Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    super van Ryan!!! Onze slaapkop is nog in dromenland, de andere 2 helaas niet meer ;)

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgenweer :D

Ryan slaapt nog! We werden vriendelijk gewekt door Jaimy ;)

MNM, hoe is het gegaan vannacht en hoe doet Nila het?

3. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames.

Belliebel nee hoor niks bijzonders. Op het water word je om de drie maanden gecontroleerd. Iedereen. Het was nu dus weer onze beurt om gecontroleerd te worden. Maar je mag niet varen met 2 man. Dus ik moet altijd aan boord zijn(dus man, ik en de matroos). Dat kan dus niet aangezien ik de kinderen moest halen. Dus dit keer moest het schip stil. ach ja was wel gezellig

AnnaB ooh hihi ik dacht al, zo krijg je toch alleen maar meer voeding. Hoop dat de ontstekings snel weg is.

Marloes80 Kinderen gaan met 6 jaar naar het internaat. (dan zijn ze pas leerplichtig!) en blijven dan tot ca hun 16 op de groep. Dan van 16 tot 18 jaar gaan ze naar begeleid kamer wonen. Dus op kamers, maar wel met begeleiding. (zoals de naam al zegt hihi) Met 18 moeten ze dan van het internaat of indien ze in hun examenjaar zitten met hun 19. Dit zijn trouwens wel schooljaren, niet per verjaardag. Dus het jaar dat ze 18 worden.

Rono ach wat zielig voor noëlle. Gaat het nu wel? Wat voel je je dan schuldig he. Heb het ook wel eens gehad. Je kan wel door de grond zakken op zo'n moment.
    Gefeliciteerd Tante!!

MNM ooh bah meid! Wat een rotnieuws. Kan dat nog extra kwaad bij die kleintjes?? ik bedoel dat ze er daarna nog iets aan kunnen overhouden? Heel veel beterschap voor de kleine Nila! en een dikke knuffel voor jou.

frummel heel veel beterschap meid. Heb zelf ook een keer voedselvergifting gehad, en weet hoe beroerd je daar door kan voelen. Wel lief van Danny. (gaat het alweer een beetje tussen jullie? als je het niet wilt zeggen ook goed hoor)

Lindaatje kan me voorstellen dat je het erg vind. Maar om de 2 uur voeden zou ik ook niet kunnen hoor. Heb ik de tijd simpelweg niet voor. Hopenlijk gaat de oplossing met de kv en bv goed! (wat frummel zegt zit ook wat in!!)

Kaatje. is het nog geluk met de tutbeker??

Hier alles goed, kindjes weer aan boord, dus mama is weer lekker aan het genieten.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Elin kwam om 04.00 en toen weer om 07.30 Lekker dus :)

Anna, thanx voor het op je hyves zetten als tip :)
    Groot gelijk dat je gemaild hebt. Hebben ze zelf ook totaal geen intresse naar Céan toe ?

Marloes, waar haal je die lekker in het leven bonnen vandaan ?

Rono,ahh hoe gaat het met haar vingers ?
    Gefeliciteerd met je nichtje

MNM, ahh arme Nila, hoe komt ze nu weer aan een longontsteking.knuff
    Hoe is ze de nacht door gekomen ?
    Thanx :)

Frummel, gelukkig voel je je weer wat beter
    thanx. op die wijde hals fles na heb ik alles al geprobeerd. Wat is een wijde halsfles trouwens?

Lindaatje, 35 gram is idd niet veel. Sorry geen ervaring met bv en kv door elkaar. Misschien kun je beginnen door alleen de laatste voeding kv te doen en dan kijken wat het met haar gewicht doet ?

Jac, nou het leek wel te lukken met zo'n anti lek beker. ze huilde iig niet en zoog er zelfs aan,maar was zo'n gratis plastice van babydump dus stroomde er uit.gevolg ze verstikt zich.Heb nu een oude avent anti lekbeker van Levi van zolder gehaald en gaan het daar straks mee proberen

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    verdomme, ik stoot mijn afgekolfde melk om zonde !

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Vannacht ging het niet zo goed met Nila, ze heeft veel gehuild.
    Om 5 uur had ze nog 38,9 koorts en heeft ze nog een zetpilletje gehad.
    Vanmorgen leek het ietsje beter.
    Ik heb haar met me onder de douche genomen, lekker eerst de badkamer vol laten lopen met stoom. Dat vond ze denk ik wel fijn, nu ligt ze te slapen.

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@kelly, aaah lieve foto's, mooie kids heb je toch!

@henrieke, aaah ook al zo een lieve foto!!!

@chantal, jeetje ik hoop dat ze nu snel gaat opknappen, er is ook steeds weer wat he :( sterkte meis! knuff!!

@rono, gefeliciteerd!!

@mnm, ach jee, dat meen je niet :( hoe gaat het nu?
    Hopelijk is de ab goed aangeslagen en knapt ze nu snel op.
    Heel veel beterschap voor je kleine meisje!
    Dikke knuff!!

@anna, balen zeg borstontsteking, beterschap!

@frummel, he bah, beterschap meis!

@miracle, heerlijk zeg 7 uurtjes steeds!! Dat doet hij goed!

@jac, ah lekker zeg, alle kids weer aan boort! :) geniet ervan!

@kaatje, oh heerlijk zeg, Elin heeft lekker geslapen!
    Leuk die speltjes!

Zo meiden ik ben weer bij :D
    Gister niet geweest, want we waren naar een bruiloft :)
    Kindjes naar opa en oma, zo gek zonder kindjes!
    Celeno was helemaal blij dat hij mocht logeren en slapen op het lucht bed haha
    Bruiloft was erg gezellig :) en met de kids ging het prima, alleen was Celeno af het luchtbed gevallen toen hij sliep (het was zo een aerobed dus best hoog) maar gelukkig niks aan de hand.
    We gaan zo maar even boodschappen doen.

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Ach arm meisje :( jeetje wat naar toch!
    Gelukkig gaat het iets beter en ligt ze nu lekker te slapen.
    Hopelijk slaapt ze nu even goed en is ze straks weer wat opgeknapt.
    Nogmaals heel veel beterschap!!
    Dikke knuff!!

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    mnm: goed opletten met die longontst, is gevaarlijk voor die kleintjes. maar dat doe je zo te zien wel :)
    Kaatje: Leuke speldjes! blijven z ook bij die hele kleine ukkies zitten?
    marloes: Ja ik had er gister een bestelling gedaan, volgensmij wel goedkoop.
    had 10 flessen wasmiddel,4 wasverzachter, 1 scheerschuim, 3 antikal, en nog wat geloof ik.. voor minder dan 50 euro.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MNM, fijn dat de koorts weer wat gezakt is bij Nila

Chantal, die 3 cm is voor baby's. Heb er gister één bij Elin in gedaan ( achter op haar hoofd is genoeg haar haha ) maar bleef goed zitten.

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Jac, bedankt voor de uitleg. Starten ze dan als ze 6 zijn gelijk in groep 3?

Kaatje, die krijg je gewoon, je kunt je er niet voor aanmelden. (heeft te maken met de babydozen zeggen ze....) Maar in het topic bij Gratis/Aanbiedingen staan diverse codes die je kunt gebruiken. Mijn kast staat ook echt vol met wasmiddel

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    grrr!!!!!! alles weg
    toch maar ff word openen

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb al die babydozen ook aan gevraagd,maar geen van die bonnen gezien. Hebben jullie trouwens al iets gehoord over de felicitas babydoos ?

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Zo, dan maar ff opnieuw ;)
    Viënna heeft misschien een leverontsteking, Haar lever-waardes zijn niet goed :(
    maandag weten we meer!
    Ze had ook een lange lijn (soort infuus,maar dan in een groot bloedvat,en zit er 7 cm in) in haar lies, maar die lekte bij 1 kraantje.
    dus hup naar de Ic om hem te repareren.. Niet gelukt..hij lekte nou bij allebei de kraantjes! alles wat ze er in spoten ging er geijk weer uit.
    Dus met de echo gingen ze ff kijken hoe het met dat bloedvat was,.. zit er een bloedpropje voor! grr dat wilde ik nou nét niet horen!
    ze krijgt al bloedverdunners, maar moet nu dus nog meer.Hij is er nu uitgehaald en een normaal infuusje geprikt in dr hand.
    Ze staat nu op een lijst om een nieuwe lange lijn te krijgen, maar dat is pas na het weekend.
    Er moeten verschillende mensen aan te pas komen (kinderarts,kinderintensivist,kinder cardio en speciale anesthesist.)
    En ze moeten eerst uitgebreid een echo maken omdat bij haar de bloedvaten anders lopen dan normaal.
    De nieuwe lijn komt in haar hals te zitten, en tis gevaarlijk als die in haar hartje terechtkomt of longetjes.

15. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Anna; Bah borstontsteking, hopelijk is het snel over

MNM; Hopelijk gaat het snel beter met je meisje

Kaatje; Heb deze week een mail gehad dat ik de babydoos op kan halen

Mamachantal; Jeetje wat moet jullie meisje een hoop ellende doorstaan zeg en jullie zelf ook. Dikke knuff

Hier was het 23.00 - 03.30 - 06.30
    Zal me straks maar een gaan aankleden en dan de wasmachine weer even aanzetten.

16. Vinora

Vinora Niet meer actief

Goeiemorgen dames!

@MamaChantal: weer wat slechter met vienna dus :( hoop zo dat ze snel er door komt!

Hier een heerlijke nacht gehad; Enora had de laatste voeding om 21u45 en dan pas weer om 5u15, ze is dan nog verder gaan slapen tot 11u15 en heeft net dus weer een voeding op! :D

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    gister nog met jamelie dr school gebeld.. erg handig
    ze komt in de instroomgroep, en dat zijn maar halve dagen.
    hoe moet ik dan gaan werken?! grr....
    ken toch niet voor 2 uurtjes naar mn werk gaan.
    erg handig dus ! dan moet ze naar naschoolse opvang ofzo,maar weet niet of ze dat doen van 12-6..denk ut niet.
    mn moeder woont ver weg, dus ook geen optie. bij de buren wil ik niet. gastouder kan dr ook niet ophalen

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    voor hoe lang is die instroomgroep? wel raar eigenlijk...

Wat moet jullie meisje toch afzien... een nieuwe lange lijn. Het is een kanjer hoor!

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

zo snel door t huisgevlogen en die domme administratie (tja blijft komen met een eigen bedrijf)
    nu hopelijk een uurtje plat, XL zal wel slapen maar hoelang TM t volhoud? heeft een beetje mama knuffel dagen gister en vandaag.. ach anders maar samen op de bank tussen de kussens ingebouwd :D

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal, arme Viënna :( Als je er een keertje even uit wil ofzo kunnen we misschien een keer in Alphen ofzo wat gaan drinken ofzo ? Of iets met Levi en Jamelie gaan doen. Je roept maar.
    Idd niet handig een schooldagje van 2 uur. Is er geen oppasmoeder-oma in de buurt ? Sommige doen dat uit verveling. Vaak goedkoper als naschoolse opvang etc.

Zo dankzij de hulp van veel meiden op dit forum even lekker geshopt bj Truus voor weinig geld :D Gebruiken we ook eens een keer merkartikelen

Deel Deze Pagina