Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sherry

Sherry Niet meer actief

@chantal, heb zo met jullie en vienna te doen :(

@henrieke, Sophia heeft heel lang geen ontlasting gehad. Als ze het had dan waren het bijna keutels. Dus van de huisarts lactulose stroop gehad. Hier kreeg ze een theelepel per dag van. Nu soms nog als we merken dat het 3 dagen uit blijft. Ik ben op een gegeven moment overgestapt op Nutrilon Omneo. Ik heb niet overlegd en heb het gewoon gedaan. Heb er 1 week over gedaan om over te stappen. Eerst een aantal dagen oud 2/3 en nieuw 1/3 en toen omgedraaid. Na een aantal dagen merkte ik al wat verschil, de winderigheid werd al iets minder en ze huilde en verkrampte niet zo veel meer.

Ik had zo iets van: Het is er niet voor niets. Het was alleen een gekut met de spenen omdat het dikker is.

Ze vroegen me bij het CB afgelopen vrijdag hoe het ging. Ik vertelde dat ik over was gegaan op de Omneo en dat het vele malen beter ging kreeg ik te horen: als moeder zijnde voel je dat het beste aan.

Wat ook het geval is, en daar had mijn huisarts wel gelijk in, als de darmen vol zitten dan drinkt zo'n kleintje wel maar het kan nergens naartoe. Als Sophia dus 2/3 dagen niet gepoept heeft is ze ook aan het spugen...

2. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hoort de poep dun te zijn?? Hier is het de laatste 3 dagen best stevig...

3. Vinora

Vinora Niet meer actief

Allemaal goede nachten gehad ofzo? Weinig dames komen spieken hier vannacht! :D

Ik durf stil te fluisteren dat Enora zo goed als elke dag doorslaapt nu!
    Eergisteren dus van ergens rond 22u tot 5u en terug tot 11u.
    Gisteren van 22u30 tot 10u en vandaag van 24u tot 7u.
    Dus dat gaat wel goed!

Ook al een hele week ongesteld meteen na het vloeien gedaan was...bah!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Moest Elin gister om 23.00 wakker maken want die had een poepbroek.gelijk nog even gevoed. Kwam ze om 03.00 en 06.30

poep hier zijn het nog steeds mega dunnen borstvoeding poepluiers

Kelly, lekker al een doorslaper. Balen van je ongi

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Poepen, hier was dat van Emma ook al wat steviger. Nog niet hard, maar ook niet meer vloeibaar.

Sherry, dat ze meer spuugt als de darmen vol zijn was me al opgevallen :) Bedankt voor je reactie iig, ik denk dat ik het nog even aan kijk en de volgende poepbroek afwacht. Als ze het daarna nog zo sterk heeft dan bel ik de ha wel.

Ongesteldheid, ik dacht dat het er aan kwam, maar ben het nog steeds niet.

Ah, mijn meisje is wakker :)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dit is mijn hotfix project van gisteravond geworden

7. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Hier is dit al een week dat het wat steviger is. Ook komt Fleur nu maar om de 2 dagen met een poep luier.

Ennas heb jij de voeding al binnen?

8. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Mijn god wat ging het tekeer gisteravond/nacht.

Zometeen richting Ballorig voor de meeting. Ben benieuwd naar alle kindjes van de westfriese meiden topic :D

Zo nu eerst lekker aan de pannenkoeken :cool:

Fijne dag iedereen

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Veel plezier Danitjuh

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Chantal, heel veel succes vandaag... hoop dat het mee valt en ze de lange lijn meteen goed kunnen zetten

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen!

Hier kwam Ryan na de voeding van 23.00 om 4.40u en daarna om 8.30u. Nu ligt weer lekker te slapen. Zijn neusje zit alleen een beetje dicht, je hoort hem door zijn neusje ademen en dan af en toe moet ook door zijn mondje ademen. Denk dat ik straks even wat neusspray ga halen.

Poepluiers: hier echte dunne bv spuitluiers.

Kaatje, ohh ziet er leuk uit joh!

Danitjuh, veel plezier vandaag!

Mamachantal, heel veel sterkte vandaag..

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, hier heeft Elin ook nog steeds ( of alweer ) een verstopt neusje. klinkt zo zielig tijdens het voeden he

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier een ochtend met een meisje op de arm. Pacco moest de was in en heb geen tweede. Normaal is ze 's ochtends heel lang wakker en natuurlijk deze ochtend niet. Ze ligt nu heerlijk bij mij te slapen :D

Hebben van het weekend een speelkleed gekocht. Was afgeprijsd en dankzij een extra tegoedbon was ie spotgoedkoop! Emma vind het geweldig, ze weet niet waar ze kijken moet :D Verder een wipstoel gekocht, de baby bjorn. Vrienden zijn er erg tevreden over en laat ie nu net bij de prenatal in de aanbieding zijn! Ook lekker voor mezelf online geshopt bij de H&M. Deze week is de postbode dus weer mijn beste vriend! :p

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    @ luiers... lijkt een beetje op grove mosterd...

@ mama's die hun kindje aangemeld hebben bij de Dela... ze gaan bellen ;) Willen een verkoper langs sturen om de polis nog eens door te nemen en in december een leuk nieuw spaar-ding introduceren.... zijn jullie gewaarschuwd he ;)

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Morning Girls!

@chantal, heel veel succes vandaag!

@ennas, hier is de poep ook wat steviger.

@dani, veel plezier!

@kelly, zo dat is lekker! Dan kun je zelf ook weer aardig slapen :)

@miracle, aah zielig altijd een verstopte neus, idd wat neusspray!

@kaatje, lekker crea bezig!

@henrieke, haha lekker geshopt :D

Jeetje wat een rot weer :( regen regen regen....
    Hopelijk wordt het nog droog, anders heb ik niet zo een zin om naar buiten te gaan.
    Jevani heeft geslapen van net voor 1en tot net na 6en, dus dat was best mooi.
    Daarna weer verder gaan slapen tot 9/9.30 uur.

16. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Oh ik heb zo een hekel daaraan, dan bellen ze weer voor dit, dan weer voor dat en aan alleen NEE heb je tegenwoordig niet meer genoeg.
    Dan blijven ze rustig nog even doorgaan...

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, ja klinkt idd zielig tijdens voeden, ook omdat ze dan niet willen loslaten maar wel moeten om adem te halen.

Henrieke, haha lekker geshopt weer ;)

Ben benieuwd, verwacht hier ook twee pakjes. De een is jaimys verjaardagcadeau en de ander is mijn canvasdoek met de zwart wit foto die mijn moeder heeft gemaakt. Gok dat ze morgen worden geleverd, hoop ik iig..

18. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Had ik net Fleur de fles gegeven zag ik gewoon aan haar gezicht dat ze zou gaan poepen. Na de fles in de box en daar ging ze dan. Hup doekjes er bij en dan komt er altijd nog wat meer als de luier los is.
    Dus ik wachten en wil ik wat afvegen poept ze zo met een straal op mijn vingers. haha :D Ze is het nu weer kwijt dus dat is fijn.

Mijn moeder kwam vanmorgen even snel langs voor ze naar oude mensen ging om te helpen. had zij een jurkje gevonden van mij die mijn opa, inmiddels alweer 31 jaar overleden, had gekocht. Mijn moeder had het al gewassen alleen was het nog nat dus dat is nu aan het drogen. Een roze gebreid jurkje wat hij op de markt had gekocht. Nu kan Fleur het dragen. Als zij het tegen die tijd aanheeft dan zal ik wel een foto laten zien.

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wil even mamachantal sterkte wensen,
    het klinkt alsof ze nogsteeds last heeft van NEC
    Soms lijkt het net of ALLE andere kindjes gezond zijn, maar dat is niet zo, wij lopen ook nogsteeds in het ziekenhuis rond.
    ik hoop dat de dokters haar kunnen helpen zodat ze spoedig een gezond en gelukkig leven tegemoet mag gaan, waar elk kind en iedere mama en papa recht op hebben.

ik schrijf zelf mee in het andere forum van juli 2011 mamas en had laatst haar verhaal gelezen.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elin ligt al vanaf haar voeding van half 7 te tukken.
    Werd net gebeld door Jawi ( sportschool ) of het klopte dat ik een baan zocht. Iemand die daar werkt ( ken ik ) had gevraagd of ze nog een receptioniste konden gebruiken.
    Was boodschappen doen dus ze bellen zo terug.Hopen dat het voor genoeg uren en salaris is.

Henrieke, hier misschien ook het speelkleed maar eens naar beneden halen.dacht eigenlijk dat ze er nog te klein voor was.

Marloes, ik heb het bezoekje van Dela afgekets, maar gevraagd om folders zodat ik zelf kan kijken of ik het omhoog wil gooien of niet

Schildje, schattig zo'n jurkje . Hier ook al regelmatig poep over de vingers gehad

Deel Deze Pagina