Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,571
    3,069
    113
    goedemorgen dames :)
    ukkie vandaag alweer 7 weken.. gaat snel..

Jac, succes morgen!
    mnm, moest je nog een keer bellen naar ha hoe t ging?

zo weer naar zh, mis dr wel hoor:( gister haar niet gezien.
    hihi gister heeft jamelie rolschaatsen gehad, echt grappig:D ze ken dr amper op staan.
    t zijn echt al van die rolschaatsen waar je met je sokken in moet. maar ze vind het wel heel leuk

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

Jun 19, 2007
    2,888
    0
    36
    West-Friesland
    Gisteravond om 10 uur in bed hihihi...Ismail kwam om half 3 en om 7 uur dus mama is blij! Na de fles van 7 uur weer in slaap gevallen! En half 11 weer wakker :D Papa heeft de fles gegeven en ik ga zo heerlijk poedelen ;)

Vanmiddag nog ahum kraamvisite :D Ach ja wij wijken ook af van de standaart mensen :)

MNM nogmaals beterschap met je kleine meid!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    #2743 Kaatje85, Aug 28, 2011
    Last edited: Aug 28, 2011
    Eerste projectje hotfix is af.Kom hem zo even spammen

Miracle, heb onze acer nu 3 jaar. Is nu voor de 3de keer voor reparatie en hebben al 5x een nieuwe adapter moeten kopen ;)

Chantal, haha Jamelie op rolschaatsen

Danitjuh, leuk toch kraamvisite. Hier was de visite na 3 weken al klaar, en hebben we de eerste week niets gehad

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @jac, succes morgen!

@henrieke, alles goed?

@kaatje, fijn 1x s nachts. Ja hier ook regen regen regen!!!

@bellie, ligt ze aan jou kant van het bed? misschien aan manlief zijn kant zetten?

@schildje, Jevani heeft ook meer honger in de avond (vooral dan als hij idd veel wakker is). Gelukkig daarna wel goed geslapen.

@miracle, heerlijk he uitslapen! :D

@chantal, ja kan me voorstellen, dat je je meisje ligt, het is ook niet niks... :(
    haha rolschaatsen, leuk zeg :D hopelijk wordt het dan nog wel wat beter weer ;)

@dani, lekker zeg! ach ja... hier ook nog af en toe verlate kraamvisite hoor haha

Zo hier weer een heerlijke luie zondag, aso lang uitgeslapen ;) haha
    En nu met zijn allen lekker op de bank, lekker knus haha en buiten komt de regen met bakken uit de hemel!!
    Me ouders gaan vandaag op vakantie voor 2 weken... :( wel lekker voor hun natuurlijk, maar wel lang 2 weken... hihi

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @patriesja, ja hoor :) alles goed! Drukke week gehad en weinig tijd :)

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Danitjuh, ahh gezelig toch verlaat kraamvisite ;)

Kaatje, Ziet er leuk uit!
    Ohh, ja dat is dan minder.. Tis dat me vader me adviseerde om voor een Asus te gaan anders was ik denk ik weer met een Acer thuis gekomen, heb er geen problemen mee gehad.

Patriesja, haha lekker he uitslapen ;)
    Hier ook een uber luie zondag, met ze alle op bed, tv aan en laptop op schoot :p

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Erg he ;) haha maar wel erg lekker en gezellig :D

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Patriesja, haha idd moet kunnen ;)

9. mamatien

mamatien Niet meer actief

Kaatje en bellibel, echt jullie zouden gewoon x naar sauna resort moeten.. Dat in je blootje lijkt verschikkelijk, dacht ik ook altijd.. Tot ik gewoon x gegaan ben! Omdat iedereen zo normaal doet, voelt het echt niet gek!(alleen t omkleden vond ik raar).. Daarnaast lopen daar zoveel dikke verlepte mensen dat ik altijd weer met een goed gevoel naar hus ga haha!! Je hebt ook vrouwendagen, zo ben ik toen begonnen...
    Ik ga dinsdagavond voor t eetst na mn zwangerschap weer naar de sauna (nu dus met litteken wat je nog vet goed zit en iets meer blubber buik, terwijl mn vriendin super strak is haha) heb d zooo zin in :)

Als je echt niet in je blootje durft, er zijn tgenwoordig badpakdagen.. Mij persoonlijk lijkt dat niets..zweten in badpak vind ik vies.. Maar wel optie als je niet bloot durft

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    mamatien, het is op zich nog niet eens een kwestie van wel of niet durven maar ik voel me tegenover mezelf ( en mijn man ) al niet sexy,dus laat staan hoe ik me voel tussen allemaal vreemde ;) Maar veel plezier hoor !

11. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Nou Kaat volg ik je raad op, gaat het nog mis. Kladblok geopend. Vanalles geschreven druk ik op een rare toetscombinatie (komt ddor typen met 1 hand met dochter op schoot) en ja hoor weer alles kwijt:(
    Dus nu maar wel opnieuw.

MNM veel beterschap voor Nila. Ik vind ze zo zielig als ze zo klein zijn.

Ennas hier ook een spuugfestijn vanacht. fijn is dat hè met een duf hoofd alles verschonen:)

Mamachantal, dat wordt samen rolschaatsen dan met Jamelie;) Deed ik vroeger erg graag:)
    Hoe is het nu met Vienna?

Daan hier ook nog steeds kraamvisite hoor. Volgende week ook weer 2 afspraken staan en ik mis nog een aantal mensen die nog op vakantie waren.
    Ach zo lekker verspreid is ook wel fijn.

Zo Kaat crea bea hoor! Ik ben aan het breien geslagen (hoe burgerlijk;)) Ben met een hele leuke muts voor ons muppie bezig en met een col voor mezelf.

Patries lekker uitgeslapen (ben jaloers) ik had hier een jengelig meisje vanaf een uur of 6. Ben er om 10.30 pas uitgekomen omdat ik telkens weer in slaap viel.
    Ouders op vakantie is niet gezellig voor jou maar natuurlijk wel fijn voor hun. Ze zullen jouw jongens ook wel missen!

Miracle ook een lekkere lamdag, hier ook. Ben wel knoflookvlees aan het maken en dat moet 3 a 4 uur opstaan dus het enige wat ik doe is telkens het vlees omdraaien;)

Sauna = heerlijk. Hier vond ik het de eerste keer ook raar maar mijn moeder heeft me er al op mijn 16 mee naartoe genomen. Daarna was het normaal. In de meeste sauna's kijkt niemand naar elkaar (iig niet opvallend;)) en zoals Mama10 al zei je hoeft je niet te schamen want er lopen altijd mensen rond die er nog "slechter" uitzien;)
    Ik kan niet wachten tot ik weer kan gaan maar ik wil mijn muppie nog niet zolang "alleen" laten.

Vraagje, hoe ziet spruw er bij jullie beebs uit en welke symptomen hebben die kleintjes dan? En de moeders die bv geven, waaraan kunnen jullie het merken?
    Ik denk dat ons muppie spruw heeft nl.

Hier ook weer voor de eerste keer ongi, dat heb ik dus echt niet gemist!!!! Ik heb me een partij buikpijn. Ben blij dat we het 2 weken geleden met condooms gedaan hebben.;)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Pink, je kan toch beweken - ongedaan maken doen ;) dan staat het er weer
    Spruw : vaak hebben baby's witte vlekjes op tong, wangen etc die je niet kan wegvegen met een gaasje. Vaak happen ze ook veel aan en laten weer los ( doet pijn bij ze )
    Ik zelf merkte aan mijn tepel bij Levi niets van de spruw

13. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    :)wist niet dat dat erop zat:)

Merkte je aan Levi nog meer dan alleen witte vlekjes en loslaten van de tepel? Bijv minder lang drinken en wel vaker? Veel mopperen?

14. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Bestaan er huis, tuin en keukenmiddeltjes tegen spruw die ik kan proberen voordat ik morgen naar de HA kan?

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Pink, dat lijkt meer op een regeldagje.
    Nee geloof niet dat er huis tuin en keuken middeltjes zijn.

16. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Kaat haar tong is wit en je krijgt het er niet af verder heeft ze kleine wittige plekjes op de binnenkant van haar lippen en wangen. Aanhappen doet ze wel maar ze laat mopperend 5 x los. En ik heb steken in mijn borsten tijdens en na het drinken.
    Ik denk wel spruw maar ik laat morgen de HA wel beoordelen.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Klinkt idd als spruw
    Anders even googlen op spruw, kan je zien of het er een beetje hetzelfde uit ziet.

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Pink, klinkt idd als spruw, vooral de witte puntjes in het mondje die je niet weg kunt halen. En steken in de borst kan ook een teken van spruw zijn, in dat geval hebben jullie het dan allebei.

Sauna: ik ben er nog nooit geweest maar lijkt me heerlijk om een keertje te doen..

Morgen gaan vriendlief en ik samen sporten, hij sportte al en ik ga voor de eerste keer mee. Ben benieuwd hoe het gaat :)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Have fun :)

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008