Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @kaatje
    Ik heb geen idee of je met mirena ongesteld word. Geloof het niet of heel weinig. Heb me er ook nog niet in verdiept eigenlijk. Zou het niet erg vinden om 5 jaar lang niet ongesteld (of heel weinig) te worden :)

@mnm
    Hoe gaat het nu met de 2 dames? Zijn ze weer een beetje opgeknapt?

@druppels VSM (Tujababy)
    Werkt het echt?

*ego momentje*
    Goh heerlijk morgen een dagje en nachtje met Céan alleen. Ben ik heel ego als ik zeg dat ik daar naar uitkijk? Kinderen 1,5 dag bij me ex?

@bellie
    wat fijn dat je op het 2e gesprek mag komen :)
    Rustig is het zeker op het forum... maar voor mij wel lekker:p hoef ik geen 30 pagina's van 1 dag terug te lezen:p

@schildje
    ga je doosjes kopen in de winkel:p hihi
    Leuke foto :)

@kaatje
    Ben je ook gesmolten van het eerste echte lachje van Elin?

@martje
    De nachten van 4x voeden herkenbaar hoor! Hier ook bijna elke nacht!

@chantal
    ik heb een keer map gehad en niet ziek geworden helemaal niks... (niet om het eng te maken maar dat ding werkte niet! heb het binnen 24 uur na gemeenschap gehad maar het werkte niet was gewoon zwanger)
    Etos heeft hier in ieder geval map

@frummel
    leuke foto's :) Céan heb ik nu in 62 zitten. en luiers maat 3. Maat 2 past maar daar is het ook mee gezegd.

@miracle
    Céan is ook een puistenkop geworden ;)

@kelly
    Leuke foto :)

@veel bv
    Ja hier... moet leegkolven als Céan genoeg heeft gedronken...

@afgelopen nacht voeding
    ik geloof rond 21:30 uur en ik kan mij niet herinneren of hij nu eerder kwam... maar om 03:29 keek ik weer op de klok:p Geloof ik of was het nu een uur later... gut...

@slechte weer
    jup hier ook... had een afspraak staan maar heb nu voor de 2e keer afgezegd aangezien het echt kut weer was en ik met 3 kindere op stap moest... ja daag... niet verantwoord!

*ego*
    Nou hier heel gezellig borstontsteking!! Het zal mij ook wel niet overkomen! Begin me ook steeds zieker te voelen dus ben eigenlijk wel heel blij dat de kinderen een nachtje weg zijn :) (ja heel erg van me ik weet het)...

Geen idee hoelaat ze morgen worden opgehaald maar mag van mij rond 7 uur al wel... njah zal die toch wel niet doen :p Vanavond nog de tas inpakken uhu doe ik toch niet aangezien ik kapot moe ben.. geen idee heb vandaag een slecht humeur geloof ik... blaat

Vanmorgen bij dokter geweest had een waslijstje:D Slaapprobleem Ivy (niks aan doen moet vanzelf overgaan), dieetiste (mag niet afvallen van de dokter... maar wel om advies vragen:p), logopedie Ivy (goed dat ik ben gekomen :)), pijnlijke borsten die rood zijn en hele tijd als stuwing aanvoelen...(borstontsteking moet rust houden... RUST??? was dat?)... afspraak bij een psycholoog... (moet ik toch maar even naar toe om me verhaal kwijt te kunnen... over 1,5 week staat de afspraak...)

uhm... that's it... owjah ben happy heb toch besloten om stelletje voor ivy te bestellen :) zie foto :) (heb ook nog wat maten over liggen aangezien ik ze per 5 moest kopen... dus wie interesse heeft pb even welke maten ik nog heb... ga niet haar de komende 2 jaar met dit stelletje laten lopen:p)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Danitjuh, oei balen van je auto. aha een aanleunwoning :) Weer wat geleerd

Anna, ja gesmolten van haar lachje :) zag het idd op je hyves van je bv ontsteking.balen zeg :(
    Goed dat je met iemand gaat praten !
    Erg leuk dat setje,maar zag op je hyves dat het pas vanaf maat 80 is. Beetje groot om nu al te kopen voor Elin

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Danitjuh, balen van de auto!

Anna, ai borstontsteking... Beterschap!
    Leuk setje!!

Hier werd ik overigens niet ongesteld met de mirena, in het begin wel wat spottingen gehad maar dat is normaal.

Wat is het rustig hier...

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Danitjuh..8 sept ? Dan zie ik je vast wel ! Hij zal denk wel bij.vienna op de kamer komen te liggen..daar liggen die kleintjes..

Weer veel gedoe geweest vandaag maar zit nu VIA tel hier dus beetje rot type

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hoi!

Kom even langs waaien, morgen maar even bij lezen.

Gister met Jara naar de stad en kermis geweest. En vanmorgen samen met Jara en mijn moeder naar het circus. Wat een feest zeg! Jara vind het allemaal geweldig!

We hebben net beide meiden naar mijn ouders gebracht. Gek hoor....
    Straks komt een vriendin en dan gaan we vanavond lekker de stad in.
    Morgenavond samen met Marcel de stad in, gezellig!
    Zondagochtend de meiden weer ophalen.
    En nu maar hopen dat het droog blijft.

6. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    ik wil mamachantal ff een dikke knuffel geven. he meid wat balen dat het wederom niet zo goed gaat met Vienna. Ik hoop nu toch dat het nu wel snel eens gaat komen. Ze is wel een grote vechter hoor. Dat ze het elke keer weer teboven komt. Ze wil heel graag bij jullie zijn! Dat heeft ze nu wel bewezen.

AnnaB nou ik vind het niet zo gek hoor. Je doet het toch maar alleen, Dus dat je dan een keertje lekker aan jezelf wilt denken. (oke aan Ceán ook dan hihi) Vind ik wel logisch. Niks vreemds aan. Al leuke plannen gemaakt?? Want ziek op bed liggen is natuurlijk niet genieten van je vrije dagje. Beterschap in iig.
    Doe je trouwens elke keer kolven?? Bij mij werkt dat juist averechts. Ik krijg dan juist steeds meer voeding. Of snap ik je nu niet goed?

Danitjuh. Balen van de auto zeg. Altijd vervelend.

Hier kindjes opgehaald. Samen met manlief. Dat was niet de bedoeling, maar de waterpolitie gooide roet in het eten. Geen problemen hoor! Maar de plannen moesten even omgegooid worden. (op het water, word je om de ca 3 mnd gecontroleerd)

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Was er wat met de boot mis dan jac?

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kaatje: wat jij nu aan het knutselen bent, was ik ook van plan haha:p. Hotfix lijkt me echt super om te doen. Aangezien ook ik niet echt een hobby heb, lijkt me dit echt superleuk om te doen. Mezelf er toch maar eens in gaan verdiepen!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Belliebel, ik was dus ook al een tijd op zoek naar een hobby, en kwam toen op die clipjes maken.Op zoek naar materialen kwam ik hotfix tegen en lijkt me idd erg leuk>maar gaat hem vanavond dus niet worden.

ik duik met Elin lekker mijn bed in. Nog een beetje tv kijken, laatste voeding en dan hopelijk een goede nacht.

Tot morgen

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    niet ongesteld worden met de mirena klinkt ook wel goed... zal eens even gaan lezen.

11. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @jac
    Céan drinkt 1 borst leeg en daarna kolf ik altijd nog 30ml en dan gaat het goed. Als ik dat niet doe verga ik van de pijn. Meer voeding wordt er niet aangemaakt tenzij ik dus vaker kolf of aanleg etc.
    Maar goed het is voor even totdat de ontsteking weg is daarna ga ik ook niet meer kolven. (vind het zonde van de melk aangezien niemand flesje geeft:p)

@kaatje
    Leuke knipjes trouwens :) heb de link als tip op hyves gezet :)

@bellie
    HotFix is leuk. Moet je soms wel geduld voor hebben. Heb het zelf een hele poos gedaan... had leuk zware ballerina's en die heb ik helemaal in de bling bling gezet... ben dr een dag mee bezig geweest met tussen pauzes:p maar was super gaaf!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Anna, leuk setje, ik zou het fotootje ook even in het shoptopic zetten hier op zp...

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    *zwaait*

Lig languit op de bank met ryan langs me, dacht dat ie wakker werd maar hij lag nog geen twee tellen bij me of hij sliep alweer.
    Hubbie is nog steeds niet thuis :/ fijn overwerken..hmpf..

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Zo, morgen komt mijn 3e doos vol wasmiddel binnen van Truus. Jullie ook besteld met je lekker in het leven bonnen? Ze gaven korting op korting... dus echt bijna voor niks... was leuk shoppen ;)

Jac, tot welke leeftijd mogen ze eigenlijk op het internaat blijven?

16. Rono

Rono Niet meer actief

Hoi Hoi,

Ben ik ook weer!

Mamachantal: Dikke knuffel! Word nu tijd dat t maar snel beter mag gaan!

Hobby: Hier heb ik taarten bakken als hobby. Aankomende week 2 bestellingen, eigenlijk 3, maar die heb ik afgekaatst. Dat is me echt te druk!

Vanochtend een drama ochtend! Noëlle werd wakker en ik hoor Lucas ook wakker worden. Ik rustig noelle gewassen en aangekleed. Dus ik zeg tegen dr,wacht maar bij de trap mama komt er aan. Wil ik haar kamerdeur dicht trekken, heeft ze haar 4 vingers er tussen :( Maar dat had ik niet door want ze gaf geen kik... Dus ik dacht heeft ze er alweer zo'n klote knuffel achter liggen dus ik trek nog eens wat harder.. Ja en toen was het gillen! Ik janken, Noëlle gillen, Lucas gillen... Chaos compleet!

Heb mn schuldgevoel afgekocht met haribo snoepjes haha!

Gelukkig is het niet gebroken, alleen wat dik dus ik denk gekneusd want ze gebruikt dr vingers gewoon :)

Ik ben gister trotse tante geworden ( voor de eerste keer ) van mn nichtje Isa! :D

Ik had al het idee dat ze aan het bevallen was.. het totaal plaatje klopte niet haha!

Ze verveeld zich continue in haar verlof dus was telkens op ZP of op msn. Ik had haar smiddags gesmst met een tip, maar ze smste niet terug. Dus ik savonds gesmst.. Moniqueje.. jij bent aan het bevallen hea ;)

Krijg ik alleen terug Hoezo?! Ik dus uitgelegd.. kreeg ik niks meer terug haha!

Gister ochtend had ik haar nodig want had haar ovenschaal nodig. Dus ik gesmst of ik die mocht lenen. Kreeg ik alleen terug. " is prima " Nou dit heb ik moon nog nooit zien zeggen! Dit zegt alleen mn zwager.

Toen had ik het gelijk door. Dit smsje stuurde ik om 11.15 en Isa is om 11.45 geboren :D

Zie hier het verschil tussen onze ukjes haha!

Lucas 3980 & 52 cm bij geboorte en Isa 2711 en 48 cm bij geboorte ;)

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Even snel een berichtje.
    Hier gaat het niet best.
    Ik ben vanmiddag met Nila naar de huisarts geweest en ze heeft een longontsteking.
    Ze heeft een antibioticakuur gekregen, maar als het binnen 24 uur niet veranderd dan moet ze worden opgenomen.
    Verder bij iedere luier verschonen de temp meten en heel goed in de gaten houden. Ze spuugt namelijk ook groen slijm en ze is zoooo zielig.
    Ik was helemaal over de zeik, nu is het een klein beetje gezakt en ik duim heel hard dat de ab aan gaat slaan.

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Kaatje, ik wilde even laten weten dat ik net op je site heb gekeken en ik vind de speldjes geweldig.
    Ik ben een echte speldjes fan, dus ik zal van de week een bestelling bij je plaatsen. ;)

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ah nee... arm meisje! Ik ga met je mee duimen

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Rono, aaaaaaah wat schattig zo'n klein pupke! GEFELICITEERD tante Rono! ;) Super leuk dat Lucas en Isa zo dicht bij elkaar zitten.
    Och arme Noelle, helaas gebeuren die dingen soms, maar verschrikkelijk op het moment zelf.

MamaChantal, nog niet best dus met je meiske. Verschrikkelijk moeilijk voor jullie. Dikke knuffel!

Jac, lekker dat de kindjes weer bij jullie zijn. Maar lijkt me wel vervelend zeg als je plannen worden omgegooid.

Miracle, ook niet gezellig dat overwerken.

Marloes, dank je wel meid, hopelijk helpt het.

Deel Deze Pagina