Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

Jun 19, 2007
    2,888
    0
    36
    West-Friesland
    Chantal dat is fijn zeg geen vernauwing. Ohh een rozijn hahaha tja die fase heb je ook nog natuurlijk hihi..

Kaatje ohh ja ik kan me voorstellen dat je wat voor jezelf wilt doen. Ik ben al blij dat manlief lekker de hort op is. Die is bij familie eten. En morgen weer nachtdienst.

Ismail ligt weer lekker te tukken. Had eventjes krampjes maar heb een warmtepack op zijn buikje gelegd en in slaap gewiegd. Nu ligt hij op de bank naast me, nog steeds die warmtepack op zijn buik. Het valt me trouwens op dat hij overdag niet zo heel vast slaapt. Hij zit dan ook niet in de swaddlle me. Nu ligt hij er wel in en viel ook zo in slaap. Maar om hem nou de hele dag in dat ding te doen dat gaat me te ver.

Ik gaat een heerlijke bak met wokkel-chips naar binnen werken :D en dan lekker naar bed.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Danitjuh, zou ik ook niet doen hoor, anders went hij er misschien wel aan alleen in dat ding te slapen. Als hij moe is slaapt hij wel toch.

3. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Chantal; Wat een schatjes. Lijken idd op elkaar!
    Heb je het rozijntje er wel weer uitgekregen?? Fijn dat er geen vernauwingen te zien waren op de foto!!

Bapsie; Geen idee, heb nog niet gekolfd

Marleen; Veel plezier vanavond, hoop voor je dat het droog blijft.

Kaatje; Wat goed dat Elin de fles nu wel leeg heeft gedronken, hopen dat het zo blijft. Vindt het ook heerlijk hoor af en toe een momentje voor mezelf, hopen dat het snel weer wat beter gaat!

Jac; Hier 7 a 8 keer voeden per 24 uur

Kikker; Ik ga verder met waar ik gebleven ben, ik zet de tijden (en welke kant) meestal in m'n iphone anders vergeet ik dat echt. Net als Kaatje kan ik meestal wel voelen welke borst het volst is.

Marleen; Had me ook voorgenomen om m'n armbandje (geen speciale voedingsarmband hoor) steeds te verwisselen, maar dat vergeet ik hier dus ook...

Henrieke; Balen zeg, dat je geen rustmomentje wordt gegund

Danitjuh; Hier slaapt Mika overdag ook niet zo vast. Geniet van je chippies en welterusten!

Ben ook heel erg benieuwd hoe het met Nila van MNM gaat...

Wij zijn vanmiddag met m'n moeder en zus naar een markt geweest, was wel ff gezellig. Senna was met m'n man de hort op, dus had alleen Mika mee. Die heeft de hele tijd heerlijk liggen slapen, veel bekenden tegen gekomen dus ff lekker kunnen showen haha. 't was ook nog heerlijk weer vanmiddag, was alleen wel moe na die tijd van het slenteren.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Heerlijk he showen met je kind :D

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ha meiden,
    Wij zijn weer terug van onze mini vakantie!! Was echt heerlijk!! Lekker gewandeld door de bossen En naar Assen geweest. Weer viel ook 100 procent mee! En fleur vond het ook leuk hihi.

Ik haak hier weer in want btje veel bijlezen voor me!

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

Alsof ik mezelf hoor zo herkenbaar :)

7. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Ja idd heerlijk. Verbaas me alleen wel over dat er ook heel veel mensen gewoon niet kijken, ik moet juist altijd even kijken naar zo'n kleintje, soms zelfs bij vreemden haha.

8. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Lekker zeg zo'n minivakantie en fijn dat Fleur het ook leuk vond ;)

9. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Navond!

Hier druk dagje gehad! Wezen shoppen, boodschapen gedaan, verjaardag van goede vrienden geweest, wilde pannenkoeken gaan eten, maar onderweg naar huis kwam mannetje met het idee om chinees te halen want hij had geen zin om die krengen te bakken. Whaha ook goed hoor! Daarna een leuke film gekeken. Boulesque heet hij! Cher en christina aguilera spelen erin. We hadden beide onze bedenkingen, maar het is echt een super goede film. Dus een tip voor alle downloaders onder ons hihi:p.

KLeine meiske begint geloof ik last te krijgen van haar 2e sprongetje. Last van hangerigheid, huilerigheid en humeurigheid (de bekende 3 h's). Afijn, ze slaap nu (eindelijk).

Felicitas doos: Ik heb hem al!

Prenatal doos: Geloof dat je 1 of andere bon daarvoor moet opsturen die in de blije doos zat?!

MNM: hoe is het met je kleine meisje?

Mamachantal: Jullie kleine meisje is echt een vechtertje. Ze komt er wel (hoewel ik me goed kan voorstellen dat je haar gewoon lekker thuis wilt hebben). Wat betreft jamelie, is het niet een vorm van aandacht trekken? Goed dat ze geen vernauwing heeft, en zwaar balen dat ze weer een nieuwe lange lijn moet hebben en haar leverwaarden niet goed zijn. Jeetje zeg, wat lijken je meiden veel op elkaar zeg!

*tussendoor: onweert het bij jullie ook zo?*

Kaatje: Herkenbaar hoor, dat geen tijd en ruimte voor jezelf hebben. Ik ben ook toe aan gewoon een heerlijk dagje ontspannen zonder dat ik manlief of kids om me heen heb. Hoewel we hier dingen meteen uitspreken als er iets dwars zit, ben ik echt toe aan een luier en relaxdag! Ben geen sauna of welness fan *ja hou er niet van om ergens in me blote kont rond te lopen* Maar een dagje in zo'n welnessresort lijkt me heerlijk! Lekker ontspannen, niet op de klok hoeven te kijken, massage, beetje bubbelen, wijntje erbij, hapje eten, geen gehuil, och me fantasie slaat op hol hihi:p.

Wat heb ik verder nog gelezen (jaja het verbaasd me dat ik dit allemaal onthouden heb hihi).

Anna: hoest met de borstontsteking? Hoop dat je je al iets beter voelt!

Frummel: Hoest met jou?

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    *Zwaait *
    Ik heb heel snel bijgelezen...

Mamachantal, dat is gpoed nieuws! Gelukkig geen vernauwing!

Kaatje, wat goed dat Elin uit het flesje heeft gedronken, gaat het dan misschien toch nog goedkomen ;)

Jac, hier ongeveer 7 a 8 voedingen, ligt er een beetje aan hoelang hij daarvoor gedronken heeft. Als hij nml maar 5 min heeft gedronken komt ie na een uur alweer voor meer.

kikker, ik ga gewoon verder waar ik gebleven ben, dus om en om..

Voedingsbandje: ik had een hele lieve kraamhulp en die heeft z'n bandje voor aan mijn BH gemaakt, heel erg handig want ik vergeet nu niet welke borst er aan de beurt is!

Mamatien, een geslaagde vakantie dus!

Hier zijn we nu net een kleine anderhalf uur terug van de mediamarkt. Mijn oude laptop was aan vervanging toe, liep er al een paar weken mee te stuntelen maar vanmorgen was ik geneigd hem over het balkon te gooien :-$
    Dus hebben we besloten om voor een nieuwe te gaan kijken, waren ook leuke acties dus kwam perfect uit!

Op de terugweg naar huis kreeg Ryan honger dus terwijl we aan het wachten waren op de bus heb ik hem meteen gevoed, vond het zielig om hem nog een half uur te laten wachten.
    Nu ligt ie langs me te tuttelen, hij heeft niet zoveel zin om te slapen dus dadelijk nestel ik me met hem op bed voor de laatste voeding. Dan zal ie zo slapen ;)

11. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Zwaai!

Hier om 03.45 de eerste ronde... Lekker gedronken en toen weer naar bed. Ik lig nog geen 10 min... spuugt ze alles uit! Bed onder, pyama doorweekt, puckababy doorweekt!

Dus alles verschoont. Gelukkig op alles voorbereid en een schone puckababy in huis. Alleen beetje jammer dat ie nog nat aan de waslijn hing! Zit nu dus in de droger en ik ben fijn aan het wachten.

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ennas, ahh alles onder gespuugd! Hopelijk was de puckababy snel droog en hebben jullie snel weer kunnen slapen!

Hier weer de eerste ronde na de voeding van 22.00u :)

13. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Even heel snel.
    Met nila gaat het heel wisselend, de ene keer rustig en verhoging de andere keer onrustig, huilen en hoge koorts.
    Vannacht is gelukkig redelijk gegaan dus dat geeft goede hoop.
    Sorry kan niks bijlezen omdat ik bijna de hele dag met nila op de arm zit, rechtovereind over mijn schouder vindt ze het fijnste.
    Hopelijk tot snel!

14. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

HenriekeC ooh dat is balen, al klinkt het hier ook bekend. Manlief vind N ook al snel "lastig" als die huilt. En dan huilt die nog niet eens zoveel. Mannen zijn daar toch anders in denk ik. Wel balen van je bad.

Mamachantal haaa eindelijk eens goed nieuws! fijn!

Kaatje he vervelend. idd goed idee van marleen. ff de mannen de hort opsturen en een vrouwendagje ervan maken.

Danitjuh. ooh dat klinkt bekend!! Hier hetzelfde probleem. Vind het ook zo zielig om hem de hele dag in de bakerdoek te doen. Dus doe het nu bij zijn middagdut.(na 13.00) en s'nachts. Maar N is ook veel wakker. en moppert vaak als hij moe is,.

Martje.hihi leuk he dat showen!

Mamatien fijn zo'n minivakantie

Miracle fijn een nieuwe laptop!

Ennas. oeps hihi. wel weer lekker verder geslapen?

MNM beterschap! We zien je wel verschijnen als het weer beter gaat met Nila! Wel fijn om even wat van je te horen.

Vanmiddag weer de kindjes naar internaat brengen. Moet dit keer alleen helaas. Morgen drukke dag. Met N naar ziekenhuis & consultatiebureau. Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis gaan doen. (N heeft zijn uitgangetje van zijn plassertje aan de bovenkant zitten ipv aan de voorkant).
    Dan nog wat andere dingetjes halen. En dan weer naar boord. Dus vanmiddag vanavond en morgen zal ik er niet zijn.

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Morning Girls

@mnm, aaah arme Nila :( gelukkig is vannacht redelijk gegaan.
    Hopelijk knapt ze snel op!
    Geef haar maar een hele dikke knuff!!
    En dat jij nu wat minder hier bent begrijpt natuurlijk iedereen hoor meis, logisch toch!
    knuff!!

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Mnm, las nu pas wat er aan de hand is. Arm meisje :( Veel beterschap en sterkte. Lijkt me afschuwelijk longontsteking bij zo'n kleintje. Dikke knuffel!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Elin kwam weer netjes 1x om 04.00 uur en toen om 07.00
    Wat een zomers weer he,, komt met bakken uit de hemel hier.

Mamatien, welkom terug :)

Belliebel, lekker chinees :) o jee ook last van een dochter met een sprongetje.
    haha zo'n dagje klinkt idd heerlijk,maar ook ik ga niet in mijn blote kont ;)

Miracle, wat voor laptop heb je gekocht ( hoop geen Acer ;) )

Voedingsbandje etc. Ik heb gewoon een simpel armbandje met elastiek die ik steeds naar mijn andere pols verschuif

MNM, gekkie, hoef je toch geen sorry voor te zeggen.Gelukkig ging de nacht redelijk

Jac, o jee dus hij plast omhoog. Ben ook benieuwd wat ze daar aan gaan doen

18. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    MNM, ach die arme Nila toch! Hopelijk is ze snel weer beter!

Jac: Beetje een spannende dag dus morgen. Hopelijk komt het vanzelf goed als hij gaat groeien en hoeft hij er niet aan geopereerd te worden.

Hier wel een lekkere nacht gehad, alleen werd ik om ieder klein geluidje wakker. Voel me dus behoorlijk brak. Fabiënne ligt samen met manlief nog lekker te tukken.

19. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

@MnM heel veel sterkte met je meisje. Hopelijk is ze snel weer beter.

Hier gistermiddag een verjaardag gehad. Ik had Fleur meegenomen en die heeft toen heerlijk geslapen maar normaal is zij wakker van 2 t/m 6. Nu dus niet en dat had zijn weerslag gisteravond. Ze heeft 1 uur geslapen en toen was ze helemaal over de zeik en bleef maar huilen. Ook had ze nu veel eerder honger dan normaal. dus om 10 uur de fles gegeven en dat ging er zo in. Ze viel wel in slaap maar bleef doordrinken. Toen kwam ze weer om 3:15. Ze heeft gewoon een innerlijke klok want deze tijd komt ze nu al de hele week.
    Maar daarna heeft ze ook weer fijn geslapen. :)
    Vandaag lekker niks doen.

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen!

MNM, heel veel beterschap en een dikke knuff voor jou n je meisje, dat ze maar snel op knapt!

Jac, een drukke en spannende dag dus..

Kaatje, mijn oude laptop is een Acer ( heeft het altijd goed gedaan tot het laatste half jaar ) en nu heb ik een Asus.
    Heb je slechte ervaring met acer?

Hier is de kleine man net pas weer wakker dus die ligt lekker te drinken :)
    Jaimy is ook net pas wakker dus heb lekker uit kunnen slapen na de voeding van half 6.

Share This Page