morge dames, mamachantal. manneke zou zich moeten schamen! het is een onverwachts cadeautje/verrassing. zoals wij het hier noemen. (onze derde was een overwachts cadeautje, maar wel zeer welkom) zoonlief melde zich vanochtend wat eerder dan normaal. 5.10 ipv 7.00 (laatste voeding 22.30). Ik weet niet slecht, maar vind 7.00 toch prettiger hoor hihi. Maar mag niet klagen. Vandaag weer de kindjes halen!!!! Gelukkig hoef ik niet ver te rijden. klein uurtje heen en kleine anderhalf uur terug. Dus me is happy! Wel jammer dat de oudste nu pas om 15.15 uit is, Wat betekend dat ik pas om 15,30 weg kan rijden van internaat. Nu maakt dat niet zo uit, maar als ik straks weer de lange stukken moet rijden, baal ik wel. Dan ben je zo laat aan boord. Maar ja is niet anders, De kids worden groot.
Nou, hier een tevreden meisje van speen 1 naar speen 2 gegaan en de 150ml ging er in als koek Werd gelijk beloond door een enorme glimlach met kuiltjes in de wangen *smelt*
Lief, Henrieke!!! Zo mooi he, die eerste lachjes... Jac, gezellig weer al je kindjes om je heen! Gaan ze mee aan boord of blijven jullie aan wal? Mees heeft helemaal geen last gehad van z'n prikjes. Ik weet nog of de druppeltjes geholpen hebben, maar volgende keer krijgt hij ze weer. Voor iedereen die nog moet: van vsm Tuja baby. Net voor de 1e keer ongesteld geworden... best netjes na 2 maanden. Scheelt weer een maandje met de andere 2, toen was het al na 1 maand... maar dat mis je toch echt niet he. Nu dan maar echt goed nadenken over anticonceptie... al vind ik 'n condoom stiekem wel fijn...lekker geen troep Mees weer super geslapen. Half 11 de laatste fles (daar maken we hem trouwens altijd wakker voor) en vanmorgen pas na 8 uur wakker.
Nou Ismail kwam om 23.30 en sliep door zonder krampjes tot 05.00 Toen eten gegeven en weer doortukken tot 09.00. Dus mama is ook blij Net de auto weggebracht voor apk, ben benieuwd wat de schade wordt hahaha Wordt ook vandaag nog gebeld door het amc wanneer Ismail geopereerd wordt. Ik hoop aankomende week. Dan zijn we er tenminste vanaf Mijn oma gaat verhuizen naar Betsie Perk. Ze krijgt vandaag de sleutels! Nou dat was het wel zo'n beetje. Ismail ligt op de bank op zijn buikje. Slaapt nog niet maar ligt rustig. Heeft wel last van zijn krampjes. Heeft ook gister niet gepoept dus zal wel wat in de weg zitten. Straks 2gr forlax geven en dan hopelijk een goede luier.. Ik gaat maar eens wat eten. Lachen: Ik wil ook dat Ismail gericht gaat lachen Hij lacht wel hoor maar zijn nog lachstuipjes. Ach daar ben ik ook heel tevreden mee hoor! Jac je hebt toch maar een mooi rijkdom met 5 kids! Moest het eventjes kwijt Marloes wat maakt Mees lekker een goede nacht zeg!
Hey meiden! Sorry heb jullie een beetje verwaarloosd... Maar het is echt enorm hectisch met 2 kids. Geen moment rust meer (laat staan met 5, petje af!) @henrieke: Mooi meisje! @frummel: Hoe gaat het nu? Zijn jullie al samen naar therapie geweest? @mamachantal: Hoe is het nu met Vienna? Ik begrijp dat jullie een speciale site voor hebben. Zou je de link kunnen geven? Ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat en leef echt met jullie mee!! @weer: Hier is het ook goed donker en flink aan het hozen.. Met ons alles goed, lekker aan het genieten van de kids. Al kijk ik er ook wel naar uit dat er dadelijk wat meer ritme en rust komt.. Ons mannetje doet het goed! Net even naar het inloopspreekuur van het cb geweest. Uk2 is al 6500g ! I've created a monster ! Verder blijft ie een beetje onrustig en komt ie 's nachts ook weer fijn om de 3 uur. Snap er niks van, want hiervoor haalde hij meestal wel een ruk van 5 uur. Denk trouwens ook niet dat ie honger heeft dan, maar omdat niks helpt gooi ik hem maar aan de borst. Hij wordt dan wakker en ligt allerlei dubieuze klok en slik geluiden te maken dan (3 uur na de voeding). Volgens cb klonk dat idd een beetje als reflux. Standaard advies gekregen om het bedje omhoog te zetten (effect niet bewezen trouwens) en als dat niet helpt toch maar JBPM. OOk wil zuigen weleens helpen (toevallig vanochtend gedaan en de boel toch weer een uurtje kunnen rekken). Lijkt me ook niet lekker voor hem als we maar eindeloos blijven voeden... Anyway, wij puzzelen verder... Verder is het een lief en vrolijk mannetje gelukkig!
Goeiemiddag!! Henrieke, heerlijk he die lachjes Wat een mooie foto met een knap meisje! Marloes, zo dat is een lekkere nacht! Weer: Het onweert en regent, tis iig weer een stuk lichter als een half uurtje geleden.. Maar zo donker als vd week gelukkig niet! Panos, geeft hij zelf niet aan wanneer hij vol zit? Hij kan misschien ook regeldagen hebben en daarom weer vaker komen voor een voeding.. Weer helemaal goedgekeurd bij het CB! Humpf, het regent dus nog steeds en de boodschappen moeten nog gedaan worden... Wilde ook even vluchtig door het city wandelen maar dat doen we wel als het droog is, moet rompers bij halen voor Ryan want 50/56 past precies en 56 is net ietsje te groot. Nu gaat ik eerst even douchen met Jaimy.
Zo Levi ligt op bed, Elin ligt nog te slapen in de box en de chocoladetaartjes staan af te koelen Jac, fijn de kids weer thuis vandaag Henrieke, heerlijk he die lachjes. Heerlijk meisje Marloes, fijn Mees geen last van zijn prikjes ! Levi had er ook nooit last van, werd er alleen heel moe van. Condoom scheelt idd een hoop troep maar vindt het wel een stuk minder lekker moet ik zeggen ( nu heeft Ferry het hier erg slecht want heb nog heel geen zin in sex haha ) Danitjuh, een goede nacht dus.Al iets gehoord van het amc ? Wat is Betsie Perk? Panos, wauw al 6500 gram. Hoop dat je snel meer rust en ritme krijgt Ik ga nog even een bestelling plaatsen voor haarclip materialen, inmiddels 20 setjes gemaakt en een aantal verkocht dus weer even nieuwe bijmaken
Frummel; Netjes toch dat ze toch wat voor de banken hebben gegeven! Chantal; Fijn dat de buurvrouw je wil brengen Jac; Heerlijk de kindjes weer lekker thuis vanmiddag Danitjuh; Hopen dat de schade aan de auto meevalt Henrieke; Wat een schatje Panos; Dat doe ik ook hoor als Mika huilt, hup maar weer aan de borst... Miracle; Hoop dat je nog even kunt shoppen Kaatje; Wat gaaf dat je al wat hebt verkocht!! Mika heeft vannacht goed geslapen, 0.00 uur, 4 uur en daarna om 7 uur. Zou wel lekker zijn als hij het wat langer volhoudt, maar op zich klaag ik niet. Man is vandaag vrij, dus vanmorgen wat langer op bed gelegen. Heb me toch een was, ga nu maar weer een wasje ophangen en een nieuwe aanzetten, vanavond krijgen we kraamvisite.
tja ik zit ook niet echt op een 3de te wachten hoor, maar al zou het zo zijn zou het uiteraard welkom zijn. Tis meer de praktische kant dat dan lastig word, moeten we andere auto, 2 kindjes op 1 kamer, weer nieuwe kinderwagen, erg onhanig met 3 kids op de fiets enz. en lichamelijk weet ik ook niet of ik t aankan, + risico op nog een hartekindje. en echt breed hebben we t ook niet elke maand.. maar abortus gaat mij wel te ver. Maargoed,we wachten af.. over 2 weken maar testje doen voor de zekerheid, nog geen map pil gehaald, heb aan mannetje gevraagd of die t wil halen,blijf ik morgen daggie thuis,want je kan er best ziek van zijn geloof ik. Nou vienna dr leverwaarden zijn niet goed, was gister echo van dr lever en galblaas gemaakt, maar geen bijzonderheden. nou gaan ze kijken of dr lever ontstoken is, kan zijn dat ze hepatitis heeft ofzo.. kan ze van mij gehad hebben (dat ik het heb zonder ik het weet) of van een bloedtransfusie. Of ze kan ook een andere ontsteking hebben in dr lever. Ook moet ze een nieuwe diepe lijn, dus zal ze denk vandaag wel weer naar de OK moeten. dat gebeurd onder narcose. Of t kon misschien ook op de IC gebeuren. Ook werd er overlegd met de chirurg over dr darmen, naar mijn idee zit het toch niet goed bovenin. t loop niet door..blijft spugen. 5cc gaat goed,maar 10cc spuugt ze er uit omdat t niet doorloop.
Mamachantal, ik heb 2 weken geleden de map gehaald, en ben er verder niet ziek van geworden. Alleen wat last van me buik en wat bloedverlies gehad, maar verder niets! Je moet ook niet teveel kijken naar wat er in de bijsluiter staat! Het kan, maar hoeft niet wat daarin staat!
Martje, gaat hard he Pink, daarom schrijf ik mijn reacties altijd in kladblok en kopieer het later naar zp Chantal, jeetje schiet niet op he met Viënna. knuff
Even snel! Vandaag CB geweest. alles was goed wat ze in het gewicht niet had heeft ze dus wel in de lengte.. Gewicht was 4815 gr. en d'r lengte 58.8 cm. Geboorte lengte was 49cm. Ook d'r prikjes gehad en ze is helemaal van slag. Zit nou al tegen de 38 aan. Dus de zetpillen leggen al klaar..
Jeetje die groeit lekker in de lengte ! En ach dat gewicht zou ik me niet zo druk om maken.levi wordt over 2 weken drie en weegt 11.5 kg
Nou hier is de auto voor de apk gegaan. Dat was wel goedkoop maar helaas is de uitlaat kaduk. Dus gaat dit geintje mijn man 350 euro kosten De woningstichting heeft ook nog de trapleuning gemaakt. Dus we kunnen weer veilig op en neer van de trap. Ismail ligt nu voor pampus op de bank met een warmtepack op zijn buik (nee dames niet op de blote buik) Hij heeft erg last van krampjes. Heeft ook niet geslapen van 11 tot eehhh 17.00 dus ben blij dat hij nu lekker aan het tukken is. Ik ga heerlijk rode kool eten want manlief vindt dat toch niet lekker. Moet alleen wachten op mijn moeder want die heeft een juszakje die zijn weer eens op bij mij Ismail wordt 8 september geopereerd. Kaatje haha sorry Betsie Perk is een aanleunwoning Sherry goed gegroeit dus, wel last van de prikjes ahhh succes.. Chantal jeetje wanneer gaat het nou eens een keer vooruit met Vienna zeg! Elke keer opnieuw gezeik! Hou je het nog vol?