat hij de dekens en kleding uitschopt tijdens het slapen en het dus wat warmer is... *ego* het gaat al een paar dagen goed met Ticho. Een heel stuk rustiger en luisterd ook goed. Maar ik ben zo op mijn hoede dat het elk moment weer mis kan gaan. (nu is Ivy aan het puberen... jemig zeg wat een pittig ding! als ze op dr 14 nog zo is dan houd ik mijn hart echt vast) Merk alleen dat de muren steeds sneller op me af komen hier... moet hier gewoon echt weg... boek met me ex sluiten en nieuw boek openen... (ojah nu notitie aan mezelf: wachtwoorden opzoeken woningbouw) Wat gaan jullie vanavond eten? Hier word het koolvis met rijst, ei, doperwtjes en nog wat... heb nog geen idee wat
Nou ik wordt behoorlijk ingedamt door de kraamhulp. (ben nou eenmaal een bezige bij) En wordt continu naar bed gejaagd.... Eigenlijk ook alleen maar goed want ik ben zo slap als een tot. Ik ben 2.5 liter bloed verloren en ik ben nog net niet geel van kleur maar mijn prachtige mannetje is het meer dan waard. De kraamzorg kon ook niet begrijpen waarom ik in het CWZ geen bloed heb gekregen want ze hebben mij hb vlak na de bavalling gemeten en niet meer de dag erna, dus hij zal nog wel lager zijn dan de bedoeling is. Ik heb ook een flinke knip met 7 hechtingen (geen idee waar dat goed voor was aangezien ik met een half uur persen Jim op mn buik had liggen) dus lekker beurs. Dat heeft Frummel prima omschreven als een 'roadkill cavia' haha! Jim doet het fantastisch, meld zich om de 3 uur en drinkt al goed uit de borst. Hubbie heeft hem vandaag met de kraamhulp in de tummietub gehad dat was erg mooi om naar te kijken. Mijn 2 kerel(tje)s slapen allebei en de kraamhulp is weggeroepen voor een bevalling dus ik kon mooi even naar onderen sneaken en de laptop aanzetten Nu even lezen hoe het met jullie gaat.
Anna, haha nou in 62 en 68 ga ik iig niets te kort komen. Hoop dat het gewoon even goed blijft gaan met Ticho Paso, fijn dat Jim het zo goed doet ! 2.5l is idd veel, raar dat je geen zak bloed hebt gekregen Luister maar goed naar de kraam
Paso inderdaad raar dat ze je geen bloed hebben gegeven... roadkill cavia... hmm... dus... Wat fijn dat het met Jim goed gaat Rust zelf ook zoveel mogelijk uit! En vooral geniet!
Paso, wat fijn dat het goed gaat! En inderdaad niet te veel doen hoor. Spaar je energie voor als ze er volgende week niet meer is, dan MOET je zelf weer meer. Lekker genieten van je kerels! Eten voor vanavond, pannekoeken denk ik. Als t goed is neemt mijn zusje het mee.
Anna, nou ik hoop dat je ex alle kids bedoeld. Waarom is die uitslag naar zijn ouders gestuurd dan? Ben benieuwd of hij hem al heeft gezien. Belachelijk dat hij moet werken op haar verjaardag. Heerlijk dat het zo goed gaat met Ticho. Kaatje, ah lekker dat ze nog gedronken heeft. Marleen, ja dat klopt dat zijn van die blokken. Neia heeft er allemaal puzzels van, heeft ze veel mee gedaan en soms nog. Dit is echt om figuurtjes van te maken, erg leuk. Lekker van die mars genieten dan als je nog niet aan het lijnen bent. Miracle, misschien gaat hij er nu 's nachts ook wel 4 uur tussen laten, zou fijn zijn. Ennas, ah heerlijk morgen even naar de stad, hopelijk is het droog, kun je lekker shoppen. Ga je dan alleen?' Zo he, jij bent al goed afgevallen. Paso, nouja zeg, belachelijk van het cwz. Hier dus precies hetzelfde. Ze twijfelde elke keer of ze bloed zouden geven. Uiteindelijk niet gedaan en ook niet meer gecontroleerd. Heb jij wel ijzerpillen mee gekregen voor de komende 6 weken? Hihi gelukkig let de kraamhulp wel goed op je. Geweldig dat Jim het zo goed doet. Even nieuwsgierig; toevallig op kamer 9 bevallen? Eten: aardappeltjes, bloemkool, en vlees
Nou jaaaah, Rein werd wakker, en sm rent naar z'n wieg om z'n speen er in te stoppen. Zegt ze ook nog, " tja ti's toch te proberen?!" hij zal toch naar die 4 uur moeten" toen heb ik er wel wat van gezegd hoor.. Wel vriendelijk. Maar wel duidelijk dat ik het op mijn manier doe en haar gedrag nogal bemoeizuchtig overkomt. Begint ze te lachen en zegt ja, ik ben een bemoeial. Ze is in ieder geval eerlijk.... Vriend doet op zo'n moment nix, slapjanus. AnnaB, mannen hebben meestal geen diepe achterliggende bedoelingen met wat ze zeggen of doen. Hij wenst je vast gewoon een kus en liefs voor jou en de kids toe. Hij wil vast gewoon iets aardigs zeggen. Anticonceptie, als sterilisatie echt 1800 euro kost lamaarzitten dan hoor. Misschien hier dan toch ook de mirena, maar dat zetten lijkt me zo eng... Kaatje, verkoop jij jongenskleding? Ik ga dan zeker effe neuzen hoor! Wilde nog op iemand reageren maar weet t niet meer, kan niet terugkijken met de iPhone. Hiermee ook meteen excuses voor typfouten, bv en typen gaat niet heel goed tegelijk.
@mnm Het is verstuurd naar zijn ouders omdat me ex niet duidelijk is wat hij tegen zijn ouders heeft gezegd over Céan. (me ex zei tegen mij ik heb mijn ouders mijn mening gegeven... maar goed wat dat is weet ik niet... Hem kennende kan hij een aantal dingen hebben gezegd waaronder het is haar keuze of ze nog een kind wilt of niet, ze heeft me erin geluist, ik wil het niet, is niet van mij... dat soort dingen...dus om even aan te tonen dat Céan wel van hem is heb ik die test gedaan en naar zijn ouders verstuurd... kunnen ze het zwart op wit lezen dat Céan wel van hem is... niet dat, dat de situatie veranderd althans bij mij niet . Nu weten ze in ieder geval zwart op wit dat Céan echt van hem is en dus echt hun kleinzoon is ) @juud Ik hoop dat ik van hem geen kus toegewenst krijg... maar dat was wel het eerste wat ik dacht... kus in die zin voor mij en liefs voor de kinderen... ik geef hem liever een trap in zijn hol dan wat anders XD Ik vind het erg lief van hem dat hij de kinderen (laat ik Céan maar meenemen) een kus en liefs wenst... maar ik vertrouw hem voor geen meter en ik denk dat, dat terecht is.
' Weet je wat het is Miracle, ze geeft altijd aan dat ze door wil drinken al heeft ze een half uur gedronken. Ook als ze misselijk is of buikkramp heeft wil ze drinken en dan gaat het nog meer fout. Dus ik vind het moeilijk inschatten. Ik heb nu telkens 1 borst gegeven en nu spuugt ze minimaal dus ik ga het zo maar even houden denk ik.
Wat is bol.com toch makkelijk kreeg net een uitnodiging voor een kinderverjaardag. Doosje playmobil besteld, gegoogled voor een gratis verzendcode. Heerlijk toch als je de deur niet uit hoeft voor cadeautjes haha En Elin kwam net weer. Even haar tekort inhalen haha. Juud, als je vriend er niets van zegt dan moet jij het maar doen toch ! Ik heb net ook mijn smoeder even vriendelijk gevraagd niet meer om 06.00 naar de huistelefoon te bellen. Ja verkoop idd Levi zijn te kleine kleding.