Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    In het weekend meestal toch qua forums.Zijn de mannen thuis :)

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ja das waar..

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    er is wel iets natuurlijks tegen spruw... is blauw, maar krijg je dus ook blauwe tepels van en je kindje een heel blauw mondje/lippen...kan dus best raar overkomen...
    Gentiaan violet heet het....

4. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Idd stilletjes!

Hier vanmiddag even naar de kermis geweest! Nu komen m'n broertje en zusje net terug van de snackbar en gaan we lekker patatjes eten :)

Tot later!!

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,571
    3,069
    113
    de mannen zijn savonds toch ook thuis, en dan is het hier toch ook druk? ;) (de meeste mannen iig.. )

k ga nog ff zoeken op internet naar leuke broeken voor jamelie :) ze "moet" gewoon ff wat hebben

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Marloes, vandaar al die blauw paarse mondjes op google :D

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kaatje Kun je Levi deze week nog een dagje uitbesteden? Dan heb je alleen Elin, misschien dat dat even helpt!
    Je situatie klinkt best bekend hoor, vind het echt niet zielig klinken.
    Leuk hoor, die cactus!

Mamatien Fijn dat jullie vakantie leuk was!

MNM Hoe is het nu met Nila? Ik hoop zo voor haar (en voor jou) dat ze zich snel wat beter voelt!

Jac Kids al weer van boord? Drukke dag dus morgen. Ik ben benieuwd wat ze aan zijn plasbuisje willen doen.

Chantal Haha, stoer zeg, echte rolschaatsen!
    Hoe is het met Vienna vandaag?

Patriesja Je ouders 2 weken op vakantie, tsja dat is voou jou wat minder leuk. Waar gaan ze heen?

Pink Klinkt wel als spruw. Morgen maar even langs de dokter!?

Zo, het weekend is weer voorbij....
    We hebben een fijn weekend gehad, alleen jammer dat het zo regende steeds. We waren gisteravond dan ook al om 12 uur thuis.
    Gelukkig was het droog toen het vuurwerk af ging.
    En ik ben ook wel blij dat mijn meisjes er weer zijn.
    Vanmiddag is mijn zusje op visite geweest. Ze gaat waarschijnlijk verhuizen naar Emmen (+/- 1,5 uur rijden voor ons) Voordeel is wel dat we dan sneller naar de dierentuin gaan... :D

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,571
    3,069
    113
    gaat nog steeds t zelfde, geen ontlasting en veel spugen.
    ze gaan morgen *eindelijk* een echo maken,om te kijken hoe de doorgang van de maag naar de darmen is,omdat zelfs gal niet doorloopt. ze spuugt alles uit,ook het gal, en das nie goed. ze heeft nu weer de hevel (potje dat aan de sonde word bevestigd,zodat het uit dr maagje gaat via de sonde ipv spugen) maar daar zat echt al veel in in een uur tijd. zodra ze gaat huilen komt dr maaginhoud naar boven/in t potje.
    schiet dus lekker op.
    morgen gaan ze ook kijken voor die diepe lijn, maar zie ik niet zo zitten :( ze heeft een andere flow dan ons (bloedcirculatie) en ze weten dus niet welk bloedvat ze moeten hebben. dat gaan ze morgen dus uitzoeken..
    straks hebben ze de verkeerde:( krijgt ze zuurstof tekort in een deel van dr lichaampje... pff waarom heb ik nou zo'n medisch ingewikkeld kind.... wou dat t makkelijker was :(

9. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Mamachantal; Heel veel sterkte met jullie meisje

MNM; Hoop dat jullie meisje ook snel weer opknapt!

Heb alles ff heel snel bijgelezen, maar geen tijd om te reageren...doe ik morgen wel!! Moet nu eerst met de boekhouding aan de slag!!

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @pink, ja die zullen ze zeker missen, ze zijn gek op hun klein kinderen :)

@miracle, welke sport doen jullie??

@marleen, ze zijn naar rhodos!
    Gelukkig kon het vuurwerk doorgaan :) en heerlijk he, als ze weer thuis zijn!

@chantal, pff... wat lastig toch allemaal...
    Erg zwaar allemaal, heel veel sterkte meis!!! knuff!!

@martje, succes met de boekhouding!

Hier gelukkig weer rustig, hadden een peuter met een driftaanval die even alles bij elkaar gilde en toen dacht zijn broertje maar even fijn mee te doen!
    En dan nog een mama die weer voor het eerst ongesteld is en dan is het feest compleet ;) zucht....

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Friesland
    O lekker zeg, Rhodos! Daar zijn wij 4 jaar geleden geweest op huwelijksreis.
    Jeetje jij bent blij dat het weer rustig is! Slapen ze beide?
    Ik ben al een week ongesteld, merk wel dat het echt weer op gang moet komen... :(

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Ja ik ben heerlijk chaggie ;) Celeno slaapt en Jevani heeft net zijn fles op, hoop dat hij ook nu lekker gaat slapen.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hij gaat woensdag naar mijn smoeder. Ik ga dan naar de fysio en kapper.
    Jammer dat je zusje gaat verhuizen.Woont ze nu wel dichterbij ?

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Vindt het echt zo rot voor jullie en Viënna dat het nog steeds niet alleen maar stappen vooruit zijn.knuff

15. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Friesland
    Kaatje Mijn zusje woont nu in franeker (tijdelijk weer bij mijn ouders, ze is net gescheiden) en dat is 10 minuten rijden. Ze werkt wel vlak bij Emmen dus dit is straks wel handiger.

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo, pff... Zus is weer naar huis. Ben echt helemaal kapot. Voelde een beetje alsof ik iedere dag bezoek had. Erg vermoeiend dus. Gelukkig kwam Emma vanavond al wat eerder en dus lig ik ook op tijd op bed.

Ze is heel vaak misselijk de laatste dagen en spuugt opeens ook weer meer. Soms flinke golven melk, maar later ook alleen spuug (of spuug met nog wat melk). Ze ruikt ook een stuk zuurder uit haar mond. Flink last van maagzuur dus. Zo erg had ze het niet, nu huilt ze ook vaker bij het spugen. Ik heb de 7e pas mijn volgende afspraak bij het cb. Vraag me nu alleen of ik het misschien niet al eerder moet bespreken of met cb of met ha. Maar de vorige keer zei ha al dat het er bij hoort en dat ze er overheen moet groeien. Ben ook bang dat als ze dikkere voeding krijgt, ze nog meer moeite met ontlasting krijgt.

*zwaait nog even naar iedereen. Sorry dat ik steeds niet reageer. Heb er gewoon geen energie voor. Schaam me diep!*

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

Jun 19, 2007
    2,888
    0
    36
    West-Friesland
    Zo hier weer 2.5 uurtje in het ziekenhuis gezeten met Ismail. Hij had alweer 4 dagen niet gepoept. Dus weer een klysma gekregen. Dat duurde eventjes voordat het opgang kwam :) Thermometer is er ook aan te pas gekomen. Poehhhhh heeeyyy wat een luier kwam eruit! Stinken :$ Het zat hem echt weer dwars.

Morgen een meeting met de dames van de westfriese topic :D heb er zin in!

Kaatje leuk zeg die hotfix.

Pink ahh ongie. Ja dat is echt een ding wat ik ook dus totaal niet gemist heb.

Sauna: nog nooit heen geweest. Maar als ik ga wil ik gelijk naar de zwaluwhoeve :D

Miracle ohh sporten. Ben benieuwd of je je daarna nog kan bewegen :p

Chantal wat een gedoe zeg met die diepe lijn! Hopelijk kan het wel in haar nekje.

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Friesland
    Henrieke zo vermoeiende dagen gehad dus!
    Romee heeft geen last van de nutriton, geen dikkere ontlasting. Je kunt het proberen toch?
    Trusten voor straks!

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Mamachantal, dikke knuff voor jou!

Patriesja, geen specifieke sport, gewoon in een sportschool runnen, cardio, buik en borstspieren.
    Ohh was dus even een drukte vanmiddag en dan ook nog eens ongie.. Geen prettige combie

Danitjuh, ahh gelukkig is ie de poep nu wel kwijt!
    Ben ook benieuwd of ik me daarna nog kan bewegen haha. De laatste keer dat ik iets aan sport heb gedaan is voor mijn zwangerschap van jaimy..ghehe..

Henrieke, rust lekker uit en even bijtanken!
    Misschien dat je het toch gewoon moet/kunt proberen met nutriton, ook bij jaimy toentertijd had het geen invloed op de ontlasting.

Hier word de kleine vent langzaam wakker.. Was niet helemaal in zijn hummetje vanmiddag, mopperig en alleen maar bij mama liggen en slapen. Nu ga ik hem zo voeden en dan kruipen we onder de dekens, hubbie moet er om 5.00u weer uit..

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Marleen, voor haar een stuk handiger dus. Voor jullie wel jammer dat het toch een stuk rijden is

Henrieke, hoop dat je vannacht een beetje kan slapen en morgen kan bijtanken van het drukken weekend. Als je je zorgen maakt morgen gewoon even de ha bellen

Danitjuh,gelukkig is hij het weer kwijt.veel plezier morgen

Elin heeft om 21.15 maar 5 min.gedronken en toen ging ze alleen maar lachen en slapen.Ben benieuwd hoe laat ze komt

Share This Page