Kaatje, deze is vanaf 0 maanden Ze pakt de speeltjes nog niet bewust. Maar ze kijkt met grote ogen om zich heen
Helaas, baan was maar voor 16 uur, en heb echt 30 uur nodig om nog een beetje rond te komen Henrieke, leuk
Kaatje Wat leuk zeg! Doe je dat steentje voor steentje? Wat jammer van de baan zeg! 2 banen is natuurlijk ook geen doen. Danitjuh Veel plezier vandaag! Marloes Haha, mosterd! Nou dat is inderdaad wel een goede beschrijving. Schildje Ik heb het ook al een keer gehad dat Romee over mijn hand poepte. Komt er met veel kracht uit! Wat leuk dat Fleur straks jou jurkje aan kan. Lijkt me best speciaal!
Whaha, ze willen altijd 3 keer nee horen voordat ze ophangen (die ervaring heb ik vanuit het callcenter wereldje hihi). Wat ik nu dus doe: Nee, nee en nee! Maar mevrouw...Ik zeg toch nee. Fijne dag nog tuuut tuuut tuuut!
Fabiënne ligt hier trouwens nog steeds te tukken na haar fles van vanmorgen. Ga haar zo maar eens zachtjes aan wakker maken hihi. Lekker slaapkoppie dat het is!
Hoi meiden, Hier gaat het nog steeds op en af. Gister ging het best goed met Nila, Aleen gisteravond en vanmorgen heeft ze weer veel gehuild, daar krijgt ze het dan ook benauwd van en wordt het alleen maar erger. Ik weet dus ook niet goed wat ik er van moet denken. Ze heeft opeens flinke uitslag op haar hoofd, hals en nekje. Ik denk dat het van de ab komt. Maar ik bel denk ik toch nog even de ha voor de zekerheid, om dit allemaal voor te leggen. Gelukkig is Neia niet ziek geworden alleen verkouden, dus daar gaat alles goed mee.
Kaatje, ah wat jammer zeg dat die baan voor weinig uren is. Was anders misschien wel leuk geweest. haha nu ook al bezig met hotfix, crea bea hoor. Heb je nog nieuwe speldjes gemaakt? Ik zal vanavond nog eens op je site kijken. Bellie, ah heerlijk zo'n slaapkoppie. Schildje, schattig zeg nog een jurkje van jezelf. Kan ze hem qua maat al aan? Marloes, haha mosterd. Ik ben blij dat de mosterd hier weer terug is , eerst was het plakkerige spinazie. Henrieke, heerlijk zeg zo goed geshopt. Leuk hoor voor Emma zo'n speelkleed. Patriesja, lekkere nacht dus. Jammer he van het weer, hopelijk wordt het bij jou nog een beetje droog, als je naar buiten wilt. Miracle, leuk leuk leuk de postbode opwachten. Snel Ryan aan de neusspray, hopelijk gaat het dan weg. Kelly, heerlijk zeg jullie nachten, dat noem je inderdaad doorslapen! Balen van je ongie. Hier nog steeds niet......... Danitjuh, oh leuk zeg een meeting, veel plezier! Nog bedankt meiden voor al jullie lieve reacties! Dat doet me echt goed.
Marleen, jep dat doe je steentje voor steentje haha. bezigheidstherapie. nee 2 banen is niets. belastingtechnisch ook niet echt voordeling geloof ik MNM, als je het niet vertrouwd bellen meis Ja staan een paar nieuwe speldjes op.Ga er nog meer maken maar heb vanavond visite Elin ligt een partij scheten te laten. lang leve de krampjes. arm kind
Hier een meisje weer ingebakerd en op bed gelegd. Gelukkig droogt de pacco snel! Heb nu mijn handen tenminste weer vrij voor o.a. eten Heb al vier dagen enorm last van mijn schouderspieren. Het is nu alleen zo erg dat ik er een stijve nek van heb. Ik kan niet links of rechts kijken. Dankzij paracetamol is het wel te doen gelukkig. Denk dat het komt door het constant tillen van Emma. Vriendlief probeert me wel te masseren steeds, maar de spier zit achter mijn schouderblad ofzo. Hij kan er iig niet bij komen.
Kaatje, oke bedankt, ik zal straks eens kijken. Och arme Elin! Overtollig lucht is echt niet fijn. Henrieke, dat klinkt wel pijnlijk. Kun je niet de fysio bellen of gaat dit vanzelf over?
Marleen, jammer dat je zusje zo ver weg gaat verhuizen zeg. Weet je al per wanneer? Klinkt als een gezellig weekend. En idd lekker dan als de meiden weer thuis zijn. MamaChantal, ik hoop dat de diepe lijn erin zit en dat alles is goed gegaan. Verschrikkelijk zeg al die mogelijke complicaties. Danitjuh, jee wat zielig voor Ismail zeg dat hij er zoveel last van had dat hij een klysma nodig had. Doe je standaard al meer water bij de voeding? Miracle, zit Ryan vandaag weer wat beter in zijn vel? Misschien gister al last van zijn verkoudheid? Sherry, och arme Sophia, gelukkig gaat het nu weer beter met de ontlasting/krampjes. Ennas, het hoort gewoon smeuiig te zijn. Heeft ze er last van dan?
Henrieke, zou er wel mee uit kijken.vriendin van me heeft dat ook gehad en die is uiteindelijk zo vast gaan zitten dat ze regelmatig gekraakt moest worden
@MnM ik denk dat het neit lang meer zal duren voor ze het jurkje aan kan. Kom ik net thuis staan er 2 grote pamper dozen vol met kleertjes van iemand die ik ken. haar dochtertje kan ze neit meer aan en het is een klein poppetje wat zij heeft. Afgelopen zaterdag zei zij dat ik het dan wel mocht krijgen voor Fleur anders deed zij het in de zak van Max. Ik ben helemaal happy.
Kaatje en MNM, ben bekend met spanningshoofdpijn dankzij gespannen rug en schouderspieren. Loop hiervoor al bij de fysio, maar kan er momenteel niet heen. Kan Emma niet meenemen, die gaat huilen zodra de kinderwagen stil staat en heb momenteel geen oppas. Mocht het over een week nog zo zijn, dan bel ik voor een afspraak (dan zijn so weer terug van vakantie en kunnen oppassen ). Net toch maar gebeld met ha. Emma spuugde opeens wel heel veel en ook niet alleen melk. Ook alleen slijm. Dus even gebeld en mag eind van de middag Zantac ophalen. Moet eind vd week dan weer terug bellen om te kijken of het geholpen heeft. Andere voeding doen we nog even niet.
Schildje, dat is een mooie meevaller Kelly, lief ! Ben hier de kasten (buitenkant ) in de gang aan het poetsen. Wist niet dat ik witte kasten had daar
Kan er niets aan doen, maar vind het zo grappig als Emma aan het persen is! De kop die ze trekt en dan de geluiden er bij zijn zo fantastisch