Kaatje. wat is je site? ben wel nieuwschierig naar je speldjes. Hoop dat de antilek beker lukt. duim voor je. ooh ik lees dat het toch gelukt is met de fles Super zeg! Marloes80 Ja dan starten ze in groep 3. De eerste 2 groepen doe je zelf aan boord via lespakketten. Mamachantal. dikke knuf voor jullie allemaal. het zit jullie niet mee. idd echt zusjes van elkaar. lief hoor! en leuke foto's Martje. hihi late ochtend. lekker hoor. KellyA dat is een fijne nacht. Babsie. ja vervelend he die administratie. Hier worden we er ook af en toe gek van. En dan krijg je weer een (politie) controle en dan is er altijd wel wat. Ze zoeken gewoon net zo lang totdat ze wat gevonden hebben. Niks groots. maar altijd van die kleine dingetjes die dan weer ff gedaan moeten worden. is je tukkie nog gelukt? Danitjuh. ooh vervelend hopenlijk worden de krampjes van ismail snel minder. sherry. ooh mannen hihi. Hier ook zo een. opeens moet ie alles opruimen en dan gooit ie dus alles weg. Heel irritant. ook al is het lief bedoeld. metime. jongste dochter heeft net tukkie gedaan. en ik heb weer een strijk weggewerkt. Nouja de helft. Vanavond nog even het beddengoed doen. (x 5.5 pfft. is toch weer veel haha) vraagje. hoevaak doen de BV dames voeden. Hier drinkt N de laatste keer niet (22.30 Ja ik voed op tijd. fout van me he. hihi) Dus denk dat ik die maar laat vallen. Dan zal die vanzelf ook wel meer pakken in de andere voedingen ga ik vanuit. Maar ben ff nieuwschierig.
Meestal 5 voedingen en altijd rond 6, 9, 13, 17 en 21/22 uur. Wil elke dag wel iets afwijken hoor, voed op verzoek maar rond deze tijden ben ik extra alert. Plan mijn dag ook in rond de voedingen. na de volgende voeding gaan we dit of dat. Beginnen de dames met een nachtrust elke ochtend met bijv Links of gaan jullie verder waar jullie gebleven waren...en hoe onthouden jullie dit sorry Jac, ik koppel er even n vraagje aan vast
Kikker ja in princiepe doet Ferry het altijd Jac, www.hobbyhoek.weebly.com aantal voedingen meestal zo'n 5 a 6 x 04.30-07.30-12.30-16.30-19.30-21.15 wisseld wel hoor Ik voel trouwens meestal welke borst het volst is
Je kunt op verschillende sites bandjes voor aan je bh of armbandjes vinden waarmee je kunt onthouden welke borst je als laatste hebt gehad! Ik heb ze nog nooit nodig gehad (geen bv) maar lijkt me erg handig!
kikker. ik doe een haarelastiekje aan mijn beha aan de kant waar ik moet beginnen. Vind het zonde om daar geld aan uit te geven. Al zijn de voedingsarmbanden nog wel leuk. Kaatje ik zal vanavond eens kijken! Ben benieuwd!
Hoi, Hier druk vandaag met boodschappen en verjaardag. Felicitas heeft wel gebeld en er zou een mail gestuurd worden maar ik heb nog niks gehad. Van Prenatal heb ik nog niks gehoord.
*zwaai* Begin weekenden te haten. Doordeweeks kan ik Emma zonder problemen laten huilen, ik ben de enige die er last van heeft. Ze moet overdag nou eenmaal huilen om in slaap te vallen. Het is ook overduidelijk zeuren wat ze doet. Maar in het weekend is vriendlief thuis en kom ik niet aan mijn rust toe. Nu ook, ik lig eindelijk in bad. Ik zat er helemaal doorheen en moest echt even ontspannen. Emma sliep en mopperde alleen zo nu en dan. Vriendlief moest werken op de laptop en vond t al geen goed idee dat ik dus in bad ging, want hij moest werken en kon dus niet naar d'r toe lig ik net twintig minuten in bad, komt ie naar boven en zegt dat hij dan maar naar Emma zal gaan, want ze huilt al de hele tijd! Niet dus, want ik hoor haar ook ondanks oordopjes. Zucht, weg ontspanning. Ik ga nu dan ook maar uit bad, want blijkbaar huilt Emma de hele tijd... - einde ego bericht -
pfff kinderen.... jamelie had een rozijn in dr neus gedaan.. dacht dat 1-2 jarige dat deden..... leuk hoor een zusje erbij, jamelie word ook weer baby.. ze heb laatste tijd vaker van die gekke dingen
Henrieke, het is toch ook zijn dochter. Jij hebt ook je ontspanning nodig. Chantal, rozijn er weer uit ? gelukkig geen vernauwing Ik ga ff Levi op bed knikkeren. Ben ook hard toe aan rust
Hier gezeur met Ferry. Zitten te veel op elkaars lip, Levi is al dagen hyper en luistert niet, ik mis tijd en ruimte voor mezelf... niet zo gezellig dus hier.
He jakkes Kaatje.... anders stuur je m morgen met Levi de hort op! Kun jij wat voor jezelf doen (als Elin wat meewerkt) Ik hoop dat de rest van de avond wat prettiger gaat.
Heb morgenmiddag een verjaardag. Punt is gewoon dat ik niets heb om voor mezelf te gaan doen ( klinkt zielig he ) en zolang Elin niet altijd uit een fles wil drinken kan ik sowieso nooit eens echt ergens alleen heen gaan. Komt wel weer goed maar door nu met die vermoeidheid ( nachtelijke voedingen etc ) heb ik gewoon extra behoefte aan iets/tijd/ruimte voor mezelf en dan is het af en toe best frustrerend als je nergens heen kan.