kaatje, dat doen ze dan meestal zwart,en dat krijg ik dan niet vergoed via belasting.. nu hoef ik weinig zelf te betalen.. nog maar ff uitzoeken keertje ze zou dan alleen de ochtenden naar school gaan, en dan nieuwe schooljaar 2012 volledig gaan naar groep 1. dus doet ze 1,5 jr groep 1.
MNM jeetje wat zal jij geschrokken zijn! Ik hoop dat de antibiotica aanslaat en dat ze niet hoeft opgenomen te worden. Chantal pffffffff jullie zit het ook niet mee zeg. Verder zwaai naar iedereen. Ik ben een beetje bekaf Ismail heeft krampjes van hier tot en met Tokio. Wij moeten ermee opletten ivm zijn buikje natuurlijk. Als het zo erg blijft dan bel ik maandag het ziekenhuis op.
Patriesja Fijn dat het leuk was op je werk! Moet ook nodig weer even langs, maar vind het wel fijn als het dan goed weer is. Dan kan ik lopend er heen. Inderdaad nog wel fijn he, dat verlof. Ik moet per 1 oktober weer aan het werk. Heb er nu nog niet zo veel zin in, nog maar 5 weken Maar tegen die tijd heb ik er misschien wel weer zin in Jullie zijn dus ook al even kinder-loos geweest. Gek he? Bailey Is Milan zijn spruw al weer weg? Marloes Jij ook al weer ongesteld... ik ook, Bah! Heb het ook echt niet gemist. Dat is ook het enige fijne aan condooms: geen troep! Panos Balen dat je 's nachts weer vaker moet... Misschien inderdaad maar jbpm gebruiken, helpt bij Romee super! Chantal Ach dat arme meisje van jullie.... Ze geeft de moed in ieder geval niet op zeg. Knap van dr. Naar wat voor school gaat Jamelie? Kan je niet switchen naar een andere school? Dit is inderdaad geen doen. Je kut trouwens vragen bij de naschoolseopvang. Nee heb je, ja kun je krijgen! Schitterende foto's van je meiden! Danitjuh Balen zeg, zoveel geld voor de apk... Anna Al aan het genieten van je rust? Lekker toch even wat meer je handen vrij! Ik kan me goed voorstellen dat je daar wel aan toe was. Hier zijn de kids ook het weekend weg (bij mijn ouders) en dat vind ik ook wel lekker, al is het wel verrekte stil en mis ik ze best. Niks gekregen voor je borstontsteking? Goed dat je naar de psych gaat, kan nooit geen kwaad! Rono Ai arme noelle! Zijn haar vingers nu blauw? En gefeliciteerd met je nichtje! MNM Arme nila! Goed dat je de HA gebeld hebt zeg! Slaat de ab al wat aan? Kaatje O zonde van je afgekolfde melk zeg! Je hebt vast al verschillende soorten flessen geprobeerd denk ik? En voeden tussen 2 flessen door? Misschien kun je ook eens proberen of ze iets anders (zoals thee) wel uit de fles neemt? Misschien heb je dat ook al geprobeerd..... Ik ben gebeld door prenatal en felicitas over de dozen. Of ik al was bevallen, of alles goed was gegaan enz. Daarn heb ik van Felicitas een mail gekregen over de doos (moet m trouwens nog gaan halen..) en van Prenatal krijg ik nog bericht. Hier regent het en onweert het Zo zonde... Wij waren wel even de stad in geweest, maar net op tijd thuis. Gisteravond gezellig met mijn vriendin op stap geweest, was erg gezellig en we hebben het droog gehouden. Vanavond op stap met Marcel, hopen dat het dan weer droog is, anders zal het vuurwerk ook wel niet doorgaan. Was vorig jaar ook zo. De beide meiden hebben het nog prima naar hun zin bij pake en beppe! En natuurlijk slapen ze daar lekker lang... Het was pas na half 9 toen ze wakker waren. (romee om 4 uur de fles)
Wat een poepies! nou dat shoppen bij truus zit er voor mij niet meer in. Vroeg net: waar liggen die kortingscodes? Kreeg ik te horen: Oh die heb ik weg gegooid. Handig hoor.. Normaal laat hij alles slingeren en ruimt niks op en dit dan weer wel..
nou je heb hier 2 scholen in de straat zitten, christelijke en openbare. Ze gaat naar de christelijke school, de openbare school heeft nl een laag niveau. Bijna alle kindjes gaan daar naar vmbo Kader, terwijl de kinderen van de christelijke school meeste niveau havo hebben. Dus voor mij zegt dat dan wel wat over het niveau wat er gegeven word.
en hou niet zo van openbare scholen zijn zelf niet christelijk, wel christelijk opgevoed. maar buurkindjes zitten wel op de openbare,en als je die af en toe hoort.. zo hoeft jamelie dus echt niet thuis te komen en de christelijke school die heeft overal mensen voor.. voor als ze achterloopt, voorloopt op andere, als ze dyslextie heeft hebben ze daar ook weer apart een iemand voor die dr helpt en zo hebben ze geloof ik 8 mensen die dus ter ondersteuning zijn
MNM, dikke knuff voor je kleine meissie, Mamachantal, zo je twee meiden lijken erg veel op elkaar!! Bapsie, hier heb ik nu 3x gekolft waarvan 1x 140cc , 1x 60cc (dit was pas nadat de tsr was gekomen dus veel melk is verloren gegaan ) en 1x 170cc. Beetje verschillend dus..
dat verschilt... Ik kolf steeds in de ochtend, na de eerste voeding(ik voed 1 borst per keer) de andere borst en altijd tussen de 50 en 100 cc...hihi, niks over te zeggen dus. Ben sinds een paar dagen officieel bezig omdat Lotte 1 keer in de 14 dagen bij oma gaat spelen/knuffelen. Voor de dames die 'te weinig' kolven. Borstcompressie wil helpen(hier wel) = druk op de borst. ik vind Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding een fijne site overigens best gezellig hoor, om 6.30/7 uur met een dochter in de wieg en de andere dochter(vroege vogel) naast me in bed kolven...
@chantal, wat een lieve foto's en wat lijken je meiden op elkaar! @felicitas doos, ik was idd ook gebeld en daarna een mail, maar dat is alweer een hele tijd geleden. @marleen, jij nog 5 weken, het lijkt nu zo lang he, maar het is zo voorbij! Ja we zijn al wel een paar keer eerder kindloos geweest haha maar nog niet zo lang! Balen van dat weer he! Echt jammer! @dani, aaah arme Ismail, die rot krampjes ook... Jeetje ben een beetje gaar vandaag, zeker door die bruiloft ben gelijk niks meer gewent hahaha Wel heerlijk weer met de kids thuis lekker bank hangen enzo
felicitasdoos heb ik al binnen, ze bellen tegenwoordig; stuk prettiger. Van de prenatal heb ik nog niks gehoord..... Ik ben erg benieuwd hoe het met Nila/ MNM gaat....
Chantal, wat een heerlijke meiden heb je. Moet zeggen dat ik Viënna er wel erg goed uit vindt zien voor alles wat ze mee maakt Marleen, thee wil ze ook niet fles weigeren de wonderen zijn de wereld nog niet uit.Elin heeft net uit een fles gedronken ! 40cc afgekolft, gelijk in een tuitbeker aangeboden.wilde ze niet. Tommee tippee fles weer gepakt. Voorverwarmd met kokend water, speen onder de warme kraan.Melk er in gegoten. Fles aan man gegeven en mevrouw nam hem in één keer ! Daarna de borst gegeven voor de rest. Gaan het morgen weer zo doen maar dan met 60cc en dan langzaam opbouwen.
Hey meis, ik wil je al een paar dagen vragen; wie bied de fles dan aan...het kan zijn dat als jij dat doet, ze de borst verlangt omdat JIJ het bent....maar ik zie dat je man het al doet. Doet hij dat altijd?